Een binnenzwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Grand Hotel Normandy by CW Hotel Collection

4 out of 5

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 243 van 375 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 97 van 375 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 375 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 375 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 375 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Aaron

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Amber op 14 feb 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

4/10 – Matig

Tjum

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We have stayed in two different rooms. The rooms were both dirty (stains on the sheets, pillows, coffee mugs and tables). There was no ventilation in the bathroom, so there was mold in the room. The shower water was cold one morning (not very pleasant). In the hotel lobby and the hallways was a bad smell, like from a drain. It was too hot everywhere in the hotel. The lift was very old and we had the feeling it could break down every second. Overall the staff was very helpful and friendly, but a lady at the breakfast was very rude, because she thought we hadn’t reserved for the breakfast (but we did, the day before) and wanted to make that clear by shouting it. We gave everything back as feedback to the staff, hope they’ll improve in the future. The swimming pool, gym and lobby were nice. Overall it shouldn’t be a 4 star hotel and it is too pricy for what you experience in this hotel.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Amber op 15 jan 2024
Dear guestAs a team, we strive to offer a pleasant stay to all our guests. We are sorry to hear that your stay did not fully meet your expectations. We appreciate your feedback. Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

Gary

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Amber op 15 jan 2024
Dear guestHow nice to hear that you enjoyed your stay! Your kind words are much appreciated. We hope to welcome you again to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

Marloes

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon hotel, prima ontbijt, alles in de buurt, top personeel. toegankelijk met een baby
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Amber op 27 nov 2023
Beste gastBedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Ons team is blij te mogen vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf! Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groetenGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

Debbie

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Amber op 27 nov 2023
Dear guestHow nice to hear that you enjoyed your stay! We hope to welcome you again to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

Maite

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Amber op 9 nov 2023
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

Freddie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruim ruim een dikke voldoende.
Hotel was goed, mooi zwembad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer was mooi, maar stond te vol. Lekker groot bed, maar in een ruimte van twee bij twee net iets te groot. Kamer staat ook te vol voor een ruimte van 15’2 meter. Maar badkamer is mooi, maar mis daar wel een planchet voor de toilet spullen.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Amber op 19 sep 2023
Beste gastBedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Ons team is blij te mogen vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf! Wij waarderen uw feedback enorm en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groetenGrand Hotel Normandy

8/10 – Goed

Fred

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen gratis parkeergelegenheid , stond wel op de site.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Amber op 23 aug 2023
Beste gastBedankt voor uw positieve review! Wij zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. Graag informeren wij u dat de kost van 25 euro per nacht voor onze parking vermeld staat op elke website. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst.Met vriendelijke groetenGrand Hotel Normandy****

8/10 – Goed

Jeroen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nice location close to city center, but the place could use an update.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Amber op 18 aug 2023
Dear GuestThank you for sharing your positive words about our location. We do appreciate your feedback and hope to welcome you again in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

a

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf
Kamer was schoon, personeel vriendelijk, chocola op aankomst ook! Zwembad en omgeving was heerlijk. Echt een aanrader.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Morgane op 12 aug 2023
Beste A, Bedankt voor uw mooie woorden over de kamer, het personeel en het zwembad! Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groetenGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

Aria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, en op loopafstand van de stad
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Morgane op 12 aug 2023
Beste Aria, Wat fijn te horen dat u genoten heeft van uw verblijf! Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groetenGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gunstig gelegen, ontbijt ok, minder dan vroeger.
Kamer en badkamer ruim genoeg. Airco systeem continu luid aan het blazen. Niet aangenaam om te slapen. Thermostaat was blijkbaar niet aangesloten, maar zelfs hierna nog niet werkend naar behoren. Gangen enz. hebben dringend een laagje verf nodig.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Morgane op 12 aug 2023
Beste Eric, Wij danken u om de tijd te nemen ons hotel te beoordelen. Wij zijn blij te horen dat u heeft kunnen genieten van uw ruime kamer en badkamer. Wij danken u voor de feedback betreffende de airco en de gangen. De airco werd intussen bekeken met de technieker in het hotel en de gangen werden intussen ook opnieuw geverfd. Wij hopen u alsnog opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst! Met vriendelijke groetGrand Hotel Normandy

