Tweepersoonskamer | Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer

Beoordelingen van ibis Brussels Waterloo

3 out of 5
ibis Brussels Waterloo
Boulevard Henri Rolin 5a, Waterloo

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 132 van 443 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 210 van 443 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 443 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 443 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 443 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rajae

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Antoine Steyt, Directeur général op 13 mei 2024
Cher hôte,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir,Antoine Steyt, Directeur général

8/10 – Goed

Rob

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was a real restplace.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Antoine Steyt, General Manager op 20 apr 2024
Dear Rob,Thank you for taking the time to review your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope we have the pleasure of seeing you on future occasions.Best regards,Antoine Steyt, General Manager

10/10 – Uitstekend

Cornelis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Dimitrio Virone, Hotel Manager op 30 mrt 2024
Beste Cornelis,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Dimitrio Virone, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Willy

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 5 sep 2023
Beste Willy,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Guy

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 3 aug 2023
Beste Guy,Heel erg bedankt voor uw mooie score!We zijn verheugd te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer, de staat van het hotel, de service en de voorzieningen in de kamer. Ons team streeft ernaar om onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden, en uw positieve feedback is een grote motivatie voor ons.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Yair Enrique

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 7 aug 2023
Beste Yair,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

CEONA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 14 mrt 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze hoge score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groet,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Coen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Price quality reasonable
Hotel room and interieur is ‘different’ than in reality. Quality of the bed is good, also quiet room in fully booked hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 11 okt 2022
Dear Coen,Thank you for your kind feedback.It is rewarding to know that you enjoyed your recent stay with us and found us to be of good value.We would love to have you return in the future.All the best,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Najafabady

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 1 mei 2022
Beste gast Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Dergelijke positieve score van onze tevreden klanten doet ons steeds heel veel plezier. Nog eens hartelijk bedankt ! Met hartelijke groet, Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Perry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit prima in orde!
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Perry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon goed qua prijs qualiteit? No nonsens!
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Ad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 13 sep 2021
Beste Ad, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het verheugt ons zeer dat alles naar wens was. We zouden heel graag weten wat er u zou toe hebben aangezet ons een maximale score te geven. Prettige dag, Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Maria

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Michael Meunier, General Manager op 30 okt 2020
Beste Maria, Hartelijk dank voor deze perfecte score! Dergelijke positieve feedback van onze tevreden klanten doet ons steeds heel veel plezier. Nog eens hartelijk bedankt ! Hartelijke groet, Michael Meunier, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg fijn hotel, gunstige ligging in centrum Waterloo, genoeg parkeerruimte en vriendelijk personeel. Het eerste wat ik miste is eigenlijk een koelkast op de kamer en afgelopen zomer had ik een kamer zonder airco. Op de bovenste verdieping is dat geen pretje.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Michael Meunier, General Manager op 22 okt 2020
Beste gast, Heel erg bedankt voor uw mooie feedback! We lezen met heel veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Fijn dat we u konden bekoren met onze gunstige ligging in het centrum van Waterloo en de parkeerruimte. Jammer dat u het ontbreken van een koelkast op de kamer als een minpunt opgeeft. Hopelijk was dit geen al te groot ongemak. Ons team bedankt u voor het compliment en staat met veel plezier opnieuw voor u klaar bij een volgend bezoek aan Waterloo. Met vriendelijke groeten, Michael Meunier, General Manager

8/10 – Goed

Czikjain

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Hilde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tip top
Mooie ruime kamer,rustig,vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijt buffet
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Hicham BENALI, Director. op 22 feb 2019
Beste Hilde, Bedankt dat u even de tijd heeft genomen uw verblijf bij ons te beoordelen! Wat leuk dat alles naar wens was! Ons team staat bij een volgend bezoek graag opnieuw voor u klaar! Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Kristof

