Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel Marso





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 74
inclusief belastingen en toeslagen
17 aug - 18 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(31 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Suite laden

Suite
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Bois de Coulange, Centre de Loisirs, Amneville, Moselle, 57360
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.65 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 15 voor volwassenen en EUR 8 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 11 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 30.00
- Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, ANCV Chèques-Vacances en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Marso
Hôtel Marso Amneville
Marso Amneville
Hôtel Marso Hotel
Hôtel Marso Amneville
Hôtel Marso Hotel Amneville
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel Marso
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
5 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Jacob, Voorthuizen
Reisde met partner
22 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Jacob
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Wim
1 jun 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel verbeter punten zoals douch en terras

Wim
5 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
hubertus
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eenvoudig hotel voor op doorreis
hubertus
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Carl
25 aug 2023
Carl
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Adrianus, Zevenaar
Reisde met partner
29 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrianus
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Robin
19 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robin
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastische aanbeveling.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Tracy
Zakenreiziger
19 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracy
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
christelle
Zakenreiziger
15 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
christelle
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
David, Til-Chatel
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ralf
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ralf
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kevin
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Bernard
Zakenreiziger
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trrs bien
Bernard
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ruffino
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruffino
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Dino
19 mrt 2025
Dino
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
AGNES
7 mrt 2025
AGNES
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Omar
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Omar
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Nathalie
5 mrt 2025
Nathalie
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Charlène
1 mrt 2025
Charlène
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Alain
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alain
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Béatrice
19 feb 2025
Béatrice
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Nathalie
Zakenreiziger
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Douche pomme de douche à revoir casé
Nathalie
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Renaud
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Renaud
1 nacht verbleven in februari 2025