Dorney Park & Wildwater Kingdom - 7 min. rijden - 6.4 km
Lokaal vervoer
Allentown, Pennsylvania (ABE-Internationale luchthaven Lehigh Valley) - 18 min. rijden
Restaurants
Chan's Chinese Restaurant - 4 min. wandelen
Bru Daddys Brewing Co. - 3 min. wandelen
Sports & Social Allentown - 2 min. wandelen
Fegley's Allentown Brew Works - 3 min. wandelen
Chickie's & Pete's - 1 min. wandelen
Over deze accommodatie
Renaissance Allentown Hotel
Hotel vlak bij PPL Center
Overweeg een verblijf bij Renaissance Allentown Hotel en geniet van een droogkuis/wasserijservice, een bar en een 24-uurs fitnesscentrum. Het plaatselijke restaurant met Amerikaanse gerechten, The Dime, serveert ontbijt en diner. Naast een 24-uurs businesscentrum genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
Een uitgebreid ontbijt (toeslag), valetparkeerservice en snelle uitcheckservice
Rookvrije accommodatie, een balzaal en geldautomaat/bankservice
Een lift, een cadeauwinkel en een feestzaal
Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 170 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
Flatscreentelevisies van 37 inch met premium tv-zenders
(kleer)kasten, recyclage en koelkasten
Talen
Engels, Spaans
Gelijkaardige accommodaties
The Americus Hotel, Trademark Collection by Wyndham
The Americus Hotel, Trademark Collection by Wyndham
Flatscreen-tv van 37 inch met premium kabelzenders
Eten en drinken
Koelkast
Koffiezetapparaat/waterkoker
Meer
Aangrenzende kamers beschikbaar
Airconditioning
Energiebesparende schakelaars in kamers
Geluiddichte kamers
Kluisje
Recycleren
Strijkijzer/strijkplank
Telefoon
Verwarming
Waterbesparende douches
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 21
Uitchecken
Uitchecken voor 11.00 uur
Snelle uitcheckservice
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Voor huisdieren betaal je een toeslag van USD 75 per huisdier, per nacht, naast een borgsom van USD 50.00 per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden zijn toegestaan
1 in totaal (tot 23 kg per huisdier)
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer USD 16–20 per persoon
Betaald parkeren: USD 16.00 per dag (incl. in- en uitrijden)
Valetparkeerkosten: USD 25 per dag
Borgsom voor huisdieren: USD 50.00 per nacht
Toeslag voor huisdieren: USD 75 per huisdier, per nacht
Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Renaissance Allentown Hotel
Renaissance Allentown
Renaissance Allentown
Renaissance Allentown Hotel Hotel
Renaissance Allentown Hotel Allentown
Renaissance Allentown Hotel Hotel Allentown
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Renaissance Allentown Hotel?
Ja, bij dit hotel zijn honden met een gewicht van maximum 23 kg per huisdier toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een borgsom van USD 50.00 per nacht en een toeslag van USD 75 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.
Hoeveel kost een verblijf bij Renaissance Allentown Hotel?
Vandaag, 14 jul. 2025, kost een verblijf bij Renaissance Allentown Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 20 jul. 2025 min. € 154,33, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Hoeveel berekent Renaissance Allentown Hotel voor parkeren?
Parkeren kost USD 16.00 per dag. Valetparkeren is mogelijk tegen een toeslag van USD 25 per dag.
Hoe laat kan ik bij Renaissance Allentown Hotel inchecken?
Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.
Tot hoe laat kan ik bij Renaissance Allentown Hotel uitchecken?
Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.
Waar staat Renaissance Allentown Hotel?
Dit hotel ligt in Center City, vlak bij PPL Center, Soldiers and Sailors Monument en Miller Symphony Hall. Ook Allentown Art Museum en Lehigh County Heritage Center liggen op 10 minuten wandelen.