Positief: Comfort kamer
Waterloo for work
Zeer functionele locatie, ruime parking dichtbij, receptie ook 's nachts bemand, trage check-inn, zeer correcte check-out, drukke ontbijtzaal, correct ontbijt aanbod.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Hicham Benali, Beheerder op 17 nov 2018
Beste Kristof, bedankt voor uw beoordeling. Het verheugt ons dat het ontbijt u heeft gesmaakt en dat u tevreden was over onze locatie. Wat jammer dat de check-in iets langer heeft geduurd en dat het druk was in de ontbijtzaal. We zullen kijken hoe we deze service kunnen verbeteren. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen. Vriendelijke groeten, Hicham Benali, Beheerder

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf!
Een kort verblijf, doch goed verblijf! Mis alleen een waterkoker op de kamer.

8/10 – Goed

albert, Dordrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel goed voor 1of 2 nachtjes.
Prima personeel goed avond buffet en ontbijt. Kamer achterkant iets te klein maar wel rustig.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alles uitstekend
ontvangst goed receptie goed restaurand minder

6/10 – Redelijk

A.A., Nederland

Positief: Netheid, personeel en service
Goed ontbijt
Standaard hotel. Een nette, maar eenvoudige kamer. Goed ontbijt. Voldoende parkeerruimte.

8/10 – Goed

karinmennega, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed maar jammer dat er geen waterkoker op de kamer staat met 2 zakjes thee en koffie zoals b.v in Campanila hotels.

8/10 – Goed

M.Oehlenschlager, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij diverse winkel centra's
Rustige kamer en goede service en ontbijt

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

10/10 – Uitstekend

Jian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk is very nice. The hotel is quiet. The bar in the hotel has lots of different beers.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Dimitrio Virone, Hotel Manager op 9 mei 2024
Dear Jian,Thank you for such a positive review.It's wonderful to learn that our front desk team made a positive impression and that you appreciated the tranquility of our hotel. We're proud to offer a selection of beverages that could cater to your tastes, and it's gratifying to know our efforts in providing a clean and well-maintained environment have been recognized.Thank you for highlighting the quality of service provided by our team. At ibis Brussels Waterloo, we continually strive to deliver exceptional experiences to our guests.It would be our pleasure to have you return on another occasion.Best Regards.Dimitrio Virone, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Paolo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff top
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Antoine Steyt, General Manager op 15 apr 2024
Cher Paolo,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience positif.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous ayez particulièrement apprécié la qualité du service que vous avez reçu chez nous.Nous transmettons votre compliment à notre équipe.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Antoine Steyt, General Manager

10/10 – Uitstekend

Julian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice room for two, very friendly, nice bar inside
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Dimitrio Virone, Hotel Manager op 9 apr 2024
Dear Julian,Thank you very much for this positive review.We are pleased we met all your expectations and will be sure to pass your compliments on to all our team members.We look forward to welcoming you again soon.Best wishes,Dimitrio Virone, Hotel Manager

8/10 – Goed

Ophélie

Positief: Personeel en service, voorzieningen
L’ambiance était plaisante et le personnel accueillant. La chambre était parfaite pour mon séjour (malgré le manque d’insonorisation dans les murs). De plus, j’ai apprécié que la réception soit ouverte 24h sur 24h. Cela m’a permis de visiter davantage sans me soucier de mon heure de retour.
10 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dimitrio Virone, Hotel Manager op 17 mrt 2024
Chère Ophélie,Merci pour la rédaction de ce commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez trouvé notre personnel accueillant et que notre réception ouverte 24h/24 ait contribué à une expérience positive, vous permettant de profiter de la ville sans contrainte horaire. Il est également gratifiant de savoir que vous avez jugé votre chambre parfaite pour votre séjour. Nous comprenons votre remarque concernant l'insonorisation et souhaitons vous assurer que, bien que nos chambres soient équipées de fenêtres à double vitrage pour minimiser le bruit extérieur, nous prenons en compte tous les retours pour continuer à améliorer le confort de nos hôtes.Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau pour un séjour 100% réussi.Bien à vous,Dimitrio Virone, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 24 jan 2024
Cher Hôte,Quel plaisir de lire votre commentaire.Nous sommes enchantés que vous ayez passé un très bon séjour dans notre établissement.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Dimitrio Virone, General Manager

