Receptie

Beoordelingen van Nest Hotel Tokyo Hanzomon

3 out of 5
Nest Hotel Tokyo Hanzomon
2-18 Hayabusacho, Chiyoda-ku, Tokyo, Tokyo

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 374 van 752 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 289 van 752 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 61 van 752 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 752 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 752 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Lisa, Breda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is good. If we had some tea or coffee as breakfast it would be perfect.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van NEST HOTEL TOKYO HANZOMON op 2 jan 2020
Thank you for staying with us. We were happy to have you. We hope to see you again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Chaehyun Park op 13 nov 2018
Dear guest. Thank you for staying with us. We hope you satisfied with our hotel. We hope to see you again in Tokyo! Thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel in een rustige buurt. Goede uitvalsbasis om verschillende delen Tokyo te verkennen.
4 nachten verbleven in september 2018
Reactie van NEST Hotel Tokyo Hanzomon op 19 sep 2018
Thank you for using our hotel. We are happy to hear that you have a wonderful time in here. We look forward to see you again.

8/10 – Goed

Edyta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 9 mei 2018
Thank you for coming and your review. We hope that see you again. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Mohammad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good Property, Close to Hanzoman Station
6 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Jorge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Nest hotel Tokyo Hanzomon op 25 mei 2024
"Dear guest. Thank you for staying with us"We are very glad to hear that you liked the atmosphere of the hotel.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Zachary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bel hotel. Lit comfortable. Ils peuvent garder vos baggages la journée d'arrivée et de départ gratuitement. Les petits pains le matin est un plus! Il suffit de s'acheter une tartinade dans un marché pour compléter le petit déjeuner. Les café et chocolat chaud sont très bons.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nest hotel Tokyo Hanzomon op 22 mei 2024
Dear guest. Thank you for staying with us.It is an honor to hear that from you.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.We look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Megumi

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフのゲストとの距離感が丁度良かった
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Nest hotel Tokyo Hanzomon op 19 mei 2024
"Dear guest. Thank you for staying with us"It is an honor to hear that from you.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.Best regards

10/10 – Uitstekend

Jonggul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Nest hotel Tokyo Hanzomon op 19 mei 2024
"Dear guest. Thank you for staying with us"We are very glad to hear that you liked the atmosphere of the hotel.We look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Miguel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
N/A
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 23 mei 2024
Dear guest. Thank you for staying with us.It is an honor to hear that from you.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Huy, Elk Grove

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gave us new amenities and water bottles everyday
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Nest hotel Tokyo Hanzomo op 13 mei 2024
"Dear guest. Thank you for staying with us"We are very glad to hear that you liked the atmosphere of the hotel.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.We look forward to seeing you again.

4/10 – Matig

Maya

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
朝ごはんのパンは無料で美味しい😋
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van ネストホテル東京半蔵門 op 6 mei 2024
この度はネストホテル東京半蔵門にご宿泊いただき、誠にありがとうございます。また、お褒めのお言葉を賜り大変光栄でございます。重ねて御礼申し上げます。これからもお客様の滞在が快適となるよう努めて参ります。またのご利用を従業員一同、お待ちしております。

8/10 – Goed

Jahangir

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only problem they did not have any english speaking tv channels. This rather inconvenient especially in the evenings.
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nest hotel Tokyo Hanzomon op 5 mei 2024
"Dear guest. Thank you for staying with us"Dear guest. Thank you for staying with us.We apologize for any inconvenience caused by inadequate facilities during your stay.We will take your comments and opinions into consideration when discussing the facilities and equipment in your room. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

Edward

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nest hotel Tokyo Hanzomon op 2 mei 2024
"Dear guest. Thank you for staying with us"We are relieved that you had a relaxing stay.We will continue to make every effort to keep not only the guest rooms but the entire hotel clean.We look forward to seeing you again.

4/10 – Matig

Thiago

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Extremely small bedroom.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nest hotel Tokyo Hanzomon op 27 apr 2024
Dear guest. Thank you for staying with us. We regret that you were not satisfied with the size of your room.Thank you for your time and valuable feedback.

10/10 – Uitstekend

Charlene

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet location. Once you learn the buses available it is very convenient. It is only a 25 minute walk to Kyoto Station.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nest hotel Tokyo Hanzomon op 25 apr 2024
"Dear guest. Thank you for staying with us"It takes 30-seconds for walk from Hanzomon station. Also, Nagatacho station and Kojimachi station are within walking distance from the hotel.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.We look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

DAVID

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon accueil. Un personnel toujours disponible pour vous aider. Très bien pour un court séjours. Attention les chambres sont petites
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nest hotel Tokyo Hanzomon op 21 apr 2024
"Chère cliente, cher client. Merci d'avoir séjourné chez nous"C'est un honneur d'entendre cela de votre part.Nous regrettons que vous n'ayez pas été satisfait de la taille de votre chambre.Nous nous efforcerons de créer un espace confortable pour les clients afin qu'ils se sentent comme chez eux lorsqu'ils nous rendront à nouveau visite.Nous nous réjouissons de vous revoir.Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Vladilen

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was our first stop in our visit to Japan. We spent two evenings exploring the surrounding neighborhoods of the Imperial Garden. This hotel sits on the western side of the park and is surrounded by office and government buildings. The neighborhood feels safe and clean at almost anytime of the day, and there ware always people taking care of business or visiting the smaller and older businesses that populate the area. This was a great point to walk around the park to visit the Imperial Gates, The Bridges and the many museums and cultural centers in the area around the Gardens. The hotel itself was small as expected but had everything we needed. The staff was accommodating with getting our luggage sent to our next location without and hitch. Coffee and Bread served in the morning was a great treat instead of sitting down to eat a full breakfast. Overall an awesome place to start of your visit to Chiyoda City.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nest hotel Tokyo Hanzomon op 17 apr 2024
Thank you very much for staying at the Nest Hotel Tokyo Hanzomon.We are very honored by your kind words of praise. Thank you again.We will continue to make every effort to make your stay with us as comfortable as possible.We look forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 8 apr 2024
Dear guest. Thank you for staying with usIt is an honor to hear that from you.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.We look forward to seeing you again.Best regards

8/10 – Goed

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything except for the room size is great. I stayed there for three nights with my wife and two boys (10 & 9). To say that we were tight in the room is an understatement. It would have been extremely tight even if it was just my wife and I. There was no room to open our luggage comfortably. BUT the service was great. The amenities were nice. Everyday we could get new toothbrush, toothpaste, hair comb, body wash towel. Plus free coffee and water at your disposal. Would I stay here again given the room size…maybe. Wouldn’t hesitate if it was just two persons. If I went back with my kids, I would definitely reconsider or get two rooms.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ネストホテル東京半蔵門 op 7 apr 2024
Thank you very much for staying at Nest Hotel Tokyo Hanzomon.We regret that you are not satisfied with the size of your room.Based on the opinions we received, we will work hard to create a comfortable space so that our customers can spend their time stress-free and relaxed.Thank you very much for taking the time out of your busy schedule to provide us with your valuable feedback.

8/10 – Goed

Lisa

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 6 apr 2024
"Dear guest. Thank you for staying with us"We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.We look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Darren

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff member “in training” is so lovely and calm. I felt soothed and relaxed by the lobby and the demeanor of the staff. The room was good, needs vacuuming. Beds too small for sharing with kids. Thank you, “in training” staff member!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 26 mrt 2024
Dear guest. Thank you for staying with us.It is an honor to hear that from you.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.We look forward to seeing you again.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Goran

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This little cosy place is perfect for those that are looking for a place to sleep and spend their days exploring Tokyo, close to transport, food everywhere, and positioned so you can visit Shibuya, Shinjuku, Disney parks and surrounding areas easily. The rooms are on the smaller size but remember your their just to sleep. Staff were amazing and polite, very helpful, facilities in room are perfect for what you need.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 24 mrt 2024
"Dear guest. Thank you for staying with us"It takes 30-seconds for walk from Hanzomon station. Also, Nagatacho station and Kojimachi station are within walking distance from the hotel.We regret that you were not satisfied with the size of your room.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.Nest hotel Tokyo Hanzomon

10/10 – Uitstekend

YURIKO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応がとても良かった。 とにかく、アクセスが良く、行きたいところに行けた。
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ネストホテル東京半蔵門 op 18 mrt 2024
この度はネストホテル東京半蔵門にご宿泊いただき、誠にありがとうございます。また、お褒めのお言葉を賜り大変光栄でございます。重ねて御礼申し上げます。これからもお客様の滞在が快適となるよう努めて参ります。またのご利用を従業員一同、お待ちしております。この度はお忙しい中、ご投稿ありがとうございました。

10/10 – Uitstekend

???

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔感あり新しくておしゃれ。 海外の宿泊客が多いようです。 利便性よくまた泊まりたいです。 友人は小学生連れで添い寝できました。
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ネストホテル東京半蔵門 op 18 mrt 2024
この度はネストホテル東京半蔵門にご宿泊いただき、誠にありがとうございます。ごゆっくりお過ごしいただけたようで安堵しております。これからもお客様の滞在が快適となるよう努めて参ります。またお近くへお越しの際はぜひお待ちしております。お忙しい中、貴重なご意見をいただきありがとうございました。

6/10 – Redelijk

Luis

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
It is very close to Imperial Palace, Ginza. I did not like, rooms are extremely small and there is not breakfast, only coffee and bread
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 15 mrt 2024
Dear guest. Thank you for staying with us. We regret that you were not satisfied with the size of your room.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.Thank you for your time and valuable feedback.

8/10 – Goed

Kristin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great central location. Small rooms but that’s Japan! Highly recommend!
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 12 mrt 2024
Dear guest. Thank you for staying with us.It takes 30-seconds for walk from Hanzomon station. Also, Nagatacho station and Kojimachi station are within walking distance from the hotel.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.We look forward to seeing you again.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Kristin, Needham

4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 4 apr 2024
Dear guest. Thank you for staying with us. It is an honor to hear that from you.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.We look forward to seeing you again.Best regards,

6/10 – Redelijk

hsin-chen

Negatief: Netheid
初めてホコリがある🙄 後で、よくなっていた。
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 8 mrt 2024
Dear guest. Thank you for staying with us. Based on the feedback we have received, we will work hard to create a comfortable space for our guests to relax and enjoy a stress-free stay. Thank you for your time and valuable feedback. Nest hotel Tokyo Hanzomon

10/10 – Uitstekend

Kay Angelli

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff. Helpful. Very clean. No breakfast, just bread and coffee. No bellman.
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 6 mrt 2024
Dear guest. Thank you for staying with usIt is an honor to hear that from you.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.We look forward to seeing you again.Sincerely,Nest hotel Tokyo Hanzomon

8/10 – Goed

NORIKO

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
思ってたよりきれいでした
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ネストホテル東京半蔵門 op 9 mrt 2024
この度はネストホテル東京半蔵門にご宿泊いただき、誠にありがとうございます。これからも客室のみならず、ホテル全体を清潔に保つよう努めて参ります。またお近くへお越しの際はぜひお待ちしております。

6/10 – Redelijk

mai

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid
一泊でお世話になりました。 フロント前に自由に飲めるコーヒーがあり、コーヒー好きな私にとってはとても嬉しかったです。 朝は無料でパンを頂けます。 少し残念な点は、大人2人子供2人で宿泊したのですが部屋に入ってみると子供のアニメティやバスタオル、スリッパもありませんでした。フロントに何度か電話わやしても繋がらず…こちらからフロントに行き、子供のアニメティを受付でチェックイン時に渡すのを忘れましたと言われました。すぐに対応くださいましたが、せめて子供分のバスタオルは初めから部屋に準備いただけると助かると思いました。 チェックイン後、ソファーを動かしてみんなでご飯を食べたのですが、ソファーの下がゴミだらけ…部屋の壁紙は剥がれかけが数箇所…ベッドのそばに置いてある時計は止まっている…窓と思い風景を見たくてブラインドを開けると、まさかの非常階段?でそこは少し残念でした。 見えている場所は綺麗に掃除されていました。 総合的にそこまで良くもなく悪くもなく…と言った印象でした。
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ネストホテル東京半蔵門 op 6 mrt 2024
この度はネストホテル東京半蔵門にご宿泊いただき、誠にありがとうございます。ご滞在中は清掃に不備があり、ご不快な思いをさせてしまい大変申し訳ございません。またご利用をいただく際には快適にお過ごしいただけるよう、居心地の良い空間作りに励んで参ります。お忙しい中、貴重なご意見をいただき誠にありがとうございました。ネストホテル東京半蔵門

8/10 – Goed

Manmeet

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very good!
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 3 mrt 2024
Dear Manmeet,Thank you for staying at the Nest Hotel Tokyo Hanzomon. We are glad to hear that you had a comfortable stay with us. We look forward to serving you again.

10/10 – Uitstekend

NAYOUNG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
지하철 역 바로 앞이 숙소라서 돌아다니다 숙소에서 쉬고 다시 나가기 좋습니다. 시부야, 아키하바라, 도쿄역 등 지하철로 20분 이내였기에 이동하기 굉장히 편리했어요. 비즈니스 호텔답게 룸이 크지는 않았지만 청결하고 있을 건 다 있어요. 청소도 깨끗하게 해줍니다. 도쿄를 다시온다면 그 여행도 이 숙소에서 묵고 싶어요.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 1 mrt 2024
Dear NAYOUNG.네스트 호텔 도쿄 한조몬에 숙박해 주셔서 감사합니다. 접근성에 대한 칭찬을 받게 되어 기쁘게 생각합니다. 그리고 편안하게 숙박하실 수 있었던 것도 매우 기쁩니다. 다시 일본에 오실 때 저희 직원 일동은 여러분을 기다리고 있습니다.

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed our stay here! Everything was very clean, the staff was very helpful (even tho we only spoke English they still were super helpful!) the room was small but that’s expected here in Tokyo. The bread in the mornings was a cute touch. I love how simple and modern everything was
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 29 feb 2024
Thank you very much for staying at the Nest Hotel Tokyo Hanzomon. We are relieved to hear that you had a relaxing stay with us. Thank you for taking time out of your busy schedule to give us your valuable feedback.

8/10 – Goed

Ignacio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 29 feb 2024
Dear guest.Thank you for staying with us. It is an honor to hear that from you.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.Best regards,

8/10 – Goed

Ignacio

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 29 feb 2024
Dear guest.Thank you for staying with us. It is an honor to hear that from you.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.Best regards,

10/10 – Uitstekend

YONGMO

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 23 feb 2024
Thank you for staying with us.We look forward to your next stay.

10/10 – Uitstekend

Yoko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
便利なロケーション
地下鉄の駅から近く、都内のアクセスが良く便利なロケーションです。お部屋はこじんまりとしていますが、バスタブがあり、アメニティ、ボトルウォーター、コーヒーなどが揃っています。 朝にロビーでコーヒーとパンのサービスが付いてました。 活動の拠点としてまた利用させていただきます。
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

hwan hi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 20 feb 2024
Thank you very much for staying at the Nest Hotel Tokyo Hanzomon. We are relieved to hear that you had a relaxing stay with us. Thank you for taking time out of your busy schedule to give us your valuable feedback.

