Tweepersoonskamer (Style Panorama) | 1 slaapkamer, hypoallergeen beddengoed, een kluis op de kamer

Beoordelingen van roomz Vienna Prater

4 out of 5
roomz Vienna Prater
Rothschildplatz 2, Vienna, Vienna

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 84 van 273 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 120 van 273 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 273 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 273 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 273 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Gert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Hotelmanagement op 20 feb 2020
Dear Gert, thank you very much for your rating. We are happy to learn that you were fully satisfied with your stay and are looking forward to welcoming you again soon! Your roomz team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hotelmanagement op 5 sep 2019
Lieber Gast, zunächst möchten wir uns bei Ihnen für Ihre tolle Bewertung bedanken. Wir schätzen Ihre Meinung, denn dies hilft uns, das Hotel aus der Perspektive unserer Gäste wahrzunehmen. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch! Ihr roomz Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Hotelmanagement op 26 jun 2019
Dear guest, thank you for choosing our roomz Vienna Prater for your stay. We appreciate your great rating and hope you will be back soon! Your roomz Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Hotelmanagement op 1 apr 2019
Dear guest, we would like to thank you very much for your great rating regarding your recent stay at the roomz Vienna Prater. We are delighted that you enjoyed your stay. Your roomz Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Hotelmanagement op 1 apr 2019
Dear guest, we would like to thank you very much for your great rating regarding your recent stay at the roomz Vienna Prater. We are delighted that you enjoyed your stay. Your roomz Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi nieuw modern hotel met prachtige voorzieningen.
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Your roomz Team op 3 jan 2019
Dear guest, thank you so much for taking your time to share your impressions! We would like to thank you very much for the comment you posted here on expedia regarding your recent stay! We are happy that you did enjoy your stay in our hotel and that we could fulfill your expectations. We are looking forward to your next stay!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Your roomz Team op 2 jan 2019
Dear Guest, thank you very much for leaving us your reference. We are happy that you were this satisfied with our hotel and that we could fulfill your expectations during your stay. We are already looking forward to welcoming you again soon!

6/10 – Redelijk

Kizzy, antwerpen

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
In tegenstelling tot de aanbieding zijn de Fitness en sauna niet geopend !!!
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Your roomz Team op 13 dec 2018
Dear Kizzy, thank you very much for your feedback. We are very happy that you did enjoy your stay with us. We kindly inform you that the fitness room is opened 24/7 and the sauna from 17.00 – 23.00 ó clock as well as on request! For any further information please do not hesitate to contact our reception team. We strongly hope to welcome you again soon!

10/10 – Uitstekend

Johan, Oudenaarde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Splinternieuw hotel, beetje buiten het centrum. Tramhalte dichtbij en parkeergarage beschikbaar. Top!
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Your roomz Team op 29 nov 2018
Dear Johan, thank you very much for leaving us your feedback. We are happy that you did enjoy your stay and that we could especially convince you with the location and the rooms of the hotel, just as with the offered breakfast. We would be more than happy to welcome you again soon!

6/10 – Redelijk

Kerstin

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
6 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Valérie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel sympa neuf et propre, petite surprise pour e parking, parking payant 25euros la nuit hum…
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Andre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Norma

5 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Allan

3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Éva

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Dominik

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir (2 Erwachsene, 1 Baby) hatten eine Buchung für 3 Nächte. Aufgrund von Krankheit wollten wir diese gerne verschieben (nicht stornieren). Jedoch hat das Hotel diesen Wunsch sowohl telefonisch wie auch per Email abgelehnt mit dem Verweis auf die Buchungsbedingungen. Dies ist zwar juristisch richtig, die fehlende Kulanz sowie Gesprächsbereitschaft sind trotzdem enttäuschend und der heutigen Zeit nicht angemessen. Entsprechend möchten wir hiermit andere Reisende informieren bzw. warnen und können dem Hotel nur die absolut niedrigste Bewertung geben.
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Andre

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ist gut.
5 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Nicolas

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Manager was super rude when asked about something related to my invoicing. Even staff were surprised about her manners. Won't come back.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Johanna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modernes Hotel, Zimmer picobello sauber, Betten mit sehr guten Matratzen. Im Hotelrestaurant gute Auswahl an Speisen bis 22:00h. 3 Minuten zu Fuß zur U-Bahnstation Praterstern.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Petri

Positief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Giulia

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Nothing special but good
Not the best hotel in Vienna but it did the job. Room cleaning can definitely be improved.
3 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Wyeth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
BUDGET HOTEL WITH NO AMENITIES
6 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Peter-Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cool, ruhig was will man mehr
Ein richtig cooles Hotel direkt am Austria Campus in der Nähe des Praters.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sabine

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Arturo

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Alexandra

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Erwartung erfüllt
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Aurore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Magnifique hôtel flambant neuf. Chambre très spacieuse. Petit déjeuner a 25€ avec beaucoup de choix : excellent, il valait le coup. Hôtel a 5 min à pied d'un métro. Le seul hic c'est que nous n'avons pas.trouve comment fermer complètement les volets de notre chambre donc nous avions la lumière du jour qui nous a réveillé
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Josef

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Christian Peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Istvan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel entrega o que promete! Limpo e organizado. Cafe da manhã, excelente!
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Gianpaolo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Für uns war es ein sehr sehr schönes Hotel , Die Lage war gut , Zimmer und Service waren gut Die Bar hätte etwas länger auf sein können Frühstück war sehr Vielwaltsreich Hotel zum weiterempfehlen.

