Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen van Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam

5 out of 5

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 685 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 198 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 1001 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

T

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie , schone kamers.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Lana de Wit – Guest Relations Manager op 21 apr 2024
Dear T, Thank you for your positive feedback, we are glad to see you have enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you!

10/10 – Uitstekend

catharina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hebben één nacht doorgebracht in dit hotel. Wij vonden het een prachtig hotel! Voor herhaling vatbaar! De ligging van het hotel is ook geweldig. Je zit midden in het centrum op de Dam. Het ontbijt was heerlijk in de wintertuin.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 19 mrt 2024
Dear Ms. Catharina,What a wonderful rating! Thank you very much for taking the time to rate Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam on this website. A high rating such as this is truly a compliment for our hotel and for our staff. On behalf of the entire team, I would like to thank you for your kindness and for staying with us. We truly hope to welcome you again in the near future! Kind regards,Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

10/10 – Uitstekend

Peggy van

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel, ruime schone kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, ideale locatie
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 5 aug 2021
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor het schrijven van zo'n geweldige review over uw verblijf bij NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky! Wij zijn erg blij om zulke positieve feedback te krijgen. Het is zeker duidelijk dat u heeft genoten van uw verblijf in Amsterdam en we zijn dankbaar dat we deel hebben uitgemaakt van deze ervaring. Uw hoge waardering is een van de grootste complimenten die we kunnen ontvangen. Het team en ik zijn blij om te zien dat u genoten heeft van de kamers en het hotel en dat we in staat waren om uw verwachtingen wat betreft de service te overtreffen. Verder waarderen we uw vriendelijke woorden over de locatie van het hotel. Uw complimenten worden gedeeld met het hele team. Namens het hele team verwelkomen wij u graag binnenkort weer! Met vriendelijke groet, Arne Heuwekemeijer – Hotel Directeur

10/10 – Uitstekend

Jordi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg goed
Erg mooi hotel
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Directeur op 27 jul 2021
Beste Jordi, Allereerst wil ik u bedanken voor het beoordelen van NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky op deze website. We zijn blij dat we u een ervaring hebben kunnen geven die bij zo'n hoge waardering past. Dit is een compliment voor alle inspanningen die ons team levert voor een buitengewone ervaring! We zouden het een eer zijn u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Arne Heuwekemeijer – Hotel Directeur

10/10 – Uitstekend

Katy

1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 15 jul 2021
Dear Ms. Katy, What a wonderful rating! Thank you very much for taking the time to rate NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky on this website. A high rating such as this is truly a compliment for our hotel and for our staff. On behalf of the entire team, I would like to thank you for your kindness and for staying with us. We truly hope to welcome you again in the near future! Kind regards,

8/10 – Goed

Sylvia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 2 jul 2021
Dear Mr./Ms. Sylvia, What a wonderful rating! Thank you very much for taking the time to rate NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky on this website. A high rating such as this is truly a compliment for our hotel and for our staff. On behalf of the entire team, I would like to thank you for your kindness and for staying with us. We truly hope to welcome you again in the near future! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 11 mrt 2021
Dear guest, I would like to thank you for rating NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky on this website. How wonderful that we were able to give you an experience that suited such a high rating. This is a compliment to all the efforts our team makes an extraordinary experience. We would be honored to welcome you back again in the near future! With kind regards, Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

8/10 – Goed

Randy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 13 jan 2021
Dear Mr. Randy, Thank you for taking the time to share your experience at NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky! To receive such a high rating is truly amazing. The entire team strives to provide the best experience possible and I am pleased to see that this reflects in your rating. The compliment of your rating will be shared with the team. We hope to welcome you back in the nearby future! Kind regards, Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
Geen 4 sterren waard!!!
Vervelende check in overal viezigheid en deuren kapot tv deed t niet nieuwe kamer gekregen begeleid door n leuke enthousiaste man maar verder de manager die aan de bar zat en na 2 uur nog ze had in die tijd ook even de stofzuiger kunnen pakken om te stofzuigen waar ze zat ...de dienbladen van t ontbijt stonden om 16 u nog op de gang nee voor ons nooit geen urban logde meer heel jammer want met wat aanpassingen en ander personeel zou t echt n mooi hotel kunnen zijn
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ook in deze bijzondere COVID-19 omstandigheden deed het personeel er alles aan om het ons naar de zin te maken. Omdat ik het hotel bezocht als onderdeel van een huwelijksreis, was de kamer speciaal versierd en stond er een attente verrassing voor ons klaar. Dit gaf ons direct een zeer welkom gevoel. Ook het diner (in The Tailor) en ontbijt was geweldig, complimenten voor alle staf om het serviceniveau zo hoog te houden in deze uitdagende tijden.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 4 nov 2020
Beste gast, Hartelijk dan voor het delen van uw vriendelijke woorden over het verblijf bij NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky. Aan uw review kunnen wij opmaken dat u heeft genoten van uw verblijf. Ondanks de pandemie hebben wij u toch een optimaal ‘vakantie in eigen land’ gevoel kunnen bieden. Daarom zijn wij vereerd zo’n mooi compliment te ontvangen. Uw woorden worden met ons hele team gedeeld. We hopen u daarom snel weer te mogen verwelkomen bij NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky. Met vriendelijke groet, Arne Heuwekemeijer – Hotel Directeur