10/10 – Uitstekend

KIYOHISA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jay

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van ネストホテル東京半蔵門 op 11 feb 2024
この度はネストホテル東京半蔵門にご宿泊いただき、誠にありがとうございます。ごゆっくりお過ごしいただけたようで安堵しております。これからもお客様の滞在が快適となるよう努めて参ります。ネストホテル東京半蔵門

10/10 – Uitstekend

Yusuf ziya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
İyi şokasyon, güleryüzlü ve ilgili personel.. girişte bulunan kahve ikramı ve lahvaltı için verilen sıcak ekmek ve kekler de cok guzeldi. Kötü bir yorum yapamayacagım
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ネストホテル東京半蔵門 op 11 feb 2024
この度はネストホテル東京半蔵門にご宿泊いただき、誠にありがとうございます。また、お褒めのお言葉を賜り大変光栄でございます。重ねて御礼申し上げます。これからもお客様の滞在が快適となるよう努めて参ります。またのご利用を従業員一同、お待ちしております。ネストホテル東京半蔵門

10/10 – Uitstekend

Eck Qui

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was good but some noises came from the bathroom while I were inside the room if I had got out of the room and lights off then there won’t be any noise anymore
8 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 4 feb 2024
Dear guest. Thank you for staying with us.We apologize for any inconvenience caused by the noise during your stay. Based on the feedback we have received, we will work hard to create a comfortable space for our guests to relax and enjoy a stress-free stay.Thank you for your time and valuable feedback.

6/10 – Redelijk

Michihisa

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van ネストホテル東京半蔵門 op 11 feb 2024
この度はネストホテル東京半蔵門にご宿泊いただき、誠にありがとうございます。これからもお客様の滞在が快適となるよう努めて参ります。お忙しい中、貴重なご意見をいただき誠にありがとうございました。ネストホテル東京半蔵門

10/10 – Uitstekend

YASUHITO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅にも近く、設備も新しく、とても快適に宿泊出来ました。朝食の無料サービスも有り難かったです。 また利用したいと思います。
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van ネストホテル東京半蔵門 op 1 feb 2024
この度はネストホテル東京半蔵門にご宿泊いただき、誠にありがとうございます。また、お褒めのお言葉を賜り大変光栄でございます。重ねて御礼申し上げます。これからもお客様の滞在が快適となるよう努めて参ります。またのご利用を従業員一同、お待ちしております。この度はお忙しい中、ご投稿ありがとうございました。

10/10 – Uitstekend

Tina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very helpful and the room was clean and nice. Close to the metro as well.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 30 jan 2024
Thank you very much for staying at the Nest Hotel Tokyo Hanzomon. We are very honored by your kind words of praise. Thank you again.Our hotel is about a 30-second walk from Exit 1 of Hanzomon Station.It is also within walking distance of Nagatacho Station and Kojimachi Station, making it a convenient location for our guests.We will continue to make every effort to make your stay with us as comfortable as possible.We look forward to welcoming you again when you are in the neighborhood.Thank you for taking the time to give us your valuable feedback.

10/10 – Uitstekend

FUSASHI, urasoe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても快適でした
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ネストホテル東京半蔵門 op 2 feb 2024
この度はネストホテル東京半蔵門にご宿泊いただき、誠にありがとうございます。また、お褒めのお言葉を賜り大変光栄でございます。重ねて御礼申し上げます。またお近くへお越しの際はぜひお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Leonardo

We loved the location
10 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 4 feb 2024
Dear guest. Thank you for staying with us.We are glad that you liked the location of our hotel. It takes 30-seconds for walk from Hanzomon station. Also, Nagatacho station and Kojimachi station are within walking distance from the hotel.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Nest Hotel Tokyo Hanzomon op 28 jan 2024
Dear guest.Thank you for staying with us. It is an honor to hear that from you.We will continue to make every effort to make your stay with us a pleasant one.Best regards,