Receptie

Beoordelingen van Boutique Hotel Donauwalzer

3 out of 5
Boutique Hotel Donauwalzer
Hernalser Gürtel 27, Vienna, Vienna

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 176 van 600 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 256 van 600 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 129 van 600 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 600 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 600 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt, goed bed, schone kamer. De badkamer is erg klein.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Maly op 20 jan 2024
Thank you very much for your feedback and we will include your feedback in our agenda!We look forward to your visit again.Thank you very much and see you soonkind regards!

6/10 – Redelijk

Hans

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Decent but way overpriced
Very middle of the pack hotel, definitely not worth the €185,- I had to pay for most nights. First time I encountered a shower that could not be set to the correct temperature, either cooking hot or not warm at all and constantly switching. Room was next to a busy road that also leads to the hospital so also quite a lot of sirens. Room is nothing special, not good, not bad, overall state of the hotel is pretty old/dated. Breakfast also not really special, seen worse but also definitely better. Could use more vegan options and bigger bowls. Spent 2 weeks in Vienna and had to switch hotels during the weekend. Comparing overall experience and prices I think the Donauwalzer is way too overpriced for what you get compared to the Harmonie hotel I was in the first week.
6 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Goed hotel maar zeer slechte service
Zeker goed hotel goed ontbijt €20 per persoon. Helaas een ongeval in de kamer gehad gevallen en mijn bovenbeen gebroken heb de receptie gebeld verteld dat mijn sleutel in de deur zit en open gebroken moet worden heb ruim 40 minuten op de grond gelegen voor dat de hulp diensten binnen waren omdat ze vond dat ik maar geduld moest hebben en geen haast. Uiteindelijk de zelfde avond/nacht met spoed geopereerd het bot van mijn bovenbeen was totaal door midden weer met een plaat alles op zijn plek gebracht. Volgende morgen werd ik gebeld door het hotel hoe het nu moest met factuur van de overnachtingen en dat ik gelijk even €1800 meer wilde betalen voor de schade aan de deur die de brandweer heeft gemaakt . Dit is afgelopen woensdag avond gebeurt 2x een telefoontje gehad hoe alles financiële afgehandeld moet worden nog niet 1x gevraagt hoe het met mij gaat lig namelijk nog steeds in het ziekenhuis en nog geen vooruitzicht waarneer ik terug naar Nederland kan om te herstellen wat waarschijnlijk 6 tot 12 maanden gaat duren om volledig te herstellen
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Ina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima! We dachten alleen dat de welness in de prijs was inbegrepen.
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Harm van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamers, lekker ontbijt.
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice, very close to station.
Reception was very helpfull. Room was adequate with a nice bed and hot shower and free minibar.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel leuk gezellig hotel. Leuke nette kamers met lekkere bedden. Ook het ontbijt was heerlijk elke dag. Echt een aanrader
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel en goed gelegen. Goed ontbijt, schone kamers.
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Marion, Utrecht, nl

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk boutique hotel. Super ontbijt met klassieke muziek elke ochtend! Op zondag zelfs een viool muzikant! de eigenaar kwam elke ochtend aan tafel vragen of alles naar wens was. Prettige/goede service. Ze zijn altijd bereid je extra informatie te geven. De tram (nr 44) stopt voor het hotel. Met 10 min sta je in het centrum, perfect! 300meter verderop heb je de Ubahn waar je ook alle kanten op kan. Jammer dat er geen gezellig zitgedeelte is om een drankje te doen. Dan zit je aan de ontbijttafels. De kamer op de 2e verdieping was verouderd. Kleine douchebak, en een muffe lucht op het toilet. De kamers op de 3e verdieping waren luxer. Ze waren sommige kamers wel aan het renoveren.
4 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Charlie

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen kamer, verplaatst naar een slechter hotel
Aangekomen bleek dat ze geen kamers hadden en hebben ze een hotel voor me geregeld. Echter was dit totaal niet het type hotel die ik geboekt had. In een buurt waar niks was, dus extra taxi kosten gemaak, stinkende badkamer, verdrietige voorzieningen. En behalve dat het een verdrietig hotel was, bleek het bijna de helft goedkoper dat wat ik geboekt had. Hotel donauwaltzer kon niks meer voor me doen, omdat er geen managers aanwezig waren. Ze zouden me de volgende dag bellen, maar dat hebben ze niet gedaan. Je verwacht dat als zij een fout maken dat je iets gelijksmof tenminste een beter aanbod krijgt, maar dit was ver van dat. Hele slechte ervaring!
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Erwin

