Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 164 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
56
Gastenscore: 8 - Goed. 86 van 164 beoordelingen" "
8 - Goed
86
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 164 beoordelingen" "
6 - Redelijk
14
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 164 beoordelingen" "
4 - Matig
8
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 164 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
A
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf voor zakelijk verblijf.
A
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
A
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf zakelijk. Lekker ontbijt.
A
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
A
Zakenreiziger
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig verblijf
A
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
A
Zakenreiziger
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig verblijf voor (zakelijke) overnachting
A
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
A
Zakenreiziger
12 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima overnachting en diner
A
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
A
Zakenreiziger
29 feb 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor zakelijke voorovernachting. Fijn dat parkeren gemakkelijk voor de deur kan en gratis is en zonder slagboom. Zwembad ook fijn.
A
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Els
Reisde met familie
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed restaurant met goede bediening netjes en goed personeel.
Els
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Esther
21 jan 2024
Esther
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
A
14 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
A
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Leon
13 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, rustig en vriendelijk.
Leon
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Vanessa
2 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Vanessa
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Denise
Reisde met familie
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardig personeel, goed ontbijt. Ruime familiekamer. Alleen mocht de badkamer wat schoner. We zouden er gerust nog eens verblijven.
Denise
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
lydia
13 aug 2023
Positief: Personeel en service
lydia
3 nachten verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Ronnie
Reisde met familie en kleine kinderen
19 jul 2023
Te kleine kamers. Ontbijt is matig. Sinaasappel sap wordt gemengd met water. Restaurant te duur voor de kwaliteit die wordt geboden.
Ronnie
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Arjo Rouw Operations Manage op 20 jul 2023
Allereerst vind ik het erg vervelend om te horen dat uw verblijf in ons hotel niet geheel aansloot bij uw verwachting.Graag wil ik u bedanken voor het achterlaten van uw review. Hartelijke groeten,
6/10 – Redelijk
Emily
Reisde met partner
16 jul 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Balie personeel was prima. Personeel in het restaurant stond uitgebreid achter de bar te kletsen terwijl er genoeg te doen was tijdens het ontbijt buffet. Er waren geen mokken, lepels, glazen, of tafels zonder vieze borden beschikbaar. Erg jammer, want ben verder tevreden over dit hotel.
Emily
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Arjo Rouw Operations Manager op 20 jul 2023
Graag wil ik u danken voor uw complimenten en mooie waarderingscijfer. Met uw opmerkingen geeft u ons meer inzicht waar nog te verbeteren en zo de mogelijkheid onze service voor onze gasten nog te verhogen. Graag tot een volgende keer bij Churchill Hotel Terneuzen. Hartelijke groeten,
8/10 – Goed
Stephanie
2 jul 2023
Stephanie
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Ingrid
28 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ingrid
1 nacht verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Jolanda
Reisde met partner
23 jun 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel met prima service echter een beetje vergane glorie. Niet met zijn tijd meegegaan.
Basis ontbijt waarbij het lokale aspect ontbreekt.
De eye catcher voor dit hotel, een werkelijk spectaculair uitzicht, werd tenietgedaan door smerige ramen met spinnenwebben, jammer.
Personeel maakt veel goed
Jolanda
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Tonnie
29 mei 2023
Tonnie
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Addy
25 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Addy
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
erik
24 mei 2023
erik
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Stephanie
Zakenreiziger
6 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een nachtje ivm werk.
Stephanie
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Cornelis
Reisde met partner
30 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
we vonden alleen de ruimte om eigen fietsen te parkeren te klein. Het stond vol met huurfietsen en er werd ook nog ruimte in beslag genomen om kleine kratjes te beschilderen!
Cornelis
4 nachten verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
Klaas
21 apr 2023
Negatief: Personeel en service
Kamer te duur in vergelijking met wat het hotel en de kamer bieden.
Ervaring van het personeel is onder de maat op enkele uitzonderingen na.
De keuken is heel matig. Je verwacht meer van dit hotel.