10/10 – Uitstekend

Barneveld, Barneveld

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super klantvriendelijk, geen minpunten te benoemen
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 24 okt 2020
Beste gast, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky te beoordelen op deze website. Uw vriendelijke woorden zijn een waar compliment voor ons hotel en het team. We zijn erg gefocust op onze service en proberen er alles aan te doen om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen. Uw vriendelijke woorden worden zeer gewaardeerd en zal worden gedeeld binnen ons team. We hopen u in de nabije toekomst weer te verwelkomen bij NH collection Grand Hotel Krasnapolsky. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 15 okt 2020
Dear beloved anonymous guest, Firstly we would like to thank you for rating your stay on this website. We are pleased to see that you have enjoyed your stay at NH collection Grand Hotel Krasnapolsky as well as it can be. We hope to welcome you again in the near future. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Louise, Alkmaar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Schoon en netjes. Sfeervolle ambiance
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Directeur op 28 sep 2020
Beste mevrouw Louise, Allereerst bedankt voor uw geweldige review! Het was een genoegen om te lezen hoeveel u heeft genoten van de gastvrijheid en sfeervolle ambiance dat NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky te bieden heeft. We zijn verheugd om te lezen dat we u de buitengewone ervaring hebben kunnen bieden waar we naar streven! Het zou een eer zijn u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Arne Heuwekemeijer – Hotel Directeur

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 27 sep 2020
Dear Mr./Ms. First of all, thank you for sharing your experience of your stay at NH collection Grand Hotel Krasnapolsky. We are delighted to see that you have rated your stay with us as a 5 out of 5. We will share your rate with the entire team. Thank you and we hope to welcome you again in the near future. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

SylvieA, Nevele

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel! Super net. We waren er gedurende de “COVID-19” periode en heb me er nooit onveilig gevoeld! Super gedaan mensen, een dikke pluim!
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Directeur op 9 aug 2020
Beste mevrouw Sylvie, Allereerst bedankt voor uw geweldige review! Het was een genoegen om te lezen hoeveel u heeft genoten van NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky. We zijn verheugd om te lezen dat we u de buitengewone ervaring hebben kunnen bieden waar we naar streven! Het zou een eer zijn u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Arne Heuwekemeijer – Hotel Directeur

8/10 – Goed

Wim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 9 aug 2020
Dear Mr. Wim, Thank you for taking the time to share your experience with NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky on this website. We realise that our score is lower than we aimed to receive! Would it be possible for you to reach out to us, so we can address what went wrong and make the necessary improvements in order to prevent this from happening again? Thank you for your review and we truly hope to welcome you back in the future. With kind regards, Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

10/10 – Uitstekend

'Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel !!
Top hotel !!, vriendelijk en behulpzaam personeel, genoten van een heerlijk ontbijt
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Directeur op 5 aug 2020
Beste Dennis, Wat een fijne review om te lezen! Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf in het NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky. We zijn dankbaar voor uw vriendelijke woorden over het personeel en het ontbijt. Dit is zeker een compliment voor ons hotel en ik deel graag uw complimenten met het team. Het zou een eer zijn om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Arne Heuwekemeijer – Hotel Directeur

