Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 499 van 822 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
499
Gastenscore: 8 - Goed. 235 van 822 beoordelingen" "
8 - Goed
235
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 822 beoordelingen" "
6 - Redelijk
50
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 822 beoordelingen" "
4 - Matig
22
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 822 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
16
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
M.J.M.
Zakenreiziger
8 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een bijzonder gestyled hotel met een zeer klantvriendelijke instelling.
M.J.M.
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
G A P
Zakenreiziger
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Okko hotesl zijn altijd erg goed. Schoon en netjes!
G A P
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 aug 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Opletten bij cashbetalingen bij aankomst! Mochten cashbetalingen maar moesten bleu Carte afgeven voor Toerismebelasting te betalen. Wat bleek na. Visakaartafgifte, kamerprijzen was al afgeboekt!
Ge moet door de natte douchegrond vooralleer in de badkamer te komen! Drukke stad waar niks te beleven valt en betaalde parking van indigo wat eigenlijk niet kan voor een doorreishotel😥enig lichtpunt supermoderne maar wel te kleine kamer!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Vincent, amsterdam
25 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi, maar onpraktisch.
Op zich prima hotel. Maar voor langer verblijf is het onpraktisch. Vooral design is belangrijk in dit hotel. En design wordt irritant zodra het niet meer functioneel is. Wie de badkamer ontworpen heeft is duidelijk nog nooit zelf in een hotel geweest. Na 1 minuut douche stroomt de badkamer over in de kamer. TV achter een badkamerdeur. Kan nog wel even doorgaan. Exact hetzelfde meubilair in de grotere executive kamers als in de kleine normale kamers. Waarom? Hierdoor enorme open ruimte waar je niets mee kan. 1 houten stoel en een mini bankje in een enorme kamer. Niet comfortabel! Ontbijt heeft een zeer beperkte keus en het geboden "onbeperkte" eten en drinken gedurende de dag is allesbehalve onbeperkt. Locatie is top!
Vincent
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Alexandre, Hotel Manager op 9 jul 2019
Thank you very much for taking the time to share your experience in OKKO HOTELS Grenoble. Your comments and observations will help us to improve ourselves to guarantee a four stars, no cloud stay to all our clients. I truly hope to have the pleasure to welcome you again soon. Kind Regards
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer. Wel klein rond het bed en weinig hang en leg ruimte voor kleding (ook voor natte handdoeken). Erg warm in de kamer.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Alexandre op 22 mrt 2019
Thank you very much for taking the time to share your experience in OKKO HOTELS Grenoble. Your comments and observations will help us to improve ourselves to guarantee a four stars, no cloud stay to all our clients. I truly hope to have the pleasure to welcome you again soon.
10/10 – Uitstekend
Lieve, Gent
16 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een heerlijk verblijf in Grenoble
Ruim
Open
Smaakvol
Hedendaags
Zalige badkamer
Mooie, hippe kamer
Leuk met vrienden
Lieve
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Marc
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed no-nonsense hotel
Algemene indruk is goed tot zeer goed. Minimalistische opzet maar alles voorhanden. Vriendelijke service.
Maar ik begrijp niet goed waarom door de douche moet als je naar de rest van de badkamer of toilet moet. Niet praktisch, vooral niet indien de douche net gebruikt is.
Marc
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New stylish hotel
Very new, stylish hotel and generous breakfast and checkout time. Only negative point is that you have to go through the shower to the toilet and wash room, which means wet feet.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Marc
4 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Design hotel net buiten het centrum
Prima hotel op loopafstand van het centrum.
+ Gratis welkomstdrankje en hapjes in de lounge
+ Non- alcoholische drankjes onbeperkt gratis zolang genuttigd binnen het hotel
+ Redelijk ontbijt inbegrepen
+ Modern design
- Geen eigen parking
- Harde bedden (schijnt tegenwoordig normaal te zin in Frankrijk)
Marc
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
H.E., Maastricht
24 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hip hotel
Prima modern goede service
H.E.
8/10 – Goed
Frans, Venlo
22 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel in centrum van Grenoble.
Modern hotel met kleine maar zeer schone kamer. Alles is de kamer aanwezig alleen de loopruimte is krap.
Goede service, mooi verbijfsruimte en goed ontbijt.
