Exterieur

Beoordelingen van Hotel Plaza Venice

4 out of 5
Hotel Plaza Venice
Viale Stazione 36, Mestre, VE

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 518 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 365 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 71 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 1003 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 ā€“ Goed

Robert

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 ā€“ Goed

jan-willem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij verbleven in een grote familiekamer met 2 kingsize bedden, fijne ruime kamer met grote douche. Behulpzame receptie, enige minpunt is het ontbijtbuffet, deze was smaakloos en niet van goede kwaliteit
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 ā€“ Goed

Vincent van den

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
ƉƩn ideale plek voor wanneer je in VenetiĆ« moet zijn.
3 nachten verbleven in januari 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

Tina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie propere kamers. Goed ontbijtbuffet (wegwerp handschoen dragen als coronamaatregel)
9 nachten verbleven in september 2021

10/10 ā€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to train and other public transport Great rooms. Bathroom needs a ledge to store shampoo / soap. Beds excellend and spacious. Great WIFI
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 ā€“ Goed

Donna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige kamer, familiekamer. Ontbijt viel tegen. Broodjes waren op, toen de croissants.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 ā€“ Uitstekend

larisa, Pacific Palisades

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Hotel conveniently located next to the Train Station. 10 min to Venice. Also was easy to take Taxi to the Airport.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Paola [Sales&Marketing Team] op 22 mei 2024
We are located right in front of Venezia-Mestre Train Station and it is a 10/15-min bus ride to Piazzale Roma. Itā€™s indeed very easy to reach Venice Island. You are just right: we boast a prime location! Glad you enjoyed your stay with us

10/10 ā€“ Uitstekend

Melissa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Paola (Sales&Marketing Team) op 20 mei 2024
Thank you! We really appreciate you dedicated some of your time to review us!

8/10 ā€“ Goed

Jawed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Great location
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Paola [Sales&Marketing Team] op 22 mei 2024
Our location is indeed extremely central: right in front of Mestre Train Station making Hotel Plaza only 10 min by train/bus to Venice island and 20 minutes to Marco Polo International Airport

10/10 ā€“ Uitstekend

Eric

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was conveniently located across the street from train station and had a great breakfast. Friendly and helpful staff.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 20 mei 2024
We thank you for taking time to share your experience. We are delighted to read you have such a pleasant experience with us. We are looking forward to welcoming you back soon!

10/10 ā€“ Uitstekend

Roxibell

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel es lindo y moderno. EstĆ” justo en frente de la estaciĆ³n de trenes, idea para cruzar a Venecia en 10minutos
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Paola (Sales&Marketing Team) op 15 mei 2024
Thank you! We really appreciate you dedicated some of your time and we enjoyed reading your words :)

10/10 ā€“ Uitstekend

Leanne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy train and bus access. Great breakfast and room. Staff was helpful.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 13 mei 2024
So happy you found our location convenient; happy even that you enjoyed our customer service :)

10/10 ā€“ Uitstekend

Yihong

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Paola (Sales&Marketing Team) op 9 mei 2024
Thank you for taking the time to rate us!

10/10 ā€“ Uitstekend

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Train station across the street. Good dining available.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Paola [Sales&Marketing Team] op 7 mei 2024
We are located right in front of Venezia-Mestre Train Station and it is a 10/15-min bus ride to Piazzale Roma. Itā€™s indeed very easy to reach Venice Island. You are just right: we boast a prime location! Glad you had the chance to try our restaurant too and enjoyed it!

6/10 ā€“ Redelijk

Nadine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked everything
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Paola [Sales&Marketing Team] op 7 mei 2024
Thrilled to hear you fully enjoyed your stay

8/10 ā€“ Goed

Mehdi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location , access to public transportation and breakfast was awesome but lack of proper ventilation in bathroom and lack of wall plug or usb outlets was huge problem !
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Paola [Sales and Marketing Team] op 7 mei 2024
Thank you for having let us know about your positive stay, we are glad to hear it! You do find us on the same page when it comes to the plugging options in our rooms: our in-room ā€œsocket set upā€ does not always cater for nowadays needs of multi electronic devices charges. This has been greatly noted and we do take it into consideration for any future plans of room restyling that might arise

6/10 ā€“ Redelijk

Meline

1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Paola [Sales and Marketing Team] op 7 mei 2024
Thank you for having stayed at Plaza and for having shared your positive stay experience.

10/10 ā€“ Uitstekend

Rebecca

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect spot to stay when visiting Venice. Right across the street from the train station meant a fast trip into and out of Venice daily. The included breakfast was decent and so convenient. 2:00 check in and noon check out suited our schedule. Would absolutely stay here again if Iā€™m ever lucky enough to come back to Venice.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Paola [Sales and Marketing Team] op 3 mei 2024
Thank you for having shared your positive stay experience, we are delighted you had a pleasant stay! Thank you for recommending us!

