Superior studio suite | Terras

Beoordelingen van Hotel Arena

4 out of 5
Hotel Arena
’s-Gravesandestraat 55, Amsterdam

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 483 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 341 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 109 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 49 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1003 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Willeke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pluspunten: • Upgrade naar junior suite ontvangen, erg ruime kamer • Veilige buurt • L’or koffie apparaat • Lekkere badspullen van Marie Stella Maris • prima horeca in het hotel Minpunten: • Badkamer liep echt vrijwel direct onder water, douche putje voert dit niet goed af • hoofdkussens in bed waren ontzettend hard • Locatie is niet de meest actieve / hippe buurt qua horeca tentjes maar voelt wel erg veilig
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rosalie - Front Office Manager op 31 mrt 2024
Beste Willeke,Hartelijk dank voor het schrijven van een recensie over uw verblijf bij ons. Leuk om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf. Loop de volgende keer gerust langs voor wat tips in de omgeving! Er zijn ook genoeg leuke bars en restaurants te vinden in de omgeving. Met vriendelijke groet,Rosalie

8/10 – Goed

Mandy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed, mooi en schoon hotel. Bed was iets minder. Kort dekbed voor lange personen en matrassen schoven snel uit elkaar.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rosalie - Front Office Manager op 4 mrt 2024
Goedemiddag Mandy, Wat fijn om te lezen dat je een fijn verblijf hebt gehad. De feedback over het bed heb ik doorgegeven aan de housekeeping manager zodat we dit kunnen verbeteren. Hopelijk tot een volgende keer!Met vriendelijke groet,Rosalie

10/10 – Uitstekend

Eveline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Arena op 24 jan 2024
Dear Eveline,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Arena op 24 jan 2024
Dear Anonymous,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Gerard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Rosalie Front Office Manager op 4 jan 2024
Dear Gerard,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.With kind regards,RosalieFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Laudie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Rosalie Front Office Manager op 4 jan 2024
Hi Laudie,Thank you for your good review!Hope to see you back in the future.With warm regards,RosalieFront Office Manager

6/10 – Redelijk

sabine

Reisde met partner
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Rosalie Front Office Manager op 4 jan 2024
Dear Sabine,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!With kind regards,RosalieFront Office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Chantal

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van yma op 17 dec 2023
Dear chantal,thank you for your email. We're sad to hear you did not enjoy your stay. We would love to hear what wasn't right. Looking forward to hear from you.Kind regards,YmaHotelArena Frontoffice

10/10 – Uitstekend

Berry

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel Arena op 11 dec 2023
Dear Berry,Thank you for the great 5 stars review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Hotel ArenaAmber

10/10 – Uitstekend

Antonius

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Yma op 14 nov 2023
Dear Antonius,thank you for your review! Amazing to see thath you enjoyed your stay in our hotel. Hope to see you soon again.Kind regards,Frontoffice team - Hotel Arena

10/10 – Uitstekend

RAYMOND

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Rosalie - Front Office Manager op 3 nov 2023
Hi Raymond,Thank you for your beautiful rating! We hope to see you back soon!With kind regards,Rosalie - Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Ron

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Maria

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Eelco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, fijne kamers mooi restaurant.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Arena op 6 jun 2023
Hi Eelco,Dear Eelco,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Hotel ArenaAmber

4/10 – Matig

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Prachtig hotel in een oud klooster. Zeer nette kamers (maar die zijn ook niet heel goedkoop) en het geheel straalt sfeer en kwaliteit uit. Minder is dat ik bij de incheck erg lang moest wachten (met slechts 1 gast voor ons en 2 mensen achter de balie). En er ontstond verwarring omdat er nog 1 persoon meer met dezelfde achternaam (die niet vaak voorkomt) kwam logeren. Ik werd dus onder mijn naam in haar kamer ingechecked en andersom dus eerst naar een verkeerde kamer gestuurd en bij het uitchecken gedoe omdat iemand mij foutief had ingechecked. Iets meer aandacht en professionaliteit is dus gewenst.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Rosalie - Front Office Manager op 21 mrt 2023
Beste Mark, Wat vervelend om te horen dat de check-in rommelig is verlopen. Hier zijn we van op de hoogte en dit is intern besproken om in de toekomst te voorkomen. Mijn excuses hiervoor. Ik ben blij om te horen dat je hebt genoten van de rest van het verblijf en van ons prachtige gebouw. Met vriendelijke groet,Rosalie

