Exterieur

Beoordelingen van Melia Valencia

4 out of 5
Melia Valencia
Avenida Cortes Valencianas 52, Valencia, Valencia

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 602 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 302 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 56 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 1002 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel about 5 kilometers out of the centre The metro is on walking distance
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator op 23 sep 2023
Dear Anna,Thank you for taking the time to provide us with your feedback.We are delighted to hear that you appreciated our clean and well-maintained facilities, as well as the excellent service provided by our team. It's great to know that you found our room amenities to be satisfactory as well. Regarding the location, we understand that being 4 km away from the city center might not be ideal for everyone. However, we are glad that you found the nearby metro station convenient for your transportation needs.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

10/10 – Uitstekend

Ilonka

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and nice people
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator op 18 sep 2023
Dear Ilonka,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards. We will pass your comments on to our team who will be very pleased to know that they helped to make your visit so enjoyable.We look forward to welcoming you again. Best regards,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

10/10 – Uitstekend

Benedicte

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really Nice
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator op 9 sep 2023
Dear Benedicte,Thank you for this positive review.We are thrilled to hear that you found our room cleanliness and amenities to be exceptional. Our team works diligently to provide a comfortable and enjoyable stay for our guests, and your positive feedback is greatly appreciated.We acknowledge your comment on the hotel condition and would like to inform you that we have renovated 25% of our rooms, while the remaining 75% are well preserved. We continuously strive to improve our facilities and services to ensure a pleasant stay for all our guests.We look forward to welcoming you back on future visits. Kindest regards,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

6/10 – Redelijk

Mohamed

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Personeel bij de inchecken Bali was onbeschoft. Er was een medewerkster haar naam was Isabel. Ze was uitermate onbeschoft en liet ons onnodig lang wachten. Op de vraag of we geholpen konden werden antwoorden ze schofferend. Hierdoor hebben we een bitteren nasmaak overgehouden aan onze verblijf in het hotel.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ray García, Guest Experience Manager op 22 aug 2023
Beste Mohamed,Bedankt voor uw beoordeling.We willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor de minder goede ervaring met ons personeel aan de receptie. Vriendelijkheid en behulpzaamheid dragen wij erg hoog in het vaandel en we vinden het dan ook heel jammer dat u dit niet zo ervaren heeft. We zullen het zeker bespreken zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valencia

8/10 – Goed

Franciscus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel waarvan ligging niet heel ideaal toch het centrum. Goed verzorgd. Faciliteiten prima op orde. Fijn dat je er kan parkeren. Minpunten zijn het dichtslaan van alle deuren waardoor je alles op de gang hoort. En kamer was niet afgewerkt mbt de kledingkast.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Daniel Fernández Guest Experience - Meliá Valenci op 15 jun 2023
Beste Franciscus,We danken u voor uw fijne feedback.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de verzorging en faciliteiten van ons hotel, en dat u het parkeren op het terrein als een pluspunt heeft ervaren. Wat betreft de ligging, wij zijn inderdaad gelegen tegenover het Valencia Congress Centre en op 4 km van het oude stadscentrum. Ons hotel is goed bereikbaar met het openbaar vervoer, zoals de metro en bus, die u gemakkelijk naar het centrum kunnen brengen.We betreuren het echter dat u last heeft gehad van het dichtslaan van deuren en het geluid op de gang. We zullen uw opmerkingen zeker in overweging nemen om de ervaring van onze gasten te verbeteren. Wat betreft de kledingkast in uw kamer, onze excuses voor het ongemak. We zullen dit probleem onderzoeken en indien nodig actie ondernemen om het op te lossen.We kijken er naar uit u nog eens opnieuw te mogen ontvangen.Daniel FernándezGuest Experience - Meliá Valencia

8/10 – Goed

Dirk

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel Goed ontbijt Mooie grote familie kamer Wel jammer van zachte douche straal En zwembad niet verwarmd
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Maryna Kryvitska, Guest Experience Cordinator - Me op 31 mei 2023
Beste Dirk,Bedankt voor deze mooie score.We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van ons uitgebreid ontbijt en de mooie, grote familiekamer. Wat betreft de zachte douchestraal, willen we u erop wijzen dat de waterdruk in sommige kamers kan variëren. We zullen dit punt zeker in overweging nemen om onze faciliteiten verder te verbeteren. We betreuren het te horen dat het zwembad niet verwarmd was tijdens uw verblijf. Ons buitenzwembad is inderdaad niet verwarmd, maar we hopen dat dit uw algehele ervaring niet te veel heeft beïnvloed.Hartelijke groet,Maryna Kryvitska, Guest Experience Cordinator - Meliá Valencia