6/10 – Redelijk

Corentin

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Bruyant
Les fenêtres sans double vitrage on entend toutes les voitures et la nuit ça ne s’arrête pas.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 15 jan 2024
Cher Corentin,Merci pour ce commentaire.Concernant votre commentaire sur le bruit, nous sommes surpris car nos fenêtres sont effectivement équipées de double vitrage, conçues pour assurer la tranquillité de nos chambres. Il est possible que vous ayez séjourné dans une chambre donnant sur l'avant de l'établissement et nous recommandons, pour les futurs séjours, de demander une chambre à l'arrière, reconnues pour être plus calmes. Nous regrettons que le confort de la chambre n'ait pas été à la hauteur de vos attentes et tenons à vous assurer que le bien-être de nos clients est une priorité absolue pour notre équipe.Au plaisir de vous revoir prochainement parmi nous,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Osman

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Çarşı içine yakın lokasyon
Büyük alışveriş merkezi ve ana caddeye ve restaurantlara kolay ulaşım, 5 dk mesafede.
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 6 jan 2024
Osman Bey,Kıymetli vaktinizi ayırarak otelimiz adına yapmış olduğunuz yorumlarınız için teşekkür ederiz.Yüksek hizmet standartlarımızı sürdürmeye devam etmemiz için bizi teşvik ediyor.Saygılarımızla,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Laurent

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very clean (very important) and breakfast was very good, good product. Hotel has a lack of charm but it is expected.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 3 jan 2024
Dear Laurent,Thank you for sharing your review.We're delighted to hear that you found our hotel to be very clean and that our breakfast selection met your expectations with its variety of quality products. While we may have a more functional aesthetic, we're glad that our core offerings such as room cleanliness and service were up to standard. We appreciate your feedback and always strive to combine efficiency with comfort for a pleasant stay.We look forward to welcoming you back in the future.Best wishes,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Bernard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 26 dec 2023
Cher Bernard,Merci pour ce charmant commentaire.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous avez apprécié le service.Ce sera un plaisir de de vous recevoir une fois de plus. Bien à vous,Dimitrio Virone, General Manager

6/10 – Redelijk

alan

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 26 dec 2023
Cher Alan,Merci pour ce commentaire.Merci d'avoir choisi notre établissement lors de votre passage à Waterloo. Pourriez-vous être plus spécifique par rapport à votre note? Sans aucun mot il nous est difficile d'améliorer ce qui vous a déplu. Nous sommes disponibles par message privé.Dans l'attente de vous compter de nouveau parmi nous,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Daniela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 26 dec 2023
Beste Daniela,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel en dat alles wat u nodig had beschikbaar was.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ilhan

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 20 dec 2023
Cher Ilhan,Merci pour cet aimable commentaire sur notre établissement.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir très prochainement,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

HORBEZ

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 11 dec 2023
Cher Hôte,Quel plaisir de lire votre commentaire.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Nous serions ravis de vous recevoir une nouvelle fois très prochainement. Bien à vous,Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

giorgio

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 20 dec 2023
Dear Giorgio,Thank you for taking the time to share your feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was perfect.We look forward to welcoming you again soon, Best regards,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 16 nov 2023
Beste Patricia,Dank u voor uw mooie beoordeling.We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Dimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Mustafa

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 2 nov 2023
Dear Mustafa,Thank you very much for this kind review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back. Best regardsDimitrio Virone, General Manager

