Terras

Beoordelingen van Leonardo Hotel Aachen

4 out of 5
Leonardo Hotel Aachen
Krefelder Str. 221, Aachen, NW

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 126 van 371 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 176 van 371 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 51 van 371 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 371 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 371 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Tradest

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Your Leonardo Aachen Team op 19 feb 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Sandra

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team op 31 jul 2023
Liebe Sandra,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Iveta

Reisde met een groep
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team op 30 mei 2023
Liebe Iveta,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung, über die wir uns sehr gefreut haben. Wir hoffen Sie schon bald wieder einmal als Gast bei uns begrüßen zu dürfen. Viele Grüße aus Aachen

10/10 – Uitstekend

Prudence

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff Fantastic. Room fantastic . Only major problem was NO RESTAURANT 🤔. It’s a family hotel with😳
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Erwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel hotel aan de rand van de stad
Comfortabel hotel, gelegen vlakbij de afrit van de autostrade en bij Tivoli, het stadion van Alemannia Aachen. Naar het centrum kan je ofwel te voet (40' wandelen) ofwel met de bus (+/- 30'). De bushalte is vlakbij. De kamer had alle comfort en is rustig gelegen. Ontbijt heb ik niet genomen.
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Els

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Peter, Ede

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, very near at CHIO centre, Nice rooms and fantastic Breakfast.
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustige kamer met voldoende faciliteiten. Het enige dat ontbrak is een leeslamp bij een van de twee bedden.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van D. Simons/ Operations Manager op 20 dec 2019
Dear Guest, thank you for your feedback and critical comments that help us to improve our services. Looking forward to welcoming you again. Best regards

8/10 – Goed

Wouter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay in small hotel
Small stay of 1 night
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van D. Simons/ Operations Manager op 13 sep 2019
Thanks so much. Please come back soon! Kind regards

10/10 – Uitstekend

Heinz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van D. Meyer/ Operations Manager op 5 jul 2019
Lieber Heinz, herzlichen Dank für die tolle Bewertung. Hoffentlich bis bald! Viele Grüße

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bij afrit Autobahn
Gunstig gelegen (300 m. vanaf afrit Autobahn van/naar NL), goede kamer. Minpuntje: betaald parkeren
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Kerstin Seidel op 16 jul 2018
Dear guest, Thank you for your feedback. We hope to welcome you again soon. Best regards Kerstin Seidel Teamleader Front Office

6/10 – Redelijk

Harry, eindhoven

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Lichte teleurstelling
Het hotel is op zich prima, wel gedateerd. Ik had een upgrade gedaan ( superior room ) en kreeg nu voor bijna 160 euro een gedateerde kleine kamer. Vraag me nu af hoe een gewone kamer uit ziet. Hotel komt niet overeen met de foto’s online. Ligging ver buiten het centrum op sfeerloze plek ( industrie terrein ) maar dat had ik zelf beter moeten controleren
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Operations Manager op 29 dec 2017
Dear Harry, thank you very much for your feedback and your honest und helpful words. It helps us to recognize our weaknesses and improve our performance. We regret that we did not meet all of your expectations and will try our very best to do so on our next stay. We would be glad to welcome you again to the Leonardo Hotel Aachen to convince you of our ever improving commitment to excellent service. All the best and happy new Year. Kind regards D.Meyer

10/10 – Uitstekend

Huub

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel stedentrip
prima plek voor stedentrip Aken. Bus op 100 meter en voor 2 euro naar centrum om de 15 minuten

8/10 – Goed

MJE H.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
weekend weg met 2
Prima hotel,,,schoon,,,wel verder uit t centrum echt auto voor nodig.

8/10 – Goed

ikke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel
Het dekbed op de 2 persoons kamers vonden wij te klein..... Met z'n 2'n normaal postuur pas je er niet onder!!!

8/10 – Goed

Sebastiaan, Roosendaal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verzorgd
Een goed verzorgd verblijf, met goede service en een uitstekend ontbijt. Een minpunt was dat er voor het parkeren betaald moest worden.

8/10 – Goed

Anja Veeke, Aken

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk
Was prima kamer, lekkere douches. De kinderen vonden vooral de kussens op de bedden mooi opgemaakt!!

8/10 – Goed

Marc, Aalst

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Verzorgde kamer met ruime bedden ; Mooi ingedekte tafels bij het ontbijtbuffet , en tevens ook een ruime keuze om je eigen maaltijd samen te stellen.De bushalte naar het centrum is vlakbij(200m).De omliggende handelszaken (en ook het sportcentrum Tivoli) maken het aangenaam om even buiten het centrum van Aachen te winkelen.Bus nr.51(overdekte bushalte in City-XLAachen , bushof ) brengt je terug naar het hotel..Een leuk en goed hotel.

8/10 – Goed

Jan van der Velde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Sarah Jessica, Leiden, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Holiday Inn
Holiday Inn Aken had een goed ontbijt. En het was lekker goedkoop.

10/10 – Uitstekend

Klaus-Stefan

Reisde met partner
Mobiliar muss erneuert werden, technische Geräte nicht fehlerlos
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Ihr Leonardo Hotel Aachen Team op 8 mei 2024
Lieber Klaus-Stefan,vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Es tut uns leid zu hören, dass Sie nicht vollständig zufrieden waren. Ihre Anmerkungen zur Aktualisierung unseres Mobiliars und zur Fehlerfreiheit unserer technischen Geräte sind wichtig für uns, da sie uns dabei helfen, unseren Service zu verbessern.Wir entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten. Unser Ziel im Leonardo Hotel Aachen ist es, einen angenehmen und erholsamen Aufenthalt für unsere Gäste zu gewährleisten.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Kristina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Your Leonardo Aachen Team op 29 dec 2023
Dear Kristina,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Gueldane

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 26 dec 2023
Dear Gueldane,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

DJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 14 dec 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Hans

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Perfect Hotel close to highway and we have stay at this Hotel before and it’s nice and clean with good parking.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 30 nov 2023
Dear Guest,Your positive comments about our convenient location and cleanliness are truly appreciated. It's always a pleasure to welcome back our returning guests at Leonardo Hotel Aachen. We are glad that our parking facilities met your expectations.We look forward to serving you again in the future. Best regards.