Frans
10/10 – Uitstekend
Tevreden reiziger, Belgium
13 okt 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel van de toekomst
Prima concept, all-in, club met buffet toegankelijk ganse dag, NFC kamertoegang, zeer comfortabel bed en kussens, rustig en toch centraal gelegen.
Tevreden reiziger
8/10 – Goed
Gerhard, Weston
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerhard
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Illona op 16 mei 2024
Bonjour,Nous sommes ravi d'apprendre que le séjour a été à la hauteur de vos attentes.En espérant vous revoir prochainement au sein de notre hôtel nous restons disponibles pour toutes questions ou demandes complémentaires.Bien à vous,
8/10 – Goed
Mélanie
Reisde met partner
14 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons adorer l’emplacement et le loung ouvert toute la nuit.
Mélanie
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Illona op 17 apr 2024
Bonjour,Merci pour votre avis positif.En espérant vous revoir prochainement au sein de notre hôtel, nous restons disponibles pour toutes questions ou demandes complémentaires.Bien à vous,
10/10 – Uitstekend
Shigeyuki
Zakenreiziger
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonjour,Merci pour votre avis très positif !Nous sommes enchantés d'apprendre que le séjour ai été à la hauteur de vos attentes.Sachez qu'après la conception de l'hôtel de Grenoble, les autres hôtels de la chaîne ont été revu afin d'améliorer les salle de douche.En espérant vous revoir prochainement au sein de notre hôtel, nous restons disponibles pour toutes questions ou demandes complémentaires.Bien à vous,
10/10 – Uitstekend
Christian
25 feb 2024
Christian
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Illona op 27 feb 2024
Bonjour,Merci pour votre avis très positif !En espérant vous revoir prochainement, nous restons disponibles pour toutes questions ou demandes complémentaires.Bien à vous,
8/10 – Goed
Giovanni
Zakenreiziger
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Design and location
Giovanni
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Illona op 27 feb 2024
Hello,Thank you for your positive review !We hope to see you again and we stay available if you have any questions or demands.Best regards,
8/10 – Goed
Nassim
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nassim
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Illona op 27 feb 2024
Bonjour,Merci pour votre avis positif !Nous espérons vous revoir prochainement au sein de notre hôtel et restons disponibles pour toutes questions ou demandes complémentaires.Bien à vous,
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mitigé
A part le linge de lit très froissé et une lumière défectueuse dans la sdb,chambre agréable.
Une meilleure isolation permettrait de ne pas entendre l ascenseur grincer et la circulation extérieure.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Illona op 19 feb 2024
Bonjour,Nous sommes désolé d'apprendre que le séjour n'ai pas été à la hauteur de vos attentes.Pouvez-vous nous communiquer le numéro de la chambre que vous avez occupé afin que nous puissions changer la lumière de la salle de bain ?Le linge de lit que nous utilisons est en lin, il est donc normal que celui-ci soit froissé.Nous restons disponibles pour toutes questions ou demandes complémentaires.Bien à vous,
2/10 – Ontzettend slecht
Eric
15 feb 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
Literie extrêmement dur et salle de bain complexe
Eric
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Laura op 16 feb 2024
Bonjour Monsieur, Je suis désolée de lire votre commentaire. Sachez qu'après l'hôtel de Grenoble, OKKO HOTELS a revisité ses salles de bains. Cordialement,
6/10 – Redelijk
Fabrice
Reisde met partner
9 feb 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Le fait de passer dans la douche pour aller au toilettes
Fabrice
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Illona op 12 feb 2024
Bonjour,Nous sommes désolés pour le dérangement dut à la conception des chambres. Sachez que nos nouveaux hôtel ont bénéficier d'une autre conception pour les chambres afin de remédier à ce problème.Nous espérons tout de même vous revoir au sein de notre hôtel pour profiter de nos autres services.Bien à vous,
6/10 – Redelijk
D
9 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Style over substance......
A very strange room design. You have to walk through the shower to use toilet or sink so unable to not tread in wet after a shower. Toilet is on view for rest of room especially for someone still in bed so no privacy. Room is very very small. Hard mattress. Could hear traffic all night and local skateboard park. Main reception area is large and friendly staff. Can help yourself to coffee etc. Parking is a short walk to public car park. It is ok for 1 night but anyone who has marked as 10/10 can't have stayed in anything other than a hostel before.
