Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Campanile Hotel Amersfoort





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, Meerdere bedden laden

Standaard kamer, Meerdere bedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Televisie
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Televisie
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
7,6 van 10
Goed
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Televisie
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

De Brand 50, Amersfoort, 3823 LM
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 4.60 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 14.5 voor volwassenen en EUR 7.25 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 17.5 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Nederland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Campanile Amersfoort
Campanile Hotel Amersfoort
Campanile Amersfoort
Campanile Hotel Amersfoort Hotel
Campanile Hotel Amersfoort Amersfoort
Campanile Hotel Amersfoort Hotel Amersfoort
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Campanile Hotel Amersfoort
Beoordelingen
7,0
Goed
7,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,2/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jan 2024
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Mw.Geer
20 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mw.Geer
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Harm
Reisde met partner
3 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harm
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Karel
Reisde met partner
12 nov 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Karel
2 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Jeroen
Reisde met partner
12 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Jeroen
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Marjolien
9 nov 2023
Marjolien
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Greet
Reisde met partner
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Greet
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Benny
26 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benny
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
V. N.
24 okt 2023
V. N.
8 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Yollene
Reisde met familie
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yollene
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Betsy
16 okt 2023
Betsy
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
cees
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
cees
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Sonja
Reisde met partner
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sonja
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Christiaan
Reisde met partner
2 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christiaan
2 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Geert
29 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geert
1 nacht verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Dennis
Zakenreiziger
25 sep 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
2 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Corinne, Middelburg
Reisde met partner
24 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Corinne
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Daniel
24 sep 2023
Daniel
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Ronald
Reisde met partner
19 sep 2023
Ronald
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Betsy
Reisde met partner, Reisde met familie
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Betsy
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Hetty
10 sep 2023
Positief: Personeel en service
Hetty
3 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Clementine
7 sep 2023
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clementine
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Jan Hein
3 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Jan Hein
1 nacht verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Bert
Reisde met partner
2 sep 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bert
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Sylvana
30 aug 2023
Sylvana
1 nacht verbleven in augustus 2023