Hotel Pearl City Akita Kanto Odori

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Akita

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,6 op 10 โ€“
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi
De huidige prijs is โ‚ฌย 54
4 jan - 5 jan 2026

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, niet-roken

8,2 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-2-3 Omachi, Akita, Akita, 010-0921

In de buurt

  • Akita Stedelijk Centrum voor Volkskunsten - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Shenshu Park - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Kunstmuseum van Akita - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Kunstmuseum Akita Senshu - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Akita Central Library - 9 min. wandelen - 0.8 km

Lokaal vervoer

  • Akita Station - 17 min. wandelen
  • Akita (AXT) - 28 min. rijden

Restaurants

  • โ€ช็„ก้™ๅ ‚ ๅคง็”บๅบ— - โ€ฌ5 min. wandelen
  • โ€ชBier Kaffee AQULA - โ€ฌ3 min. wandelen
  • โ€ช็ง‹็”ฐไนƒ็€ง - โ€ฌ3 min. wandelen
  • โ€ชไธ€ใฎ้…‰็ง‹็”ฐๅทๅๅบ— - โ€ฌ4 min. wandelen
  • โ€ชใƒฌใƒ‡ใ‚ฃ - โ€ฌ2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Pearl City Akita Kanto Odori

Hoogtepunten van de accommodatie
Overweeg een verblijf bij Hotel Pearl City Akita Kanto Odori en geniet van een droogkuis/wasserijservice, een businesscentrum en een restaurant. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een automaat en rookvrije accommodatie
  • Een waterkoeler, een 24-uurs receptie en een lift
Kamervoorzieningen
De 112 kamers zorgen voor volop comfort met airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met toiletten met elektronische bidets en bad/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (JPY 650 per dag); kortingen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPYย 1.000 per persoon
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privรฉbadkamer
  • Shampoo
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1000 per persoon
  • Toeslag voor parking in de buurt: JPY 650 per dag (op 250 meter afstand)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย 
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Pearl City Akita Kanto Odori Hotel
Pearl Kanto Odori Hotel
Pearl City Akita Kanto Odori
Pearl Kanto Odori
Hotel Pearl City Akita Kanto-odori
Hotel Pearl Kanto-odori
Pearl City Akita Kanto-odori
Pearl Kanto-odori
Pearl City Akita Kanto Odori
Hotel Pearl City Akita Kanto Odori Hotel
Hotel Pearl City Akita Kanto Odori Akita
Hotel Pearl City Akita Kanto Odori Hotel Akita

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Pearl City Akita Kanto Odori?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Pearl City Akita Kanto Odori?

Vandaag, 4 dec. 2025, kost een verblijf bij Hotel Pearl City Akita Kanto Odori van รฉรฉn nacht voor twee volwassenen op 4 jan. 2026 min. โ‚ฌย 53,65, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Pearl City Akita Kanto Odori inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Pearl City Akita Kanto Odori uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Pearl City Akita Kanto Odori?

Dit hotel in Akita ligt op 5 minuten wandelen van Akarenga Folklore Museum, Oud Huis van de Familie Kaneko en Akita Stedelijk Centrum voor Volkskunsten. Ook Kunstmuseum van Akita en Omgeving van Nakaichi liggen op 10 minuten wandelen. Akita Station ligt op 17 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Pearl City Akita Kanto Odori

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 107 beoordelingen

7,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 โ€“ Goed

Saeko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅญฃ็ฏ€ใฎใŠใ‹ใ’ใชใฎใ‹้™ใ‹ใงใ‚†ใฃใใ‚Šไผ‘ใ‚ใพใ—ใŸใ€‚ใชใŠๅ‘จ่พบ่ก—่ทฏๆจนใฎ็ด…่‘‰ใŒใจใฆใ‚‚็พŽใ—ใ„ใงใ—ใŸใ€‚
1 nacht verbleven in november 2025

6/10 โ€“ Redelijk

ใƒŽใƒชใ‚ณ

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 โ€“ Goed

Shun

1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 โ€“ Matig

KOBAYASHI

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ๆž•ใฎไธ‹ใซ่™ซใฎๆญป้ชธใŒใ‚ใฃใŸใ€‚
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Koji

