Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Ibis Paris Montmartre Sacré-Coeur

3 out of 5
Ibis Paris Montmartre Sacré-Coeur
5 Rue Caulaincourt, Paris, Paris

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 296 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 483 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 150 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 49 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 1004 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Katharina, BILTHOVEN

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

vincent

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
parijs hotel
hotel zéér centraal gelegen, dit bij metro en bussen. ook dicht bij montmartre en sacre coeur, was zéér warm weer (34 a 38 graden) waardoor airco's op volle toeren moesten draaien. Waarschijnlijk ook de reden waardoor ons bed en kamer vochtig aanvoelden (niet aangenaam)
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Guus

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel te duur
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Johannes

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Amanda

1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Robert, Amsterdam

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Johan

2 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Cornelis

4 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Henderikus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Frans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Marnix

7 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Arnaud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Montmartre close by
Really nice located hotel in a nice environment, Montmartre and Place Pigalle are witin walking distance. Visit the house where Vincent van Gogh lived with his brother Theo. The hotel has a nice breakfast buffet
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Julia - Community Manager op 6 dec 2019
Hello Arnaud, Thank you for taking the time to share your experience in our hotel. Our team is really delighted to see that you enjoyed you stay with us. I immediately shared your compliments with our restaurant department who will be very grateful. We are committed to offer you the best quality of service. Indeed, we are privileged to be located in the iconic Montmartre district, a lively area with many stores, theatres, bars and restaurants. Within walking distance, you have the opportunity to reach the Sacré Coeur in just 15 minutes. In fact, we have many rooms with a view of this famous site. The Moulin Rouge is only 2 minutes away, as is the public transport located at Place de Clichy with its lines 2 and 13. The entire team will be pleased to guide you through the discovery of our mythical and charming district. We hope to see you back soon at ibis Paris Montmartre 18ème. Have a nice day.

6/10 – Redelijk

Carina

Reisde met een groep
Ibis monmartre Parijs
Zeer gewoontjes, juist goed voor de prijs die we betaald hebben bij hotels.com! Te prijs die het hotel zelf aankondigde vond ik te duur voor wat het was! Goed voor enkele overnachtingen in Parijs!
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Julia - Community Manager op 6 dec 2019
Hallo Carina, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw indrukken van uw verblijf in ons hotel te delen. Ik betreur het dat onze diensten niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Feedback van onze klanten is belangrijk voor ons. Dus als je wilt, zou ik je willen vragen me meer details over je ervaring te geven, omdat we constant willen verbeteren en je mening erg belangrijk voor ons is. Ik hoop dat ik je kan verwelkomen en je een betere ervaring kan bieden. Ik wens je een fijne dag.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, opgeruimd, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Miste een waterkoker en koffie apparaat op de kamer.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Calypso - Community Manager op 26 aug 2019
Hello, Thank you for taking the time to write to us here following your stay with us. It is with great pleasure that I read your compliments that I will not fail to share with the team. Looking forward to seeing you at home, I wish you a nice day,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Goed: locatie, prijs, verhouding prijjs/kwaliteit, ontbijt. Tip: de douche werd wisselend warm en koud, en de hoogte kan niet blijvend worden vastgezet, kamer 329.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Calypso - Community Manager op 19 aug 2019
Hello, Thank you for taking the time to write to us here. I took note of your feedback that I sent to the technical service for intervention. Do not hesitate to contact our 24/24 reception team to answer your questions or help you if necessary. On the other hand, we are delighted that the location of our hotel, indeed, ideal for visiting Montmartre by foot has agreed. Looking forward to seeing you at home, I wish you a good day,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vriendelijk personeel, ontbijt was goed. Sanitair was minder, douche bleef niet constant warm, wc was verouderd (stukjes af). Ideale ligging, loopafstand van metro, Sacre Coeur en Moulin Rouge.
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Lih-Ling

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, vlak bij openbaar vervoer. Ontbijt is oke. Niet mega uitgebreid maar voldoende.
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima in staat, dicht bij metro en mooie dingen, lekker ontbijt
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Angelique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een leuke prijs.
Dichtbij de metro Place de Clichy, ook op loopafstand van Moulin Rouge en Sacre-Coeur. Het hotel zelf is prima. De kamers zijn keurig, goede bedden. Het ontbijtbuffet is ook prima.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Calypso - Community Manager op 26 dec 2018
Hello Angélique, Thank you for taking the time to leave us a comment here. We are delighted that you enjoyed your stay with us. See you again here. We wish you a good holiday season Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij metro station, mint martre, moulinrouge en restaurants
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Standaard Ibis op goede locatie boven een betaalde parkeergarage. Dichtbij metro. Kamers standard Ibis. Klein maar schoon en in geode staat. Ontbijt prima. wel erg druk in weekend. Wel aan een drukke straat. Hotel heeft 9 verdiepingen. Op lager gelegen verdiepingen aan voorzijde wat meer geluid.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte ligging ten opzichte van de bruisende wijk Montmartre. Fijne kamer met keuze voor een rustige zijde van het hotel en met airco.
6 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Maikel, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon Hotel vlak bij metro
Prima hotel, was hier voor een zakenreis. Prima kamers, niet bijzonder maar schoon en ruim zat. Ontbijt ook prima.
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Calypso - Community Manager op 18 apr 2018
Maikel, hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken achter te laten als resultaat van uw verblijf bij ons. We zijn heel blij dat je van je verblijf bij ons hebt genoten. Ik kijk ernaar uit om je weer te zien, ik wens je een goede dag, Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Thoelen, Belgie

