Lobby

Beoordelingen van Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside, an IHG Hotel

3 out of 5

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 409 van 781 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 253 van 781 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 781 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 781 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 781 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Andre

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede accomodatie minpunt weinig opbergruimte voor kleding
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Anne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nick B. op 20 feb 2024
Dear Anne,Thank you very much for your amazing review. We are delighted to hear that you have enjoyed your stay with us, and we would love to welcome you back in the future.Sincerely,Nick B. Assistant Front Office Manager

8/10 – Goed

Arno

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie en prijs kwaliteit vlakbij metro.
Mooi groot hotel loopafstand van de metro en uitzicht over de sfad. Prima ontbijt service, basic kamers maar comfortabel en modern. Veel rotzooi van ontbijt op de kamers op de gang dit weekeinde. Wellicht short staffed door ziekte. Goede prijs kwaliteit verhouding.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Rowan op 26 jan 2024
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,-Rowan P

10/10 – Uitstekend

Silke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Nick B. op 7 aug 2023
Dear Silke, Thank you so much for taking the time and sharing your experiences here on Expedia.com, we are pleased to hear that you've had a comfortable stay and enjoyed your time in our hotel.We are looking forward to welcoming you back in the near future!Sincerely,Nick B. Duty Manager

10/10 – Uitstekend

Ngoc Trinh

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very clean and the bed was comfortable. It's also possible to have dinner at the hotel (it was a must on rainy days)
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Nick B. op 26 jul 2023
Dear Ngoc,Thank you so much for your great review and your nice comment. We will make sure to share it with the team and hope to welcome you back soon.Sincerely,Nick B. Duty Manager

6/10 – Redelijk

Gerrie

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Nick B. op 11 mrt 2023
Dear Gerrie, Thank you so much for your review. We are pleased that you enjoyed your stay in our hotel. We hope you will visit us again in the near future. Sincerely, Nick B, Duty Manager

10/10 – Uitstekend

Daniela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
Reactie van HW op 22 jan 2023
Dear Daniela,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,Harvey W.Intern Duty Manager

10/10 – Uitstekend

jannie

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van HW op 22 jan 2023
Dear Jannie,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,Harvey W.Intern Duty Manager

8/10 – Goed

odette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accommodatie, vooral het uitzicht vanaf onze hotelkamer was super. Minpuntje, vond het toch wel best ver lopen naar centrum
Reactie van HW op 9 jan 2023
Geachte Odette,Hartelijk bedankt voor uw review van ons hotel. Wij Zijn blij om te horen dat u het naar u zin heeft gehad. Dat is iets waar wij trots op zijn en wij waarderen uw feedback. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Harvey W.Intern Duty Manager

8/10 – Goed

Arabella

8/10 – Goed

Alexandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Han P. op 21 nov 2022
Dear Alexandra,Thank you for your high score to our hotel. We look forward to your upcoming stays with us. Kind regards,Han P.Duty Manager

8/10 – Goed

Gentiana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van HW op 28 okt 2022
Dear Gentiana,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,HarveyIntern Duty Manager

8/10 – Goed

mony

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie schone kamers en bedden liggen prima heb er heerlijk geslapen
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Han P. op 21 okt 2022
Geachte mony,Hartelijk bedankt voor uw review van ons hotel. Ik ben blij om te horen dat u het naar u zin heeft gehad. Dat is iets waar onze trots op zijn en wij waarderen uw feedback. Wij hopen dat we u weer mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groeten,Han P.Duty Manager

8/10 – Goed

Sophie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader
We hadden een 3-persoonskamer geboekt maar er was er geen vrij. Onmiddellijk opgelost en we kregen 2 2-persoonskamers naast elkaar met een fantastisch uitzicht over Amsterdam. Op 8 minuten wandelen ben je bij de metro! 1 nadeel; Er wordt enkel Engels gesproken. Voor een Nederlandstalig land vind ik dat als Belg jammer.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van R op 8 aug 2022
Beste Sophie, Hartelijk dank voor uw review over ons hotel. Ik ben blij om te horen dat u probleem snel was opgelost door mijn collega. Wij waarderen uw feedback enorm. Ik hoop u graag nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Rowan

8/10 – Goed

Gerben

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Han P. op 8 nov 2022
Dear Gerben, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,Han P.Duty Manager

10/10 – Uitstekend

Esther

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super!
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Murielle op 23 jul 2022
Dear Esther, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Murielle D Duty Manager

8/10 – Goed

Marian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Han P. op 12 nov 2022
Dear Marian, Thank you so much for your review of our hotel. We look forward to welcoming you back soon. Sincerely,Han P.Duty Manager