Goede uitvalsbasis voor citytrip naar Wenen.
Een goed verzorgd verblijf met een uitstekend en uitgebreid ontbijt. Hotel wordt momenteel gerenoveerd, wat wel een goede zaak is. Ligt aan een drukke straat en is ietwat gehorig. Ideaal op 200 meter loopafstand van metrostation.
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Andre, Lisse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stijlvol hotel op loopafstand van oude centrum.
Langs verbindingsweg stadsring met uitstekende openbaar vervoersmogelijkheden. Familiehotel zonder grote keten achter zich, maar met alle allure die Wenen in zich heeft, kwaliteit en gastvrijheid die je zal verbazen, deze sfeer verwacht je hier niet. En het ontbijt, wat een keuze en kwaliteit! De gastheer wenst je goede morgen en schenkt een glas sekt voor je in. En spreken vele talen. Heerlijke ontvangst.
3 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

HMWV

Positief: Personeel en service
Zeer behulpzaam personeel
Hotel voldoet aan de verwachtingen, wanneer je de prijs beschouwt. Tijdens ons verblijf was er nog een verdieping niet gerenoveerd. Het is geen pretje om daar een kamer toegewezen te krijgen. Voor het overige tevreden.

8/10 – Goed

Bert, Drechtsteden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel ligt aan een drukke straat maar dichtbij met
Prima verzorgd ontbijt en veel interesse van het personeel.

10/10 – Uitstekend

Carien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel in Wenen!
Super hotel, mooie kamer, heerlijk uitgebreid ontbijt, aardig personeel en heerlijke spa die je kan reserveren. Dichtbij metro station dus goede verbinding met het centrum. Zou dit hotel aan iedereen aanraden

10/10 – Uitstekend

Elly, Milsbeek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig service en vriendelijkheid 1e plaats!!!
Prachtige zeer grote NIEUWE kamer met zitbank en koelkastje. Zeer rustig aan parkzijde. Badkamer geweldig mooi sanitair o.a stortdouche. Familie hotel met PERSOONLIJKE aandacht b.v. leuke fruitschaal als kado voor verjaardag. Dat kan bij een groot concern absoluut niet.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
quick stay in Austria
Pictures on the internet are much better a reality, sleeping in the topfloor is not nice , lots of noise , very old rooms.Service was however very good. I was not happy with the quality of the rooms at all .

8/10 – Goed

Peter, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima eenvoudig hotel. Tramhalte lijn 44 voor de deur en metro (Alserstrasse) op een paar minuten loopafstand. Badkamer vrij klein, apart toilet; dagelijks schone handdoeken. Uitgebreid ontbijt.

10/10 – Uitstekend

Liesbeth en Gerard, Bussu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Donauwalzer is veel meer dan een 3* hotel
Wij zijn in Donauwalzer geweest en vinden het een goed hotel. Heel vriendelijk personeel. Goed ontbijt en zeer schone kamers. We hebben er met volle teugen genoten. Dit hotel is meer waard dan de 3* die het is. Ook de ligging is gunstig. Tegenover het hotel is een metro waarmee je zo naar alle bezienswaardigheden kan reizen. Maar als je van een leuke wandeling houd zit je ook met 20 tot 30 minuten lopen in het centrum van Wenen.

10/10 – Uitstekend

Jason

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are pretty and the staff is very friendly.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Herbert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zimmer waren sauber, geräumig und modern eingerichtet. U-Bahn Station in der Nähe, dadurch ist man rasch in der Innenstadt. Frühstücksbuffet mit großer Auswahl. Personal freundlich und aufmerksam. Lediglich beim Fernsehen war man mit nur ca. 10 Sendern, darunter kein ORF, eingeschränkt.
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Andreas

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Katrin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ganz ausgezeichnet ist die Verkehrsanbindung; die Straßenbahn hält dirrekt vor der Tür, die U-Bahn ist 4 Min. Fußweg entfernt. Es ist ein sehr empfehlenswertes Stadthotel. Am Wochenende gibt es zum Frühstück Livemusik - mit Walzerklängen in den Tag!
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Team Donauwalzer op 20 jan 2024
Sehr geehrte Frau Katrin!Wir bedanken uns für Ihre Bwertung und vor allem freuen wir uns, dass Ihnen sehr gut gelaufen und wir wünschen sehr auf Ihren Besuch :)Vielen dank im Vorab!Mit feundlichen Grüßen!

