Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 58 van 175 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
58
Gastenscore: 8 - Goed. 76 van 175 beoordelingen" "
8 - Goed
76
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 175 beoordelingen" "
6 - Redelijk
26
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 175 beoordelingen" "
4 - Matig
11
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 175 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Alfons
Zakenreiziger
19 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Familiaire sfeer
Alfons
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Bivius op 20 dec 2023
Thank you for your visit!
10/10 – Uitstekend
Sylvia
21 jun 2023
Sylvia
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Bivius op 22 jun 2023
Thank you very much for taking the time to rate your experience at Bivius. The team is delightedabout your excellent rating.We look forward to having the pleasure of welcoming you again in the future.Kind regards,
4/10 – Matig
Ronald
Zakenreiziger
28 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel te warm in de kamer en geen airco. Badkamer erg klein. Prijs-kwaliteit niet goed
Ronald
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Bivius Team op 29 jun 2022
Dear Ronald,
Thank you for taking the time to tell us about your experience and we are extremely saddened to read your disappointment.
Indeed the establishment has no AC: unfortunately local regulations prevent us from installing one due to some specific particularities of the building. We try to compensate this with our offer of complimentary (cold) water.
Our rooms have been refurbished over the last years and whilst increasing the size is not possible, efforts were done to maxime functionality and space optimization through modern furniture adapted to our guests' needs. The single room you booked is indeed small, cozy and on the quiet backside of the hotel: it's one of our guests' favorites.
Finally, rest assured that prices are in line (or below) the offer of our competitors in Luxembourg, and furthermore we include complimentary parking, WiFi, digital newspapers and water.
Once again, we regret your disappointment and should you visit us again in the future, we'd make our utmost to make you feel comfortable.
Kind regards,
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 jul 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Het hotel is aan een zeer druk kruispunt gelegen. Mijn kamer keek uit op dat kruispunt.
Er was geen mogelijkheid om een venster owv het lawaai te openen.
Staff was matig vriendelijk.
Kamer was goed bemeubeld, maar er is geen ijskast noch waterkoker op de kamer aanwezig.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Martins De Almeida Gabrië
Zakenreiziger
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martins De Almeida Gabrië
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van The Team at Bivius op 30 dec 2019
Thank you so much for taking your valuable time to rate your recent stay. The whole team is happy to read that overall you were very satisfied with your stay.
We look forward to the opportunity of welcoming you again on your next visit to Luxembourg.
With kind regards,
8/10 – Goed
luc
Reisde met familie
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel is in orde ,ontbijt pover maar wel lekker vond het wel duur voor het geen er maar was.
luc
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van The Bivius Team op 9 dec 2019
Dear Luc,
Thank you for rating your recent stay with us.
We look forward to welcoming you back very soon.
Kind regards
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
30 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles was o.k behalve geen belgise zender op tv.........................
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van The Bivius Team op 7 dec 2019
Dear Guest,
Thank you very much for taking some your valuable time to rate your stay with us.
We are sorry to hear that you could not find the TV Channels from Belgium...in fact we do have various, in French and Flemish. We also offer complimentary digital newspapers from all over the world so that you can keep up-to-date with any news worldwide.
Once again, thank you for your visit.
With kind regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van The team at Bivius op 8 mei 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to rate your stay!
We understand that overall, you were quite satisfied.
We look forward to welcoming you again in the future.
Best regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van The BIVIUS team op 10 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to rate your recent stay with us.
We look forward to welcoming you again in the future.
Best regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van The BIVIUS team op 10 apr 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to rate your recent stay with us.
We look forward to welcoming you again in the future.
Best regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel Le Dany
Leuk hotel 100 meter van bus naar Luxemburg stad.Vriendelijk personeel en veel informatie om de stad te bezoeken. De kamers zijn schoon maar eenvoudig .Ontbijt sober maar uitstekend restaurant bivius .
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van ex Hotel Le Dany op 14 jul 2020
Thank you very much for taking your valuable time to share your feedback following your stay.
10/10 – Uitstekend
Sugirtharajaj, Roermond
3 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig klein hotel. Top personeel.
Leuk klein hotel. Goed personeel. Super gastvrij.
Sugirtharajaj
1 nacht verbleven in december 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Pieter
31 okt 2017
Negatief: Personeel en service
Totaal niet flexibel voor het inchecken, heb moeten annuleren.
Pieter
1 nacht verbleven in oktober 2017
Dear Pieter,
Thank you for taking the time to highlight your unhappy experience.