8/10 – Goed

Riaz

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 22 nov 2023
Dear Riaz,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Vera

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotell :)
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 22 nov 2023
Dear Vera,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Rigobert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 27 okt 2023
Dear Rigobert,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Cengiz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles fast sehr gut.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team op 23 okt 2023
Lieber Cengiz,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Jana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nettes Personal
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team Aachen op 5 okt 2023
Liebe Jana,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

4/10 – Matig

Garry

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
No Restaurant Facilities
I booked this hotel because it had a restaurant. During my 4 day stay there was a coach trip in the hotel and this took over the restaurant with a buffet for the coach trip. There was no restaurant menu for the other guests and this was very disappointing.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 25 sep 2023
Dear Garry,We regret to hear about the inconvenience you experienced during your stay. At Leonardo Hotel Aachen, our aim is to provide all of our guests with an exceptional dining experience. We understand that the absence of a regular restaurant menu during your stay did not meet your expectations. Though our dining arrangements can sometimes vary based on special events or large groups, we aim to ensure all our guests have an enjoyable and satisfying meal.We hope you found the rest of your stay comfortable and that you will give us another opportunity to serve you better in the future.Kind regards,

8/10 – Goed

Leif

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 12 sep 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Stephan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles o.k. :-)
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team Aachen op 29 aug 2023
Lieber Stephan,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

YEKAI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The team are very nice.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 29 aug 2023
Dear Yekai,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Stephan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Das Hotel ist in die Jahre gekommen und sollte doch mal der Putzkolonne auf die Finger schauen das Zimmer ok aber Staub und Haare im Bad das muss nicht sein. war wohl der letzte Aufenthalt im Leonardo
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team Aachen op 3 aug 2023
Lieber Stephan,Wir bedauern sehr, dass Ihr Aufenthalt im Leonardo Hotel Aachen nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Sauberkeit ist uns sehr wichtig, und es tut uns leid, dass Sie es anders erlebt haben. Ein sauberes und gepflegtes Ambiente ist natürlich ein wesentlicher Bestandteil eines angenehmen Hotelaufenthalts.Uns ist bewusst, dass es immer Raum für Verbesserungen gibt, und wir danken Ihnen für Ihre ehrliche Rückmeldung. Es wäre uns eine Freude, Sie bei einer zukünftigen Reise nach Aachen erneut bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihnen ein besseres Erlebnis zu bieten.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Victoria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team op 3 aug 2023
Liebe Victoria,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 31 jul 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 25 jul 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Claudia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team Aachen op 27 jun 2023
Liebe Claudia,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Redelijk

Manfred

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team op 24 mei 2023
Lieber Manfred,herzlichen Dank für Ihre Bewertung, über die wir uns sehr gefreut haben. Wir hoffen Sie schon bald wieder einmal als Gast bei uns begrüßen zu dürfen. Viele Grüße aus Aachen

10/10 – Uitstekend

KONSTANTIN, Grayslake

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 30 mei 2023
Dear Konstantin,Thank you very much for your great review about your recent stay at our hotel.We hope to see you soon again and wish you all the best. Kind regards from Aachen,

6/10 – Redelijk

Krista-Beth

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team op 24 mei 2023
Liebe Krista,herzlichen Dank für Ihre Bewertung, über die wir uns sehr gefreut haben. Wir hoffen Sie schon bald wieder einmal als Gast bei uns begrüßen zu dürfen. Viele Grüße aus Aachen

8/10 – Goed

Albert

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team op 5 mei 2023
Dear Albert,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Inga

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angenehmer Empfang. Schönes Zimmer. Etwas hellhörig auf der Seite zur Straße.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team op 23 mrt 2023
Liebe Inga,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung, über die wir uns sehr gefreut haben. Wir hoffen Sie schon bald wieder einmal als Gast bei uns begrüßen zu dürfen. Viele Grüße aus Aachen,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes Hotel nahe CHIO
Gutes Hotel, Lage ok, nicht zu weit von der Innenstadt, Parken direkt und Bushaltestelle fast direkt vor dem Hotel, 2 sehr gute Restaurants in der Nähe 5 Min. zu Fuß, sehr freundliches Personal, super Frühstück, Zimmer sauber und groß, alles in allem - hat seine Sterne verdient.
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Kerstin Seidel op 16 feb 2023
Lieber Gast,vielen herzlichen Dank für Ihre top Bewertung für unser Leonardo Hotel Aachen. Es ehrt uns sehr, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns genossen haben. Wir hoffen auf ein baldiges Wiedersehen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute. Schöne Grüße aus Aachen Kerstin Seidel, Teamleiterin Empfang

8/10 – Goed

Olga

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage, freundliches Personal. Frühstück abwechslungsreich
Reactie van Kerstin Seidel op 12 jan 2023
Liebe Olga,vielen Dank für Ihre schöne Bewertung. Wir freuen uns das Sie sich in unserem Leonardo Hotel Aachen wohl gefühlt haben. Wir hoffen Sie bald wieder in Aachen begrüßen zu dürfen.Kerstin Seidel, Teamleiterin Front Office