8/10 – Goed

Yvette

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Morgane op 12 aug 2023
Dear Yvette,Thank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

Teri

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was super pretty and the staff is very very friendly. The room was beautiful and cozy and the hotel facilities like the pool were very nice as well. We really enjoyed the variety and quality of the breakfast buffet! It also was walking distance from the center which was very convenient. Perfect for couples. We'd definitely stay at this hotel again.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Morgane op 16 mei 2023
Dear Teri, Thank you for taking the time to review our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay. We hope to welcome you again in the future!Kind regardsGrand Hotel Normandy****

8/10 – Goed

Armelle

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

René

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, sfeervol ingericht. Heel vriendelijk personeel! Heerlijk zwembad en goed ontbijt. Veel restaurants op loopafstand.
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Jamie

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Slechter dan verwacht
Prachtig hotel maar bij binnenkomst in de kamer rook het heel muf! Veder zag de kamer er top uit tot we de badkamerdeur opende er zat allemaal schimmel op het plafon.. dit was samen met de wc deur die noet volledig dicht kon een enorme tegenvaller! Zeker voor het geld wat we hebben betaald.
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

rs

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ontvangst en goed geslapen, een eigen fiets meenemen of daar te huren is een must. Het ontbijt is al een feest opzicht, om de dag mee te beginnen. Er is daar zoveel te zien! Tenslotte juist op de laatste dag bij onze fietstour ontdekken wij plekken dat verder verkent moet worden. We komen zeker terug!!
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Gerwin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
Geweldige locatie met een uitstekend ontbijt buffet
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Anne Christien

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De tweede keer dat wij er komen. Deze kamer wat wij nu hadden vonden wij minder. Dat kwam vooral door de dakraam zonder goede blinderende gordijnen
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Aurelia

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Anne Christien

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamers , service heel goed en het ontbijt uitgebreid!
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Nadezka

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️
Ik heb super erg genoten. Super aardige mensen gastvrij. Beleefd ik raad iedereen aan om hier te verblijven. Zwembad 👍 Service 👍
3 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

J.

Positief: Personeel en service
De 1e kamer die we kregen was niet schoon gemaakt, dus kregen we een upgrade. Naar ons idee identiek dezelfde kamer alleen op een andere verdieping. Het bed is te klein voor iemand van 1.85 of langer. Overal in de gangen van het hotel is het warm en hangt een hele sterke chloor lucht, gelukkig niet op de kamer. Wij sliepen er 2 nachten en hadden een heel vreemd tril geluid, niet kunnen ontdekken waar dit vandaan kwam. Kamers lijken nieuw maar als je wat beter gaat kijken zie je toch onderhoud, roest in de badkamer, niet netjes afgewerkte etc. Ow en je staat te douchen in de badkuip ook niet voor iedereen heel handig. Al met al een ok Hotel waar je prima 2 nachten kan verblijven maar het is niet echt een 4 sterren hotel.
2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Desire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel . Vriendelijke ontvangst , alles zeer proper , flink ontbijt , al wat je nodig hebt , mooie verzorgde kamer met goede douche. Voor herhaling vatbaar.
2 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Theo

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
kamer veel te klein amper plaats voor de koffer te plaatsen
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor een nachtje
Prima verblijf met kleine parking achter het hotel €25,- per nacht. Vrij prijzig voor een parkeerplaats achter het hotel zonder poort/hek oid dus waar iedereen zo bijkomt. Kamers zijn vrij smal en erg warm. Personeel wel vriendelijk en kamer was goed schoon.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Liza

1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Dave

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
We hebben allebei een geweldige verblijf gehad in dit hotel. Zou dit hotel altijd aanraden we komen zeker nog een keer terug !
2 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Merel