8/10 – Goed

Boris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel net buiten centrum maar prima te doen met metro
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Natalia Galán, Guest Experience Manager - Meliá Va op 26 apr 2023
Beste Boris,We danken u voor uw feedback.Wat fijn dat wij jullie konden bekoren met ons prima hotel en onze gunstige ligging. Wij hopen dan ook dat jullie enkel met genoegen terugdenken aan jullie verblijf bij ons.Met vriendelijke groet en graag tot nog eens,Natalia Galán, Guest Experience Manager - Meliá Valencia

10/10 – Uitstekend

Werner, Hoogeveen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel, alleen erg rustig.
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Dennis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met goede en vriendelijke service

10/10 – Uitstekend

Jeanine

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel en lekker ontbijt

10/10 – Uitstekend

Wilhelmus, Nuenen

3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Saffana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede matras, ruime kamer, ruime badkamer met alle comfort.
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Bart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In een woord Super
super hotel met een heerlijk ontbijtbuffet en een goede locatie. Ook het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, accommodatie is wel ver van centrum maar met bushalte voor de deur en 1,50 euro per rit ben je er met 20 minuten
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Mónica S, Guest Experience Department op 30 jul 2019
Dear guest, thank you very much for choosing us for your stay in Valencia and for sharing your opinión with us. "Clean, staff very friendly and helpful", this is a real gift for us to hear. We will transmit your comments to the whole team. Enjoy the summer and see you son!

8/10 – Goed

André, Arnhem

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Beantwoord aan 4-sterren. Echter het badkamerplafond van de kamer was op een plek beschimmeld. En het regende hevig waarna er in de centrale hal ettelijke emmers en bakken stonden vanwege de lekkage. Daarbij was de fitnessruimte ver ondermaats en het zwembad was afgesloten en niet gevuld met water. De balie van de fitness was zwaar versleten. Maar toch: goede voorzieningen, lekker ontbijt.
4 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel
Vanuit het hotel is de metro snel en makkelijk te bereiken (ongeveer 10 minuten lopen). De bus stopt naast hotel. Ook kan je gemakkelijk fietsen huren ( hotel zelf of er tegenover). Fietsen is aan te raden omdat je dan gemakkelijk het stadscentrum en de parken kan bezichtigen. Wij zaten op de 15e verdieping met een mooi uitzicht over de stad. Kamer is netjes met heerlijke badkamer en bedden. De kamer beschikt over airco wat ook lekker is.
4 nachten verbleven in april 2018
Reactie van GEX Department op 24 apr 2018
It has been very kind of you, that you took the time to let us know about your amazing experience. We hope to welcome you back in a near future. Do not hesitate to contact us directly in advance.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel!
Hotel room looked nice; Big windows for a great view, beautiful bathroom, comfortable beds and all clean.
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Dpto. GEX op 24 mrt 2018
Thank you for reporting us your experience after your last stay at Melia! It is a real honor to know that you enjoyed it. We hope to welcome you back in a near future. Do not hesitate to contact us directly in advance. Meliá Valencia

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A very nice hotel, the only dowside is that there is no pool. Staff is friendly and willing to help.
4 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Dpto. GEX op 22 mrt 2018
It has been very kind of you, that you took the time to let us know about your positive experience. All our team hopes to get an opportunity to welcome you here again soon! Meliá Valencia

8/10 – Goed

Sander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel in Valencia
Melia is een prachtig hotel in Valencia gelegen met buiten het centrum. Om de hoek van het hotel staat een supermarkt en een metrostation waarmee alles prima te bereiken is. Mooi hotel met schone kamers en vriendelijk personeel. Kom zeker terug!
3 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Dpto. GEX op 24 mrt 2018
Bedankt dat je een deel van je waardevolle tijd hebt genomen om ons je opmerkingen te sturen; we geloven dat het alleen door zorgvuldig te luisteren naar de opmerkingen en suggesties van onze gasten dat we in staat zullen zijn om de constante verbetering, gasttevredenheid en kwaliteitsservice te bereiken waar we naar streven. Meliá Valencia

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Keurige bediening
Top

10/10 – Uitstekend

Chuan Jin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel
Perfect location, great breakfast.

10/10 – Uitstekend

Helena Tsang, St Willebrord

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Ligging tussen strand en Old Town!
Modern Hotel en locatie is ook oké. Mooie schone ruime kamer. Service en aandacht voor de junior suite in de kamer mag verbeter. Goed Hotel!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

jacobus, Dilsenstokkem. B

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moet je beleven.
Fantastisch

10/10 – Uitstekend

Deniz, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melia is Valencia waardig
Zoals Valencia een fantastische stad is, is Melia naar mijn ervaring een fantastisch hotel.

