Ingang accommodatie

Beoordelingen van Pullman Toulouse Centre Ramblas

4 out of 5
Pullman Toulouse Centre Ramblas
84, allées Jean Jaurès, Toulouse, Haute-Garonne

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 488 van 795 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 250 van 795 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 795 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 795 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 795 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel not far from the center of Toulouse. Big rooms.
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Camille, Guest relation manager op 14 okt 2020
Dear Sir, We were deligthed to welcome you in our hotel Pullman Toulouse Centre Ramblas and would like to thank you for your kind feedback ! We will be waiting to welcome you again soon ! Best regards, Camille, Guest relation manager

10/10 – Uitstekend

Jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
en hotel dat zijn 5 sterren waard is
Een excellent hotel met een excellente service (zeker Audrey scoort zeer hoog op vlak van service !). Mooie en ruime kamers. Corona maatregelen worden zeer stipt geïmplementeerd. Perfecte ligging (een wandeling van een 10-tal minuten naar het centrum/ indien nodig de taxi vanuit het centrum kost +/- 7 €). Zeer vlotte valet parking.
4 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Camille, Guest relation manager op 5 jul 2020
Dear Sir, It was a pleasure to welcome you in our hotel and be assured that we will share you comment within the team as it is a great motivation for our daily job ! Waiting to have the opportunity to welcome you again soon, Kind Regards, Camille, Guest relation manager

10/10 – Uitstekend

Janna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a wonderful hotel. The service was fantastic! Toulouse was a beautiful new town for us to discover and the Pullman staff was delightful.
7 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Ruth Hubbard Raser

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was only there for two nights- all very straight forward. Breakfast was great with delicious options. Staff seemed not to know that Dining room would not open Sunday night. - eventually I had room service when dining room failed to open having been told first 6pm then 6:30 then 7pm Was expecting to have a puppy anyway on the second night and so didn’t change from room with damaged carpet(puppy did not contribute to damage) All went well. The lobby looks great this time around and I was very glad for convenience of Cathedral near by . Sorry not to have been able to shop in Toulouse (Sunday) as this was convenient to what I would have enjoyed and did enjoy from my longer trip, 6 years ago
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel but had to wait for bar service!
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Diane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Juan, New York

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Art in the lobby
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Alexandre

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Excellent !
Excellent !
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Janine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Koawo koko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Laurent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour!
Très bel hôtel avec une équipe au petit soin!
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Aminata

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La localisation, les équipements et le personnel étaient au niveau. Je recommande
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Judith

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel - slept well with no noise. Comfy beds. Amazing and helpful staff.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Arnault

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel bien situé et chambres spacieuses
Hôtel très bien situé tout proche de l'hypercentre et accessible. Parking spacieux avec service voiturier. Chambre spacieuse et calme. Bon petit-déjeuner.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

EYAL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Claude

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Politique de Pre Authorisation Horrible!
Première fois en France qu’un hôtel me demande un pre authorisation de carte bancaire supérieure au prix de la chambre! Incapable de me montrer les conditions générales de vente! On me répond que c’est le principle de l’hôtel! Dans ce cas faut l’afficher ouvertement sur le site!
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Lavender

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to downtown. Convenient. Easy Parking. Friendly stuff. Nice room.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Jose Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Jose Martin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Experiencia positiva
El hotel está muy bien. Cerca del centro ( a 10 minutos caminando) aunque en un lugar más tranquilo. Las instalaciones bastante bien. El restaurante muy bien. Nos quedamos dos noches y olvidaron hacer la habitación.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Michele

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Very modern, spotless, very friendly staff
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Mary

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Antoine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Erika

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a great place to stay in Toulouse, it’s a bit out of the old city but still easy to get anywhere. The staff was very nice and helpful - I was only in Toulouse for a very short time and they sent me to great restaurants and how to get around the city. Room was really nice with a mini fridge, water and hot pot and clean! I left the city with a great feeling about the people and place due to the people at this hotel!
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Kwangsek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is conveniently located near the train station. It is a nice hotel but they don't maintain the equipment in the gym. The multi-station equipment in the gym is broken for a long time. They didn't fix it. This is unacceptable for a supposedly "5 ⭐' hotel.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Salvador