Whilst we can understand your frustration in regards of the no-show penalty that you have been charged, we would like to settle the situation back into context and give you a proper explanation. The check-in time (from 3:00pm to 22:00pm), so as the booking conditions and general terms of the hotel are clearly indicated on the Online Travel Agency’s page that you used to complete your reservation. You booked the last room that was available in our hotel on that same day and no estimated time of arrival was indicated. The hotel refused several guests throughout the day as all the rooms were booked for the night. By 9:30pm, as we were still expecting your arrival, the reception extended a courtesy call in order to verify your arrival time. The given answer was that you were in Brussels and quite unsure about your arrival time, indicating that most likely you would not arrive before 1:30am. We always demonstrate ourselves quite flexible and the reception team gladly spends an extra hour waiting for a guest that might have been delayed whilst traveling: we do such exceptions with pleasure, considering it not as merely part of the job but as the reason why we work in the hospitality industry. The same opportunity was extended to you on that evening. Nevertheless you must understand that our flexibility has also limits, and that it is impossible to keep an employee working an extra 4 hours overnight to wait only for your arrival. Unfortunately, on such a short notice, the hotel was unable to resell the room that you had booked, resulting in a financial loss for the establishment: hence the no-show penalty.
We hope that this might help you to better understand the reason on why you have been charged.
Best regards,
6/10 – Redelijk
Jur
13 nov 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Zeer centraal gelegen, ruime parkeergelegenheid
Prima hotel met centrale ligging. Vriendelijk personeel en een (Italiaans) restaurant. De kamers zijn wel wat gedateerd maar wel ruim en voorzien van flatscreen en goede WiFi
Jur
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 aug 2015
Prettige ligging
Prettige ligging, klein hotel. Sober ingericht. Aangrenzend restaurant redelijk. Prima voor doorreis of kort verblijf.
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Kumaresh
9 mei 2024
Kumaresh
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Ann
8 apr 2024
Ann
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Victor
Zakenreiziger
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente opción. Buen precio y amplio parqueo, personal amable y atento. Habitación limpia y completa.
Victor
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Bivius op 12 apr 2024
Hola,Agradecemos el tiempo dedicado para comentar su estancia en Bivius. Sus comentarios son muy importantes y serán comunicados al equipo.Sería un placer volver a darle la bienvenida en nuestro hotel.Saludos,
10/10 – Uitstekend
PEDRO
12 feb 2024
PEDRO
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Bivius op 17 mrt 2024
Thank you very much for taking your valuable time to rate your experience at Bivius. The team is delighted that you were very satisfied with all our hospitality services.We look forward to having the pleasure of welcoming you back in the future.Best regards,
8/10 – Goed
Francesca
Reisde met familie
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pulito, silenzioso e vicino al centro. Personale più che disponibile e cordiale. Ampio parcheggio interno. Se dovessi fare un unico appunto la camera era un po’ piccola, ma per qualche giorno è più che accettabile.
Francesca
Reactie van Bivius op 17 mrt 2024
Grazie mille per la buona recensione e per i suoi commenti, ci rende molto felici leggere che ha apprezzato il suo soggiorno al Bivius. Alcune stanze sono infatti più piccole e generalmente convenienti per soggiorni di corta durata, disponiamo però anche di stanze di categoria superiore che sono più spaziose e comode.Speriamo di rivederla presto al Bivius.Cordialmente,
10/10 – Uitstekend
Jacques Rumpler
1 feb 2024
Jacques Rumpler
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Bivius op 17 mrt 2024
Nous souhaitons vous remercier d'avoir pris le temps de partager vos impressions quant à votre dernier séjour parmi nous: vos éloges seront partagés avec toute notre équipe!Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir à nouveau très prochainement.Au plaisir,
8/10 – Goed
Caroline
Zakenreiziger
31 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
je recommande cet hôtel bon rapport qualité-prix à proximité de Luxembourg ville.
Les 2 remarques que je pourrai faire :
- éco-responsabilité : il n'est pas nécessaire de changer les serviettes tous les jours (surtout pour un week-end)
- pas de numéro d'urgence la nuit en cas de problème
Caroline
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Bivius op 17 mrt 2024
Nous tenons à vous remercier d’avoir pris le temps d'écrire une revue détaillée suite à votre récent séjour. Dans notre démarche éco-responsable, les serviettes ne sont effectivement pas changées au quotidien si cela n'est pas votre souhait. Nous supposons qu'il y a eu un malentendu sur ce point; il est vrai qu'en cas de doute, l'équipe préfère en changer une de plus que une de moins afin de toujours offrir le meilleur service possible.Concernant les numéros d'urgence, ils sont bien disponibles dans le livret d'informations clients et sur les affiches de sécurité.Nous avons cependant bien pris en compte vos commentaires pertinents et allons renforcer les supports de communication au sein de l'établissement.Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir à nouveau dans un futur proche.
