Een binnenzwembad, 5 buitenzwembaden en parasols bij het zwembad

Beoordelingen van Hilton Vilamoura As Cascatas Golf Resort & Spa

5 out of 5
Hilton Vilamoura As Cascatas Golf Resort & Spa
Rua da Torre d'Agua, Lote 4.11.1b, Loulé

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 495 van 785 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 223 van 785 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 785 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 785 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 785 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

martine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super 👍👍👍
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van general manager op 19 sep 2023
We are thrilled you had a super stay at our resort and hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

luc

3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van general manager op 11 apr 2022
Thank you so much for the excellent rating. We trust you enjoyed your stay at our resort and look forward to welcoming you back.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice rooms and clean hotel.. Pool and outside bars a bit simpel. Perfect walking distance to the port and nice Spa.
2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van gm op 26 mei 2021
Thank you for staying at the Hilton Vilamoura and sharing your valuable feedback. We are delighted you enjoyed your holiday and hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig Hotel!!
Geweldig hotel! Goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel!
10 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van dp op 2 okt 2019
Thank you so much for staying at the Hilton Vilamoura and sharing such excellent feedback. We are thrilled we made an impression and hope to see you back again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

10 nachten verbleven in september 2019
Reactie van dp op 16 sep 2019
Thank you for staying with us and rating your experience.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, very friendly staff. The boys loved the swimmings pools with a dj playing music in the afternoon. We would definitely come back.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van dp op 19 aug 2019
We are thrilled you enjoyed your stay and hope to welcome you and your family back again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dagelijkse busverbindingen vanuit het hotel naar de haven, heel eenvoudig en zeer praktisch. Zeer netjes, verzorgd hotel. heel goed ontbijt. Minpunt : in de ondergrondse garage zijn er vanuit het plafond lekken en die kunnen wagens beschadigen (water vanuit de spa/welness); dringen in de wagens en maken het oppervlak zeer ruw. Die parkeerplaatsen zouden afgezet moeten worden.
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van dp op 17 jul 2019
We apologise for any damage that might have been caused to your car and will address the issue with our chief engineer.

10/10 – Uitstekend

Wim, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfectie in elk opzicht
Afstand van Gare du Nord naar het hotel is maar 150 meter, hotel is heel goed. Dat geldt zowel voor de ontvangst, de verleende service als de kamer, die ruim is en in een perfect staat. Zowel bad als zeer mooie inloopdouche aanwezig!
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van gm op 14 dec 2018
Dear Guest, We are thrilled we delivered a perfect experience and hope to see you back again soon. Kind regards, Dinis Pires general manager

10/10 – Uitstekend

e.p.m.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van general manager op 26 apr 2018
Dear Guest, We very much appreciate your five star rating and trust you had a pleasant stay at our property. We hope to welcome you back again soon. Kind regards, Dinis Pires

10/10 – Uitstekend

Bert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van general manager op 8 jan 2018
Dear Guest, Thank you for rating your experience. We trust you had a pleasant stay and hope you will be back soon. Kind regards, Dinis Pires

10/10 – Uitstekend

christa, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
like it should be!
spend here a few nights with my family. As expected firs class hotel, clean, nice, spacious room friendly staff beautifull breakfast. Food and drinks quite expensive. They have a shuttle bus to the beach and to the city wich is very good!
5 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van general manager op 6 sep 2017
Dear Guest, We are thrilled you enjoyed our hospitality and first class service, and hope to welcome you back again soon. Kind regards, Dinis Pires

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Geweldig hotel Vriend verrast met Valentijnsdag Was dee helemaal tevreden over Kamer was leuk versiert De spa tegenover is geweldig ingericht Servies is goed Goed hotel Voor een weekendje ontspanenn

10/10 – Uitstekend

Anuta, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel, uitstekend verblijf
We hebben echt genoten van ons verblijf. Het eten was lekker, de kamers werden goed schoongemaakt. Niet al het personeel lachte, dat was een beetje jammer. Ook een beetje jammer dat niet alle faciliteiten open waren, maar het is laag seizoen. We zouden wel echt aanraden om een auto te huren bij deze bestemming. In Vilamoura zelf behalve de marine is er niet veel te beleven. In de nabije dorpjes wel. Het eten buiten de hotel is ook echt aan te bevelen! Vooral de Sangria bij de marina.