Negatief: Comfort kamer
Hele kleine kamer
3 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Linda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn gehad deze dagen, top ontbijt, heerlijk zwembad en goede service!
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

vivien

1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Zeer kleine kamers.
Top ontbijt. Kamer zeer klein. Ok voor één nacht. Geen plaats om iets op te bergen. Je koffer openen op de grond, naast je bed. En terug sluiten…. Anders kom je niet in je bed. Geen kast.
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Rick

1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Anja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Carolina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muchas escaleras dificulta por maletas
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Jeffrey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Amber op 1 mei 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

Mauricio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy agusto, bien situado
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Amber op 1 mei 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

Luis A

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I spent one night in Bruges and since the check in time at Normandy Hotel, I felt Welcome by them; very friendly and professional staff. Very clean we also got the breakfast included a very wise option worth it. Thanks again for everything!!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Amber op 1 mei 2024
Dear guestHow nice to hear that you enjoyed your stay! Your kind words about our staff, our cleanliness and our breakfast are much appreciated. We hope to welcome you again to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

LUDOVICA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura a pochissimi passi dal centro. Hotel bellissimo con piscina. Consiglio
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Amber op 1 mei 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

Christine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking de l’hôtel onéreux
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Amber op 1 mei 2024
Chère cliente, cher clientNous vous remercions de nous avoir fait part de votre expérience positive. Notre équipe est heureuse d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour ! Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez trouvé notre parking un peu cher. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans notre hôtel à l'avenir.CordialementGrand Hotel Normandy

6/10 – Redelijk

Jack

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Amber op 11 apr 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

Lynne Carol

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very friendly and helpful. Room was comfy. Hotel is walking distance from the main tourist area. Excellent
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Amber op 5 apr 2024
Dear guestHow nice to hear that you enjoyed your stay! Your kind words about our staff, our rooms and our location are much appreciated. We hope to welcome you again to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

BIQI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a nice small hotel, I like the location and the staffs there are very friendly. Their breakfast buffet was nice
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Amber op 3 apr 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had the best time, booking multiple rooms for a family birthday celebration. The hotel is in a great location, very close to town, but far enough away to not hear any noise. The staff were all amazing, incredibly helpful and friendly; a real asset to the hotel. The breakfast was brilliant, a great selection and delicious. We stayed in the romantic style rooms and they def had the wow factor. Would definitely stay here again and loved Bruge in general.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Amber op 27 mrt 2024
Dear guestThank you so much for all your kind words. I will definitely share them with our whole team. We're all very glad to hear that you and your family enjoyed your stay at our hotel. We would love to welcome you back in the future!Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

SALOMON

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente!! Tranquillo, limpio y lindo. Ceca d e todo lo de visitar y eñmdesyino delicioso
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Amber op 21 mrt 2024
Dear guestThank you for sharing your positive experience. Our team is happy to learn that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

caroline

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A quaint hitel with lots of personal touches.eg. real china and crystal glasses at breakfast, chocolates on check out. Near to lots of restaurants
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Amber op 17 mrt 2024
Dear guestHow nice to hear that you enjoyed your stay! Your kind words are much appreciated. We hope to welcome you again to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

Fiore

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hotel, personnel super sympa bien placé et bon petit déjeuner. Je recommande.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Amber op 4 mrt 2024
Chère cliente, cher clientNous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour ! Vos paroles aimables sur notre personnel et notre petit-déjeuner sont très appréciées. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans notre hôtel à l'avenir.CordialementGrand Hotel Normandy

10/10 – Uitstekend

Pia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Underbart hotell med perfekt läge och gångavstånd till restauranger och shopping. Frukosten var super långt över förväntan.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Amber op 4 mrt 2024
Dear guestThank you for your lovely words about our location and our breakfast. We hope to welcome you again to our hotel in the future.Kind regardsGrand Hotel Normandy