8/10 ā€“ Goed

Zane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was fine. Staff were friendly and accommodating. Asked for a kettle but never got one.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Paola (Sales&Marketing Team) op 3 mei 2024
Thank you! We really appreciate you dedicated some of your time to review us! :) Apologies for missing out on the kettle

10/10 ā€“ Uitstekend

Salvatore

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo hotel professionale e pulizia ComoditĆ  massima
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Paola [Sales and Marketing Team] op 3 mei 2024
Salvatore, ti ringraziamo per aver condiviso la tua esperienza di soggiorno positiva e per aver aggiunto alcuni dettagli utili alle "scelte di viaggio" di altri viaggiatori; grazie mille!

6/10 ā€“ Redelijk

MINAMI

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Paola (Sales&Marketing Team) op 3 mei 2024
Thank you! We really appreciate you dedicated some of your time to review us!

8/10 ā€“ Goed

Christine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TrĆØs bien. Personnel sympathique. Chambre propre et trĆØs bien placĆ© pour les transports. Petit dĆ©jeuner complet.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 17 apr 2024
Thank you for your review! We're delighted to hear that you had a great experience with us. Our team takes pride in providing friendly service, and we're glad it made a positive impression on you. It's wonderful to know that you found our location convenient for transportation and that you enjoyed our clean rooms. We strive to offer a pleasant stay for all our guests, and we hope to welcome you back for another enjoyable visit. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know. Merci beaucoup!

10/10 ā€“ Uitstekend

Daphne

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Paola (Sales&Marketing Team) op 7 mei 2024
Thank you for sharing this positive feedback

10/10 ā€“ Uitstekend

Jose Gabriel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 16 apr 2024
Many thanks for your fully positive feedback; the entire team is looking forward to welcome you again!

6/10 ā€“ Redelijk

David

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
We loved the location for convenient transport to the island but the beds are far too uncomfortable and the stains on chairs in our room were a real turn off that such poor presentation was allowed .
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 8 apr 2024
Thank you for these notes and feedback, we are sorry some aspects of our stay did not meet your expectations. We will use your feedback to improve our service and facilities and for the future plans we have for our hotel. Thank you

8/10 ā€“ Goed

DARIO, Trieste

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Paola (Sales&Marketing Team) op 3 mei 2024
Thank you! We really appreciate you dedicated some of your time to review us! :)

8/10 ā€“ Goed

AITANA

GOOD
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 8 apr 2024
Many thanks for having stayed with us!

8/10 ā€“ Goed

JosƩ Antonio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Paola [Sales and Marketing Team] op 3 apr 2024
Thank you so much for such a great review, loving it! Looking forward to having you back!

10/10 ā€“ Uitstekend

Maria, Pembroke Pines

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing property right in front of the trains stations room very comfortable! Great service . Very clean
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Paola [Sales and Marketing Team] op 3 apr 2024
We are so glad you fully enjoyed your stay! Thank you for your rating!

10/10 ā€“ Uitstekend

MOHAMED

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stuff was very kind and helpful.. the hotel location is perfect I really recommend this hotel for all the travelers
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 21 mrt 2024
Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that you found our staff to be kind and helpful, and that you enjoyed the location of our hotel. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you back again in the future!

4/10 ā€“ Matig

Pei Wah

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is quite old with dated furniture. The 1st room they gave us - there are no electrical socket in the room except for 1 socket which is already plugged to the TV and minibar. We were not able to charge our devices at all. We went down and feedback to them and they changed our room which has at least 1 electrical socket by the side of the bed. I was told most of the rooms only have no or only 1 socket. Given that we live in digital world with at least 2 or 3 digital devices, sockets are crucial in hotel rooms. I have never seen a hotel that has inadequate sockets in their room. The only good thing about this hotel is that its just across Mestre station which is easy for us to get to venice main islands and other parts of Italy with ease.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 18 mrt 2024
Thank you for these notes and feedback, we are sorry some aspects of our stay did not meet your expectations. We will use your feedback to improve our service and facilities and for the future plans we have for our hotel. Thank you

10/10 ā€“ Uitstekend

Adriana

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente, frente a la estacion de tren, servicio de calidad y centrico.
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 14 mrt 2024
Es un encanto leer que su experiencia haya sido totalemnte positiva; nos alegra muchisimo!Esperamos volver a darle la bienvenida.

10/10 ā€“ Uitstekend

Margaret

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Not enough staff
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Paola [Sales and Marketing Team] op 5 mrt 2024
Thank you for your feedback and comment, we really appreciate you enjoyed an overall positive stay! Thank you also for the time to leave some suggestions. Many thanks. Paola (Sales&Marketing Team)

10/10 ā€“ Uitstekend

Adley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect and greatly recomment
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Paola [Sales&Marketing Team] op 20 mrt 2024
Thank you for this review and for recommending us, we really appreciate it

10/10 ā€“ Uitstekend

antonella

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 14 feb 2024
Grazie per il feedback positivo Antonella!Un grande saluto da tutto lo staff di Hotel Plaza

8/10 ā€“ Goed

ALESSANDRO ANTONIO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Vale a pena.
Cafe da manhĆ£ Ć© bĆ”sico. O resto Ć© muito bom, em especial, a localizaĆ§Ć£o.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 12 feb 2024
Thank you for having rated us and dedicated some of your time to provide us with your feedback, we appreciate it;

10/10 ā€“ Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 12 feb 2024
Thank you for your fully positive feedback :)

10/10 ā€“ Uitstekend

Maryling

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 21 mrt 2024
We're so glad you had a great experience with us! We hope to see you again soon!

