Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hostellerie de Biek





Overweeg een verblijf bij Hostellerie de Biek en geniet van een terras, een koffiebar/café en een tuin. Naast een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 125
inclusief belastingen en toeslagen
5 sep - 6 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Studio laden

Studio
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3 Moorsel-Dorp, Aalst, Vlaanderen, 9310
Over deze accommodatie
Hostellerie de Biek
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 18 per persoon
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in België een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hostellerie de Biek Hotel Aalst
Hostellerie de Biek Hotel
Hostellerie de Biek Aalst
Hostellerie De Biek Aalst
Hostellerie de Biek Hotel
Hostellerie de Biek Aalst
Hostellerie de Biek Hotel Aalst
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hostellerie de Biek
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
13 dec 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Eric
4 dec 2024
Eric
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Bernhard
28 jul 2024
Positief: Netheid
Bernhard
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Dirk
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirk
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Guy
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend bezoek
Guy
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 sep 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Bernard
29 aug 2023
Bernard
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Marleen
Reisde met partner
6 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marleen
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Natalie
Zakenreiziger
9 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Natalie
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Greta
22 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Greta
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
hendrickx
10 mei 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Teleurstelling
hendrickx
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Tom
21 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tom
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Huub
Zakenreiziger
12 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Huub
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Herwig
15 mei 2020
Herwig
1 nacht verbleven in mei 2020
6/10 – Redelijk
Margaretha yvonne
29 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margaretha yvonne
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Frank
30 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Amber
Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amber
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
sadie sargent
Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

sadie sargent
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met partner
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Valérie
30 mei 2025
Valérie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Esa
21 mrt 2025
Esa
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
carlo
Zakenreiziger
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
carlo
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
carlo
Zakenreiziger
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
carlo
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
sabrine, hollis
Reisde met familie
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sabrine
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Rene Lund
Zakenreiziger
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rene Lund
1 nacht verbleven in januari 2025