Bibliotheek

Beoordelingen van Hotel Spirodom Admont

3.5 out of 5
Hotel Spirodom Admont
Eichenweg 616, Admont, Styria

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 63 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 39 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 117 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Kathleen

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende ligging. Vlak bij het Nationaal park en de abdij. Op wandelafstand van het centrum. De hond kan perfect worden uitgelaten vanuit het hotel. Prachtig gebied voor uitdagende bergwandelingen.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Karin und Team op 15 aug 2023
Sehr geehrter Gast,es freut uns sehr, dass Ihnen die Lage unseres Hotels zusagt. Wir sind stolz darauf, in unmittelbarer Nähe zum Nationalpark und zur Abtei zu liegen und dennoch fußläufig zur Stadtmitte zu sein. Wie Sie richtig bemerkt haben, ist unsere Umgebung ideal für alle, die anspruchsvolle Bergwanderungen lieben, und wir freuen uns, dass auch Ihr Hund eine schöne Zeit bei uns hatte. Es ist uns stets eine Freude, unseren Gästen ein hervorragendes Erlebnis zu bieten und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen GrüßenKarin & Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Onodome

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Onodome

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Meral

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben uns sehr wohl gefühlt und kommen bestimmt wieder. Saubere Zimmer, saubere Betten und Matratzen (kontrollieren wir immer) ruhige Zimmer
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Riccardo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Operations Manager - Leo Maximilian op 1 mrt 2024
Dear Riccardo!Thank you very much for taking the time to rate your past stay at Hotel Spirodom.We are pleased that you were satisfied overall.The entire team hopes to welcome you back soon.With kind regards,Leo Maximilian EtlingerOperations manager

6/10 – Redelijk

Christoph

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Operations Manager - Leo Maximilian op 1 apr 2024
Lieber Christoph,Herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren vergangenen Aufenthalt im Hotel Spirodom zu bewerten.Es freut uns, dass Sie grundsätzlich zufrieden waren. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen,Ihr Hotel Spirodom-Team

4/10 – Matig

Reinhard

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Dr.Thomas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angenehmes Hotel in schöner Lage, sehr gutes Frühstück, freundliches und entgegenkommendes Personal.
4 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Daniela

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Die Region ist wunderschön, auch das Hotel ist ok, doch leider war schon bei der Ankunft im Zimmer der Boden nicht gereinigt, auch am Balkon waren am Boden sehr viele Haare zu sehen, was wirklich unappetitlich ist. Leider war der Mandeltrink beim Frühstücksbuffet fast leer, es wurde auch keiner nachgebracht nach explizierter Bitte an die Mitarbeiterin. Auch die nächsten Tage wurde keine Alternative zu Kuhmilch angeboten. Schade !!!

10/10 – Uitstekend

Sean, DPO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Martin

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

BIrgit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles Bestens, gerne wieder
Schönes Hotel, sehr freundliches Personal, alles Bestens, gerne wieder - das Essen war auch sehr lecker.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Karin und Team op 15 aug 2023
Sehr geehrter Gast,es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel genossen haben und sowohl unser Personal als auch das Essen Ihr Lob erhalten. Ihr positives Feedback ist für uns eine wunderbare Bestätigung unserer Arbeit.Wir freuen uns bereits darauf, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen,Karin & Team

10/10 – Uitstekend

Vijulie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jackie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hotel, je recommande
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Karin und Team op 15 aug 2023
Sehr geehrter Gast,es freut uns sehr, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten und uns weiterempfehlen. Die Zufriedenheit unserer Gäste ist unsere höchste Priorität und es ist ermutigend zu hören, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen GrüßenKarin & Team

8/10 – Goed

Martin

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Thorsten, Vaterstetten

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Schön, braucht ein paar kleinere Reparaturen.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Gerhard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Jaromir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
It was really great. The hotel is perfect, the service on the bar also exceptionel. 👌
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Erik

4 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Nina

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Fabio

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Andrea

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Spirodom Admont
Sehr schönes Hotel, in dem auch wunderbar Urlaub machen kann.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Gabriela

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Ann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful location, comfortable stay
The location is excellent, with lovely views. (We stayed on the side looking out at the mountains and the abbey. Note: room 147 has trees blocking the towers of the abbey.) Nice indoor pool and sauna, with lounge chairs. Clean and comfortable room. One negative: according to the guy who checked us in, all the beds in the hotel are twin beds. If you want a double bed, you have to push the two beds together and there is that crack between you.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Rinnat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended!
Gorgeous location Lovely service Delicious breakfast
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Dr.Klaus

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alle Mitarbeiter sind sehr zuvorkommend. Es gibt aber grobe Managementfehler ( abgenutzte Sitzmöbel im Restaurant, offene Dusche ein no go, keine Auflagen auf den Balkonmöbeln und Liegen im Wellnessbereich. Zimmerreinigung wurde vergessen - Bitte Zimmer reinigen hing an der Tür. Unprofessioneller Umgang mit der entsprechenden Reklamation. Der dafür zuständige Manager hätte das persönlich klären sollen.
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Aprilia Shinta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Ralph

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Andreas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Gary

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great hotel
I stayed at Spirodom for one evening and arrived after 8pm. Check in was quick and very polite, Food was excellent both evening meal and breakfast Next time I am in the area, I will have no hesitations I’m staying here again
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019