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 1 aug 2020
Dear Sir/Madam, On behalf of the entire team, I would like to sincerely thank you for your rating of a 10 out of 10! Such a high rating can only mean an incredible compliment to the team’s effort and I will be sure to share it with them. It would be our pleasure to welcome you back again in the near future! Kind regards, Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heel mooie maar gehorige kamer
Heel mooi hotel! Helaas heel gehorige kamers, slecht kunnen slapen. Top ontbijt.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Directeur op 20 jul 2020
Beste heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky te delen! Het spijt me te moeten lezen dat uw ervaring met onze kamers niet aan de verwachtingen voldeed. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden, want we streven er altijd naar om onze gasten een buitengewone ervaring te bieden. Ik zou u willen vragen om contact met ons op te nemen, zodat we de door u genoemde problemen kunnen oplossen en kunnen voorkomen dat ze zich opnieuw voordoen. Verder wil ik u bedanken voor uw vriendelijke woorden over het hotel en het ontbijt. Het team en ik hopen echt dat u in de toekomst naar het hotel zult terugkeren, zodat we u de ervaring kunnen bieden die we onze gasten willen laten beleven! Met vriendelijke groet, Arne Heuwekemeijer – Hotel Directeur

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 23 jan 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are delighted to read that you enjoyed your stay at NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky. We are all looking forward to welcome you here again! With kindest regards, Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

10/10 – Uitstekend

Aviva

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room with a view
Geweldig uitzicht vanuit de kamer op de Dam, en helemaal geluidsproef! Workstation in de kamer zeer handig ook. Altijd tevreden bij NH, maar Kras was duper perfect wegens de ligging dit keer. En supervriendelijk personeel, dankjewel Béatrice aan de balie !
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel, zeer vriendelijk personeel. Persoonlijk had ik iets meer van het hotel verwacht, het was allemaal niet zo bijzonder.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 28 nov 2019
Beste heer, mevrouw, Allereest willen wij u bedanken dat u ons hierover op de hoogte heeft gebracht, de feedback van onze gasten is uiterst cruciaal voor ons en wij waarderen het enorm dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te vertellen wat wij anders hadden kunnen doen. Het spijt ons ten zeerste te moeten horen dat NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky hierdoor op u een negatieve indruk heeft achtergelaten.Vervelend dat u hogere verwachtingen had van uw verblijf. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Graag willen wij u overtuigen dat wij kwaliteit en gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan en willen u graag terug zien bij NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky. Wij hopen dat u ondanks uw bevindingen toch een aangenaam verblijf heeft gehad in Amsterdam. Daarnaast willen we je bedanken voor je vriendelijke woorden over de service van ons personeel. We zullen uw review met het team delen, want dat is een grote beloning voor hun voortdurende inspanningen. Omdat wij de tevredenheid van onze gasten hoog in het vaandel hebben staan, hopen wij u ondanks bovengenoemde punten toch nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Afspraken werden niet nagekomen. Parkeren kun je beter en veel goedkoper boeken via Park Bee site dan via het hotel.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Guest Relations op 21 nov 2019
Geachte gast. Onze excuses dat de afspraken de niet werden na gekomen. Helaas hebben wij een vaste prijs in onze parking garage. Er zijn inderdaad meerdere manieren om te parkeren in Amsterdam. Mochten wij nog iets voor u betekenen. Neemt u gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het verblijf en alles eromheen heb ik als aangenaam en prettig ervaren.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Guest Relations op 12 nov 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are delighted to read that you enjoyed your stay at NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky. We are all looking forward to welcome you here again! With kindest regards, Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

10/10 – Uitstekend

Edwin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, op top locatie hotel
We waren een weekendje weg met vier stellen. Prima kamers wel wat warm, de locatie is geweldig ook het parkeren is goed geregeld. Maar een verbeterpunt de service van de bar is heel erg traag 15/20 minuten wachten om een biertje te krijgen is wel erg lang.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Arne Heuwekemeijer op 1 nov 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to share your experiences with us. Our guests feedback and impressions are very important to us because we see it as means to improve our services every day. I’m happy to see that we scored well on sleep quality and location and you enjoyed our location Thank you for your advice about the Tailor bar I'll be sure to communicate this with the different departments and also that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you back in NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky With kind regards, Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

10/10 – Uitstekend

Rose, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige wintertuin met een overweldigend ontbijtbuffet. De service was perfect!
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations op 15 okt 2019
Dear Mrs. Rose. Thank you so much for your review. We are glad to hear that you enjoyed the breakfast and service in the Wintergarden. We wish you a very good day. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very good service,very friendly staff good beds and very silent rooms ( no outside noises ) Nice restaurent ,with excellent food. very good breakfast , fresh smoothies ,cereal ,fresh pressed juices , english breakfast , fresh fruit And it is set in a wintergarden They have also a early breakfast for people ,about 6 a clock .
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 4 sep 2019
Dear Sir/Madam, We would like to thank you very much for sharing your experience here on this website. I am happy to read that you enjoyed your stay, the breakfast and our service so much that we have been able to provide you with an extraordinary stay in Amsterdam! Please rest assured that your compliments will be shared with the rest of the team. We would be honored to welcome you again. With kind regards, Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

10/10 – Uitstekend

Paul, Montgomery

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Right I the heart of Amsterdam. Quick walk to the train station or around the city.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 23 apr 2024
Dear Mr. Paul,Thank you for sharing your experience about … on this platform. We are delighted to read that our ideal location made your stay in Amsterdam so wonderful. I am pleased that our efforts to exceed expectations were successful and that we were able to make every moment in our hotel a memorable one.It was our pleasure to welcome you to our hotel and we hope to do so again in the near future.With kind regards,

8/10 – Goed

Dawn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointed that The Tailor wasn’t serving its full cocktail menu the evening we visited as seemingly they did not have all the ingredients! Sadly didn’t get any five star wow factor impression - the hotel feels quite ‘corporate’ and impersonal. Breakfast options were varied but the coffee was awful. Rooms were spotlessly clean but underwhelming. Good location but wouldn’t stay here again.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 4 apr 2024
Dear Mr./Ms. Dawn,Thank you for taking the time to share your experiences with us. Our guests’ feedback and impressions are very important to us because we see it as means to improve our services every day.Our aim is to create an extraordinary experience for each and every one of our guests. To read that we were unable to deliver these experiences is regretful. We are taking your feedback regarding Bar the Tailor serious and we are looking for a way to prevent this in the future. I offer my sincerest apologies for not meeting your expectations and for the inconvenience you experienced. I have also shared your feedback regarding the coffee at breakfast and we hope you are willing to reach out to us so we can investigate the situation. Despite not being able to change the negative impression this stay has left you, we do hope to be considered for another stay in the future. We will personally look after your reservation and execute any additional arrangements for your stay.With kind regards,

8/10 – Goed

Vahid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was fine and acceptable but we had 2 issues regarding heater, which resolved after 4 days and also lavatory sink which was clogged every day!
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Lana de Wit - Guest Relations Manager op 31 mrt 2024
Dear Mr. Vahid,Thank you for taking the time leaving the review regarding your last stay at the hotel. I regret to read that you had a negative experience with the technical issues and the service did not meet your expectations. I would like to offer you my sincerest apologies as we always aim to present our guests with an Indigenous Experience. Furthermore, I am happy to read that the rest of your experience had gone well.The team and I truly hope you will return to the hotel in the future so we can show you the experience we intend our guests to have! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel. Nothing better…
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 30 mrt 2024
Dear Ms. Karen,Thank you for your incredible review, I am honoured by your positive comments!Our aim is to achieve the extraordinary and I am pleased to read that we have been able to provide you with a memorable stay. Furthermore, I want to thank you for your kind words about our hotel. Your kind words will certainly be shared with the team. I speak on behalf of the entire team when I say; it would be a pleasure to welcome you back again.With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Gina

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved our stay at this hotel. Staff was great.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 28 mrt 2024
Dear Mr./Ms. Gina,Thank you for sharing your experience at Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam with us on this website.I am pleased to read that you have enjoyed the hotel. Furthermore, I would like to thank you for your kind words about the staff. I will certainly share your compliments with our team.We would be delighted to welcome you again in the nearby future. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Christopher Michael, New Ash Green

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, lovely hotel and friendly staff. I highly recommend.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 17 mrt 2024
Dear Mr. Christopher,First of all, I would like to thank you for rating Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam on this website.How wonderful that we were able to give you an experience that suited such a high rating. This is a compliment to all the efforts our team makes for an extraordinary experience. You can have assured that your high rating will be shared with them. We would be honoured to welcome you back again in the near future!Kind regards,Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

10/10 – Uitstekend

Giuseppe

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione ottimale. A piedi si può andare ovunque
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 13 mrt 2024
Dear Mr. Giuseppe,What a wonderful rating! Thank you very much for taking the time to rate Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam on this website. A high rating such as this is truly a compliment for our hotel and for our staff. On behalf of the entire team, I would like to thank you for your kindness and for staying with us. We truly hope to welcome you again in the near future! Kind regards,Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

10/10 – Uitstekend

Nirjhar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was spectacular! Great staff and well kept property
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 5 mrt 2024
Dear Mr. Nirjhar,Thank you for taking the time to share your experience at Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam! To receive such a high rating is amazing. The entire team strives to provide the best experience possible and I am pleased to see that this reflects in your rating. The compliment of your rating will be shared with the team. We hope to welcome you back again in the near future!Kind regards,Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

