Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 236 van 573 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
236
Gastenscore: 8 - Goed. 232 van 573 beoordelingen" "
8 - Goed
232
Gastenscore: 6 - Redelijk. 73 van 573 beoordelingen" "
6 - Redelijk
73
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 573 beoordelingen" "
4 - Matig
19
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 573 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
13
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Raimon
10 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raimon
6 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Joost
Reisde met partner
19 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
een fijn hotel: ruime kamers met een zitbank! veel en goede faciliteiten. erg goede service, vriendelijk personeel.
alles netjes en schoon onderhouden.
Joost
8 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Sandra, Manager, GF Fañabe op 2 dec 2022
Beste gast,Bedankt voor het delen van uw vriendelijke recensie. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.Bedankt voor uw positieve opmerkingen We hopen uw snel te zien bij een terugkerend bezoek.Met vriendelijke groeten,
8/10 – Goed
P.C. den
Reisde met partner
5 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel. Voldeed aan onze verwachtingen.
P.C. den
10 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Gf Fañabe op 16 dec 2021
Dear Customer,
Thank you very much for your positive feedback.
Please do not hesitate to contact us anytime you need
Kind Regards
GF Fañabe Team
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
12 sep 2020
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Gf Fañabe op 17 sep 2020
Dear Customer,
Thank you very much for your feedback.
Please do not hesitate to contact us anytime you need
Kind Regards
GF Fañabe team
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs/kwaliteit. Mooie grote kamer.
Druk restaurant
Geverifieerde reiziger
15 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Gf Fañabe op 22 dec 2019
Dear customer ,
Thank you very much for your positive feedback.
Please do not hesitate to contact us anytime you need
Kind Regards
GF Fañabe team
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Animatie team zeer goed met kinderen! Alle leeftijden en zeer aardige en interactive jongens.
Ontbijt zaal is vreetschuur omdat er geen tafels worden aangewezen en iedereen naar binnen loopt om plaatsje te bemachtigen. Ontbijt tafels niet gedekt dus geen bestek of kop en schotel op tafels. Koffie bij ontbijt en bar savonds niet te drinken. Juice de orrange is siroop. Jammer want dat zijn zaken die het hotel heel snel kan aanpassen. Prima hotel maar zou persoonlijk alleen accomodatie boeken en uit eten smorgens en savonds, veel leuker en beter!
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Gf Fañabe op 3 mei 2019
Dear customer,
Thank you very much for your feedback. We will make sure to keep your comments for the future improvements.
Please do not hesitate to contact us anytime you need
Kind Regards
GF Fañabe team
8/10 – Goed
Aubrey, Zoetermeer
4 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Compleet hotel in hartje Costa Adeje.
Beetje gedateerde kleurstelling, maar anders dan dat hulpvaardig en aardig personeel, veel faciliteiten en activiteiten en een goed ontbijtbuffet.
Aubrey
10 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van De Manager, GF op 13 jul 2018
Beste gast,
Bedankt voor het delen van uw vriendelijke recensie.
We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
Bedankt voor uw positieve opmerkingen We hopen uw snel te zien bij een terugkerend bezoek.
Met vriendelijke groeten,
6/10 – Redelijk
Pierre, Eindhoven
29 apr 2018
Positief: Netheid
Groot hotel met veel kamers.
Aardig hotel met een goede verzorging in de kamers en van de bediening.
Door het groot aantal kamer is het ontbijt en diner wel nogal massaal en onrustig.
S'avonds muzikaal vertier.
Speelkelder voor de kinderen.
Pierre
10 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Manager, GF FAÑABE op 12 mei 2018
Beste Gast,
Heel erg bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat je een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad. Het spijt ons voor een drukke tijd in ons restaurant tijdens de eet- en ontbijttijd. We hebben uw mening doorgestuurd naar de verantwoordelijke persoon en zullen er rekening mee houden voor de toekomstige verbeteringen.
Ik wens het beste voor je
vriendelijke groeten
10/10 – Uitstekend
Gilberte, gent
21 feb 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
comfortabele bedden, toplocatie
Het was een aangenaam verblijf. Volgende keer zouden we graag een kamer aan de binnenkant of voorkant van het hotel en een hogere verdieping. Nu zaten wij juist op de hoogte van de parking achter het hotel, wat niet zo aangenaam was. Alleen maar zicht van geparkeerde wagens en een afvalcontainer.