8/10 – Goed

Arthur, Maassluis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stukje luxe in een vriendelijke stad
Drie dagen in Valencia geweest. Bij het hotel fietsen gehuurd om over de vele fietspaden de stad te verkennen. Het hotel ademt een luxe zakelijke sfeer, maar dat vinden wij fijn als afwisseling met het kijken in de oude stad. Het ligt een paar kilometer bij het centrum vandaan, dus als toerist moet je wel fiets/auto/OV gebruiken. Kamer en vooral de badkamer zeer modern, luxe en schoon. Prima bedden. Uitgebreid en goed ontbijt. Personeel uitermate voorkomend en vriendelijk. De gym heeft (zoals de meeste hotel-gyms) alleen licht materiaal voor fitness.

10/10 – Uitstekend

Quaedvlieg, Voerendaal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melia pure klasse!
Melia Valencia absoluut de kwaliteit die ik van Melia gewend ben. Ruime lobby met zeer correct en vriendelijk personeel aan de receptie. Zeer nette en grote kamers van alle gemakken voorzien. Uitgebreid ontbijt heerlijk, vooruit aangeven van gebruik maken van ontbijt scheelt 6 euro p.p. Locatie is goed, dichtbij vliegveld, iets verder van centrum en ver van het strand. Echter op 5 minuten van metrostation dus centrum snel te bereiken. Naast hotel ligt ook nog lekkere eetgelegenheid met de naam Tapearte (aanrader). Parkeren van de huurauto aan de prijzige kant met 18 euro per dag. Al met al alweer een heerlijk weekend mede dankzij Melia en Hotels.com

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Viridiana Cedillo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel cómodo
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valen op 21 mei 2024
Estimada Sra. Cedillo, Gracias por su reseña acerca de su experiencia en nuestro hotel.Nos sentimos muy contentos de comprobar a través de sus comentarios que realmente han disfrutado de una experiencia agradable y confortable en nuestro establecimiento. Fue un placer para todo nuestro equipo haber podido brindarles una estancia tan satisfactoria.Esperamos poder recibirle de nuevo en un futuro próximo. Atentamente,Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valencia

10/10 – Uitstekend

Monica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Encantada.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valen op 21 mei 2024
Querida señora, Muchas gracias por la reseña acerca de su experiencia en Meliá Valencia y la inmejorable valoración que ha compartido.Es con gran satisfacción que le agradecemos por su reseña en la cual destaca nuestro excelente servicio e instalaciones, ideales para un merecido descanso.Muchas gracias por su reseña y esperamos verle pronto de regreso. Un saludo muy cordial,Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valencia

10/10 – Uitstekend

ARMANDO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Hannah

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Well located with a short metro ride into the centre (The metro station is at the end of the street). Found the staff to be unhelpful and that as guests, we were treated like we were an inconvenience to them. There are some really great dining options within a couple of minutes walk from the hotel.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valen op 21 mei 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We're delighted to hear that our hotel's location and proximity to excellent dining options enhanced your stay. Our commitment to offering a premium room experience is reflected in the cleanliness you've highlighted, and we take pride in the condition of our facilities. However, it concerns us to learn about your perception of our service culture. Our team strives to treat every guest with the utmost respect and attentiveness, and we apologize if we fell short in delivering this during your visit. Rest assured, we are dedicated to providing a welcoming atmosphere where every guest feels valued.We hope to welcome you back. Best wishes,Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valencia

10/10 – Uitstekend

Krisha D

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Michele

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Kofi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and pleasant hotel. Away from the busy centre of Valencia
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valen op 11 mei 2024
Dear Sir,Thank you for sharing your experience with us.We are delighted to hear that you appreciated the cleanliness and tranquil ambiance of our hotel, away from the hustle and bustle of Valencia's center. It's wonderful to know that our service and room amenities contributed positively to your stay. Our team strives to deliver a premium room experience, and your satisfaction is a testament to our service culture. We hope you had the chance to enjoy the gastronomic experiences at our Socarrat Restaurant or the signature cocktails at Varsovia.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valencia

4/10 – Matig

Saleh

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AC wasn't working at all and I asked two times to solve the problem no action taken
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valen op 10 mei 2024
Dear Sir, Thank you for taking the time to share your review.We regret to hear about the challenges you faced with the air conditioning during your stay; rest assured that our team is dedicated to ensuring the comfort and satisfaction of our guests. While our accommodations boast a high standard of air conditioning availability, as noted in the context, we apologize that this was not reflected in your room experience. We value your input on cleanliness, hotel condition, service, and room amenities, and we strive to provide a high-quality environment that aligns with our service culture.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valencia

