Mildom City Hotel
Bed & breakfast met gratis parkeerplaatsen in Almaty
Fotogalerie voor Mildom City Hotel





Beoordelingen
5,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, uitzicht op de stad laden

Eenvoudige kamer, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Basic Room with City View
Deluxe Double Or Twin Room With City View
Standard Double Room Without Window
Basic Room With City View
Basic Room, City View
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nauryzbai Batyr Street 122, Almaty, Almaty, 50000
Over deze accommodatie
Mildom City Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hotel MILDOM Express
Hotel MILDOM Express
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
6.0 van 10, 16 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: KZT 20000 per accommodatie per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer KZT 3000 voor volwassenen en KZT 3000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: KZT 10000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: KZT 5000 (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Als je een visum nodig hebt, contacteer dan de accommodatie voor hulp. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mildom City Hotel Bed & breakfast Almaty
Mildom City Hotel Bed & breakfast
Mildom City Hotel Almaty
Mildom City Almaty
Mildom City Hotel Almaty
Mildom City Hotel Bed & breakfast
Mildom City Hotel Bed & breakfast Almaty
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mildom City Hotel
Beoordelingen
5,6
7,0/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
5,4/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Imraan
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Imraan
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Adina
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adina
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Jalmi Shafary
Reisde met partner
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jalmi Shafary
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Jalmi Shafary
Reisde met partner
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jalmi Shafary
1 nacht verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Natalia
24 jun 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalia
2 nachten verbleven in juni 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Amelia, Fruitland
23 dec 2022
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amelia
2/10 – Ontzettend slecht
Ariun-Erdene
8 okt 2022
Ariun-Erdene
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Aliya
Reisde met een groep
23 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
👍
Aliya
3 nachten verbleven in maart 2022
4/10 – Matig
Rosemary
Reisde met een groep
5 nov 2019
Negatief: Personeel en service
Poor customer service
Rosemary
1 nacht verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
abdelrahman, Almaty
31 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
abdelrahman
1 nacht verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Kaisar
13 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaisar
2 nachten verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
30 aug 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
호텔 아닌 베드 앤 브랙퍼스트. 도시락 같은 아침 식사
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019