Positief: Personeel en service
hotel kortbij moulin rouge en het sacré-coeur
ideaal voor een city trip, goed ontbijt. Wel redelijk veel lawaai op de kamers
2 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf gehad!
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ligging is ideaal!
3 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
Prima, niet te duur hotel midden in Montmartre!
Prima hotel. Schoon. Wat kleine kamers, maar prima om te overnachten. Personeel mag wel wat vriendelijker, ook als je om 00.00u nog arriveert. Verder weinig toeristeninformatie. Personeel wist ook niet waar we fietsen konden huren. Maar verder hebben we een heerlijk weekend gehad.

8/10 – Goed

Michel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel, goede service, verouderde hotelkamers
Super ervaring gehad in Parijs, het enige wat ik jammer vond was het confronterende aanzicht van de vele zwervers/bedelaars (soms complete gezinnen) die midden op straat lagen. En dat zo dicht bij huis.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een weekend Parijs
Kamer was genoeg voor wat je nodig hebt in Parijs

8/10 – Goed

Jacq, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prettig
Centraal gelegen hotel, met fijne omgeving vervoer etc. Prima bedden . Schone en rustige kamer .

8/10 – Goed

kim, sint-oedenrode

Positief: Netheid, personeel en service
Mooi hotel, goede ligging
Hotel dicht bij de moulin rouge. Uitstekende locatie. Kamer is klein maar netjes, douchestraal is minimaal. Metro is heel dichtbij en toegankelijk naar alle bezichtigingen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Vlak bij metro, vandaar uit alles goed te bereizen
Goed hotel, niet te duur, 2 stopcontacten iets te weinjg voor opladen accus van telefoon of camera.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Leuk hotel, aardig personeel. De liftbeveiliging was wel erg irritant

10/10 – Uitstekend

SANDRA NIDIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hotel, es la segunda vez que me hospedo aqui.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Zusda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Einfache Unterkunft. Man kommt zu Fuß gut überall hin.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Vincent. op 24 mei 2024
Lieber Kunde,Wir du Vielen Dank für Ihren positiven Kommentar.Ich hoffe, Sie bald zu sehen,Vincent,Der Empfang des Hotels Ibis Paris Montmartre Sacré-Cœur.

10/10 – Uitstekend

Michal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Petra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Vincent. op 24 mei 2024
Lieber Kunde,Wir du Vielen Dank für Ihren positiven Kommentar.Ich hoffe, Sie bald zu sehen,Vincent,Der Empfang des Hotels Ibis Paris Montmartre Sacré-Cœur.

4/10 – Matig

Marlene

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Renovierungsbedürftige Zimmer, sehr laut, das Frühstück sehr schlecht
3 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Nicolas

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
La propreté était parfaite et le personnel généralement accueillant. Mais : on m'a refusé l'air conditionné sous prétexte qu'il faisait "encore froid dehors" et peu importe que la chaleur dans les chambres soit étouffante. Un ascenseur était en panne, ce qui rendit la sortie le matin difficile. Des travaux permanents rendaient l'hôtel bruyant. Aucun internet pendant le premier jour et demi.
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Claudine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel est accueillant et professionnel. L'hôtel qui est très bien situé est propre, spacieux. Il est à la fois central par rapport à Montmartre et au calme de par sa situation. Il est aussi très accessible à pied depuis le métro et même en face d'un arrêt de bus. Très bon hôtel que je recommande à tout point de vue !
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Hannah

3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Caren

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

KA WAI

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible experience I have never encountered for more than 100 trips all over the world, not even in 3rd world countries, but experienced it at Paris, what a nightmare! The housekeeping staff throw away our entry tickets, receipts and cleansing gel (I put neatly on desk and we were staying 3 nights, they throw away at the 2nd day). By the time I come back to hotel, it was 3am in the midnight after the moulin rouge show, my cleansing gel is missing and the front dest staff never tried to provide any thing for me to remove make up, but ask us to buy somewhere outside, but there are no shops nearby selling such things at 3am!!! Honestly I have tried numerous hotels, hostels and airbnbs around the world, from signature local home, shared dorm, tents glamping, to world famous brands such as four seasons, peninsula, oriental and hyatt, and of coz mid price hotels such as holiday inn and ibis, non were delivering this type of services. This experience made me feel unsafe at Paris for the rest of our trip.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Stéphanie LEYSSALES - Deputy manager op 9 apr 2024
Dear KA WAI,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Paris Montmartre Sacré-Coeur. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. As you have exchange with my front desk manager we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

BAVUNA

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

jennifer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location for most tourists spots. 10 min walk to Sacré-Coeur, 15mins on metro to Eiffel Tower and nitre-dam. Definitely stay hear again.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Maria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Central location close to lots of restaurants and the metro. Rooms are very basic and very small, but clean.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Hitendra

5 nachten verbleven in februari 2024