Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 126 van 371 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
126
Gastenscore: 8 - Goed. 176 van 371 beoordelingen" "
8 - Goed
176
Gastenscore: 6 - Redelijk. 51 van 371 beoordelingen" "
6 - Redelijk
51
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 371 beoordelingen" "
4 - Matig
14
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 371 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Tradest
5 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tradest
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Your Leonardo Aachen Team op 19 feb 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Sandra
27 jul 2023
Sandra
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team op 31 jul 2023
Liebe Sandra,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,
10/10 – Uitstekend
Iveta
Reisde met een groep
28 mei 2023
Iveta
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team op 30 mei 2023
Liebe Iveta,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung, über die wir uns sehr gefreut haben. Wir hoffen Sie schon bald wieder einmal als Gast bei uns begrüßen zu dürfen. Viele Grüße aus Aachen
10/10 – Uitstekend
Prudence
Reisde met familie en kleine kinderen
11 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff Fantastic. Room fantastic . Only major problem was NO RESTAURANT 🤔. It’s a family hotel with😳
Prudence
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Erwin
25 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel hotel aan de rand van de stad
Comfortabel hotel, gelegen vlakbij de afrit van de autostrade en bij Tivoli, het stadion van Alemannia Aachen.
Naar het centrum kan je ofwel te voet (40' wandelen) ofwel met de bus (+/- 30'). De bushalte is vlakbij.
De kamer had alle comfort en is rustig gelegen.
Ontbijt heb ik niet genomen.
Erwin
1 nacht verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Els
28 nov 2021
Positief: Netheid
Els
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 sep 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Peter, Ede
Zakenreiziger
7 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, very near at CHIO centre, Nice rooms and fantastic Breakfast.
Peter
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustige kamer met voldoende faciliteiten. Het enige dat ontbrak is een leeslamp bij een van de twee bedden.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van D. Simons/ Operations Manager op 20 dec 2019
Dear Guest,
thank you for your feedback and critical comments that help us to improve our services.
Looking forward to welcoming you again.
Best regards
8/10 – Goed
Wouter
23 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay in small hotel
Small stay of 1 night
Wouter
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van D. Simons/ Operations Manager op 13 sep 2019
Thanks so much. Please come back soon!
Kind regards
10/10 – Uitstekend
Heinz
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heinz
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van D. Meyer/ Operations Manager op 5 jul 2019
Lieber Heinz,
herzlichen Dank für die tolle Bewertung.
Hoffentlich bis bald!
Viele Grüße
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bij afrit Autobahn
Gunstig gelegen (300 m. vanaf afrit Autobahn van/naar NL), goede kamer.
Minpuntje: betaald parkeren
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Kerstin Seidel op 16 jul 2018
Dear guest,
Thank you for your feedback.
We hope to welcome you again soon.
Best regards
Kerstin Seidel
Teamleader Front Office
6/10 – Redelijk
Harry, eindhoven
26 nov 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Lichte teleurstelling
Het hotel is op zich prima, wel gedateerd. Ik had een upgrade gedaan ( superior room ) en kreeg nu voor bijna 160 euro een gedateerde kleine kamer. Vraag me nu af hoe een gewone kamer uit ziet. Hotel komt niet overeen met de foto’s online.
Ligging ver buiten het centrum op sfeerloze plek ( industrie terrein ) maar dat had ik zelf beter moeten controleren
Harry
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Operations Manager op 29 dec 2017
Dear Harry,
thank you very much for your feedback and your honest und helpful words. It helps us to recognize our weaknesses and improve our performance. We regret that we did not meet all of your expectations and will try our very best to do so on our next stay.
We would be glad to welcome you again to the Leonardo Hotel Aachen to convince you of our ever improving commitment to excellent service.
All the best and happy new Year.
Kind regards
D.Meyer
10/10 – Uitstekend
Huub
22 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel stedentrip
prima plek voor stedentrip Aken. Bus op 100 meter en voor 2 euro naar centrum om de 15 minuten
Huub
8/10 – Goed
MJE H.
8 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
weekend weg met 2
Prima hotel,,,schoon,,,wel verder uit t centrum echt auto voor nodig.
MJE H.
8/10 – Goed
ikke
28 jul 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ikke
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 jun 2014
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel
Het dekbed op de 2 persoons kamers vonden wij te klein.....
Met z'n 2'n normaal postuur pas je er niet onder!!!
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Sebastiaan, Roosendaal
10 mrt 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verzorgd
Een goed verzorgd verblijf, met goede service en een uitstekend ontbijt. Een minpunt was dat er voor het parkeren betaald moest worden.
Sebastiaan
8/10 – Goed
Anja Veeke, Aken
7 mei 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk
Was prima kamer, lekkere douches. De kinderen vonden vooral de kussens op de bedden mooi opgemaakt!!
Anja Veeke
8/10 – Goed
Marc, Aalst
6 apr 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Verzorgde kamer met ruime bedden ; Mooi ingedekte tafels bij het ontbijtbuffet , en tevens ook een ruime keuze om je eigen maaltijd samen te stellen.De bushalte naar het centrum is vlakbij(200m).De omliggende handelszaken (en ook het sportcentrum Tivoli) maken het aangenaam om even buiten het centrum van Aachen te winkelen.Bus nr.51(overdekte bushalte in City-XLAachen , bushof ) brengt je terug naar het hotel..Een leuk en goed hotel.
Marc
8/10 – Goed
Jan van der Velde
22 aug 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan van der Velde
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jul 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Sarah Jessica, Leiden, Nederland
21 apr 2010
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Holiday Inn
Holiday Inn Aken had een goed ontbijt.
En het was lekker goedkoop.
Sarah Jessica
10/10 – Uitstekend
Klaus-Stefan
Reisde met partner
2 mei 2024
Mobiliar muss erneuert werden, technische Geräte nicht fehlerlos
Klaus-Stefan
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Ihr Leonardo Hotel Aachen Team op 8 mei 2024
Lieber Klaus-Stefan,vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Es tut uns leid zu hören, dass Sie nicht vollständig zufrieden waren. Ihre Anmerkungen zur Aktualisierung unseres Mobiliars und zur Fehlerfreiheit unserer technischen Geräte sind wichtig für uns, da sie uns dabei helfen, unseren Service zu verbessern.Wir entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten. Unser Ziel im Leonardo Hotel Aachen ist es, einen angenehmen und erholsamen Aufenthalt für unsere Gäste zu gewährleisten.Mit freundlichen Grüßen,
8/10 – Goed
Kristina
Reisde met partner
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Kristina
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Your Leonardo Aachen Team op 29 dec 2023
Dear Kristina,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Gueldane
21 dec 2023
Gueldane
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 26 dec 2023
Dear Gueldane,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
DJ
11 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DJ
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 14 dec 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
8/10 – Goed
Hans
Reisde met familie
28 nov 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Perfect Hotel close to highway and we have stay at this Hotel before and it’s nice and clean with good parking.
Hans
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 30 nov 2023
Dear Guest,Your positive comments about our convenient location and cleanliness are truly appreciated. It's always a pleasure to welcome back our returning guests at Leonardo Hotel Aachen. We are glad that our parking facilities met your expectations.We look forward to serving you again in the future. Best regards.
8/10 – Goed
Riaz
19 nov 2023
Riaz
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 22 nov 2023
Dear Riaz,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Vera
Zakenreiziger
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotell :)
Vera
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 22 nov 2023
Dear Vera,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
8/10 – Goed
Rigobert
Zakenreiziger
26 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rigobert
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 27 okt 2023
Dear Rigobert,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Cengiz
Reisde met partner
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles fast sehr gut.
Cengiz
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team op 23 okt 2023
Lieber Cengiz,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,
8/10 – Goed
Jana
Reisde met familie
3 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nettes Personal
Jana
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team Aachen op 5 okt 2023
Liebe Jana,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,
4/10 – Matig
Garry
Zakenreiziger
19 sep 2023
Negatief: Personeel en service
No Restaurant Facilities
I booked this hotel because it had a restaurant.
During my 4 day stay there was a coach trip in the hotel and this took over the restaurant with a buffet for the coach trip. There was no restaurant menu for the other guests and this was very disappointing.
Garry
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 25 sep 2023
Dear Garry,We regret to hear about the inconvenience you experienced during your stay. At Leonardo Hotel Aachen, our aim is to provide all of our guests with an exceptional dining experience. We understand that the absence of a regular restaurant menu during your stay did not meet your expectations. Though our dining arrangements can sometimes vary based on special events or large groups, we aim to ensure all our guests have an enjoyable and satisfying meal.We hope you found the rest of your stay comfortable and that you will give us another opportunity to serve you better in the future.Kind regards,
8/10 – Goed
Leif
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leif
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 12 sep 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Stephan
Reisde met partner
25 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles o.k. :-)
Stephan
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team Aachen op 29 aug 2023
Lieber Stephan,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,
10/10 – Uitstekend
YEKAI
Zakenreiziger
24 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The team are very nice.
YEKAI
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 29 aug 2023
Dear Yekai,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
8/10 – Goed
Stephan
Reisde met partner
2 aug 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Das Hotel ist in die Jahre gekommen und sollte doch mal der Putzkolonne auf die Finger schauen das Zimmer ok aber Staub und Haare im Bad das muss nicht sein. war wohl der letzte Aufenthalt im Leonardo
Stephan
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team Aachen op 3 aug 2023
Lieber Stephan,Wir bedauern sehr, dass Ihr Aufenthalt im Leonardo Hotel Aachen nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Sauberkeit ist uns sehr wichtig, und es tut uns leid, dass Sie es anders erlebt haben. Ein sauberes und gepflegtes Ambiente ist natürlich ein wesentlicher Bestandteil eines angenehmen Hotelaufenthalts.Uns ist bewusst, dass es immer Raum für Verbesserungen gibt, und wir danken Ihnen für Ihre ehrliche Rückmeldung. Es wäre uns eine Freude, Sie bei einer zukünftigen Reise nach Aachen erneut bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihnen ein besseres Erlebnis zu bieten.Mit freundlichen Grüßen,
10/10 – Uitstekend
Victoria
30 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victoria
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team op 3 aug 2023
Liebe Victoria,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 31 jul 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 25 jul 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
8/10 – Goed
Claudia
25 jun 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team Aachen op 27 jun 2023
Liebe Claudia,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,
6/10 – Redelijk
Manfred
20 mei 2023
Manfred
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team op 24 mei 2023
Lieber Manfred,herzlichen Dank für Ihre Bewertung, über die wir uns sehr gefreut haben. Wir hoffen Sie schon bald wieder einmal als Gast bei uns begrüßen zu dürfen. Viele Grüße aus Aachen
10/10 – Uitstekend
KONSTANTIN, Grayslake
7 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KONSTANTIN
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Your Leonardo Team op 30 mei 2023
Dear Konstantin,Thank you very much for your great review about your recent stay at our hotel.We hope to see you soon again and wish you all the best. Kind regards from Aachen,
6/10 – Redelijk
Krista-Beth
3 mei 2023
Krista-Beth
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team op 24 mei 2023
Liebe Krista,herzlichen Dank für Ihre Bewertung, über die wir uns sehr gefreut haben. Wir hoffen Sie schon bald wieder einmal als Gast bei uns begrüßen zu dürfen. Viele Grüße aus Aachen
8/10 – Goed
Albert
11 apr 2023
Albert
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team op 5 mei 2023
Dear Albert,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,
8/10 – Goed
Inga
Reisde met familie en kleine kinderen
20 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angenehmer Empfang. Schönes Zimmer. Etwas hellhörig auf der Seite zur Straße.
Inga
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Ihr Leonardo Team op 23 mrt 2023
Liebe Inga,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung, über die wir uns sehr gefreut haben. Wir hoffen Sie schon bald wieder einmal als Gast bei uns begrüßen zu dürfen. Viele Grüße aus Aachen,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes Hotel nahe CHIO
Gutes Hotel, Lage ok, nicht zu weit von der Innenstadt, Parken direkt und Bushaltestelle fast direkt vor dem Hotel, 2 sehr gute Restaurants in der Nähe 5 Min. zu Fuß, sehr freundliches Personal, super Frühstück, Zimmer sauber und groß, alles in allem - hat seine Sterne verdient.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Kerstin Seidel op 16 feb 2023
Lieber Gast,vielen herzlichen Dank für Ihre top Bewertung für unser Leonardo Hotel Aachen. Es ehrt uns sehr, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns genossen haben. Wir hoffen auf ein baldiges Wiedersehen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute. Schöne Grüße aus Aachen Kerstin Seidel, Teamleiterin Empfang
8/10 – Goed
Olga
Reisde met familie
10 jan 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liebe Olga,vielen Dank für Ihre schöne Bewertung. Wir freuen uns das Sie sich in unserem Leonardo Hotel Aachen wohl gefühlt haben. Wir hoffen Sie bald wieder in Aachen begrüßen zu dürfen.Kerstin Seidel, Teamleiterin Front Office