10/10 – Uitstekend

bradley

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very helpful.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Maly op 20 jan 2024
Thank you very much for your review :)We look forward to welcoming you back to our hotel.Best regards

8/10 – Goed

Bettina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Viktor

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place but 2 sketchy male employees
My stay was great. Exceeded my expectations. The hotel and room were clean. Bed was a little hard otherwise no major issues. Nice place but don’t think I will b returning there. My only issue is they don’t have a lock from inside and on two different days, a male staff unlocked my door with their key and came into my room. This was very early in the morning and I was awake and reading which took them by surprise he stood at the door like a deer in headlights. Mind you he didn’t knock or announce himself. I asked if I could help he said he was there to get trash. After he took my trash he asked if I needed anything and I told him water but I never heard from him again. Later that day I saw a different housekeeping but didn’t think much of it until the second time around same time in the morning again but this time around as soon as he opened the door and saw me at the study table, he quickly closed the door when I asked “can I help you ?”. 10 minutes later same thing but different male staff. I spoke with the receptionist and also the manager or owner they were clueless as regards to who or why these men came to my room unannounced. At this point I became scared for my safety and wondered what would’ve happened if I wasn’t awake. Luckily it was my last day there. As I could not get a clear reason for their being there. Clearly they were employees or how else would they have access / keys to my room? I wonder if they followed up on this as they were not too alarmed by it
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Katharina Kluss op 13 jul 2023
Dear guest,Thank you so much for the time taken to write your review. We are more than happy to know, that you were satisfied with the services of the hotel, such as the cleanliness, friendliness and the hotel itself.Please accept my apologies for our staff wanting to clean the room without knocking – this should definitively not be! I have already had an explanatory talk with my people, showing them your review and asking them how they would feel… so be assured, next time when you are in Vienna,: no more entering without knocking!Thank you so much for telling us! Without your commentary we would not have known!Looking forward to pamper you again, Best regards and again thank you!Sincerely Kluss Family

8/10 – Goed

james

Positief: Netheid, personeel en service
Liked close location to the subway and tram line. Friendly staff.
4 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel and service.
Great hotel and service. Would like to recommend this to everyone.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Per-Henrik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Barbara

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

shunsuke

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very comfortable. Excellent location for trams and trains. Friendly staff. We would return.

10/10 – Uitstekend

Ashraf

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliche Mitarbeiter und sehr gutes Frühstück
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Joseph

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Ok...the room was perfect for a family of 3. If you need space, this room is perfect for you. There is lots of room and the bathroom is large with a double sink set up. What was not good is the housekeeping. It was inconsistent.

10/10 – Uitstekend

Helen, Epsom

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautifubuilding right near train and tram stop
3 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Frühstück, Freundliches Personal.
5 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Yvonne

3 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

FRANCISCO TOMAS

Reisde met familie
Positief: Netheid
Me gustó el desayuno y que está bien comunicado con el centro a través del tranvia. No me gustó que pasamos mucho frio en la habitación ya que no funcionaba el aire ( lo hicimos ssber la 1° noche, y en 4 dias no lo solucionaron).

8/10 – Goed

Jonna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotel til prisen
Huggeligt hotel. Lidt outdatet interiør på værelserne, men rent og god seng. Venligt og hjælpsomt personale. God morgenbuffet, dog lidt dyr ift udvalget. Der er kaffemaskine på værelset, som kan lave the og kaffe uden beregning. Der fyldes dagligt op af kapsler, mælkepulver og sukker. Og der er en fin bar på hotellet, hvor man kan købe forskellige variationer af kaffe og små måltider. Skinnebussen, der kører lige ind til centrum, holder lige udenfor. Hotellet ligger lige ud til en større vej, så der er en del motorstøj, men vinduer virker velisoleret, så hvis man ikke lukker dem op, kan man sove uforstyrret.
3 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Johanna

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nähe zu den Öffis perfekt, Umgebung vom Hotel eher zweifelhaft, sind abends lieber mit dem Taxi gefahren. Personal sehr freundlich, Zimmer schön, Bad etwas in die Jahre gekommen aber sauber. Zimmer war geräumig, Bett super bequem , Klimaanlage, Fernsehen, Radio, Kühlschrank etc alles da was man braucht
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Kathleen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Very nice staff, decent room. The elevator would only work sporadically, which wasn’t ideal. The safe in our room was broken so we had to use the security boxes in the lobby, so whenever we needed to get our stuff we had to have an attendant help us.
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Özkan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Zimmer sauber, Personal ist nett und hilfsbereit. Keine Beanstandung.
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Jarmo

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boutique hotelli Wienissä
Respan henkilöstö oli teennäisen ystävällistä. Missään vaiheessa en kokenut olevani toivottu / odotettu / arvostettu vieras. Sängyn patja oli huono (yövyimme useamman yön), sängyssä oli mahdotonta löytää hyvää asentoa. Yhdistetty kylppäri / wc ilman ovea??!! Aamiainen näytti olevan runsas ja monipuolinen, mutta meidän kannaltamme ylihinnoiteltu (ja siis turhan runsas). Sijainti oli hyvä, ratikkapysäkki vieressä ja metro pienen kävelymatkan päässä. Ulkoinen olemus kaunis / siisti. Tosiasiallisesti face liftiä vailla.
6 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
L’hôtel est plutôt pas mal, mais l’environnement pas top…
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022