8/10 – Goed

Freddie, erica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
beetje ver van strand maar super spa
koud zwembad water maar wel fraai met bedden en parasol 4 km van strand en 3 km van haven. mooi soa en voor golf liefhebbers prachtig gelegen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Birthday gift:big dissapointment
I booked this holiday to celebrate my mom's and my own birthdays. As i have a Hilton Membership, i inform the hotel few weeks in advance that i will spend holidays there, where as a hilton member you are eligable to have early check in.To my dissapointment, Upon arrival (on my mom birthday) the guy on the reception acted very uninterested and slow. We had to wait 3,5 hours before we could actually check in. No water, tea or coffee has been offered (very unexpected from hilton). Anyone would agree that such a simple thing can make a big difference. Gym: most of the equipement did not work, it did not feel comfortable to do a work out while 4 guys were fixing it. Finance/invoice administration could be approved as it seems that it is a big mess: upon the check out (on my birthday), the guy on the reception presented me a bill with lots of things that we never used/did/buy, like brekfasts and minibar. The discussion took not less than 30 min to prove otherwise, no appology, nothing at all to make it better, so again, happy birthday! The householding: one day we came back to the room and found out a mountain of broken glas outside the door and inside the room. Called the reception, the cleanining lady came,cleaned and again no appology, nothing at all. For the first time in my life (i travel quite a lot) i was so happy to leave the hotel as soon as possible.

10/10 – Uitstekend

ming, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shuttle service tot aan het strand
****** sterren waard! Service goed! Locatie goed! Shuttle service tot aan het strand met gratis strandbedden met badlakens. Aardig en behulpzaam personeel.

8/10 – Goed

Wim, N

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Goed hotel
In algemene zin een goed hotel. Prima ligging en goede service. Gewoon wat je mag verwachten van Hilton hotel met vijf sterren. De facilliteiten van de Spa zijn beperkt. Mooie en goed verzorgde ruimtes en aanbod alsmede uitvoering van de verschillende threathments. Beperkte saunamogelijkheden en weinig verschillende pools. Kinderen onder de zestien zouden in een dergelijke spa geweerd moeten worden. Het hoofd buitenzwembad zou in deze tijd van het jaar verwarmd mogen zijn. Alles bij elkaar een goed resort hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer comfortabel appartment!
zeer comfortabel, meer appartement dan hotelkamer. groter dan we verwacht hadden.

10/10 – Uitstekend

Margreet, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar!!
Geweldige hotel, 5 sterren waard. Auto huren wel gewenst ivm afstand naar diverse lokaties. Er is wel een transferbus aanwezig die je naar het strand brengt en ophaalt, maar dan ben je wel aan een bepaalde tijd gebonden. Eten (ontbijtbuffet/Rubi bar) was geweldig en niet veel duurder dan in NL. Vriendelijk personeel en altijd behulpzaam. Een spa en golfbaan naast het hotel.. Een goed onderhouden kinderspeelplaats (Paradise Island) met personeel was ook aanwezig op het terrein van hotel. Er staan genoeg speeltoestellen en ons kind heeft zich daar geweldig vermaakt.

10/10 – Uitstekend

wendy, dordrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
villamoura
Luxe hotel en lekker eten, niet in het centrum dus rustig maar wel alles goed bereikbaar

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lovely Hotel, and the staff could not do enough for us
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van general manager op 16 mei 2024
Thank you for your wonderful review of Hilton Vilamoura. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and that our staff exceeded your expectations. Your kind words motivate us to continue providing exceptional service to all our guests.We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Miguel Santos

8/10 – Goed

VINCENT

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dommage le personnel ne parle pas français
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van general manager op 13 mei 2024
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires. Nous sommes désolés que vous ayez rencontré des difficultés avec la langue. Votre retour est précieux, et nous allons travailler pour améliorer notre service dans ce domaine. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau et de surpasser vos attentes.Cordialement,Mário Custódio

8/10 – Goed

Debbie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van general manager op 22 apr 2024
Your feedback is valuable to us, and we appreciate your high rating. If there are any specific areas where we can improve to earn that elusive fifth star, please don't hesitate to let us know.We look forward to welcoming you back for another exceptional experience.Kind regards,Mário Custódio

10/10 – Uitstekend

Rachel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel and lovely food options!
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van general manager op 1 apr 2024
Thank you for your kind words. We're delighted to hear that you enjoyed the beauty of our hotel and the delicious food options available. Your satisfaction is our priority, and we hope to welcome you back for another wonderful experience soon.Kind regards,Mário Custódio

10/10 – Uitstekend

Mantas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van general manager op 26 feb 2024
Thank you for taking the time to rate your recent stay at the Hilton Vilamoura. We are delighted to see that you had a wonderful experience with us. Your perfect score is greatly appreciated and serves as motivation for our team to continue delivering exceptional service.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another memorable stay in the near future.Warm regards,Mário Custódio