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Luc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Staff très aimable !
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Christophe

1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

mark

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I would recommend anyone staying at this hotel to verify that the air conditioning works before you check into the room. After we checked into our room, we tried to turn on the air conditioning. It didn’t work at all, had a repair man come to take a look and it was unfixable. Apon checking out of the hotel, I asked the front desk person a discount on the room, and was denied any form of discount. I was told that he would refer my issue with the manager, finally all that I was offered was a complementary voucher for two nights to be used within the year. This is exceeedingky unhelpful, as I live in Canada and dont have a chance to use these vouchers. I did explain this to the front desk person, but clearly he was not listening. I do not recommend this hotel.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Manjeet Kaur

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was mediocre at best.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All The staff were really great. Very Early checkin after a 4am start to the day was a godsend.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Isabela

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Frédéric

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien a proximité de la vieille ville 10 min à pied. Personnel de de la réception au petit soin.
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Sridhar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All amenities provided
Very good place to stay
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Karen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Arlene

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soren and Thibault were incredible at reception. We had a problem with our lost luggage and they made several calls for us.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Manuel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo siempre puede ser mejor,en este caso practima
Muy bien,buena ubicación y el personal en general atento
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Marie-Therese

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was a lot of noise from the room above which kept me awake at night
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Grant, Burbank

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Few minutes from the center, reasonably priced, friendly English speaking staff. Seems newly remodeled but carpets inside the room are old , stained & dirty. Plus 2 long black hairs were in the bathroom…
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

James, Indianapolis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was extremely helpful to our little group of 5 who were staying there. Our room was very similar to other Pullman rooms at other hotels - clean, modern, spare. There was nothing not to like.
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

JUNE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely staff
Check in was quick and efficient. All staff that we came across were really helpful. Our room was on the seventh floor, which is what we requested. The bed was super comfy, with plenty of storage space in the room. The bathroom is good, however it has a separate room for the toilet and which I found extremely wired a window in the bathroom facing the bedroom? The only problem we found was that the aircon was on a fixed setting unable to be turned down, which made the room unbearably hot. We had a brilliant stay and would definitely return.
3 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

thierry

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
djd,jydf,d
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Dimitar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Bedan

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property, clean and great staff. Really pleased
3 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Daniel, London

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
It bills itself as a 5-star hotel - it is not. It is a high 3-star, low 4-star hotel at best. They only had one person on at check-in time -- so had to wait 15 mins to check in -- and the room wasn't ready at the time so had to wait more time. The person at the front desk at the check-in didn't really know the area -- although the staff on Sunday was excellent. The beds are probably the worst I've ever encountered -- so soft like sleeping on a bouncy castle -- which is terrible for anyone that likes their spine. Was supposed to have a VIP experience with Expedia -- but no clue as to what that should have been as nothing was on offer to us. Would find a different hotel in Toulouse next time.
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Camille, Guest relation manager op 24 jan 2023
Dear Sir, We would like to apologize because your stay was not up to your expectations and up to our standards ; be assured we are taking good note of your remarks. We are taking all the appropriate measures to solve the issues mentionned as guest satisfaction is our top priority.We hope to have the future opportunity to earn your trust back as we do not want you to stay on this note.Best regards,Camille, Guest relation manager

8/10 – Goed

Bruno

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Camille, Responsable Relation Clientèle op 7 jan 2023
Cher Monsieur, Un grand merci pour votre confiance et retour d'expérience. Nous espérons avoir la chance de pouvoir vous accueillir à nouveau prochainement et nous mettrons tout en œuvre afin de vous satisfaire encore davantage.Bien à vous,Camille, Responsable Relation Clientèle

8/10 – Goed

Sabrina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Camille, Responsable Relation Clientèle op 2 jan 2023
Chère Sabrina, Un grand merci pour votre confiance et retour d'expérience. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement et nous mettrons tout en oeuvre afin de vous satisfaire davantage. Bien à vous, Camille, Responsable Relation Clientèle