8/10 – Goed

Ron

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel en prachtige locatie . Vriendelijk personeel , alleen jammer dat je als Nederlander continu in het Engels aangesproken wordt . En tevens sommigen van het personeel helemaal geen Nederlands spreekt .Voor een parkeerplek hoef je niet ver te zoeken, makkelijk parkeren onder het hotel . Maar voor een **** hotel mogen de kamers toch wel beter schoongehouden worden . En ook de openbare toiletten zijn absoluut geen **** waard. Achterstallig onderhoud . Diner zeer beperkt maar erg lekker , maar daar is de prijs ook naar. Vrij prijzig . Verder een prettig verblijf gehad in hotel Arena .
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Pui Kei

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Judith

1 nacht verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Torben

2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Magnus

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Rosalie - Front Office Manager op 2 dec 2022
Thank you for your review Magnus. Have a good evening!With kind regards,Rosalie

8/10 – Goed

Rob

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie en prima service
Reactie van Rosalie - Front Office Manager op 2 dec 2022
Beste Rob,Hartelijk dank voor uw feedback. Wij verwelkomen u graag nogmaals in de toekomst.Met vriendelijke groet,RosalieFront Office Manager

8/10 – Goed

Joke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Carien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Rosalie op 31 jan 2022
Thank you Carien. Hope to see you again in the future. With warm regards, Rosalie - front office supervisor

6/10 – Redelijk

Jurjen

1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Dagmara

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hier kom ik graag terug.
Heel mooi hotel met ruime kamers liggen in een rustig en groen deel van Amsterdam, prima service en lekker uitgebreid ontbijt.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Rosalie op 20 jul 2021
Beste Dagmara, wat leuk om te horen dat u zo heeft genoten van uw verblijf. Hopelijk tot een volgende keer! Met warme groet, Rosalie - Hotel Arena

10/10 – Uitstekend

Henk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schitterend gebouw, mooi terras, veel groen!
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Brandi | Front Office op 3 jun 2021
Beste Henk, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Dit waarderen wij heel erg. Hartelijk dank voor deze uitmuntende score. Wij hopen u snel nog eens terug te zien!

8/10 – Goed

Ryan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Myriam op 24 feb 2021
Dear Ryan, Thank you for you kind feedback. We hope to welcome you again in the future. Kind regards, Myriam Vergeti Reservations Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ontvangst, vriendelijk personeel, prima parkeermogelijkheid en een leuke kamer.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Myriam op 15 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for the amazing feedback. Have a great day ahead and see you soon! Best regards, Myriam Front Office

8/10 – Goed

Marije

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Myriam op 12 mrt 2020
Dear Marije, Thank you for staying with us. I hope we see you soon at Hotel Arena. Kind regards, Myriam Front Office

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Locatie en ontbijt waren super. Bij aankomst op kamer,was deze nog niet gekuist.wel direct ander kamer gekregen. Matras op kamer volgens mij versleten,jhet verschil was een 10 tal cm wanneer je erin lag,waardoor je steeds nr 1 Kant rolde.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Myriam op 23 nov 2019
Thank you for the feedback and for choosing Hotel Arena. Have a great day.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We received a warm welcome by the friendly reception staff upon arrival in this beautiful hotel. Convenient and quiet location. The hotel is stylishly decorated. Comfortable rooms with coffee/tea facilities, a fridge, fantastic bed and nice shower. Only downside is that the rooms are a bit noisy. We'd wake up from closing doors from other rooms and guests talking in the corridor.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Ivona J op 27 sep 2019
Dear Guest, Many thanks for your review. We look forward seeing you again very soon! Kind regards Ivona J - Front Office Manager.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Ivona J op 31 jul 2019
Dear Guest, Thank you for your star rating and I am sorry to hear that you were disappointed with your stay. Please contact me directly if you wish to discuss your feedback in further details. Kind regards Ivona J - Front Office Manager.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het hele hotel was prachtig, mooi restaurant, goed ontbijt, super ligging. Alleen waren wij in de veronderstelling dat de kamers ook zo mooi waren.... Wij hadden dus een oude, niet gerenoveerde kamer. Lelijke vloer, vieze muren en zeer gehorig!
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Ozgur Eylen op 2 apr 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor deze leerzame beoordeling, mijn excuses dat we u in de kamer comfort teleurgesteld hebben, wij werken dit jaar om alle kamers op een top niveau te trekken, wij zijn er bijna maar dat mocht niet baten tijdens uw verblijf jammer genoeg, mijn oprechte excuses, Groeten uit Oosterpark, Ozgur Eylen General Manager

10/10 – Uitstekend

Tim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Front office op 17 mrt 2019
Dear Tim, Thank you so much for your amazing review! We are glad you enjoy our lovely hotel. Kind regards, Team Hotel Arena!

