Exterieur

Beoordelingen van Hotel Apartamentos Dunamar

4 out of 5
Hotel Apartamentos Dunamar
Av. Infante D. Henrique, Vila Real Santo Antonio, Faro

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 38 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 69 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

hilda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service was erg goed Hartelijk personeel bereidwillig om te helpen
11 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Rene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accomodatie ligt prima aan zee. Kamer was netjes met inloopdouche. Met mooi zwembad, jammer dat ook in dit hotel tijdens ons verblijf (eerste 11 dagen van juni) er al vroeg handdoeken neergelegd werden op de ligbedjes waar weinig tot geen controle op was. De bestrating en stoepen in Monte Gordo waren in slechte staat (gaten, oneffenheden etc), je moest goed kijken waar je liep. Leuke restaurantjes in de omgeving.
10 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel!
Fijn hotel voor strandvakantie met genoeg mogelijkheden om andere dingen te doen. Schoonmaak iedere dag. Naar keuze iedere dag schone handdoeken. Goed ontbijt en diner.
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Pieter

Positief: Personeel en service, voorzieningen
3 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Geen binnenzwembad of fitnessruimte. Dit wordt wel aangegeven.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Celia Fernandes op 11 dec 2019
Good Morning, The dunamar has informed all partners about this situation. We apologize for the inconvenience but we are working to inovate our services Regards Celia

6/10 – Redelijk

Luz

Negatief: Voorzieningen
No me gusto porque la ducha estaba sucia para hacer u hotel de tanta estrellas carecia de varias cosas ademas coran por entrar a la pisina termica no volveria
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jacek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel at the beach
The hotel has a perfect position close to the beach. It was very relaxing to stay there despite the pool area was a bit busy sometimes.
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolutely Amazing stay!!
Amazing stay! Everything was excellent from start to finish. Staff from the restaurant was super efficient and friendly. The food was absolutely delicious with good variety. Very clean. The only negative for me would be the noise at night from the corridors and from outside but wouldn’t say that’s the hotel’s fault but to do with lack of respect from other people. Can’t wait to go back next year!!
7 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Joao Paulo

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Lisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Central yet quiet family-friendly location. Directly on the beach. We stayed with teenagers and it was a perfect option to have fun times together while making it easy for each person to have their own rhythm. Highly recommend!
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Emelie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jorge

3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Relaxed atmosphere. Great setting. Beds too firm. Would have liked a small welcome pack on arrival. People should not be allowed to reserve sun beds early morning and then return several hours later.
7 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Jacobus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Alan

10/10 – Uitstekend

Gerald

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

caroline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Etablissement propre avec accès direct à la mer et piscine. Notre appartement disposait d'une belle vue latérale mer ( on voyait bien l'océan) et piscine avec un petit balcon permettant d'y prendre ses repas. Tv grand écran. Salle de bain fonctionnelle. Un petit bémol concernant la kitchenette : on aurait apprécier qu'il y ait des bols ( équipement de base pour un petit déjeuner :-) ), l'équipement électroménager de notre appartement semblait un peu fatigué : porte du micro onde qui a du mal à s'ouvrir, plaques inductions qui chauffent quand elles le souhaitent...mais rien de terrible quand on est en vacances et pas pressé.
5 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Paulo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Jorge

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Jeffrey

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Relaxing atmosphere and nice outside areas.
7 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

PETER

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The Dunamar Super Hotel
We picked the hotel because they had a large pool and we was not dissapointed . The cleaning service was exceptional as our room/apartment was cleaned everyday . The reception staff excellent and check in . In the room we thought it was very good layout plenty of room amazing sea views , the bed is firm but comfortable . We will defiantley stay again.
6 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Isabel Escarduça

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dias relaxantes
Estadia confortavel e optima para descanso
6 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

José

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Udo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ein sehr schönes, gepflegtes Hotel. Personal sehr zuvorkommend. Großzügige Apartements. Frühstücksbuffet war überragend. Werden wir immer wieder buchen.
3 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Miguel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito boa surpresa
Tempo muito bem passado. Um hotel muito agradável e bem situado para fazer praia.
6 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