Beoordelingen over Renaissance Allentown Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 400 van 617 beoordelingen
10 - Uitstekend
400
Gastenscore: 8 - Goed. 131 van 617 beoordelingen
8 - Goed
131
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 617 beoordelingen
6 - Redelijk
49
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 617 beoordelingen
4 - Matig
13
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 617 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
24
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
Reisde met familie en kleine kinderen
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the help from the person in the front desk he only had single bed rooms so he offered a better room with a couch my kids could sleep on with some beautiful views
Elizabeth
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Alireza
Reisde met partner
22 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good, except there was squicky noise from the 2 panel door in the hallway where you enter from the elevator area to the rooms hall. It was making noise every time someone enter the hallway, It woke us up every times. Also there was a bad smell coming from shower area, probably from sewer, you could smell when you take shower.
Alireza
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Mary
26 mei 2025
Positief: Personeel en service
No microwave an enemy refrigerator was not working properly and then everything was okay
Mary
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kevin
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Great staff
Kevin
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
William
Zakenreiziger
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Came to cover Phantoms playoff game. Stayed over at the hotel (couldn't possibly be more convenient) for the first time. I will stay here again a time or two next season.
William
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Bernadette
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bernadette
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Myla
13 apr 2025
Positief: Netheid
This was an average hotel with a premium price. The parking for the hotel was ridiculous...they should let guests know that parking in the lot requires a less than convenient walk to the hotel. Additionally, the bed was like sleeping on a stone...so hard. The hotel itself is nice enough, but for the price point, I expected much more.
Myla
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Daena
6 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Daena
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met familie
31 mrt 2025
Receptionist was very helpful to me with transferring Marriott points to my reservation.
Very pleasant staff.
Thomas
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
lisa
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
lisa
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tammy
19 mrt 2025
Tammy
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Paul, Williamstown
Reisde met partner
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Efficient check in
Paul
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Haley
Reisde met familie en kleine kinderen
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love how the parking garage, hotel & PPL center are all connected.
Haley
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met familie
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel
The hotel was very clean and decorated beautifully. It’s attached to the PPL center so it’s a great option if you are going to a concert.
Melissa
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Thomas
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had booked a king room but was given a 2 queen bed room without asking if that was ok. A king room was made available and we took it but it would have been nicer if we were made aware or this or offered the change without feeling like it was forced on us.
Thomas
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
joe
Reisde met partner
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
After figuring out the elevators all was great. Cleanest hotel room we have ever been in. Friendly staff. Dining options after the show we attended were limited and crowded in the area around the PPL Center. Overall a great stay.
joe
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
joe
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
great
joe
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Lucille
8 mrt 2025
Lucille
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nathan
Reisde met familie
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room was really great as was the hotel. The restaurant seemed quite lonely as maybe it was the off season. And like any hotels where there aren't many people at the restaurant, the service, while nice, was slow. I ordered an omelette that took forever. And also, not only was there no room service, no one answered the phone. But the rooms themselves and the hotel are really nice.
Nathan
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Brenda
3 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just an overnight while we were in the area
Brenda
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Logan
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Logan
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall fine!
The room was fine itself and convenient since we were going to an event at PPL Center. You can enter PPL center from inside the hotel which was nice. Room thermostat panel had no info on the screen and no way to adjust temperature/fan. Shower in the morning would be a trickle or just stop completely (I know due to everyone showering at once). TV remote needed new batteries and didn't work. Overall it was fine, the restaurant food was delicious.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met familie
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel room was very spacious and updated.The hotel is in a convenient location. I would definately stay again. The only issues we had were with the valet location and service in the restaurant. The valet is on the street and at one point when we returned there was an event in the arena. There was no space to attempt to return the car to the valet and we had to drive in circles for a while until space was available. In addition, we ate breakfast in the hotel one morning and it took over 30 minutes (almost 45 minutes) to receive our food. There were only 3 parties in the restaurant at the time, it was not busy at all and we only ordered simple breakfast food.
Jennifer
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer