Particuliere eigenaar
Hôtel RALF
Hotel met 2 restaurants en gratis ontbijt in Algiers
Fotogalerie voor Hôtel RALF





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 106
inclusief belastingen en toeslagen
29 nov - 30 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Klassieke Twin kamer laden

Klassieke Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer laden

Premium tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Een gratis minibar
Televisie
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Elite suite laden

Elite suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Een gratis minibar
Televisie
Aparte slaapkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

84 Bd Colonel Krim Belkacem, Algiers, Wilaya d'Alger, 16000
Over deze accommodatie
Hôtel RALF
Gelijkaardige accommodaties

Best Night 2
Best Night 2
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis luchthavenshuttle
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 279 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: DZD 500.00 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: DZD 2500 per persoon (enkele reis)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: DZD 2000 (enkele reis), (tot 18 jaar oud)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel RALF Hotel
Hôtel RALF Algiers
Hôtel RALF Hotel Algiers
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hôtel RALF
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ligia
Reisde met familie
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligia
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Luwam, los angeles
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luwam
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Martina
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martina
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Djamel
Reisde met een groep
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Djamel
3 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Yassin
Reisde met partner
19 sep 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yassin
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Richard, Washington
Zakenreiziger
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Marie
1 sep 2025
Marie
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Billel
Reisde met familie
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Billel
8 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Billel
Reisde met familie
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Billel
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Djemel
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Djemel
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mustapha
Reisde met een groep
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mustapha
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jan
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Angéline
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angéline
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mohamed
Reisde met familie
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HÔTEL TRES PROPRE ET SÉRIEUX
Mohamed
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MEHDI
15 jul 2025
MEHDI
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tarek
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tarek
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
WALTER
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WALTER
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mahassen
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mahassen
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Rabah
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rabah
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Billel
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Billel
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yanis
Reisde met familie
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yanis
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
LOUAR
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LOUAR
7 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in mei 2025