André Filipe Martins das

8 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Rafael

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Pedro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Inês

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Paulo

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Boa localização
O hotel está muito bem localizado, no entanto ouve-se muito barulho vindo dos apartamentos vizinhos, em particular os localizados nos pisos superiores. O nível de serviço deixa um pouco a desejar para um hotel de 4 estrelas...
10 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Vitor

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom hotel, numa das melhores praias do Algarve
Apartamento espaçoso, bons colchões e boas almofadas, sofás a precisar de serem substituídos. Ótima limpeza, mas falta de informação no check-in. Os quartos com vista mar parcial não são todos iguais e calhou-nos um dos piores, tb com vista para um depósito de tralhas. Pequeno-almoço mediano, jantar com comida muito bem confeccionada e saborosa. Os funcionários deveriam usar roupa mais informal. Ideal para famílias com crianças pequenas.
5 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Joel

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom
Excelente localização Gostamos muito
5 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Andreia

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Pedro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Fernando

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uma excelente estadia
5 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Natalia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2021

4/10 – Matig

Pascal

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Outre la déco très datée, notre appartement était mal entretenu: poignées mal fixées ou cassées, évacuation de l'eau du lavabo très lente, bonde sale...
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa estadia
9 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van A Direcção op 11 okt 2020
Estimado Cliente, Em nome de toda a equipa do Hotel Dunamar, gostaríamos de agradecer- lhe o tempo dispensado pelos seus comentários. Foi um enorme prazer para nós tê-lo como hóspede e esperamos recebê-lo novamente num futuro próximo. Atenciosamente,

8/10 – Goed

João

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van A Direcção op 11 okt 2020
Estimado Cliente, Em nome de toda a equipa do Hotel Dunamar, gostaríamos de agradecer- lhe o tempo dispensado. Foi um enorme prazer para nós tê-lo como hóspede e esperamos recebê-lo novamente num futuro próximo. Atenciosamente,

6/10 – Redelijk

Carlos Manuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Conheço os apartamentos já há alguns anos e desde aí nada mudou para melhor. As cozinhas dos apartamentos já deveriam ter sido renovadas com mais equipamentos. Mesmo sendo uma kitchenette, é muito fraca em termos de equipamentos. Será o pior deste hotel. De resto, em relação a medidas de segurança COVID-19 verifiquei que está muito seguro.
5 nachten verbleven in september 2020
Reactie van A Direcção op 9 okt 2020
Estimado Sr. Carlos Manuel, Em nome de toda a equipa do Hotel Dunamar, gostaríamos de agradecer- lhe o tempo dispensado pelos seus comentários pois são um ponto vital para a melhoria do nosso serviço. Iremos tentar melhorar os aspetos menos positivos que menciona. Foi um enorme prazer para nós tê-lo como hóspede e esperamos recebê-lo novamente num futuro próximo. Atenciosamente,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and safe. Staff friendly and helpful. Bathroom could do with updating. Lack of car parking spaces.
3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Celia Fernandes / Chefe Recpçao op 29 sep 2020
Thank you for your preference. Kind Regards

8/10 – Goed

Sérgio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2020
Reactie van A Direcção op 9 okt 2020
Estimado Cliente, Em nome de toda a equipa do Hotel Dunamar, gostaríamos de agradecer- lhe o tempo dispensado. Foi um enorme prazer para nós tê-lo como hóspede e esperamos recebê-lo novamente num futuro próximo. Atenciosamente, A Direcção.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente localização. Boa limpeza do quarto. Casa de banho necessita de renovação. A insonorização e blackout da janela do quarto ñ são os melhores. Mesas e cadeiras deveriam ser equipados com feltro anti ruído. Parque de estacionamento exterior do hotel quase sempre cheio. Garagem tem custo adicional de €10 diários. Devido às medidas de higiene COVID-19, pequeno almoço demora entre 30m a 1h a ser servido, pelo menos na zona exterior.
7 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Celia Fernandes / Chefe Recpçao op 29 sep 2020
Muito obrigado pela sua opiniao. Tomamos nota dos seus reparos cumprimentos

8/10 – Goed

Eduardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2020