10/10 – Uitstekend

Abimbola

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are incredibly friendly and that was a great comfort for me as a solo traveller. I felt taken care of. Facilities are really good but the staff stood out by far as genuinely lovely people. Ready to help and go the extra mile.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van general manager op 12 feb 2024
Thank you for your kind words and for choosing to stay with us during your solo travels. We are delighted to hear that our friendly staff provided you with a sense of comfort and made your stay memorable. Your recognition of their efforts means a lot to us. We strive to go the extra mile for all our guests, and it's wonderful to know that our team's dedication stood out to you. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another exceptional experience.Warm regards,Mário Custódio

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van general manager op 5 feb 2024
We are thrilled you enjoyed your stay and thank you for the excellent rating.

10/10 – Uitstekend

Paresh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Hotel and facilities .
Reactie van general manager op 30 jan 2024
We are delighted you enjoyed your stay and the hotel facilities. Thank you for your review and we'll see you again soon.

8/10 – Goed

Andrew

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van general manager op 22 jan 2024
Thank you for taking the time to rate Hilton Vilamoura. We appreciate your feedback and are pleased to see an 8/10 rating. We value your input and look forward to welcoming you back for an even more enjoyable experience.Best regards,Mário Custódiogeneral manager

10/10 – Uitstekend

Jaime

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van general manager op 8 jan 2024
Merci pour votre visite et excellente évaluation.

10/10 – Uitstekend

P DE MELO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente estadia. Ótima opção para viagem em família.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van general manager op 8 jan 2024
Caro Hóspede, registamos com agrado a sua total satisfação e cá o esperamos para repetir a experiência em família. Cumprimentos, Mário Custódio

10/10 – Uitstekend

Honorine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van general manager op 30 nov 2023
We are thrilled you had an exceptional experience and look forward to welcoming you back to our resort.Warm regards, Mário Custódio

8/10 – Goed

Nadine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bel hôtel mais quelque peu impersonnel...
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van general manager op 28 nov 2023
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la qualité de notre hôtel.Cependant, nous regrettons sincèrement que vous ayez ressenti une certaine impersonnalité. Votre avis est important pour nous, et nous prendrons en compte vos commentaires pour améliorer notre service.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau et de vous offrir une expérience plus chaleureuse et personnalisée.Cordialement,Mário CustódioDirecteur Général

10/10 – Uitstekend

Eliana, Benahavis

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful spacious rooms. Great restaurant!
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van general manager op 13 nov 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We're delighted to hear that you enjoyed our beautiful and spacious rooms. Your positive mention of our restaurant is greatly appreciated. We look forward to welcoming you back to Hilton Vilamoura for another wonderful experience soon.Warm regards,Mário CustódioGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Sheu Wah

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van general manager op 18 dec 2023
We are thrilled you enjoyed your stay and ranked your experience 5/5. Thank you for your preference and we hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Clare

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved this hotel. Food was gorgeous. Only down fall was the pools were freezing except the indoor pool
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van general manager op 8 nov 2023
Dear Guest,We greatly appreciate your kind words and are thrilled to hear that you loved your stay with us. Your feedback regarding the pool temperatures is duly noted, and we apologize for the inconvenience. Warm regards,Mário CustódioGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

james

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really well appointed hotel, good staff, clean, good facilities
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hilton Vilamoura op 23 okt 2023
Thank you for your staying with us. We appreciate your positive feedback!

10/10 – Uitstekend

Russell

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel!
Very nice hotel. Rooms are good size and good bed. Dining services are very good and great buffet breakfast worth every penny of 16 Euro. Very nice pool and shuttle available to beach and Marina. Marina has very good restaurant options and nicely done area with shops.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van general manager op 18 okt 2023
We are delighted to hear that you enjoyed your stay at the Hilton Vilamoura. Your feedback is valuable to us, and we look forward to welcoming you back in the future.

10/10 – Uitstekend

Guy

6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van general manager op 8 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your excellent rating. We are thrilled to know that you had a wonderful experience during your stay. Your satisfaction is our utmost priority, and we look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Mário CustódioGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Yonie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a very lovely stay! beautifully, clean property with friendly staff. the area around the property is not very interesting, though we knew this upfront and shuttles are available to bring you to either the beach or harbor. One recommendation is for the shuttle to drive later back from the beach (16.00 is very early to end a beach day) as well as from the harbor (21.30 is very early to finish your dinner and get the shuttle back)
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van general manager op 2 okt 2023
Thank you for your lovely review! We're delighted to hear that you had a great stay and appreciated our beautifully clean property and friendly staff. Your feedback regarding the shuttle timings is valuable, and we'll certainly consider extending them for our guests' convenience. We hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.