10/10 – Uitstekend

Stephen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient for Waterloo. Basic rooms but good value.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 30 okt 2023
Dear Stephen,Thank you for choosing to stay with us.We are glad to hear that you found our location convenient for visiting Waterloo and appreciated the value of our basic rooms. Our hotel is indeed situated in the heart of Waterloo, close to the historic site of the Battle of Waterloo and other attractions, making it an ideal base for exploring the area.We hope to welcome you back on future occasions.Best wishes,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
난방 필요
추웠는데 난방이 되지 않았다
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 23 okt 2023
안녕하세요.저희 호텔을 방문해주셔서 감사합니다.먼저, 객실 청결도, 호텔 상태, 서비스 및 객실 편안함에 대한 긍정적인 의견에 대해 감사드립니다. 고객님의 만족을 듣게 되어 기쁩니다.그러나 난방에 대한 문제로 인해 추운 경험을 하셨다는 점에 대해 죄송하게 생각합니다. 2020년에 난방 시스템이 새롭게 업데이트되었음에도 불구하고 이러한 문제가 발생한 것은 유감입니다. 다음 번 방문 시에는 이와 같은 문제가 발생하지 않도록 더욱 주의하겠습니다.다음에 Waterloo 을 여행하신다면, 저희 호텔을 한 번 더 방문해주세요. 감사합니다.Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Sonia

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 13 nov 2023
Chère Sonia,Merci d'avoir partagé l'expérience positive de ce moment passé parmi nous.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons vous revoir bientôt pour une autre expérience toujours de qualité.Bien à vous,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 13 okt 2023
Dear Paul,Our sincerest thanks for this positive review of your stay at our hotel.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.Thank you again; we look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Mihaita

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 30 okt 2023
Dear Mihai,Thank you for your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you again soon, Best regards,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Christian, Aurora

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
great beds, quite and close to the city.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 5 okt 2023
Dear Christian,Thank you for your kind review of your recent stay at our hotel.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to seeing you again soon.Best regards,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Roberta

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal und die Möglichkeit bereits vor der offiziellen Check-in Zeit einzuchecken. Klasse
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 3 okt 2023
Sehr geehrte Roberta,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Wir haben sehr gerne gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und Sie sich rundum wohlgefühlt haben. Unsere Mitarbeiter haben sich auch sehr über Ihr nettes Lob für deren netten Service gefreut. Unser Team bedankt sich herzlich bei Ihnen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Dimitrio Virone, General Manager

6/10 – Redelijk

Benjamin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Such thin walls
Staff is 10/10. However I could hear the people in the next room as if they were in mine. Their phone rang and I literally thought it was mine. Definitely not ok for a business trip.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 19 sep 2023
Dear Benjamin, Thank you for sharing your feedback about your recent experience.We are delighted to hear that our staff provided exceptional service during your stay. Our team works hard to ensure that our guests have a pleasant experience, and your kind words are greatly appreciated.However, we are sorry to hear that you experienced noise issues in your room. Our hotel has double-glazed windows to minimize noise, and we recommend light sleepers to request a room at the back of the building for a quieter stay. We understand the importance of a peaceful environment, especially for business trips, and we will take your feedback into consideration for future improvements.All of the team hope to have the pleasure of welcoming you back on many more occasions. Best regards,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Justin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, clean rooms and comfy beds
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 5 sep 2023
Dear Justin,Please accept our sincere thanks for this kind review.We are delighted to hear that you found our team friendly and appreciated the cleanliness of our rooms. It's great to know that you enjoyed the comfort of our Sweet Bed model by ibis, which is designed to provide a top-quality sleep experience.We look forward to the pleasure of welcoming you back again in the future. Many thanks,Dimitrio Virone, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnel accueillant et synaptique. Chambre confortable. Parking disponible, à côté et gratuit.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Dimitrio Virone, General Manager op 30 aug 2023
Cher hôte,Nous sommes enchantés que vous ayez passé un bon séjour parmi nous et que vous ayez apprécié la gentillesse de notre équipe.Nous serions ravis de vous revoir parmi nous. Bien à vous,Dimitrio Virone, General Manager