Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Asteria Hotel Venray

4 out of 5
Asteria Hotel Venray
Maasheseweg 80a, Venray

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 106 van 281 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 131 van 281 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 281 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 281 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 281 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Decuseara

5 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Brigitte

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Team Asteria op 17 mei 2024
Bedankt voor deze review, Brigitte! We staan altijd open voor verder op of aanmerkingen met betrekking tot uw recente verblijf. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Robertus, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel is een aanrader, de locatie is zeer goed, prachtig pand en erg fijn personeel. Onze directe ervaring was het personeel smorgens bij het ontbijt, wat een spontaan ontvangst, erg gastvrij, ze doen alles om de gast blij te maken! Een woord, Top!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team Asteria op 12 feb 2024
Beste Robertus,Hartelijk dank voor uw review en de prachtige score van 5/5! We zijn enorm verheugd dat u zo'n positieve ervaring had tijdens uw verblijf bij ons. We zullen uw complimenten zeker delen met ons team; zij zullen hier erg blij mee zijn. Nogmaals dank voor uw feedback en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

Bob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Asteria op 7 dec 2023
Bedankt voor deze geweldige score Bob!

10/10 – Uitstekend

Bas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Asteria Venray op 26 okt 2023
Wow, a perfect 10 score! Thank you very much, Bas!

6/10 – Redelijk

Astrid

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tot diep in de nacht erg rumoerig (buiten) vanwege een feest in het bijgebouw
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Asteria Venray op 26 okt 2023
Hartelijk dank voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaringen. Wat vervelen dat u geluidshinder heeft ervaren, onze oprechte excuses hiervoor!

8/10 – Goed

Rene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon goed !!
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Asteria Venray op 24 aug 2023
Hartelijk dank voor uw recente verblijf en voor uw review op Expedia, Rene. We vinden het erg fijn dat uw verblijf zo goed is bevallen en hopen u vaker te mogen verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

kurt

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Asteria Venray op 24 aug 2023
Thank you very much for this beautiful 5 score, Kurt! Great to know you enjoyed your stay so much.

10/10 – Uitstekend

Scott

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern en net hotel, vriendelijk personeel. Goede bedden
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Asteria Venray op 24 aug 2023
Hartelijk dank voor deze perfecte score op Expedia, Scott!

10/10 – Uitstekend

Frits

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Asteria op 30 jun 2023
Thank you very much for this perfect 10 on hotels.com

8/10 – Goed

Menno

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Asteria op 16 jun 2023
Thank you very much for your recent visit and for sharing your experiences. Judging by your score, you had a pleasant stay with us, we really appreciate this!

8/10 – Goed

Lambert de

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Asteria op 9 jun 2023
Bedankt voor uw verblijf bij Hotel Asteria Venray!

10/10 – Uitstekend

Rifat

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Asteria op 9 jun 2023
Thank you for your recent visit and for this perfect score! Great to know you enjoyed your stay so much.Kind regards,Team Asteria

8/10 – Goed

Martijn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Team Asteria op 9 jun 2023
Beste Martijn,Hartelijk dank voor uw recente verblijf en voor uw review op hotels.com.Met vriendelijke groet,Team Asteria

8/10 – Goed

A.F.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker handig tegenover de McDonalds,
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Team Asteria op 28 apr 2023
Bedankt voor uw verblijf en voor uw review op Expedia

10/10 – Uitstekend

Martijn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles goed net hotel, goed eten alleen met room cleaning niet te vreden. Had een vlek bovenop op het bet van chocolade op woensdag en tot aan vrijdag is was dit niet verwisseld. Ook de glazen voor drinken met cola flessen bleven in de hotelkamer staan en niet mee genomen
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Team Asteria op 28 apr 2023
Hallo Martijn,Hartelijk dank voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaringen. Onze excuses voor de schoonmaak, we gaan dit zeker bespreken met onze housekeeping! Wanneer zij zien dat bedlinnen vies is, horen zij deze te vervangen. Met gastvrije groet,Team Asteria