D
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Illona op 9 jan 2024
Good afternoon,We are truly sorry to hear that the stay was not up to your expectations. Do not hesitate to ask for a quiet room for your next stay. We remain at your disposal for any additional requests.Best regards,
6/10 – Redelijk
Hiroyuki
1 jan 2024
Positief: Personeel en service
Hiroyuki
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Illona op 6 feb 2024
Bonjour,Je suis désolé que votre séjour n'ai pas été à la hauteur de vos attentes.Pouvez-vous nous en dire plus sur ce qui vous a déplut afin que nous puissions nous améliorer ?Bien à vous,
10/10 – Uitstekend
Vadim
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vadim
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Illona op 9 jan 2024
Hello,Thank you for your positive review ! We hope to see you again soon.Have a nice day and a nice year !Best regards,
4/10 – Matig
JEROME
Zakenreiziger
28 dec 2023
Negatief: Comfort kamer
Attention aux bruits de la salle de sport
Hôtel bien placé dans Grenoble mais chambres petites. Malheureusement, durant mon séjour, il y avait un bruit lancinant et continu provenant de la salle de sport dès 7H00 du matin. Je l'ai signalé et j'ai voulu changer de chambre mais l’hôtel m'a répondu que le bruit résonnait dans toutes les chambres. Aucun geste commercial n'a été fait.
JEROME
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Illona op 6 feb 2024
Bonjour,Je suis désolé que votre séjour n'ai pas été à la hauteur de vos attentes.En effet notre salle de sport est ouverte de 7h à 22h. Nous ne l'ouvrons pas plus tôt afin d'éviter ce genre de désagrément.Malheureusement lors de votre séjour notre hôtel était pleins. Nous étions donc dans l'incapacité de vous changer de chambre.Que pouvons nous faire afin d'arranger cela ?Bien à vous,
10/10 – Uitstekend
Vadim
24 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice staff, big and bright rooms and really comfortable beds!
Vadim
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Illona op 9 jan 2024
Hello,Thank again for your positive review.We remain at your disposal for any additional requests.And happy new year again !Best regards,
8/10 – Goed
Ghislaine
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Concert
1 nuit après un concert, super bien passée.
Et alors un très, très bon petit déjeuner comme rarement trouvé.
Ghislaine
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Wendy op 17 dec 2023
Bonjour;Merci pour votre avis positif;Nous sommes impatients de vous revoir prochainement chez OKKO Hôtels GrenobleBien cordialement Wendy
2/10 – Ontzettend slecht
Roberto
Zakenreiziger
23 nov 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J'ai perdu ma réservation intégralement malgré ma tentative d'annulation dans les délais impartis. Leur astuce consiste à définir, par exemple, le jour 21 à 00:00 comme heure limite pour l'annulation, ce qui correspond à la minuit de la veille, le 20 novembre. Escroquerie?
Roberto
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Michel Garnier, directeur op 24 nov 2023
Bonjour Monsieur,J'ai bien pris connaissance de votre commentaire. Vos conditions d'annulation sont précisée dans le mail que vous avez reçu en réservant et il s'avère qu'effectivement sur le tarif flexible Expedia une annulation ou modification n'est possible qu'à J-2 donc vous concernant uniquement jusqu'au 21/11 minuit. L'hôtel étant complet, nous avons il est vrai maintenu votre facturation. Je reste à votre écoute pour tout complément d'information.
10/10 – Uitstekend
Pascal
Zakenreiziger
22 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pascal
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Michel Garnier, Directeur op 24 nov 2023
Merci beaucoup pour votre retour positif ! A bientôt chez OKKO HOTELS !
10/10 – Uitstekend
CEDRIC
Zakenreiziger
17 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CEDRIC
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Illona op 18 nov 2023
Bonjour, Nous sommes ravi de voir que votre séjour au sein de notre hôtel vous a satisfait. Nous espérons vous revoir très bientôt.
4/10 – Matig
ahmed
15 nov 2023
ahmed
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Illona op 18 nov 2023
Bonjour,Nous sommes attrister de savoir que votre séjour au sein de notre hôtel n'a pas été satisfaisant pour vous. Pouvez-vous nous dire ce qui aurait put être changé affin de nous améliorer pour les prochaines fois ?