6/10 – Redelijk

Ronald

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Op zich redelijk hotel voor een overnachting. Jammer dat veel mensen lang bij de lift moesten wachten. Andere uit eindelijk met koffers van 7 hoog hebben moeten sjouwen de trappen af. Er werd niets gecommuniceerd wat de reden hier van was. Ontbijt ruimte werd slecht aangevuld oa geen bestek etc. Hierdoor een slechte indruk gekregen van dit hotel. Ook bij inchecken lang wachten.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van liv op 29 jun 2022
Beste Ronald, Allereerst wil ik u mijn welgemeende excuses aanbieden betreffende uw verblijf Dit is zeker niet de standaard die wij willen hanteren in ons hotel en ik ga dit dan ook zeer zeker direct delen met ons team. Wij zullen ook gepaste maatregelen nemen zodat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen. Dank u wel voor de feedback en tijd die u heeft genomen en ik hoop u alsnog terug te mogen verwelkomen in het Holiday Inn Express Amsterdam – North Riverside. Met vriendelijke groet, Liv

10/10 – Uitstekend

Abraham

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything you expect at a very nice location.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Liv op 24 jun 2022
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Liv Front Office

8/10 – Goed

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Murielle op 21 jun 2022
Dear Wendy, Thank you for taking the time to score our property. We hope to welcome you very soon and that you enjoyed your stay with us. Sincerely, Murielle Duty Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Murielle op 21 jun 2022
Dear guest, Thank you for taking the time to score our property. We hope you enjoy your stay and hope to welcome you again very soon. Sincerely, Murielle Duty Manager

10/10 – Uitstekend

Jiska

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig attent personeel, heerlijke bedden, schone kamers, makkelijk toegankelijke parkeergarage.
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Juul op 27 mrt 2022
Beste Jiska, Dank u wel voor uw reactie betreffende uw verblijf in het Holiday Inn Express Amsterdam – North Riverside. Ik ben zeer blij om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gekend en ik hoop u dan ook in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

J.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone kamer, schone badkamer. Jammer dat alle vier aanwezige kussens erg hoog en dik waren. Een opgevouwen handdoek bleek weer te dun waardoor ik niet goed heb kunnen slapen. Aardig personeel. Uitstekend ontbijt.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Juul op 22 mrt 2022
Beste J., Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en uiteraard voor het delen van uw ervaring met ons. Erg leuk om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad! We hopen u heel snel weer terug te mogen verwelkomen in het Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Patience op 15 nov 2021
Dear sir or madam, Thank you for your stay in our hotel and your comment We hope to welcome you again in our hotel

8/10 – Goed

Sabina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Jeannine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Schone kamer, super uitzicht. Ontbijt heel druk (geen CoronaCheck…) Garage was in onderhoud, dus moest auto buiten op publieke parkeerplaats neerzetten. Terwijl ik een bericht kreeg (op de dag zelf nota bene) dat de parkeergarage open was…
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Patience op 16 nov 2021
Geachte heer of mevrouw, Bedankt voor uw verblijf in ons hotel en uw reactie daarop. Jammer om te horen dat u een aantal tegenvallers tegemoet bent gekomen. Wij hopen dat u ondanks dat nog wel van uw verblijf heeft genoten in ons hotel Met vriendelijke groet, Patience

8/10 – Goed

Branka Susan

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Unieke plek, kamer met mooi uitzicht. Kamer was schoon, wel vlekken in het tapijt maar leek alsof er een poging was gedaan om het schoon te krijgen.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Patience op 16 nov 2021
Geachte heer of mevrouw, Bedankt voor uw verblijf in ons hotel en uw reactie. Hopelijk was alles veder naar wenst Wij hopen u weer te ontvangen in ons hotel Met vriendelijke groet, Patience

2/10 – Ontzettend slecht

Ward

1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Patience op 16 nov 2021
Dear sir or madam, Thank you for your stay at our hotel. We hope you could enjoyed your stay at our hotel, if not please let us know, so we can work on it Kind regards, Patience

8/10 – Goed

Renata

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige locatie aan het water. --Voor reizigers te voet, eerst met de pont en dan nog een 15 minuten lopen
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Patience op 16 nov 2021
Geachte heer of mevrouw, Bedankt voor uw verblijf in ons hotel en uw reactie. Wij hopen u weer te ontvangen in ons hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nette en schone kamers
Het was een supernette kamer. Heel schoon hotel en dichtbij de metro waardoor je zo in het centrum bent. Het ontbijt was erg druk maar wel lekker.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Patience op 15 nov 2021
Dear sir or madam, Thank you for your stay at our hotel and your comment. We hope to welcome you again in our hotel

8/10 – Goed

Cedric

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Aanrader
Handige locatie en alles wat je nodig hebt bij een citytrip
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Patience op 15 nov 2021
Dear sir or madam, Thank you for your stay in our hotel and your comment we hope to welcome you again in our hotel.