Gilberte
8/10 – Goed
Suzanne, Oosterhout
22 mei 2010
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Fanabe costa Sur
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij moesten de terugweg omboeken door de aswolk en we konden in het hotel online boeken en de tickets hebben ze netjes voor ons uitgeprint! Hotel was erg schoon er werd goed gepoetst. De kinderen hebben het ook erg naar hun zin gehad en vonden de minidisco en shows erg leuk.
Het eten was ook goed. Iedere dag volop keus. Ook waren de prijzen van de drankjes goed betaalbaar (vooral de wijn!)
Alleen jammer dat er weinig Nederlandse kinderen waren om mee te spelen. Maar wel zeker voor herhaling vatbaar.
Suzanne
10/10 – Uitstekend
Hendrikje, Didam, Nederland
11 jun 2009
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn vakantie adres
1e week van juni in hotel Fanabe verbleven. Prima hotel, nette bediening en genoeg animatie. Personeel spreekt weinig engels, duits of frans. Deze week, buiten het hoogseizoen, was een prima week.
Hendrikje
10/10 – Uitstekend
Jesús
Reisde met partner
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien ubicado,bien conservado,buen buffet, excelente animación,limpio,lo único habitación ruidosa y camas incómodas.
Jesús
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van RRPP op 20 mei 2024
Estimado Jesús;Gracias por sus amables comentarios. En cuanto a la ubicación de su habitación, hubiéramos estado encantados de ofrecerles un cambio a otra habitación más tranquila. Esperamos volver a recibirles pronto.Un saludo;Cristina Marín.
6/10 – Redelijk
Domingo David
Reisde met partner
17 mei 2024
No había jabón de manos en el baño de la habitación igual que tampoco bolsa de basura en la papelera del baño
Domingo David
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van RRPP op 19 mei 2024
Estimado huésped;Gracias por dedicar parte de su valioso tiempo a realizar esta valoración.Dentro de nuestra política de sostenibilidad, evitamos en lo posible la generación de residuos innecesarios. Apelamos a la contribución de nuestros huéspedes en esta tarea de cuidado del medio ambiente, indicándoles (tal y como se explica en la información disponible en las habitaciones y en los diferentes soportes) que las comodidades están a su completa disposición según sus necesidades, y para ello sólo tienen que comunicárnoslo. Le pedimos disculpas si no se le informó debidamente sobre esta acción.En cuanto a las bolsas de basura del baño y de la habitación en general, se retiran y reponen si es necesario en todas las habitaciones. Sentimos si en esta ocasión no fue así y nos hubiera gustado haber sido informados para poder solventarlo durante su estancia.Gracias de nuevo por su comentario. Esperamos volver a verle pronto.Un saludo,Cristina Marín.
10/10 – Uitstekend
Marcelo
Zakenreiziger, Reisde met partner
16 mei 2024
Muy bien todo
Es curioso que el shampoo lo den en recepción y eso no es cómodo
Problemas de internet solucionado por buena onda de los empleados
Nos apenas que a viajeros tan calificados , nos den tomo en un 1er piso sin vista al mar sin upgrade
Marcelo
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Danisa, Directora, GF Fañabé op 17 mei 2024
Estimado Huésped,Gracias por sus comentarios. Nos alegra saber que tuvo una buena experiencia en general. Podemos aclarar que, de acuerdo con nuestra política de sostenibilidad, las amenities se suministran de acuerdo a los requerimientos de los huéspedes.Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente y ofrecerle una estancia aún mejor.Saludos
6/10 – Redelijk
Richard
Reisde met partner
6 mei 2024
Room was tired, chipped tiles on the floor
Bath towels are small and very thin
Hard to dry your whole body with one towel
Richard
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van RRPP op 9 mei 2024
Dear Richard;Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay. We regret that, in some respects, we did not fully meet your expectations. Rest assured, we take your comments seriously and will address these issues promptly to ensure a more comfortable experience for our guests in the future. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.Best regards.
6/10 – Redelijk
Cristian George, Greenock
21 apr 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It was just ok …
Cristian George
13 nachten verbleven in april 2024
Reactie van RRPP op 22 apr 2024
Dear Mr. Trufasu;Thank you for taking the time to share your experience at GF Fañabé. We would be very grateful if you could let us know if there were any aspects of your stay that we could improve.Thank you again for your collaboration. Best regards; Cristina Marín - Guest Relations.
8/10 – Goed
Sarah
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van RRPP op 22 apr 2024
Dear Mrs. Daniels;Thank you for completing this survey. Your feedback is a generous source of motivation and encouragement for us to continue offering superior value and consistent service to all our guests.We hope you will give us a new opportunity to welcome you back to our Hotel.Kind regards;Cristina Marín - Guest Relations.