6/10 – Redelijk

Birgit

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service
Coole Location und Umgebung, zentral zu öffentlichen Verkehrsmitteln. Sauberkeit im Zimmer könnte verbessert werden. Service bei Frühstück und Rezeption nicht gewährleistet für Preis/Leistung. Personal zu wenig und überfordert. Gebuchte Zimmerkategorie war nicht gewährleistet
2 nachten verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Navneet

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kjedelig junior suite. Lite koselig rom. Vifta slå og av hele natten. Temp på rommet var ikke stabil. Ble for varmt. Fikk ikke skrudd ned varmen. Bar personalet virket uinteressert.
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Roomz Vienna Prater op 19 dec 2022
Dear guest, thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. Please be informed that in such cases feel free to contact our reception staff, which will be happy to assist and help you with such matters. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely, your roomz team

8/10 – Goed

Sylvie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour
Une très grande organisation. Une facilité à se diriger à l’intérieur de l’hôtel à partir du parking privé. Les indications sont très claires. Très propre. Les chambres sont spacieuses. WC séparés. Petit espace salon très appréciable. Un petit déjeuner très copieux et varié. Le seul problème, sur l’annonce de l’hôtel, la possibilité d’avoir une personne parlant français. Ce n’est pas du tout le cas.
4 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Anna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war top
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Alys

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel in quiet location. Close to all types of transportation systems that Vienna has for use. Extremely clean hotel. Would highly recommend staying here.
5 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor Choice - Stay Somewhere Else
Disappointing hotel as booked as 4* but would say more of a 2.5* No tea or coffee, no fridge, definitely not soundproof, room was not clean, scratches everywhere, no one of authority that could answer concerns on the weekend they were apparently in Malta having a good time, rooms not cleaned, expensive breakfast, no real alternatives to eat on the weekend in this area, bed was uncomfortable, no atmosphere and if you are leaving your luggage there before a flight they don't check if you are picking up your bag (no ticket or check done).....I really can't think of anything good to say. I certainly won't be saying again.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Roomz Vienna Prater op 2 nov 2022
Dear Paul, first of all thank you for your feedback even though it's no good news. We can apparently see that you were not satisfied with anything concerning our hotel, which is a great pity. We would like to refer to our positive reviews and are convinced that we were obviously the wrong hotel for you. Nevertheless, we wish you all the best and hope you still had a great time in Vienna.

10/10 – Uitstekend

CECILIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staffs are accomodating and friendly. Very nice hotel modern and had lived up to my expectation
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Leider war das Personal an der Rezeption teilweise überfordert, da zb am Freitag nur eine Dame da war und tagsüber immer wieder bis zu 10 Leute warteten. Der Mitarbeiter an der Bar sagte überzeugend um 23:30h, es verkaufe nichts mehr. Auch kein Getränk zum mitnehmen. Das Frühstück um 20€ extra ist echt unglaublich überteuert. Bei allem Verständnis für die dztige sensible (Gas-,Strom-) politische Lage..
2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Ian

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
The breakfast was excellent but the staff were overwhelmed by too many guests.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Bostjan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super😃
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Giuliana

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Ratchanee

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Elena Cristina

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parking is not for free 20€ per night
Everything was amazing room very nice and clean, comfortable bed with really good quality of mattress and pillow. I was disappointed in the morning when I suppose to paid 20€ for one night parking and I didn't know that the parking wasn't for free.In the description doesn't specify about parking fees.In Prater is 8€ for 24 hours parking .
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

grace, Lincoln park

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Susanne

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes, verkehrsgünstig und trotzdem ruhig gelegenes Hotel. Das Frühstück ist mit €20,- für das was geboten wird überteuert Die Zimmer sind modern und funktionell ausgestattet. Im Bad fehlt ein Mülleimer und die Flecken an der Wc Wand sind auch nicht ansprechend. Der Wasserhahn ist zwar stylisch aber äußerst unpraktisch, da man immer komplett geduscht ist wenn man sich die Hände waschen will. Sehr positiv ist, daß die Check-out Zeit erst um 12.00 Uhr ist
4 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Ergün

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zimmer sind sehr sauber und Ordentlich. Das Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Die Betten sind etwas unbequem und hart. Die Austattung ist auch sehr einfach gehalten. Da es sehr sauber und das Personal sehr freundlich ist, kann ich es weiterempfehlen. Auch die Umgebung ist sehr schön und ruhig. Es gibt in der Nähe Einkaufsmöglichkeiten.
2 nachten verbleven in augustus 2022