10/10 – Uitstekend
Diana
28 jan 2024
Diana
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Bivius op 17 mrt 2024
Thank you very much for taking your valuable time to rate your experience at Bivius. The team is delighted that you were very satisfied with all our services.We look forward to having the pleasure of welcoming you back again in the future.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Julia, Santa Cruz
17 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Bivius op 17 mrt 2024
Thank you very much for taking your valuable time to rate your experience at Bivius. The team is delighted that you were very satisfied with our hospitality services.We look forward to having the pleasure of welcoming you back again in the future.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Manuel
Zakenreiziger, Reisde met partner
6 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
Manuel
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Bivius op 20 dec 2023
Muchas gracias por su excelente valoracion, fue un placer darle la bienvenida. Hasta la proxima!
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met een groep
4 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic accommodation. Lovely staff.
Location. Easy transport links
Andrew
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Bivius op 20 dec 2023
Thank you so much for your candid and excellent review in regardes of your recent stay.We look very much forward to welcoming you again in the future.
10/10 – Uitstekend
Fabien
2 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnel très accueillant et agreable qui nous a donné de bons conseils pour nos déplacements. L'hôtel est propre et au calme, la literie est exceptionnelle.
Le restaurant est bien également, (attention pour les Français, la carafe d'eau est payante : 3€, ça surprend)
Le petit déjeuner est au top.
Ce fut un très bon séjour.
Fabien
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Bivius op 20 dec 2023
Tout l'équipe vous remercie pour votre excellent commentaire et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Le service des carafes d'eau ne sont pas dans les habitudes du pays, nous nous sommes adaptés en ne facturant que les frais de service qui sont cependant inférieurs au prix de la bouteille d'eau.
10/10 – Uitstekend
KIYOSHI
Zakenreiziger
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank for quiet night and good feeling.
KIYOSHI
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Bivius op 24 okt 2023
Thank you very much for staying with us. We hope to welcome you back in the future.
8/10 – Goed
Jim
12 okt 2023
Jim
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Bivius op 17 okt 2023
Dear Jim,Thank you very much for your recent review in regards of your stay.We look forward to the opportunity of welcoming you back.Kind regards,
8/10 – Goed
Marc
30 jun 2023
Gut
Marc
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Bivius op 2 jul 2023
Herzlichen Dank, dass Sie bei uns zu Gast waren und sich im Anschluss die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt zu bewärten.Mit freundlichen Grüssen,
10/10 – Uitstekend
Ivo
Zakenreiziger
26 mei 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivo
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Bivius op 22 jun 2023
Thank you very much for taking the time to rate your experience at Bivius. The team is delightedabout your excellent rating.We look forward to having the pleasure of welcoming you again in the future.Kind regards,
8/10 – Goed
Frédéric
22 mei 2023
Frédéric
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Bivius op 22 jun 2023
Nous souhaitons vous remercier d'avoir pris le temps de partager vos impressions quant à votre dernier séjour parmi nous: vôtre bonne note fait très plaisir à toute notre équipe!Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir à nouveau prochainement.Meilleures salutations,
10/10 – Uitstekend
Vinuta
Reisde met partner
27 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay! Conveniently located near the free public transport and takes 5 mins to reach the city center. Very friendly staff who told us everything we could do in the city.
Vinuta
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Bivius Team op 27 mrt 2023
Dear,Thank you so much for your kind review! The whole team is very happy to read that you have enjoyed your stay very much. We hope to welcoming you back in the near future. Best regards,
8/10 – Goed
Vincent
Zakenreiziger
7 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Idéal pour 1/2 nuits affaire. Grand parking
Bon accueil. Hôtel correct. Chambre petite. Grand parking
Vincent
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Daniel
5 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
2 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
MIREILLE
28 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rien à dire comme je l'ai dit plutôt si ce n'est l'exicuité de la salle de bain wc très près du lavabo pour un court séjour et seule rangement suffisant mais petit souci isolation acoustique, des voyageurs rentrés tard ont manqués de discernement vu l'heure (conversation et déplacement dans la chambre).