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Prima verblijf, kamer had beter schoongemaakt kunnen zijn.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Team Asteria op 27 feb 2023
Beste Patricia,Hartelijk dank voor uw recente verblijf en voor het delen van uw ervaringen. Wat geweldig om te zien dat uw verblijf goed is bevallen en dat u ons als score een 10 geeft. Onze excuses voor de schoonmaak. Dit is uiteraard niet de bedoeling en gaan we bespreken met onze housekeeping.Met gastvrije groet,Team Asteria

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, makkelijk langs de snelweg en in de juiste prijsklasse. Veel goeds voor je geld. zeker een aanrader.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Team Asteria op 22 dec 2022
Wat leuke opmerkingen en fantastische score. Hartelijk dank hiervoor, Paul! We vinden het erg fijn om te zien dat u zo tevreden bent over uw verblijf en dat u ons aanraad. Hopelijk mogen we u in de toekomst vaker verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

Emiel

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Miranda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was super schoon. Heel vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Team Hotel Asteria op 10 okt 2022
Hartelijk dank voor uw recente verblijf en deze mooie score. Wat fijn om te weten dat uw verblijf zo goed bevallen is en dat u zo te spreken bent over ons personeel. We gaan uw complimenten delen met onze collega's en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel in Venray.

10/10 – Uitstekend

Arnaud

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Team Asteria Venray op 10 okt 2022
Thank you so much for this perfect score, Arnaud!

10/10 – Uitstekend

hubertus

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Team Asteria Venray op 30 sep 2022
A beautiful score of a 10! Thank you so much, Hubertus!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teleurstellend
Kamer en badkamer bleken niet stof gezogen. We kregen een vervangende kamer, waarvan het digitale slot defect bleek te zijn. Bij de derde kamer was het digitale slot ook defect, maar dat werd uiteindelijk opgelost met een sleutel. De volgende dag werd de kamer niet schoongemaakt, geen schone handdoeken. Wat een teleurstelling voor een verblijf in een viersterren hotel.
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Elena

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

S

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

wilbert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dichtbij uitvalswegen en bosrijke omgeving
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt prima, heeft goede, ruime en voldoende parkeergelegenheid. Uitstekend restaurant en ontbijt, s´nachts rustig-stil komt de nachtrust ten goede. Overal uitstekend hotel.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Dirk.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was een feestje waarvan in de nacht personen luidruchtig naar hun kamer gingen overigens is deze locatie prima
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Team Asteria op 14 apr 2022
Beste Dirk, Hartelijk dank voor je verblijf en voor deze mooi score op Expedia. Vervelend om te lezen dat uw geluidsoverlast heeft ervaren, onze excuses voor het ongemak. Fijn dat onze locatie verder prima bevallen is. Met gastvrije groet, Team Asteria

8/10 – Goed

Herman

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke ontvangst, huiselijke sfeer, gezellige zitjes bij de sfeerhaard leuke bediening, prima ontbijt en ruime gezellige kamers. Proef ook de spareribs , om aan te bevelen . Herman Hooijmans.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Team Asteria op 4 apr 2022
Hallo Herman, Wat geweldig om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze Spareribs en dat je verblijf verder goed is bevallen. We gaan je complimenten zeker delen met onze collega's, bedankt dat je dit met ons deelt! Met gastvrije groet, Team Asteria

10/10 – Uitstekend

Mahnaz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service en mooi hotel. Goed gelegen
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Team Asteria op 4 apr 2022
Bedankt voor deze perfecte score op Expedia, Mahnaz!!

8/10 – Goed

Edwin, Emlichheim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Voor zakelijke afspraken een prima ligging
8 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Team Asteria op 16 feb 2022
Hallo Edwin, Hartelijk dank voor uw recente verblijf en voor deze review op expedia. We vinden het erg fijn om te zien dat uw verblijf goed is bevallen en we hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Asteria

8/10 – Goed

Willem

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend hotel, fijne bedden. Alleen jammer dat de verwarming een storing had.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Team Asteria op 23 dec 2021
Beste Willem, Hartelijk dank voor je verblijf en voor het delen van je ervaringen. We vinden het geweldig om te lezen dat je ons hotel als uitstekend omschrijft en dat de bedden je goed bevallen zijn. Onze excuses voor de overlast met de verwarming! We hopen dat je hier niet al te veel hinder door hebt ondervonden. Met gastvrije groet, Team Asteria

8/10 – Goed

Stefaan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Team Asteria op 23 dec 2021
Thank you so much for your recent visit and for this beautiful 8 on hotels.com, Stefaan!