Positief: Netheid, personeel en service
ๅ…จไฝ“็š„ใซๅปบ็‰ฉใฏๅคใ„ใงใ™ใŒใกใ‚ƒใ‚“ใจๆธ…ๆŽƒใ•ใ‚Œใฆใ„ใพใ™ใ€‚้“่ทฏใ‚’ๆธกใ‚‹ใจๅทๅ้ฃฒ้ฃŸๅบ—่ก—ใงใ™ใฎใงใ€ไพฟๅˆฉใงใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 โ€“ Goed

Miyuki

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Takahashi

1 nacht verbleven in september 2025

8/10 โ€“ Goed

ใฟใ‚ˆใ“

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅ‘จ่พบใซๅ‘‘ใฟๅฑ‹ใฏใŸใใ•ใ‚“ใ‚ใ‚‹ใŒ้ฃŸไบ‹ใ™ใ‚‹ใŠๅบ—ใŒใชใ„ใฎใŒๆฎ‹ๅฟต
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 โ€“ Goed

ใŸใคใ‚„

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๆ–ฝ่จญใฏๅคใ„ใŒ็ซ‹ๅœฐใฏ่‰ฏใ„ ๆๆบ้ง่ปŠๅ ดใฏ17ๆ™‚ใ‹ใ‚‰ใฎๅ…ฅๅบซๆ–™้‡‘ใ‹ใ‚‰ใ—ใ‹ใƒ›ใƒ†ใƒซใฎๅ‰ฒๅผ•ๆ–™้‡‘ใซใชใ‚‰ใชใ„ใฎใงๆณจๆ„ใŒๅฟ…่ฆใงใ™
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 โ€“ Goed

takeo

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
้ฃฒๅฑ‹่ก—ใŒ่ฟ‘ใใฆไพฟๅˆฉใ€
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

ใ‚†ใใ“

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๆœ้ฃŸใ€ใ‚ตใƒผใƒ“ใ‚นใจใ‚‚ใ€็จ‹ใ‚ˆใ„ใ€‚
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 โ€“ Goed

ใ’ใ‚“

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๆœ้ฃŸใฏ่‰ฏใ‹ใฃใŸ
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Katsunori

1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 โ€“ Goed

EIJI

2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 โ€“ Redelijk

issei

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅฏใ‚‚ใชใไธๅฏใ‚‚็„กใ
4 nachten verbleven in april 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

tomonao

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Tasuku

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใƒชใƒ•ใ‚ฉใƒผใƒ ใ•ใ‚ŒใฆใŠใ‚Šใ€ใƒ•ใƒญใƒณใƒˆใ‚„ใƒญใƒ“ใƒผใŒใ‚ญใƒฌใ‚คใซใชใฃใฆใ„ใพใ™ใ€‚ ้ƒจๅฑ‹ใฏๅคใ„ใงใ™ใŒใ€ใ‚ญใƒฌใ‚คใซๆธ…ๆŽƒใ•ใ‚Œใฆใ„ใพใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

MINEGISHI

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Tatsuya

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

ใ‚‰ใ„

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2025

6/10 โ€“ Redelijk

masakatsu

Reisde met een groep
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 โ€“ Redelijk

Takayuki

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ๆ–ฝ่จญใฏๅคใ„ใŒใ€ๅˆฉไพฟๆ€งใฏใ‚ˆใ‹ใฃใŸ
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 โ€“ Goed

ใƒžใ‚ตใƒŽใƒ–

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅฎŸ้š›ใฎๅปบ็‰ฉใจใ€ใƒใƒƒใƒˆใฎๅ†™็œŸใŒใกใŒใใชใใชใ„ใงใ™ใ‹๏ผŸ ใƒใƒƒใƒˆใฎๅ†™็œŸใฎใปใ†ใŒๅ‘ณใ‚ใ„ใŒใ‚ใ‚‹ใ€‚ ็พๅœฐใซใใฆๆฎ‹ๅฟตใ ใฃใŸใ€‚
1 nacht verbleven in november 2024