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met partner
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra
Thomas
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van RRPP op 11 apr 2024
Dear Mr. Thomas; Thank you for rating us. We are delighted to know that you enjoyed your experience with us at GF Fañabé.We look forward to seeing you again soon!Best regards;Cristina Marín.
8/10 – Goed
Geoffrey
Reisde met een groep
2 apr 2024
Positief: Voorzieningen
Great stay with friends
Geoffrey
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van RRPP op 2 apr 2024
Dear Mr. Arnold;Thank you for choosing GF Fañabé for your holiday and for taking the time to share your experience.We thank you for your positive review of your stay with us.We hope to see you back soon!Best regards;Cristina Marín.
8/10 – Goed
Rosa Mar Ramos
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
30 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo correcto! Mucha gente reservando piscina demasiado temprano
Rosa Mar Ramos
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van RRPP op 31 mrt 2024
Querida Sra. Ramos;Gracias por valorar positivamente a nuestro hotel GF Fañabé. En cuanto a las áreas piscina, contamos con 3 en la planta baja con amplias terrazas y tumbonas y otra en la azotea, también con una amplia terraza y tumbonas. Respecto a la ocupación de las hamacas, nuestra política estipula que está prohibido que se reserven. Aunque algunos huéspedes no respeten la normativa, nuestro personal de seguridad hace lo que está en su mano para evitar que esto suceda. Finalmente, estamos encantados de saber que, en general, todo estuvo a su gusto y su experiencia cumplió con sus expectativas.Esperamos volver a verles pronto. Un saludo;Cristina Marín - Relaciones Públicas.
8/10 – Goed
Sarah
Reisde met familie
19 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evening entertainment provided at the outdoor pool bar. The stage was quite small, temperature quite chilly and most people resorted to wearing coats. On a previous stay entertainment took place in an indoor theatre facility which was far preferable.
Sarah
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van RRPP op 20 mrt 2024
Dear Sarah;Thank you for taking the time to share your experience at GF Fañabé. It is very important for us to interact with our guests and to take note of their opinions and suggestions. Only through this, it will be possible for us to develop our services and improve our guests' stays.We hope to see you soon in a near future.Best regards;Cristina Marín - Guest Relations.
2/10 – Ontzettend slecht
SANDEEP
Reisde met familie
5 mrt 2024
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not what i expected. Rooms were very dusty, have to request for shampoo and gels. Breakfast was overcrowded despite going off season. Hotel in need of modernisation and modern decor.
SANDEEP
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Danisa, Manager, GF Fañabe op 6 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your comments. We regret that not all aspects of our hotel were completely to your satisfaction, nevertheless, we appreciate the feedback. This is important to us as we work every day to improve.Thank you for your visit.Regards
10/10 – Uitstekend
silvia
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
silvia
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van RRPP op 14 mrt 2024
Dear Silvia;Thank you for sharing your experience at GF Fañabé.We do hope we will have the pleasure of welcoming you back in a near future.Kind regards;Cristina Marín - Guest Relations.
10/10 – Uitstekend
Jonathan Robert
Reisde met familie en kleine kinderen
2 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great fun - we had a blast there. I went with my son for 4 nights and the weather was of course fantastic. We pretty much spent all our time in the pool.
Food was decent and the staff entertainment guys were great fun.
Loved it!
Jonathan Robert
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van RR PP op 3 mrt 2024
Dear Mr Robert; Thank you for your comments on your recent stay.We are glad to hear that you had a good holiday.We hope to see you back soon!Best regards;Cristina Marín - Guest Relations.
10/10 – Uitstekend
Bjorg
27 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a lovely stay at GF FAÑABÉ.
Bjorg
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van RRPP op 28 feb 2024
Dear Bjorg;Thank you so much for writing this review about your stay at GF Fañabe .We appreciate it since direct feedback from our customers is the best way to improve our hotel and level of service.We are looking forward to seeing you back!Best regards;Cristina Marín.
10/10 – Uitstekend
Christina
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christina
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van RRPP op 27 feb 2024
Dear Christina;We would really like to express our thankfulness for having chosen our GF Fañabe as your holiday destination and for taking part of your precious time to share your punctuation. Best regards.
8/10 – Goed
Margitta
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Margitta
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van RRPP op 27 feb 2024
Dear Margitta;Thank you for sharing your experience with us at GF Fañabé. We hope to see you in the near future!Best regards.
2/10 – Ontzettend slecht
JUAN JOSE
23 feb 2024
JUAN JOSE
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van RRPP op 22 mrt 2024
Estimado cliente,Gracias por tomar parte de su tiempo en puntuarnos.Estaríamos encantados de que nos dijera si hubo algo que no le gustó, ya que la puntuación no es muy alta.Gracias de nuevo por su reseña.Un cordial saludo.