10/10 – Uitstekend

dorinda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great stay. The staff were very helpful and friendly. A big shout out to Janneke, she was so lovely at our check in. The hotel is stunning and in a great location. I would definitely recommend this hotel.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 19 feb 2024
Dear Mr./Ms. dorinda,First and foremost, thank you for your wonderful review. The team and I are delighted to read that you were happy with your stay, and Janekke was able to show you the extraordinary service we strive to give our guests. I have shared your compliments with the team, and especially with her.Furthermore, I would like to thank you for the high rating, and for the recommendation.I speak on behalf of the entire team when I say; it would be an honour to welcome you back again.With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Yaida Vanessa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 13 feb 2024
Dear Yaida Vanessa, What a wonderful rating! Thank you very much for taking the time to rate Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam on this website. A high rating such as this is truly a compliment for our hotel and for our staff. On behalf of the entire team, I would like to thank you for your kindness and for staying with us. We truly hope to welcome you again in the near future! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Emre

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich war schon in vielen 5-Sterne-Hotels in Amsterdam, aber dieses ist mit Abstand das beste Hotel. Absolut empfehlenswert.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 30 jan 2024
Dear Mr. Emre,Thank you for taking the time to share your experience at Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam! To receive such a high rating is amazing. The entire team strives to provide the best experience possible and I am pleased to see that this reflects in your rating. The compliment of your rating will be shared with the team. We hope to welcome you back again in the near future!Kind regards,Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

8/10 – Goed

Benjamin

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 30 jan 2024
Dear Mr. Benjamin,What a wonderful rating! Thank you very much for taking the time to rate Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam on this website. A high rating such as this is truly a compliment for our hotel and for our staff. On behalf of the entire team, I would like to thank you for your kindness and for staying with us. We truly hope to welcome you again in the near future! Kind regards,Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

6/10 – Redelijk

sultan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Lana de Wit - Guest Relations Manager op 27 jan 2024
Dear Mr. Sultan,On behalf of the entire team, I would like to thank you for rating your experience with us on this website. I regret to see that we have not met your expectations during your stay at Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam. We always aim to present our guests with a 5-star quality and service. From your review it is not entirely clear what happened during your stay and what we could have done to improve your experience. Therefore, I would like to kindly request you to reach out to us and to inform us of what happened. That way we can use your feedback to improve our service and quality. We truly hope to hear from you and that you will consider our hotel again in the future so we can change your experience into an Indigenous Experience. With kind regards,Lana de Wit - Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Imran

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 16 jan 2024
Dear Mr. Imran,What a wonderful rating! Thank you very much for taking the time to rate Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam on this website. A high rating such as this is truly a compliment for our hotel and for our staff. On behalf of the entire team, I would like to thank you for your kindness and for staying with us. We truly hope to welcome you again in the near future! Kind regards,Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

8/10 – Goed

Christian

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff and the location is wonderful .
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 11 jan 2024
Dear Mr. Christian, Thank you very much for leaving such a positive review on this website. What a wonderful compliment for our valued team! The team and I feel very proud by your kind words. We are also happy to read that you have enjoyed our centralized location and you were able to explore Amsterdam and all it offers.We are all looking forward to welcome you in the hotel again!With kind regards,Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

2/10 – Ontzettend slecht

Maximiliano

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is well-located and well-equipped, but the security is poor. My wife’s purse was snatched by a stranger in the bar, and the cameras captured him entering and leaving with it.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Lana de Wit – Guest Relations Manager op 23 jan 2024
Dear Maximiliano,Thank you for your valuable feedback. We regret to hear about the unfortunate incident with your wife’s purse. We take security seriously that is why we contacted the police at the time. Unfortunately, we were not able to reach you and we did leave a card in your room for further assistance with filing it to the police. We do appreciate your acknowledgment of our location and amenities. Please accept our sincere apology and we are committed to enhancing security measures to ensure a safer environment for our guests. We hope you consider giving us another chance to welcome you back in the future and we will prepare your stay with an extraordinary experience. Kind regards, Lana de Wit – Guest Relations Manager l.wit@anantara-hotels.com