10/10 – Uitstekend

Robin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van general manager op 25 sep 2023
We are thrilled you enjoyed your stay and ranked your experience 10/10. Thank you for your preference and we hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Jordan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was fantastic, with a comfortable room and AC that worked! There was plenty on-site if you wish to not move, and with us only having a few days, that’s exactly what we did. We didn’t play golf, but I’ll be coming back to arrange a golf trip. The pool area was great, clean, and enough room to stay in the sun or shade all day (depending on preference). There was a games room and gym, and a fantastic spa all available. My only criticism was the restaurant options, if you do plan on being on-site the whole time, you’ll be eating the same food regularly. Cilantro was their “fine dining” restaurant, and it was good - just not great! Whereas their poolside and grill bars saved the same sandwiches and burgers and nothing else. Maybe one more restaurant choice onsite with something in between the both would have made the stay all the more comfortable. The hotel offers free shuttles down to the beach and marina which came in handy on our first day (there is a hotel tapas bar on the beach too, to slightly contradict my above statement, but again - it’s not directly on-site). All in all, it was a great stay and I will be back. Next time we will make the use of the restaurants in town/the marina.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van general manager op 22 sep 2023
Dear Guest,Thank you for your recent stay and for sharing your experience with us. We're thrilled that you enjoyed your time at our property, from the comfortable room to the fantastic amenities.We appreciate your feedback about our restaurant options, and we apologize for any inconvenience caused by the limited choices. Your comments have been noted, and we'll work on expanding our dining options to enhance our guests' culinary experiences.We're delighted to hear you plan to return for a golf trip, and we look forward to welcoming you back. In the meantime, if you have any further comments or requests, please don't hesitate to reach out.Thank you once again for choosing to stay with us, and we can't wait to host you on your next visit.Warm regards,Mário Custódio

10/10 – Uitstekend

NIGEL, Newtownards

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was large modern & clean, with friendly helpful staff. Our room was exceptional, clean modern, spacious, quiet, & being a corner room had a large double balcony with loungers. Breakfast room was spacious clean & modern with great variety of hot & cold which was regularly replenished. Pool area & loungers great. Especially the romantic pool. Great shuttle bus service to & from marina & beach.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van general manager op 12 sep 2023
We're thrilled to hear about your fantastic stay at our hotel! Thank you for your kind words. We look forward to welcoming you again soon.

8/10 – Goed

Joao

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Staff was not the best and most helpful but they get things done. Hotel is lovely. Location is in the middle of nothing but easy to get to the beach and Marina.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van general manager op 11 sep 2023
We apologize if you didn't find our staff to be the best and most helpful during your stay. Guest satisfaction is very important to us, and we will use your feedback to improve our services and ensure that all our guests receive the assistance and service they deserve.

10/10 – Uitstekend

Avanel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We spent 4 days at this beautiful hotel. The staff was wonderful! Our room was spacious and the bed was very comfortable. Breakfast was exceptional with all the choices. I loved the omelette station! You have the choice of eating inside or outside. Poolside restaurant was very nice. The inside bar offered a nice selection of cocktails and snacks. There’s a shuttle service to the marina which is about 5 minutes away. We had a great stay and will definitely be back!
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van general manager op 11 sep 2023
Thank you for your recent stay at our hotel, and for sharing your wonderful feedback. We're thrilled to hear that you had a great experience during your 4-day visit and look forward to welcoming you back in the future for another enjoyable stay.

10/10 – Uitstekend

helen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location Hotel perfect and not overcrowded All you need for a sun shine vacation
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van general manager op 1 sep 2023
We're thrilled to hear that you enjoyed our great location and the perfect, uncrowded atmosphere for your sunny vacation. Hope to see you back soon.

10/10 – Uitstekend

Marie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Free shuttle service ran to/from beach and marina regularly. Range of indoor and outdoor pools, and large rooms
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van general manager op 31 aug 2023
Thank you for your visit and the 5/5 rating. We appreciate your feedback and hope to see you again soon.

4/10 – Matig

Richard

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van general manager op 19 sep 2023
We regret not having met your expectations on this occasion and hope you will give us another opportunity to restore your faith in our property.

10/10 – Uitstekend

Shruti

6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van general manager op 28 aug 2023
Thank you for your visit and the top rating! We trust you had an excellent stay and hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Jodie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Hotel, will be back again!!
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van general manager op 28 aug 2023
Thank you for your kind words. Your continued support means a lot to us, and we can't wait to provide you with another great stay.