8/10 – Goed
Danielle
Reisde met familie
23 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Danielle
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van RRPP op 23 feb 2024
Dear Danielle;Thank you for taking part of your precious time to share your experience at GF Fañabé.We hope to see you back!Best regards;Cristina Marín, Guest Relations.
4/10 – Matig
Linda
22 feb 2024
Linda
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van RRPP op 27 feb 2024
Dear Linda; Thank you for rating us. We would be very pleased if you could tell us if there was anything you did not like, since the punctuation is not very high.We hope you will give us a new opportunity to welcome you back to our Hotel.Kind regards.
8/10 – Goed
Mahantesh
Reisde met familie
21 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had lovely stay.Entertainment and activities for all age group. Near to the beach. Breakfast was good. Dinner was ok, limited options for vegetarians. It would have been good if there were few more vegetarian dishes ever day.
and salads and veg food needs to arranged separately.
Bedding were good had good sleep. We had road facing room which we felt was best.
Hotel needs refurbishment. Easy access to public transport.
over all very good stay will definitely go back.
Mahantesh
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Danisa, Manager, GF Fañabe op 22 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your comments. and feedback. We are very pleased you enjoyed your stay and look forward to seeing you again in the future.Best regards
10/10 – Uitstekend
Michael
17 feb 2024
Michael
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van RRPP op 21 feb 2024
Dear Michael; Thank you for your rating. We hope to see you soon back at GF Fañabé!Best regards;Cristina Marín.
10/10 – Uitstekend
Michael
17 feb 2024
Michael
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A fine hotel
We had a lovely stay in February. The staff were exceptional, always friendly. The choice at breakfast was huge and freshly prepared.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van RRPP op 21 feb 2024
Dear guest; Thank you for your kind feedback! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Our team takes great pride in providing exceptional service, and it is wonderful to know that you found them friendly and accommodating. We strive to offer a wide variety of freshly prepared breakfast options to cater to all tastes, and we are delighted that you appreciated the selection. We look forward to welcoming you back for another wonderful experience in the future!Best regards;Cristina Marín.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van RRPP op 21 feb 2024
Dear guest; Thank you for rating us. We hope to see you soon back to GF Fañabé.Best regards;Cristina Marín.
10/10 – Uitstekend
Anne
Reisde met familie
13 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anne
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Danisa, Manager, GF Fañabe op 15 feb 2024
Dear Anne,Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We hope you will visit us again.Regards
10/10 – Uitstekend
Sean
13 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Happy Holiday
We have been to Tenerife south many times and this hotel was by far the best experience. Our suite on the third floor was excellent with a big balcony and sun loungers and parasol. There is always something small that needs attention. We could not find the control switch for the AC for three days and it was annoying at night time trying to sleep.A booklet in the room explaining where everything is would be very helpful.
Sean
10 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van RRPP op 13 feb 2024
Dear Sean; Thank you for your valuable feedback, it is a generous source of motivation and encouragement for us to continue offering superior value and consistent service to all our guests.We hope you will give us a new opportunity to welcome you back to our Hotel.Kind regards;Cristina Marín, Guest Relations.
10/10 – Uitstekend
Anthony
Reisde met partner
8 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What lifts this hotel above lots of other hotels is the kind and caring actions of all the staff, wonderful people all of them.
Anthony
28 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van RRPP op 13 feb 2024
Dear Anthony;Thank you immensely for taking the time to share your review of your recent stay at GF Fañabe. Your feedback holds immense value to us as it guides our ongoing efforts to enhance our hotel and elevate our service standards. We are genuinely grateful that you chose GF Fañabe as your holiday destination, and we truly appreciate your thoughtful contribution. Your satisfaction is our utmost priority, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back for another remarkable experience.Best regards;Cristina Marín, Guest Relations.
6/10 – Redelijk
Essi
Reisde met familie
6 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Essi
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van RRPP op 7 feb 2024
Dear Essi;Thank your for rating us.We would be very pleased if you could tell us if there was anything you didn't like, since the punctuation is not very high.Thank you again for your review.Best regards;Cristina Marín, Guest Relations.
8/10 – Goed
Elaine
Reisde met een groep
5 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elaine
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van RRPP op 6 feb 2024
Dear Elaine; Thank you for taking part of your time to share your experience in GF Fañabé. We are happy to know that you enjoyed your stay and we look forward to seeing you back.Best regards;Cristina Marín, Guest Relations.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 jan 2024
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
21 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van RR PP op 30 jan 2024
Dear customer,Thank you for your feedback about your recent stay.We would be very pleased if you could tell us if there was anything you didn't like, since the punctuation is not very high.Thank you again for your reviewKind regards;Cristina Marín.
10/10 – Uitstekend
Margaret
28 jan 2024
Margaret
17 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van RRPP op 30 jan 2024
Dear Margaret,Thank you for this wonderful review. We look forward to seeing you again at GF Fañabé!Warm regards;Cristina Marín, Guest Relations.
10/10 – Uitstekend
Geir
Reisde met een groep
28 jan 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God service på detta hotellet.
Veldig fint opphald. Blide og service flinke folk på heile hotellet.
Svært fornøgd med den hyggelige staben på hotellet, veldig smilande og hjelpsomme.
Geir
9 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van RR PP op 28 jan 2024
Dear Geir Thank you for sharing your experience at GF Fañabé.We are delighted to hear that the staff and service were to your liking. We look forward to welcoming you back soon.Best regards; Cristina Marín.
10/10 – Uitstekend
John
27 jan 2024
John
11 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van RR PP op 28 jan 2024
Dear John;Thank you for your feedback about your recent stay.We are happy to know that you had a nice holiday.Best regards;Cristina Marín.
10/10 – Uitstekend
Geir
Reisde met een groep
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God service
Veldig god og fin service.
Hyggelege ansatte på hotellet, blide og hjelpsomme.
Geir
9 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van RR PP op 22 jan 2024
Dear GeirThank you for taking some of your valuable time to share your experience at GF Fañabé. We are very grateful that you found our service and staff helpful and friendly. We hope to welcome you back soon!Best regards;Cristina Marín, Guest Relations.
6/10 – Redelijk
Russell
Reisde met partner
18 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We were rather disappointed with the decor of hotel. Rather 1990s so in need of a refit. We upgraded to a suite & was somewhat saddened by its appearance. Whilst clean it was very dated. Our bath spa was only accessible via a 16 inch step. The bath was cracked aswell as creaking when you got in. Transiting after the high step were tiles which when wet were slippery. Not safe. The towel rail was at the back of bath via same route, so you could not reach towels from bath. Shower in bathroom was a retractable hose on edge of bath altho 'shower' was described in room details
This hotel feels a need to charge extra for a safe in room manageress is restaurant needs to learn manners. Very curt lady. Starters & sweets in restaurant good & well presented but main course was very very school dinner ish. Breakfast good.
General restaurant staff good & efficient. Reception staff good & friendly. Bar staff were good. Some entertainment was good too but others cheesy. Be prepared for kids running around wildly when acts on.
All in all location was good room clean & some food was good. Drinks not too expensive. Dont think we would go again tho
Russell
10 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Alan
Reisde met partner
13 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were excellent, helpful and friendly
Alan
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van RR PP op 13 jan 2024
Dear Alan; We are glad to hear that you had a positive experience with the staff! It's always wonderful when employees are helpful and friendly. We hope to see you soon back.Best regards;Cristina Marín, Guest Relations.
10/10 – Uitstekend
Lisa
13 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
January stay
Lovely hote, great staff, good food. Would recommend
Lisa
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van RR PP op 13 jan 2024
Dear Lisa; Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you had a lovely stay at our hotel and enjoyed the excellent service provided by our staff. It's wonderful to know that you also had a positive experience with the food.We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back in the future. Best regards;Cristina Marín, Guest Relations.
4/10 – Matig
André
Reisde met familie
10 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
André
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van RRPP op 10 jan 2024
Dear Mr. Lennartsson;Thank you for completing this survey.We would like to know if there was anything that did not meet your expectations during your stay,since the punctuation is not very high. If you have any concerns you would like to raise, please do not hesitate to contact us. Best regards;Cristina Marín, Guest Relations.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 jan 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel, terrible smell in my room
Good hotel and good food, but the smell in my room was terrible. I noticed the staff many times but nothing was done. This is the reason I give this hotel 6/10, and sadly I am not coming back because of this disgusting smell.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van RRPP op 10 jan 2024
Dear guest;Thank you so much for writing this review about your stay at GF Fañabe. We regret that, in some respects, we have not fully met your expectations. We assure you that we are investigating the cause of the smell to prevent a recurrence for our future guests. Please accept my heartfelt apologies for the inconvenience this has caused you.We are happy to know the hotel and the food were of your liking. We hope you will offer us a new opportunity to serve you in the near future. Feel free to contact us at your convenience.Best regards;Cristina Marín, Guest Relations.