10/10 – Uitstekend

Joost

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel at a great location!
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Ozgur Eylen op 19 feb 2019
Thank you very very much dear Joost, glad that you liked it and hope to meet you soon again, Kind regards, Ozgur Eylen General Manager

8/10 – Goed

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal in Amsterdam
Trendy mooi hotel, geode kamer/bed/badkamer. Rumoerig en slechte geluidsisolatie. 2 uur 's-nachts kwam buurvrouw thuis met veel lawaai! Goed ontbijt.
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Ozgur Eylen op 12 jan 2019
Hi Stephen. Hartelijk dank voor je beoordeling maar ook voor de feedback, ik ga achterhalen welke kamer het was en meteen aan de isolatie mee slag. Groeten uit Oosterpark, Ozgur Eylen General Manager

8/10 – Goed

Stephan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trendy en super centraal
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Ozgur Eylen op 10 jan 2019
Hartelijk dank beste Stephan, graag tot de volgende keer, Groeten van ons allen. Ozgur Eylen General Manager

6/10 – Redelijk

Elise, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Ligt prachtig aan het Oosterpark in een oude kerk. De plaatjes liegen niet, het is schitterend en een goed restaurant. Nadeel: vlak onder onze kamer stond buiten in een hok de hele nacht een ventilator te draaien. Dus vraag een andere kamer als je 26 krijgt aangeboden.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Ozgur Eylen op 14 nov 2018
Hi Elise, Wat jammer, hebben jullie hopelijk een room move gehad? Mijn oprechte excuses, ik ga met de kamer 26 meteen aan de slag, Groeten uit Amsterdam, Ozgur Eylen General Manager

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oase in Oosterpark
Grenzend aan het prachtige Oosterpark, Hotel Arena is een uitstekend hotel en een ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Amsterdam. Het hotel zelf bevindt zich in een gerestaureerd oud pand, waardoor je het gevoel hebt dat je tijd doorbrengt in een stukje Amsterdamse geschiedenis; de lobby, het restaurant, het trappenhuis — ze dragen allemaal bij tot een uniforme klassevolle stijl. De schilderijen in de gangen waren erg imposant en karakteristiek en getuigen van een specifieke visie en stijl die dit hotel zo verschillend maken van een hotel dat tot een keten behoort. De kamer (Park King) was kraaknet en ik hield van het zoldergevoel. Het bed was erg comfortabel en de douche heeft een goede waterdruk. Ik heb enorm genoten van mijn verblijf in Hotel Arena!
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Ozgur Eylen op 30 okt 2018
Wat fabntastiscg dit beste Jonathan! Onwijs veel bedankt en natuurlijk namens ons allen, graag tot de volgende keer, Groeten uit Oosterpark, Ozgur Eylen General Manager

6/10 – Redelijk

Gert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Mooi hotel maar lawaaierige ventilatie.
Mooi hotel maar .s morgens erg vroeg wakker door lawaaierige ventilatie en achtergrond gebrom van technische installatie.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Ozgur Eylen op 27 jun 2018
Beste Gert, Wat jammer, had je maar even laten weten, hadden we meteen een nieuwe kamer geregeld en de probleem gezocht, gevonden en opgelost, mijn oprechte excuses. Groeten uit Amsterdam, Ozgur Eylen General Manager

4/10 – Matig

Jean-Pierre, Huldenberg

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een heel erbarmelijke ervaring. Kamer was een zolderkamer met 2 veluxen die beide stuk waren. Die in de badkamer was in de douche en kon niet toe, werd gesloten gehouden met een koffielepel. De temperatuur in de badkamer was 12°C. Dus geen douche kunnen nemen. Verder is de badkamer veel te klein.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Ozgur Eylen op 3 mei 2018
Beste JEan-Pierre, Wat een vervelende situatie, kamers horen ook niet zo te zijn, Wij hebben hier aardig steken laten vallen zie ik, mijn oprechte excuses. Met vriendelijke groet, Ozgur Eylen General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig verbouwd en geweldige ligging.
Prima hotel voor wie van groot en professioneel houdt.Ik vond het beetje te zakelijk. Service bij het ontbijt was uitstekend: er was iets niet goed gegaan en dat werd prima opgelost.
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Ozgur Eylen op 28 apr 2018
Hartelijk dank voor deze mooie review maar ook de feedback, ik vind het heel fijn om hiervan te leren, gaan we paar punten beter aanpaken, graag tot de volgende keer , Groeten uit Amsterdam, Ozgur Eylen General Manager

