Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 63 van 117 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
63
Gastenscore: 8 - Goed. 39 van 117 beoordelingen" "
8 - Goed
39
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 117 beoordelingen" "
6 - Redelijk
10
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 117 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 117 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Kathleen
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
8 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende ligging. Vlak bij het Nationaal park en de abdij. Op wandelafstand van het centrum. De hond kan perfect worden uitgelaten vanuit het hotel. Prachtig gebied voor uitdagende bergwandelingen.
Kathleen
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Karin und Team op 15 aug 2023
Sehr geehrter Gast,es freut uns sehr, dass Ihnen die Lage unseres Hotels zusagt. Wir sind stolz darauf, in unmittelbarer Nähe zum Nationalpark und zur Abtei zu liegen und dennoch fußläufig zur Stadtmitte zu sein. Wie Sie richtig bemerkt haben, ist unsere Umgebung ideal für alle, die anspruchsvolle Bergwanderungen lieben, und wir freuen uns, dass auch Ihr Hund eine schöne Zeit bei uns hatte. Es ist uns stets eine Freude, unseren Gästen ein hervorragendes Erlebnis zu bieten und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen GrüßenKarin & Team
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Onodome
Zakenreiziger
1 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onodome
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Onodome
Zakenreiziger
1 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onodome
2 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Meral
Reisde met familie
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben uns sehr wohl gefühlt und kommen bestimmt wieder. Saubere Zimmer, saubere Betten und Matratzen (kontrollieren wir immer) ruhige Zimmer
Meral
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Riccardo
Zakenreiziger
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Riccardo
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Operations Manager - Leo Maximilian op 1 mrt 2024
Dear Riccardo!Thank you very much for taking the time to rate your past stay at Hotel Spirodom.We are pleased that you were satisfied overall.The entire team hopes to welcome you back soon.With kind regards,Leo Maximilian EtlingerOperations manager
6/10 – Redelijk
Christoph
29 jan 2024
Christoph
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Operations Manager - Leo Maximilian op 1 apr 2024
Lieber Christoph,Herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren vergangenen Aufenthalt im Hotel Spirodom zu bewerten.Es freut uns, dass Sie grundsätzlich zufrieden waren. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen,Ihr Hotel Spirodom-Team
4/10 – Matig
Reinhard
19 sep 2023
Reinhard
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Dr.Thomas
Reisde met een groep
12 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angenehmes Hotel in schöner Lage, sehr gutes Frühstück, freundliches und entgegenkommendes Personal.
Dr.Thomas
4 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Daniela
Reisde met partner
7 sep 2023
Negatief: Netheid
Die Region ist wunderschön, auch das Hotel ist ok, doch leider war schon bei der Ankunft im Zimmer der Boden nicht gereinigt, auch am Balkon waren am Boden sehr viele Haare zu sehen, was wirklich unappetitlich ist.
Leider war der Mandeltrink beim Frühstücksbuffet fast leer, es wurde auch keiner nachgebracht nach explizierter Bitte an die Mitarbeiterin. Auch die nächsten Tage wurde keine Alternative zu Kuhmilch angeboten. Schade !!!
Daniela
10/10 – Uitstekend
Sean, DPO
23 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sean
2 nachten verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Martin
21 aug 2023
Martin
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
BIrgit
7 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles Bestens, gerne wieder
Schönes Hotel, sehr freundliches Personal, alles Bestens, gerne wieder - das Essen war auch sehr lecker.
BIrgit
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Karin und Team op 15 aug 2023
Sehr geehrter Gast,es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel genossen haben und sowohl unser Personal als auch das Essen Ihr Lob erhalten. Ihr positives Feedback ist für uns eine wunderbare Bestätigung unserer Arbeit.Wir freuen uns bereits darauf, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen,Karin & Team
10/10 – Uitstekend
Vijulie
31 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vijulie
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Jackie
Reisde met een groep
4 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hotel, je recommande
Jackie
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Karin und Team op 15 aug 2023
Sehr geehrter Gast,es freut uns sehr, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten und uns weiterempfehlen. Die Zufriedenheit unserer Gäste ist unsere höchste Priorität und es ist ermutigend zu hören, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen GrüßenKarin & Team
8/10 – Goed
Martin
Reisde met een groep
3 jul 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Martin
2 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Thorsten, Vaterstetten
Reisde met partner, Reisde met familie
17 apr 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Schön, braucht ein paar kleinere Reparaturen.
Thorsten
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Gerhard
11 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerhard
1 nacht verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 feb 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Jaromir
Zakenreiziger
8 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
It was really great. The hotel is perfect, the service on the bar also exceptionel. 👌
Jaromir
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Erik
27 jan 2023
Erik
4 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Nina
26 jan 2023
Nina
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Fabio
2 sep 2022
Fabio
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Andrea
Zakenreiziger
27 jan 2022
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Andrea
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Spirodom Admont
Sehr schönes Hotel, in dem auch wunderbar Urlaub machen kann.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Gabriela
16 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriela
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Ann
29 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful location, comfortable stay
The location is excellent, with lovely views. (We stayed on the side looking out at the mountains and the abbey. Note: room 147 has trees blocking the towers of the abbey.) Nice indoor pool and sauna, with lounge chairs. Clean and comfortable room.
One negative: according to the guy who checked us in, all the beds in the hotel are twin beds. If you want a double bed, you have to push the two beds together and there is that crack between you.
Ann
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 aug 2021
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Rinnat
Reisde met familie
12 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended!
Gorgeous location
Lovely service
Delicious breakfast
Rinnat
1 nacht verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Dr.Klaus
10 aug 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alle Mitarbeiter sind sehr zuvorkommend. Es gibt aber grobe Managementfehler ( abgenutzte Sitzmöbel im Restaurant, offene Dusche ein no go, keine Auflagen auf den Balkonmöbeln und Liegen im Wellnessbereich. Zimmerreinigung wurde vergessen - Bitte Zimmer reinigen hing an der Tür. Unprofessioneller Umgang mit der entsprechenden Reklamation. Der dafür zuständige Manager hätte das persönlich klären sollen.
Dr.Klaus
3 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Aprilia Shinta
9 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aprilia Shinta
3 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Ralph
Reisde met familie
22 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ralph
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Andreas
Zakenreiziger
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andreas
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Andreas
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andreas
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Gary
Zakenreiziger
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great hotel
I stayed at Spirodom for one evening and arrived after 8pm.
Check in was quick and very polite,
Food was excellent both evening meal and breakfast
Next time I am in the area, I will have no hesitations I’m staying here again
Gary
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Thomas
11 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer