Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen van Van der Valk Waterloo

4 out of 5
Van der Valk Waterloo
Chaussée de Tervuren 198, Waterloo

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 151 van 331 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 138 van 331 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 331 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 331 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 331 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Bonita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Van buiten ziet het er mooi uit! Binnen de begane grond ziet er heel netjes uit! Wij hadden een kamer op de eerste verdieping, prima voor 1 nacht, maar wel erg verouderd zo jammer dat de kamer niet past bij de rest van het hotel! Verder vonden wij het voor een dinsdag avond best wel remoerig.... Hebben de hele avond / nacht wel iets gehoord, leek wel ergens een feestje. De ochtend werden we wakker en hoorde het nog steeds! Verder goed geslapen. Ontbijt was super.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mustapha op 26 mrt 2024
Beste Bonita,We willen u bedanken voor het delen van uw ervaring met ons. We zijn blij te horen dat u ons hotel aan de buitenkant prachtig vond en dat u de verzorgde uitstraling van onze begane grond op prijs stelde.Op dit moment zijn we bezig met renovatiewerkzaamheden om al onze kamers te moderniseren, en we betreuren het dat uw kamer op de eerste verdieping niet voldeed aan uw verwachtingen qua stijl. Uw opmerkingen helpen ons om gebieden te identificeren waar verbeteringen nodig zijn, en we nemen nota van uw zorgen over het lawaai dat u tijdens uw verblijf hebt ervaren.We zijn verheugd dat u desondanks een goede nachtrust heeft gehad en heeft genoten van een uitstekend ontbijt. We kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen zodra onze renovatiewerkzaamheden zijn afgerond, om u een nog aangenamere ervaring te bieden.Met vriendelijke groet,Mustapha AzahafFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

KATO Solutions BV

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Max

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Joren

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Mehmet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was well
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Corne

3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is conveniently located, quiet and doesn't feel crowded. Reception and restaurant staff very friendly and professional. Weather permitting you can dine on the terrace. Rooms are a bit dark, I guess this is due to the decoration. Rooms are clean and spacious.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Elsie

Reisde met een groep
Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed gelegen hotel.
Mooie uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten in het Zoniënwoud en Hallerbos in de groene gordel van Brussel. Kamer was wat verouderd, doch een zeer goed bed en een mooie ruime kamer. Ook een lekker ontbijt gegeten in een zeer mooi decor. Teleurstellend is dat het personeel geen Nederlands spreekt.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

willy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aan te raden
Heel goed goed ontbijt dinner wat prijzig
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

GUNTER

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel, well situated but noisy room
Hotel is good, walking distance from Waterloo center and only mins from the highway. From Waterloo to downtown Brussels it took 25 mins. The room was well equipped with a shiwer/bath with the bath equipped with a whirlpool. The room was noisy though - toilets being flushed and shower. In room 206 the elevator doors were very present as well.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Leonie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed
prima
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van JCA op 10 jul 2019
Thank you

10/10 – Uitstekend

schepers

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van JCA, General Manager op 15 mei 2019
Thank you schepers. Looking forward to welcoming you back

10/10 – Uitstekend

Kim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van JCA, General Manager op 28 mrt 2019
Thank you Kim

8/10 – Goed

Gonda

Positief: Netheid, personeel en service
Hartje stad
Ideaal in het centrum. Top ontbijt. Kamer en badkamer erg krap. Douche van koud naar heel warm. Badkamer is toe aan modernisering. Overall prima hotel.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van JCA, General Manager op 31 mrt 2019
Beste Gonda, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen met onze toekomstige hotelgasten. Fijn om te horen dat het hotel overall prima was. We proberen ons hotel de hele tijd in goede vorm te houden. Ik ben blij om u te informeren dat we 21 Charming Superior en 8 Great superior kamers met vernieuwde badkamers. Aarzel niet om ze te boeken voor uw volgende bezoek. Wij hopen u binnenkort nog bij ons te mogen verwelkomen Met vriendelijke groeten

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vergane glorie
Mooie fotos op website... ontbijt schandalig fabrieks voedsel... niet meer van deze tijd. Schandalig voor 180 euro per nacht.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel! Een aanrader!
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van JCA, General Manager op 21 mrt 2018
Goede Middag, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen met onze toekomstige hotelgasten. Fijn om te horen dat alles was naar uw wens tijdens uw verblijf in Waterloo. Wij hopen u binnenkort nog bij ons te mogen verwelkomen Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

sony, belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel
to go back. very nice hotel. the dinner was fantastque
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Oogt chique & veel potentie, jammer...
Moesten wachten op onze kamer, ook al was het tijd voor check-in. Mensen na ons kregen zelfs nog voor ons hun kamer. Uiteindelijk konden we naar onze kamer gaan, blijkt dat ze die nog steeds aan het schoonmaken waren. Alweer een kwartier in de kamer daarnaast moeten wachten. Blij slecht weer is de TV niet optimaal. Airco werkte niet. Bij ontbijt zeer lang moeten wachten voor er spek werd aangevuld. Eitjes moest je zelf koken, maar bedt niet de instructies volgen die erbij hangen, want ons eitje was nog steeds half rauw na 6 minuten, hoewel dit meer dan lang genoeg moest zijn... En helemaal niet gezellig als ze om vanaf 10u al meer bezig zijn met tafels te dekken voor de middag dan vuile ontbijttafels op te ruimen. Nooit 4 sterren waard! Enz.
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima verblijf, hotel, kamer...verse cappuccino in de morgen zou t beter maken
1 nacht verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Verouderd maar correct
Wij waren slechts kort aanwezig in het hotel, heel correct ontbijt en staat van de kamer. Een vernieuwing is aangewezen echter geen gevolgen op de netheid

6/10 – Redelijk

Elsbeth

Positief: Personeel en service

8/10 – Goed

Philippe, Zutphen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gemiddeld goed
Redelijk hotel maar voor bijna 200 euro per nacht had ik er meer van verwacht. Ontbijtbuffet niet meer dan standaard, kamer ruim maar wat oubollig, badkmer wel weer zeer netjes.

8/10 – Goed

CHRISTIAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima!

10/10 – Uitstekend

Corinne

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juste manque dans la chambres une brouillard pour le the et juste un truc les travaux a 9h du matin dur dur le réveil.mais il faut bien faire des teavaux je comprends. Et pour le restaurants tres bien . Tres jolis établissements et propres. A l annee prochain
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Mustapha op 27 mei 2024
Chère Corinne,Merci beaucoup pour votre retour positif et constructif.Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié notre restaurant ainsi que la propreté de notre établissement. Nous prenons en compte vos remarques concernant l'absence de bouilloire pour le thé dans la chambre et le bruit des travaux le matin. Nous tenons à nous excuser pour les désagréments causés par ces travaux nécessaires à l'amélioration continue de nos services.Sachez que nous faisons de notre mieux pour minimiser l'impact des travaux sur le confort de nos clients. De plus, nous prenons en compte votre suggestion concernant la bouilloire afin d'améliorer nos équipements en chambre.Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau l'année prochaine et de vous offrir une expérience encore meilleure.Cordialement,Mustapha Azahaf Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Pamela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One night stay only - lovely hotel and great location
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Shocking !! Catastrophique séjour !
Un séjour catastrophique ! A Very bad stay ! The room website photos are not representative of the reality. The rooms in the main building à tired and dated. Chambres vieilles et usées. Photos en ligne trompeuses. The room heating was inadequate for a very cold night. The ceiling bulb in the bathroom was not working. The shower head was not properly working. The water in the bath tub was emptying very fast, within 6 minutes, impossible to have a bath. Crazy amount of non stop hammering, banging noise at around 7 am coming from the floor above ? We were on vacation, impossible to stay in bed !!!! It was the very worst hotel experience we have had in years. La pire expérience hôtelière depuis des années. L’hôtel devrait avoir la courtoisie de nous rembourser. The hotel should have the courtesy to reimburse us the one night stay !!
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Christopher

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, comfortable rooms and great ambience. Food is expensive for the quality that you get. A little bland, not bad but not too good either…
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

JOHN

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

MEBO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jeff

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very pleasent professional hotel
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Mustapha op 5 dec 2023
Dear Mr. Jeff,Thank you so much for your kind words about our hotel. We are delighted to hear that you found your stay to be very pleasant and appreciated our professional service.Ensuring a positive and professional experience for our guests is a top priority for us, and we are thrilled that we could meet your expectations. Your feedback is truly valuable to us, and it motivates our team to continue delivering excellent service.We appreciate your choice in staying with us, and we look forward to welcoming you back for another pleasant stay in the future.Warm regards,Mustapha AzahafFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

stephane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trop beau et propre. Excellent service
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Mustapha op 5 dec 2023
Cher Monsieur Stéphane,Nous tenons à exprimer notre profonde gratitude pour vos éloges chaleureux à propos de votre récent séjour chez nous. C'est une immense satisfaction pour toute l'équipe de savoir que vous avez trouvé notre établissement "trop beau et propre" et que vous avez apprécié le service que nous avons offert.Votre retour positif est une source d'inspiration pour nous, car nous nous efforçons constamment de fournir un environnement accueillant, propre et un service de qualité à tous nos clients. Savoir que nous avons pu atteindre ces objectifs grâce à votre expérience est une récompense précieuse.Nous sommes reconnaissants de votre choix de séjourner chez nous, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir. Si vous avez des préférences particulières pour votre prochain séjour, n'hésitez pas à nous en informer, nous serons ravis de personnaliser votre expérience selon vos souhaits.Nous nous réjouissons à l'idée de vous accueillir à nouveau.Cordialement,Mustapha Azahaf Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Rebecca

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Nice hotel with comfortable beds, great breakfast buffet, friendly staff. No gym, which I would expect for a four star hotel. The restaurant is disappointing and the management doesn’t really seem to value loyalty in its customers, at least they’re not willing to give long-standing customers any special treatment, so service level from that point of view is disappointing.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ece

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tavsiye edeceğim bir otel.
Otel çok iyiydi. Eşim ben ve 1 buçuk yaşındaki bebeğim ile konaklamamızdan memnun kaldık. Bebekli aileler için uygun bir otel. Isınma sorunumuz olmadı. Oda temizliği oldukça iyiydi.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Mustapha op 27 nov 2023
Dear Mr. Tavsiye,We would like to express our deep gratitude to you for choosing our hotel and for sharing your positive experience. We are delighted to learn that you, your wife and your adorable 1.5 year old baby were satisfied with your stay.It is an immense satisfaction for us to know that our establishment has been able to meet the needs of families with young children, and we are delighted that you have not encountered any heating problems. Your comfort is our priority, and we are happy to have been able to help make your stay pleasant.We also appreciate your positive feedback on room cleaning. Our team works diligently to ensure a clean and welcoming environment for all of our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you again, whether for a family getaway or for any other occasion. Please do not hesitate to contact us if you have any specific requests during your next visit.Thank you again and see you soon !Sincerely,Mustapha Azahaf Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Bad experience
The bed was uncomfortable. I requested a big bed but was given 2 uncomfortable singles. The room is in a different building than the reception & bar meaning you have to walk outside then in to join the bar & breakfast in the morning. The breakfast quality is not worth the money you pay for. The food is located in a dark area. The jam selection is poor, had no taste to it. The staff were overwhelmed, had to ask for a warm glass of milk and was told “wait” maybe a language barrier.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Olivier

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Anthony

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern clean room, nice reception, bar and restaurant.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Etienne

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

joffrey

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

André

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était super
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Berna

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein sehr schönes Hotel, sauber ruhig und die Parkplätze sind kostenlos, was in Belgien anscheinend nicht üblich ist. Kann ich auf jeden Fall weiterempfehlen!
3 nachten verbleven in september 2023