10/10 – Uitstekend

Robert, Oregon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in cozy area
Renovated hotel with good restaurant inside a nice park. Well situated and connected with tram in the center. Plenty of activities, restaurants etc
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Ozgur Eylen op 2 apr 2018
Thank you very much dearest Robert, much much appreciated and hope to meet you next time too, Kind regards, Ozgur Eylen General Manager

8/10 – Goed

Robert, Oregon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel close to the center in a nice neighborhood
Overall happy to choose this hotel. Clean and recently renovated rooms. Very nice restaurant with view to the park. Great location, close and well connected to the center.
4 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Ozgur Eylen op 2 apr 2018
Thank you very much dear Robert, glad that you have enjoyed your stay with us and hope to meet you next time too, Kind regards. Ozgur Eylen General Manager

10/10 – Uitstekend

Frans, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooii hotel met goede sfeer
Ontzettend mooi hotel met mix van oud (pand) en nieuw (interieur). Sfeer is ontspannen en informeel zonder te overdrijven. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Restaurant is prima met wederom vriendelijk personeel. Aanrader!
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Ozgur Eylen op 14 feb 2018
Dank je wel Frans hoe geweldig dit om te lezen, heel graag tot de volgende keer, Groeten van ons allen, Ozgur Eylen General Manager

4/10 – Matig

Nicole, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Mooi gebouw. Leuke kamer maar...
Mooi hotel. Alles is gerenoveerd en ziet er goed uit. Kamer is ook leuk. Beneden klein kemertje met bank, tv en mooie douche. Pas op met douchen vloer is erg glad in douche zelf. Boven de slaapkamer met bed en tv. De kamer is heel erg warm. Als je de verwarming uit zet gebeurt er niks want hij blijft in werking. Naast het bed zit een soort ventilator ingebouwd die lucht naar binnen blaast. Deze maakt veel lawaai. Hebben het raam open gezet waardoor het beneden heel koud was maar boven nog steeds snik heet. Keihard bed met veels te dikke, harde kussens. De gang deur die naast onze kamer was valt telkens met heel veel lawaai dicht als er gasten door moeten om naar hun kamer te gaan. Werden wakker met hoofdpijn en pijn aan onze ogen van de warmte en/of ventilator. Erg slecht geslapen omdat het bed zo oncomfortabel lag. Kamer was erg basic. Een lege koelkast. 3 zakjes thee en 2 zakjes koffie. Ik had veel meer verwacht van dit hotel op deze mooie plek. Vraag me af of de luxere kamers ook zo slecht zijn of was het omdat wij de goedkoopste kamer hadden geboekt?
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Ozgur Eylen op 12 feb 2018
Beste Nicole, Ten eerst mijn oprechte excuses, dat had niet zo moeten lopen, jammer dat jullie zo slecht geslapen hebben, ik kan het nu niet meer beter maken maar gaan we meteen aan de slag met jullie kamer om te zien wat er aan de hand is zodat het zich niet meer herhaald. Groeten uit Amsterdam, Ozgur Eylen General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Matig verblijf.
Algemeen een goed verblijf gehad. We sliepen in een standaard duplex kamer. Kamer was goed voor twee nachten. Personeel vriendelijk. Netheid van de kamer was niet goed. Badkamer was netjes, maar de 'leefruimte' met zetel en bureau was erg stoffig. Wordt volgens mij niet iedere keer gestofzuigd. Dubbel bed heel ruim en goed. Buurt oké, centrum bereikbaar met tram.
2 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Daniella

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Ali

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safe & clean
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Rosalie - Front Office Manager op 12 mei 2024
Dear Ali,Thank you for your review! We hope to see you back in the future. With kind regards,Rosalie

10/10 – Uitstekend

Victoria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van yma op 11 mei 2024
Dear Victoria,thank you for this amazing review!Hope we see you again soon.Kind regards,Yma, Frontoffice