Avantage aussi, juste à côté de l'autoroute plus près impossible et aussi du centre 10' en voiture lors d'un prochain séjour à luxembourg je garde votre adresse
MIREILLE
6/10 – Redelijk
PHILIPPE
20 nov 2022
PHILIPPE
2 nachten verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
Denise
Reisde met familie
27 sep 2022
Positief: Personeel en service
the staff was friendly, supportive. Comfortable bed!
There were silverfish (insects) in the room. Most objectionable was the odor of sewer gas in the hallway.
Denise
11 nachten verbleven in september 2022
Reactie van The Bivius Team op 11 okt 2022
Dear Mrs. Denise,Thank you for taking the time to comment your recent stay with us. Whilst we are happy to read that our team was friendly and supportive and that you enjoyed our comfortable beds, we feel sorry that you faced some inconveniences. We have follow up with the team, but we have no track record that silverfish were reported. Nonetheless we have follow up and taken corrective and preventing measures to free the room from the unwanted visitors. Despite regular pest control and extensive cleaning procedures it can still happen but we are always happy to take any corrective actions right away.In regards of the odor in the hallway, this is unfortunately a general problem in the whole street (so not only limited to the hotel) that occurs when we have a lot of rain. Again, despite some preventing measures in place to prevent this uncomfortable event to occur, we are not able to eliminate it but just to limit it.Should your future travel plans lead you back to Luxembourg, please feel free to contact us in advance, so to make the utmost to provide an immaculate stay.With kind regards,
8/10 – Goed
Kristin Stensland
19 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Kristin Stensland
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Bivius Team op 27 sep 2022
Dear Kristin,Thank you so much for taking your valuable time to rate your recent stay with us. We thank you for your good rating and we will share among the team. We look very much forward to welcoming you again in the future.Best regards,
8/10 – Goed
Christophe
Zakenreiziger
10 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christophe
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Bivius Team op 27 sep 2022
Dear Christophe,Thank you so much for taking your valuable time to rate your recent stay with us. We thank you for your good rating and we will share among the team. We look very much forward to welcoming you again in the future.Best regards,
10/10 – Uitstekend
Suyapa
2 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suyapa
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
José Manuel
20 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
José Manuel
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Bivius Team op 19 aug 2022
Dear guest,Thank you so much for taking your valuable time to rate your recent stay with us.We are all glad to see that you have enjoyed very much you stay with us.Looking very much forward to welcoming you again at Bivius on your next visit to Luxembourg.
10/10 – Uitstekend
Juan
16 jul 2022
Juan
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Diako
6 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Nice hotel and staff. Thr free parking is a big pluss if you travel with car.
20min FREE public transport from outside the hotel to the city centrum.
Diako
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Bivius Team op 31 mei 2022
Dear guest,
Thank you so much for taking your valuable time to review your recent stay. We are happy to read that you enjoyed your stay ver much!
Once again, thank you so much for staying with us and we look forward to welcoming you back soon.
2/10 – Ontzettend slecht
ANAIS
8 mrt 2022
ANAIS
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Hua
Reisde met een groep
4 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hua
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Bivius Team op 28 okt 2021
Dear Hua,
Thank you so much for taking some of your valuable time to rate your recent stay with us.
We look forward to welcming you again in the future.
Best regards,
8/10 – Goed
ingrid
12 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ingrid
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Bivius Team op 28 okt 2021
Dear Ingrid,
Thank you so much for taking some of your valuable time to rate your recent stay with us.
We look forward to welcming you again in the future.
Kind regards,
8/10 – Goed
Sandrine
Reisde met familie
30 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenable
Sandrine
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Bivius Team op 28 okt 2021
Chère Sandrine,
Merci d'avoir pris le temps d'évaluer votre récent séjour.
Au plaisir de vous revoir à nouveau parmi nous.
Meilleures salutations,
10/10 – Uitstekend
Sven-Orjan
Zakenreiziger
17 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sven-Orjan
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Bivius Team op 19 jul 2021
Dear Sven-Orjan,
Thank you so much for taking your valuable time to rate your recent exeprience. The whole team is glad to note that you have been very satisfied with your stay.
We look very much forward to welcoming you again in the future.
Kind regards,
10/10 – Uitstekend
emmanuel
Zakenreiziger
14 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RAS
Très bon accueil
Je vous le conseil
emmanuel
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Bivius Team op 22 jun 2021
Merci beaucoup d'avoir pris votre temps pour partager votre récente expérience. Tout l'équipe est heureuse de lire votre entière satisfaction.
Au plaisir de vous recevoir à nouveau.