10/10 – Uitstekend
Arek
Zakenreiziger
14 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arek
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Michel Garnier, directeur op 16 nov 2023
Merci pour votre commentaire ! A bientôt chez OKKO !
8/10 – Goed
nicolas
3 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nicolas
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Wendy op 5 nov 2023
Merci pour cette avis positif. A bientôt!
10/10 – Uitstekend
Jodie
Reisde met partner
22 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien calme et propre
Jodie
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Michel Garnier, directeur op 25 okt 2023
Merci beaucoup pour votre commentaire !A bientôt,
2/10 – Ontzettend slecht
Charlie
10 okt 2023
Negatief: Personeel en service
Charlie
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Michel Garnier, directeur op 25 okt 2023
Je suis navré que votre expérience n'ait pas été concluante. J'espère malgré tout pouvoir vous accueillir prochainement dans de meilleures conditions.Bonne journée,
10/10 – Uitstekend
Yaakoub
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yaakoub
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Laura op 10 okt 2023
Bonjour, Merci pour ce commentaire positif. A bientot
10/10 – Uitstekend
Stefan
3 okt 2023
Stefan
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Laura op 10 okt 2023
Bonjour, Merci pour ce commentaire positif. A bientot
6/10 – Redelijk
Rolf-Peter
29 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Es ist ein schickes modernes Hotel in guter Lage zur Innenstadt aber leider ist das Zimmer nur sehr winzig. Der Weg zur Toilette und zum Waschbecken führt durch das Duschbecken und einen Kleiderschrank gibt es aus Platzgründen gar nicht.
Rolf-Peter
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Laura op 10 okt 2023
Bonjour, Merci pour ce commentaire positif. A bientot
10/10 – Uitstekend
Yazid
Zakenreiziger
29 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yazid
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van laura op 10 okt 2023
Bonjour, Merci pour ce commentaire positif. A bientot
6/10 – Redelijk
Joachim
22 sep 2023
Joachim
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Laura op 10 okt 2023
Bonjour, Merci pour ce commentaire. Pouvez-vous m'en dire plus sur cette note ? A bientot
8/10 – Goed
Marie-Charlotte
Zakenreiziger
21 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
La déco, le confort, la literie et le petit déjeuner au top, un bémol pour le ménage juste correct, il ne faut pas regarder les recoins!
Marie-Charlotte
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Laura op 10 okt 2023
Bonjour, Merci pour ce commentaire positif. A bientot
10/10 – Uitstekend
Olivier
17 sep 2023
Olivier
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Wendy op 19 sep 2023
Good morning,Thank you for this positive comment.See you soon
10/10 – Uitstekend
Lesley-Jane
Zakenreiziger, Reisde met familie
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful boutique hotel the staff was so accommodating and friendly. The rooms are small but comfortable. I love the artistic design of the bathroom also. Get a higher floor and the views are magnificent. The only drawback was it’s proximity to the light rail.
Lesley-Jane
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Wendy op 19 sep 2023
Good morning,thank you for this positive comment.See you soon
8/10 – Goed
Peter
15 sep 2023
Peter
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Wendy op 19 sep 2023
Good morning,thank you for this positive comment.See you soon
10/10 – Uitstekend
Angus
25 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Service, facilities and location was excellent. Easy walking to restaurants and sights. Parking was conviently located.
Angus
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Laura op 30 aug 2023
Bonjour, Merci beaucoup pour ce commentaire positif. A très vite, Laura
10/10 – Uitstekend
Louie
Zakenreiziger
24 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay
Excellent stay! Stayed for 4 nights. The 24-hour lounge is a very nice amenity and all the staff are super friendly and helpful. Would 100% stay here again when I'm in Grenoble. Merci beaucoup for making my stay comfortable and enjoyable!
Louie
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Laura op 25 aug 2023
Bonjour Louie, Merci beaucoup pour ce retour positif ! A bientôt chez OKKO HOTELS
10/10 – Uitstekend
Lesley-Jane
22 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was great. Free snacks. Clean room. Great stay
Lesley-Jane
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Laura op 23 aug 2023
Bonjour, Merci beaucoup pour ce commentaire positif ! A bientôt, Laura