10/10 – Uitstekend

Elisa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Team Asteria op 28 sep 2021
Thank you so much for this perfect score and for your recent visit at our hotel!

10/10 – Uitstekend

Martijn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Team Asteria op 27 aug 2021
Hartelijk dank voor uw verblijf en deze perfecte 10 op hotels.com

8/10 – Goed

Frederick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed geslapen en lekker eten voor de avond, het ontbijt vond ik iets minder
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Team Asteria op 31 mei 2021
Beste Frederick, Bedankt voor je recente verblijf en voor het delen van je ervaringen. Wat fijn dat je goed geslapen hebt en dat het eten je 's avonds goed gesmaakt heeft. Met gastvrije groet, Team Asteria

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, rustig, goed bereikbaar.
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Team Asteria Venray op 24 mei 2021
Hartelijk dank voor deze geweldige score op Expedia en voor jullie bezoek aan ons hotel. We vinden het geweldig om te weten dat jullie verblijf zo goed bevallen is en hopen jullie in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Asteria Venray

10/10 – Uitstekend

Daphne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima hotel... En van buiten ziet het er erg gezellig uit.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Team Asteria Venray op 23 nov 2020
Beste Daphne, Hartelijk dank voor deze perfecte 10 op hotels.com. We vinden het erg fijn dat je verblijf zo goed bevallen is en hopen je in de toekomst nog een keer te mogen ontvangen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Team Asteria op 28 okt 2020
Bedankt voor de goede beoordeling!

10/10 – Uitstekend

Gerry

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
10 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Team Asteria op 5 okt 2020
Bedankt voor deze perfecte score, Gerry! Geweldig om te zien dat je zo tevreden bent over je verblijf bij ons.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Team Hotel Asteria op 22 jun 2020
Hartelijk dank voor je bezoek aan ons hotel en fijn om te zien dat je verblijf goed bevallen is. Hopelijk mogen wij je in de toekomst opnieuw bij ons verwelkomen!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt zeer goed geregeld ivm 1,5m afstand. Lopend buffet in 2 shifts en qua voeding hygiene zeker een pluim waard.
1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van Team Parkhotel Horst op 1 jun 2020
Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de maatregelen die wij getroffen hebben m.b.t. de hygiëne van ons ontbijtbuffet. Wij doen ons uiterste best om, desondanks de huidige maatregelen, onze gasten tijdens hun verblijf volledig in de watten te leggen.

10/10 – Uitstekend

Aaltje

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Team Hotel Asteria op 19 mrt 2020
Thank you so much for this perfect score!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed locatie, net van de snelweg af. Vriendelijk staff. Schone net kamer. Heel goede ontbijt aanbod.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Team Hotel Asteria op 2 dec 2019
Super om te lezen dat je verblijf zo goed bevallen is. Bedankt voor deze review en voor je recente verblijf. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Team Hotel Asteria op 28 nov 2019
Thank you for your stay with us!

2/10 – Ontzettend slecht

Albert

De kamer stonk naar rook. Verder was het ontbijt matig en de kamer verouderd
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Team Hotel Asteria op 21 nov 2019
Beste Albert, Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf en voor uw feedback op hotels.com. Onze excuses dat de kamer naar rook stonk, dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zijn een rookvrij hotel en betreuren het dan ook zeer dat u op een kamer bent uitgekomen waar het naar rook ruikt. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Team Hotel Asteria op 7 okt 2019
Thank you for your visit!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Team Hotel Asteria op 7 okt 2019
Thank you for your recent visit and for this beautiful score!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het allerleukste van ons verblijf was de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel! Onze dochter vertelde dat we naar Toverland zouden gaan en bij terugkomst werd haar gevraagd of ze een leuke dag had gehad en wat ze allemaal had gedaan! Ook culinair is het allemaal prima verzorgd!
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Team Hotel Asteria op 9 okt 2019
Beste, Wat leuk om te lezen dat de service van ons personeel het allerleukste van jullie verblijf was! Deze leuke feedback ga ik zeker delen met het team. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt top vtiendelijke bediening en onthaal.
2 nachten verbleven in augustus 2019