8/10 – Goed

Edwin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een mooie hotel en muziek erbij geeft een lekkere sfeer erbij. Ja en was goed geregeld.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Claire

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Review
Zeer aangenaam hotel. Basic (qua restaurant & ontbijt) maar alle basisdingen aanwezig. Bed ligt enorm goed, ideaal om uit te rusten. Parking aan goede prijs.
2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is heel schoon en lekker rustig. Goeie service !
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Robin.B op 5 apr 2021
Beste Gast, Dank u wel voor uw reactie betreffende uw verblijf in het Holiday Inn Express Amsterdam – North Riverside. Ik ben zeer blij om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gekend en ik hoop u dan ook in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Robin.B

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Robin.B op 23 nov 2020
Dear Guest, Thank-you for sharing your feedback about your stay at the Holiday Inn Express Amsterdam -North Riverside. We do hope to welcome you back in the near future! Kind regards Robin

10/10 – Uitstekend

Natasja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top avond
Goed hotel.. nette kamers. Vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Jeffrey op 8 sep 2020
Thankyou for your feedback! We are glad to hear that you have had a lovely stay with us! :) Hope to see you soon again in our lovely hotel. Kind regards

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
en prima nieuwe locatie met kinderziektes
Dit is een goed, nieuw hotel,, pal ten noorden van het IJ. Uitzicht op het Centraal station en dus dicht bij het centrum van Amsterdam. Niet in de drukte! Nette, complete kamers. Wat ons betreft een aanrader. De parkeergarage is veilig maar extreem krap en moeilijk toegankelijk zowel de inrit als de parkeerplekken. Overal betonnen pilaren die het parkeren bemoeilijken. Wat wel opviel tijdens ons verblijf is de ontbijtservice,die was (véél) te klein qua capaciteit, zelf in Corona tijd. De file ontstond in hoofdzaak door de koffiemachine. Er was slechts één apparaat beschikbaar dat in extreem laag tempo heerlijke koffie bereidde, Daar zouden twee apparaten bij moeten! Ook zou de lounge bar bemand kunnen worden voor de bereiding van koffie tijdens het ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Rianne op 4 sep 2020
Beste Marcel, Hartelijk bedankt voor jullie feedback. Fijn om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad en met betrekking tot de koffiemachines, die zijn onderweg. Wellicht tot een volgende keer. Hartelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Burak

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr sauber, modern, ruhig und gute lage. Zur Fähre die zur Central Station führt braucht man zu fuß 18 min. Sonst ist das hotel sehr modern und sauber. Würde jederzeit dieses hotel wieder buchen. Nur der Tiefgaragen Stellplatz ist mit 25€ pro tag etwas teuer aber ich denke für Amsterdam doch noch gerechtfertigt.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Joannes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Jennifer

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the property was fine. it was quite a distance away from the canal areas and taxi was very expensive. the gentleman that checked us out in the morning took great care of us
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van EL op 8 mei 2024
Dear Jennifer,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,Edoardo L.Duty Manager

10/10 – Uitstekend

Nalin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van EL op 8 mei 2024
Dear Nalin,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,Edoardo L.Duty Manager

10/10 – Uitstekend

Anika

3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Amarjeet

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the location & staff very accommodating
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Ash op 9 mei 2024
Dear Amarjeet,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again!Sincerely,Ash P.Front Office Supervisor Trainee

8/10 – Goed

Nicole

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have no issue with the hotel itself- it was clean and breakfast was good. The staff was friendly and helpful. My only issue is the limited transportation options there were around the hotel, it was very difficult to get to other sights or parts of the city due to lack of transportation around the hotel.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Rowan op 3 mei 2024
Dear Nicole,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,Rowan PFront office Supervisor

8/10 – Goed

Kevin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nettes und großes hotel mit schöner Aussicht auf die Skyline. Die Innenstadt ist auch zu Fuß Dank der Fähren gut zu erreichen.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Ash op 30 apr 2024
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenAsh P.Auszubildende zum Front-Office Supervisor

2/10 – Ontzettend slecht

judith

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The man that checked us in seemed to be in a great hurry. The ck in desk is in an open public room. I told him we had signed up with Expedia and he nodded not looking at me. I did not know what we were being charge until he passed me a machine wit a $800 bill to sign. I did not think that was the agreed upon amount. He had put us in the top floor which was not what we signed up for. I thought I would ck when we got home and we’re not so tired to see where the misinformation came from. I felt pressured and rushed. What information did Expedia give to the hotel? We were charged the agreed amount at candlewood. Can you let me know.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van EL op 29 apr 2024
Dear Judith,Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.Sincerely,Edoardo L.Duty Manager

10/10 – Uitstekend

SUGEY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel itself is very modern and clean. All staff is very friendly and very helpful. The breakfast they offer every morning It’s basic, but it does a trick, No complaints. I would definitely stay there again.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Rowan op 29 apr 2024
Dear Sugey,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,Rowan PFront office Supervisor

10/10 – Uitstekend

VAIBHAV

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
cleanliness
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Rowan op 29 apr 2024
Dear Vaibhav,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,Rowan PFront office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Angela, Merrimack, NH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The elevator did not work so we were constantly waiting for the lift. Convenient locations to where we were traveling and the grocery store across the street had awesome pizza!
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ash P. op 28 apr 2024
Dear Angela,Thank you for your review, we value your feedback.We apologize for the inconveniences from the lift you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. Furthermore, we hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service. Sincerely,Ash P.Front Office Supervisor Trainee