10/10 – Uitstekend

Octavian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Jenn

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
The room was nice and they did keep it clean. It just was very impersonal and corporate. I was unaware how far the location was from everything and gaining cabs to and from was difficult. The shower pressure was the best part of this stay.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valen op 3 mei 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We're delighted to hear that you enjoyed the impeccable shower pressure during your stay, a testament to our commitment to a superior room experience. It's also gratifying to know our team’s dedication to cleanliness met your expectations. We understand your concerns regarding the hotel's location and the convenience of transportation; our location opposite the Valencia Congress Centre is indeed chosen for its proximity to various attractions and amenities. We regret any inconvenience you faced in securing cabs, and we're always ready to assist our guests with transportation options to ensure a seamless experience. Please rest assured that while the impersonal feel you perceived is not reflective of our service culture, we continuously strive to provide a warm and personalized experience to all our guests.We hope to welcome you back. Best wishes,Ray García, Guest Experience Manager - Meliá Valencia

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Victor, Albertson

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Very nice hotel, nice places to eat near by.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator op 20 apr 2024
Dear Victor,Thank you very much for this kind review.We're delighted to know that our room amenities met your expectations, providing a 100% satisfactory room experience. Our team takes great pride in offering a service culture that ensures every guest feels taken care of. Additionally, it's wonderful to hear that the nearby gastronomic experiences added to the enjoyment of your stay.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

10/10 – Uitstekend

Carolina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Carolina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and comfortable hotel
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator op 20 apr 2024
Dear Carolina,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We're thrilled to hear that you found our hotel to be very clean and our rooms comfortable, which is a testament to our dedication to providing a superior room experience. Our team is committed to maintaining a high standard of service culture, ensuring that each guest feels well taken care of during their stay. It's wonderful to know that you appreciated the efforts of our team, who strive to create a welcoming and attentive atmosphere for all our guests.It would be our pleasure to have you return on another occasion.Very best wishes,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

6/10 – Redelijk

Adnan

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They were not supper nice when it comes to asking for good view or king size like other hotels, very nice building and rooms! Very fancy. some stuff were so nice with our baby they even gave her a toy :)
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator op 17 apr 2024
Dear Adam, Many thanks for having taken the time to review your stay.We're delighted to hear that the architectural beauty and room quality met your expectations, and that our team's interaction with your baby added a special touch to your stay. While we regret to hear that the service did not entirely meet your expectations, please know that fostering a culture of warm hospitality is at the core of our service culture. We are continuously working to enhance our room experience and are pleased that you enjoyed the overall elegance and amenities provided. Rest assured, your feedback is invaluable to us as we strive to provide our guests with an exceptional stay.We hope to hear from you soon.Best regards,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

8/10 – Goed

Mitsuyo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. All hotel stuff are friendly and helpful. Many restaurants nearby.
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator op 14 apr 2024
Dear Mitsuyo,Thank you for reviewing your recent experience.We're thrilled to hear that our team's dedication to service culture left a positive impression and that you enjoyed the gastronomic experiences offered by the variety of restaurants nearby. Your appreciation for the room cleanliness and amenities reaffirms our commitment to providing an exceptional room experience for every guest. It's also gratifying to know that our service met your expectations, as we strive to offer a stay that is nothing short of excellent.It would be a pleasure to welcome you back.Best wishes,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

4/10 – Matig

Henry, Franklin

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Can

8 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jorge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator op 9 apr 2024
Dear Jorge, We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We're delighted to know that the room cleanliness and hotel condition met your expectations, reflecting our commitment to providing an impeccable room experience. Our team is thrilled to receive your perfect score in service, as service culture is at the heart of what we do.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

6/10 – Redelijk

Ana

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Mal
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator op 7 apr 2024
Querida Señora, Gracias por tomarse el tiempo de escribir sobre su experiencia con nosotros.Lamentamos enormemente que la experiencia en nuestro hotel no haya estado a la altura de sus expectativas.Sería sumamente grato recibirle nuevamente en otra ocasión para poder cambiar su opinión. Un cordial saludo,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator

10/10 – Uitstekend

Rita

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel, reasonably priced and friendly professional staff. Buffet was great and so was the bar snack food!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator op 7 apr 2024
Dear Rita,Thank you for sharing your experience at our resort.We are delighted to hear that the panoramic views from our position as the tallest building in Valencia contributed to a memorable room experience for you. Your compliments on our International Buffet Breakfast, renowned as one of the most tempting in the city, are greatly appreciated. It is also a pleasure to know that you enjoyed the gastronomic experiences at our Socarrat Restaurant and found the offerings at our Oval Bar to your liking. Our team is committed to a service culture that ensures every guest feels well taken care of, and it is heartening to receive your positive feedback on their professionalism and friendliness.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Daniel Fernández - Guest Experience Coordinator