Klaas
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Arjo ROuw op 24 apr 2023
Allereerst vind ik het erg vervelend om te horen dat uw verblijf in ons hotel niet geheel aansloot bij uw verwachting.Graag wil ik u bedanken voor het achterlaten van uw review. Hartelijke groeten,Arjo RouwOperations Manager
6/10 – Redelijk
annemiek
22 mrt 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
annemiek
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Arjo Rouw op 24 apr 2023
Hartelijk dank voor uw review en opmerking.Met vriendelijke groet,Arjo RouwOperations Manager
4/10 – Matig
Erik, Amsterdam
Reisde met een groep, Reisde met partner
8 mrt 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
uniek was de badkuip midden in de kamer.
Erik
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Arjo ROuw op 24 apr 2023
Graag wil ik u bedanken voor het delen van uw positieve ervaring. Het is fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf!Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten, Vriendelijke groeten,Arjo RouwOperations Manager
8/10 – Goed
john
1 jan 2023
john
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Willem
Zakenreiziger
8 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uiterlijke schijn bedriegt.
Aan de buitenkant oogt het hotel als een flatgebouw in de voormalige DDR. Grauw en lelijk.
Van binnen ziet het er echter prima uit. De kamer die ik had, is royaal en netjes. Helaas ontbreekt airconditioning en de douchekop gaf een te bescheiden straal.
De maaltijd in het restaurant was van uitstekende kwaliteit op een mooi opgemaakt bord.
Willem
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van . op 10 jun 2022
Hartelijk dank voor uw review. Graag tot ziens.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Blanken
General Manager
8/10 – Goed
Marcel
19 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Marcel
3 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Philippe
14 mrt 2022
Philippe
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van . op 23 mrt 2022
Thank you for rating us on Hotels.com!
Regards,
Jeroen Blanken
General manager
10/10 – Uitstekend
Marielle
26 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Prima, netjes
Marielle
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van . op 28 okt 2021
Hartelijk dank voor deze goede review. We vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is geweest.
Graag tot ziens!
Jeroen Blanken
General manager
8/10 – Goed
Jan Willem
22 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan Willem
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Arjo ROuw op 18 sep 2021
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this pleasant rating. We hope to welcome you again!
Best regards,
Arjo Rouw
Operations Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 aug 2021
Positief: Netheid
View on the bay only from the restaurant
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van . op 3 aug 2021
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this review. We hope to welcome you again!
Best regards,
Jeroen Blanken
General Manager
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ruime kamer, vriendelijk personeel, goed gegeten in het bijbehorende restaurant. Helaas s avonds problemen met een verstopte wc waardoor het douche water niet meer weg liep en de badkamer blank stond. Nachtwacht heeft de badkamer gedweild en de wc getracht te ontstoppen. Dit is half gelukt waardoor we wel weer konden douchen, de wc was helaas onbruikbaar. Een andere kamer was er niet vrij waardoor we het openbare toilet op de gang hebben moeten gebruiken. Wc is inmiddels weer ontstopt gelukkig 😉
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van . op 20 jul 2021
Allereerst erg vervelend om te horen dat u problemen heeft ondervonden door een verstopping. Wel fijn dat u onze medewerkers als vriendelijk en de nachtreceptionist als behulpzaam heeft ervaren.
Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Blanken
General manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel aan het water, met prima restaurant.
Fijne kamers, netjes en schoon.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Arjo Rouw op 22 jun 2021
Hartelijk dank voor uw mooie review en graag tot ziens!
Vriendelijke groeten,
Arjo Rouw
Operations Manager
10/10 – Uitstekend
Ron
Zakenreiziger
20 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ron
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van . op 22 apr 2021
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this review. We hope to welcome you again!
Best regards,
Jeroen Blanken
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice clean hotel, friendly staff, good kitchen
Breakfast was great, as was the dinner we had in the hotel's restaurant. Our room on the 3rd floor overlooked the water, which was lovely. Service was good and the bed was comfortable
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van . op 8 okt 2020
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this pleasant review. We hope to welcome you again!
Best regards,
Jeroen Blanken
General Manager
10/10 – Uitstekend
Paulus
14 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WE in Terneuzen
Wij wisten niet wat te verwachten in deze Corona tijden maar ons verblijf viel geweldig mee.
In de kamer waren zeteltjes en tafel weggenomen wegens hygiënische redenen veronderstel ik. Dit gaf het gevoel dat het hotel de maatregelen heel ernstig neemt. Overal staan flacons met desinfecterende gel met de nota om deze regelmatig te gebruiken.
In het restaurant stonden de tafels verder uit elkaar en bediening en eten waren top.
Ontbijt was geen zelfbediening maar alles was voorhanden. Wij kregen een schenkblad met daarop een mandje met broodjes en ontbijtkoeken, een bordje met charcuterie en kaas, en naar wens omelet met spek of een gekookt eitje. Indien we niet genoeg hadden, konden we altijd bij vragen maar voor ons was het meer dan voldoende.
Kortom , het deed deugd er eens uit te zijn na de quarantaine.
Paulus
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van . op 15 jul 2020
Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens!
Met vriendelijke groet,
Jeroen Blanken
General Manager
8/10 – Goed
lea
Reisde met een groep
27 jun 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk en netjes,wel erg streng ivm coronaregels,maar begrijpelijk.
Hebben wel moeten aandringen om buiten te dineten,was tel beloofd,maar eerst niet mogelijk.
Na enige discussie wel,dus wij happy
lea
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van . op 29 jun 2020
Fijn om te horen en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen!
Hartelijke groeten,
Jeroen Blanken
General Manager
6/10 – Redelijk
robert
1 jun 2020
Weekend at the Westerschelde
The room we stayed did not have air con, lacking view at the Schelde river. The view at the river is only good from the restaurant. Hotel has well adopted the 1.5 meter distancing rules. Nice swimming pool, breakfast is ok. Alleyway to the room was warm due to sunshine & hot temperatures outside.
robert
1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van . op 2 jun 2020
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this review. We hope to welcome you again!
Best regards,
Jeroen Blanken
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi uitzicht. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Nette kamer.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van . op 16 mrt 2020
Fijn om te horen en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen!
Hartelijke groeten,
Jeroen Blanken
General Manager
10/10 – Uitstekend
Kris
Reisde met een groep
3 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een aanrader !
heel goed en verzorgd hotel , lekker ontbijt en mooi zicht bij het ontbijt ... kamer ook proper , ruim en vernieuwd
Kris
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van . op 6 feb 2020
Wat fijn om te horen en hartelijk dank voor uw review!
Met vriendelijke groet,
Jeroen Blanken
General Manager
8/10 – Goed
Antonius
Zakenreiziger
18 dec 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antonius
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van . op 24 dec 2019
Thank you for rating us!
Regards,
Jeroen Blanken
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen commentaar deze keer. Alles was in orde zoals altijd
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Paul
Zakenreiziger
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hampshire Churchill Terneuzen
Prima hotel, kom hier vaker.
Restaurant is wat netter/duurder dan gemiddeld, wel erg lekker gegeten. Dit is in het verleden anders geweest, dus hierin vooruitgang.
Paul
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 nov 2019
Kamer met uitzicht op benzinestation. Niet zo fijn. Ontbijt prima.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Arjo Rouw op 28 nov 2019
Hartelijk dank voor uw review ! Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen.
Vriendelijke groeten,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van . op 29 okt 2019
Thank you for rating us on Expedia.
Regards,
Jeroen Blanken
General Manager
10/10 – Uitstekend
Els, Houten
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Uniek is de ligging aan de Westerschelde! Het is mogelijk om bij het ontbijt uitzicht te hebben op de Scheepvaart.
Els
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van . op 22 aug 2019
Fijn om te horen en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen!
Hartelijke groeten,
Jeroen Blanken
General Manager
8/10 – Goed
Guillaume
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij komen hier jaarlijks terug , geweldig hotel.
Guillaume
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van . op 7 aug 2019
Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens!
Jeroen Blanken
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ik Kan moeilijk lopen, ondanks een rollator. Het personeel hielp mij alles. Ik wil geen invalidekaart,maar toch mocht ik van een invalidparkeerplaats gebruik maken.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van . op 22 jul 2019
We doen het graag! Hartelijk dank voor uw review.
Jeroen Blanken
General Manager