10/10 ā€“ Uitstekend

Pasqualino

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice room nice bathroom
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 2 feb 2024
We are delighted to read you had a pleasant stay and everything went smootly.We are looking forward to host you again soon!!

10/10 ā€“ Uitstekend

hwasille

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ģ¢‹ģŠµė‹ˆė‹¤
ķŽøģ•ˆķ•˜ź²Œ ģž˜ ė¬µģ—ˆģŠµė‹ˆė‹¤. ģ£¼ė³€ģ— ė§ˆķŠøė„ ģ¢‹ź³  ģŒģ‹ģ ė„ ė§Žź³ ģš”.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 29 jan 2024
Thank you for having stayed at Hotel Plaza Venice and for having shared your positive stay experience.

8/10 ā€“ Goed

Rebecca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good value, very cold bathrooms and walls are thin but overall good, very clean and convenient for sight seeing and the connection via bus & train to other cities.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 29 jan 2024
We really appreciate your positive review, thank you for having shared your comments!

10/10 ā€“ Uitstekend

EUNJOUNG

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 15 jan 2024
Thank you for your fully positive feedback and for this superb rating! The entire team hopes to welcome you again really soon!

4/10 ā€“ Matig

Sanel

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fenster in unseren Zimmer war undicht, somit zu laut. Die Heizung hat mann nicht einstellen kƶnnen, Reinigungspersonal hat mit einem Raumerfrischerspray das ganze Zimmer vollgesprĆ¼t mann hat kaum atmen kƶnnen. Im Hotel richt es sehr stark nach Schimmel. Dieses Hotel besuchen wir nicht mehr eindeutig.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 11 jan 2024
We are very sorry that your stay did not meet your expectations, and we regret to hear that you will not want to return to us. We have already reported the issue to our maintenance team and appreciate you bringing it to our attention.

10/10 ā€“ Uitstekend

Augusto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 11 jan 2024
Many thanks for having shared your positive feedback. Really aprpeciated.

10/10 ā€“ Uitstekend

Vinicius

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 9 jan 2024
What a superb rating, thank you!We hope to accomodate you again really soon :)

4/10 ā€“ Matig

Koji

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ć‚¹ć‚æćƒƒćƒ•ć®ä»•äŗ‹ę…‹åŗ¦ć«å¤±ęœ›ā€¦å¾…ć£ć¦ć„ć‚‹ć®ć«é›»č©±å„Ŗå…ˆć€ć‚¹ć‚æćƒƒćƒ•åŒå£«ć¤ć¾ć‚‰ćŖ恄話悒恗恦恄悋怂 ć‚«ćƒ¼ćƒšćƒƒćƒˆćŒę±šć„ć€‚ć€€ä¾”ę ¼ć«åˆć‚ćŖ恄ļ¼ć€€ę—„ęœ¬ć ćØć‚«ćƒ—ć‚»ćƒ«ćƒ›ćƒ†ćƒ«ćƒ¬ćƒ™ćƒ«
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 8 jan 2024
Please do accept our apologies if you didnā€™t feel comfortable with our staff and if you were under the impression, we were not polite with you. We will work harder on how we connect with guests.

8/10 ā€“ Goed

Thanh Nga

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 9 jan 2024
We hope to have the possibility to welcome you again soon. Thanks :)

10/10 ā€“ Uitstekend

GyuHwan

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 9 jan 2024
Many thanks for having shared your stay experience with us.

8/10 ā€“ Goed

Manami

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
é§…å‰ć§åˆ—č»Šē§»å‹•ć€ćƒć‚¹ć§ć®ē§»å‹•ć«ćÆęœ€é©ć§ć™ć€‚ę³Šć¾ć£ćŸćŠéƒØå±‹ć®ćƒć‚¹ć‚æćƒ–ć®ę “ćŒē·©ćć¦ć€ę¹Æčˆ¹ć«ęµø恋悋恫ćÆå¤§å¤‰ć§ć—ćŸć€‚äøŠć®ćŠéƒØå±‹ć®éŸ³ćŒéŸæćć®ć‚‚ę°—ć«ćŖć‚Šć¾ć—ćŸć€‚ćŠéƒØå±‹ć«ćƒćƒƒćƒˆćŒć‚ć‚‹ćØć‚‚ć£ćØč‰Æć‹ć£ćŸć€‚
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Paola (Sales&Marketing Team) op 2 jan 2024
Thank you for having rated us and dedicated some of your time to provide us with your feedback, we appreciate it;

10/10 ā€“ Uitstekend

Roberto Carlos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Espetacular como sempre. Pessoal profissional, atenciosos e dedicados. Obrigado.
23 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Gianluca (Sales&Marketing Team) op 11 dec 2023
Many thanks for your kind feedback; more than appreciated :)