2/10 – Ontzettend slecht

anthony

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guaranteed check in at 3 didn't happen. Staff didn't even offer to reach out when it would be. Felt unappreciated as a guest. The thermostat or whatever wasn't heating the room for crap. There was a shower cap tied around smoke detector. Lots of dust in room you can tell it wasn't cleaned properly in a long time and on multiple occasions I had things delivered and had to go grab them from the front desk myself because they just ignored it. The bed was probably the most uncomfortable square box I've ever slept on. The robes and towels are very nice, however I would never stay here again based on what they charge for what you get it's robbery. This hotel is for people that like to drink alcohol put simply. Walking distance from entrance to rooftop terrace room lift 4 is a very long walk!!!! First time and definitely will be my last.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Lana de Wit - Guest Relations Manager op 24 jan 2024
Dear Mr. Anthony,We are truly sorry for the inconveniences you faced during your stay. The delayed check-in and the temperature matter do not meet our standards, and we sincerely apologize for falling short. We do appreciate your positive note on our robes and towels quality. Rest assured, your feedback is taken seriously, and we are actively working to address the mentioned issues with the related departments. We would be grateful for another chance to provide you with the experience you deserve and a much more convenient stay with us. Please contact us for any possible future stay.Kind regards,Lana de Wit – Guest Relations Manager

6/10 – Redelijk

Georgina

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Disappointing
The location of the hotel is perfect and only a 10 minute walk from Amsterdam Centraal station. Though the lobby looks very beautiful, some hotel parts are very dated. If you do choose this hotel, note that you will hear the church bell every hour until midnight. Also, look out for when they check-in and ask you to go up Lift 4. This is very far from the main hotel building, and it is a service lift to get to your room. Our room had stains on the furniture. The bed was comfortable, the room spacious and the bathroom was clean and looked upgraded. Overall, it was a disappointing stay but I would say choose this for convenience and not a long stay.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Lana de Wit – Guest Relations Manager op 23 jan 2024
Dear Georgina, Thank you for sharing your thoughts on your recent stay. We are delighted to hear you found our location convenient and appreciated the beauty of our lobby. We are deeply sorry to learn that the furniture in your room did not meet your expectation. We are actively addressing these concerns to enhance our guests’ experience. We apologize for any confusion regarding the elevator and we appreciate your note about the room assignment. We are on the other hand, pleased that you enjoyed the comfortable bed and the spacious room. Your feedback is essential to us, and we are committed to making necessary improvements. We hope you give us another chance and inform us of your next visit so that we can arrange your experience with a much more convenient preparation. Kind regards, Lana de Wit – Guest Relations Manager l.wit@anantara-hotels.com

10/10 – Uitstekend

khalid

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 8 jan 2024
Dear Mr. Khalid,On behalf of the entire team, I would like to sincerely thank you for your rating of a 10!Such a high rating can only mean an incredible compliment to the team’s effort and I will make sure to share it with them. It would be our pleasure to welcome you back again in the near future. Kind regards,Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

10/10 – Uitstekend

Hifa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love this hotel and every one working there the staff are so friendly and the rooms are so clean but they have to do something about the safety and security. They have to add to the key cards to go to the room not everyone easily go upstairs to the room.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 23 jan 2024
Dear Ms. Hifa,Thank you for sharing your experience at Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam with us on this website.I am happy to read that you were pleased by the hospitality of our team. Furthermore, I would like to thank you for your kind words about the cleanliness of our hotel. I will certainly share your compliments with our team.Your feedback is valuable and we would be pleased to welcome you again and to share with you the actions taken to improve our hotels security!Kind regards,Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

10/10 – Uitstekend

Adel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not bad
I was good Dew point need to be carefully corrected 1- noise at night 2- AC is not good 3- Help some times come late from the hotel staff 4- not a 5 stars hotel to be honest
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Lana de Wit - Guest Relations Manager op 30 jan 2024
Dear Mr. Adel,Thank you for sharing your experience with us via this website. I regret to see that we have not fully met your expectations during your stay at Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam. We always aim to present our guests with a 5-star quality and service. Please accept my sincere apologies for the inconvenience you have experienced with the A/C and the service from our team members. I certainly will share this with the right department to investigate.We do hope that you will give us a second chance to show you the improvements made and to have you experience the 5 star quality we always aim to give! We hope to welcome you back again in the future.With kind regards,Lana de Wit - Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

John

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Arne Heuwekemeijer – Hotel Director op 8 jan 2024
Dear Mr. John,Thank you for taking the time to share your experience at Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam! To receive such a high rating is amazing. The entire team strives to provide the best experience possible and I am pleased to see that this reflects in your rating. The compliment of your rating will be shared with the team. We hope to welcome you back again in the near future!Kind regards,Arne Heuwekemeijer – Hotel Director