Receptie

Beoordelingen van Value Stay Brussels South

2 out of 5
Value Stay Brussels South
Chaussée De Waterloo 212, St. Genesius-Rode

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 65 van 382 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 121 van 382 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 101 van 382 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 46 van 382 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 49 van 382 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Saskia

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

G.G.B

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rumoerig, doordat het hotel slecht geisoleerd is. Er zijn veel arbeiders aanwezig is laat binnenkomen en vanaf 4 uur vertrekken. Deze doen echt wel stil, maar door de gehorigheid van het gebouw stoort dit enorm.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Value Stay op 27 sep 2019
Bedankt voor uw feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Mooi en simpel hotel. De ontvangst en de gastvrijheid van de receptie is uitmuntend!
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Chloë op 26 okt 2019
Dank u voor uw feedback

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De hotelkamer was vuil, de kamer stonk naar sigaretten rook, etensresten onder de bedden
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Chloë op 26 okt 2019
Beste, Dank u voor uw opmerkingen, we werken nu met een nieuw poetsdienst.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Chloë op 27 mei 2019
Thank you!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good rooms. Free large parking. Unfortunately some guests seem to forget that there are other guests sleeping and talking loudly and starting renovation works in the night.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Chloë op 12 jun 2019
Hi dear, Thank you very much for your feedback. We will aply more strict mesures four loud clients at night. With the hope to see you again. Best regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Efficient en snelle boeking Maar zelfs geen lavabo in de kamer.
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Diedert, Middelkerke

Positief: Personeel en service
Goed hotel
Hotel is te doen om kort te overnachten. Wat gemakkelijk was voor ons is dat er een Wok chinees naast de deur is.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Gina, Emmen

Positief: Personeel en service
Prima om alleen te slapen
De hotel is een beetje verjaard, onze kamer was krap, maar om alleen te overnachten was het prima. Wij zijn veel op stap geweest in Brussel, mooie stad. Het was fijn dat wij niet in de drukte zaten zo buiten Brussel. We komen zeker terug maar nemen dan een ruimere kamer, dat is mogelijk hebben wij gezien.Personeel was heel vriendelijk, mijn complimenten, Gina Touw
2 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Sanne, Groningen

ok
Voor dit bedrag kun je natuurlijk niet veel verwachten. Toen we aankwamen was het al onmogelijk om een parkeer plek te vinden. Alles stond helemaal vol met auto's van klanten van het naast gelegen restaurant. Dat was best vervelend. Het inchecken ging super makkelijk en was erg duidelijk. Onze kamer was ook makkelijk te vinden. We waren blij verrast met het bad en hebben hier gebruik van gemaakt. Het grootste nadeel was het restaurant wat er aan vast zat, enorm veel geluidsoverlast hiervan. Elke 10 minuten een liedje voor een jarige en ook na sluitingstijd 23:00 nog veel geluidsoverlast van het opruimen van het restaurant. Het duurde erg lang voordat we sliepen. Daarnaast was de geur van het restaurant in het hele hotel aanwezig. Vooral in het trappenhuis en in onze badkamer rook je een sterke lucht van chinees eten. Het uit checken was ook makkelijk om te doen en goed duidelijk aangegeven. Voor 1 nacht was het bed oke, maar niet langer.. we hadden het idee dat we op een trampoline lagen, zoveel vering en gleden steeds naar elkaar toe. Verder was het wel een nette schone kamer waar alles aanwezig was wat je voor 1 nacht nodig had. We hebben heerlijk eten gehaald bij het Thaise restaurant even verderop.
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Ruddy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk Low Budget hotel met ruime gratis parking. Net ernaast een gezellig Wok restaurant zo hoef je zich niet meer te verplaatsen per auto. Had liever beetje meer Nescafé porties gehad op de kamer bij de waterkoker. Verder prijs/kwaliteit een aanrader.
1 nacht verbleven in oktober 2017
Beste klant, Hartelijk dank voor het invullen van de vragenlijst. Wij vinden het heel belangrijk uw mening te kennen en uw opmerking zal hierin bijdragen. Zowel positief als negatief, uw mening zal ons in staat stellen om de kwaliteit van onze producten en diensten te verbeteren. Met vriendelijke groeten, Het Value Stay Team

2/10 – Ontzettend slecht

Peter

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gemiste kans
otel waar er geen receptie bemand was op zondag en op mandagochtend. Zeer koude sfeer. Kamer gaf uit op een koer waar er airco en andere toestellen stonden die veel lawaai maakten. ok op de gang was er vrij veel lawaai te horen. De lamers zijn o pzich oké, alleen de netheid van de badkamer kon beter. Ik had voro twee nachten geboekt maar ben na 1 overnachting vertrokken. Een terugbetaling van deze tweede nacht was onbespreekbaar bij het management van deze be houwing locatie. Geen tweede keer meer dus bij dit bedrijf - jammer voor een sector die het eigenlijk zou moeten hebben van hospitality. Ook de trap naar de nooduitgang was smerig - met onderaan op de trap vuilniszakken waar je alleen maar over kan struikelen , een uitgang die toegang geeft tot een chinees restaurant.
2 nachten verbleven in augustus 2017
Beste gast, Om de beste tarieven aan te bieden, drukken wij onze operationele kosten. Dit houdt in dat de receptie op bepaalde tijdstippen van de dag bemand is. Indien een gast een vraag of opmerkingen heeft, vragen wij deze te communiceren tijdens de openingsuren van de receptie, rechtsreeks of telefonisch. In geval van nood (bvb: brand, waterlek, enz. ) is er steeds iemand bereikbaar op het noodnummer van het hotel. Nooduitgangen dienen steeds vrij te zijn. Het aangrenzend restaurant dat deze gang gebruikt is hiervan op de hoogte. Met vriendelijke groeten, Het Value Stay Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Noemi

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Nothings around.
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

samuel

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura non dotata di reception dopo le 18: abbiamo prenotato "last-minute" in viaggio alle 16.30 senza avere evidenza della cosa: arrivati in struttura alle 20 non abbiamo potuto fare il check in e quindi abbiamo dovuto cercare altro albergo (nonostante ciò, la Direzione ci ha comunque trattenuto il costo del pernotto dalla carta di credito)
4 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Philippe

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arrivée après l’heure de réception, j’ai attendu de très longues minutes (15mn) que l’on vienne m’ouvrir avec -7C dehors. La chambre était très froide et il n’y avait qu’un tout p’tit radiateur (500w) électrique type grille pain qui n’était pas allumé, malgré son allumage par un simple interrupteur, il fallait savoir qu’il fallait en plus tourner le thermostat fixé sur un autre mur pour que le radiateur chauffe enfin. J’ai dû dormir en jogging coton épais + pull col roulé et j’ai même hésité à garder mon bonnet tellement il faisait froid. Le lendemain au réveil, la chambre était toujours aussi froide. Hôtel plus qu’ancien. Tout est très vieux et en mauvais état. Des gouttes d’urine sèches sur la cuvette des toilettes… Une Horreur !!!
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

veysel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Für zwei sterne war der einrichtung gut. Es ist weit vom zentrum. Für den preis kann man nicht beschweren.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Nelson

2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Phillippe

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Nabil

7 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Grace

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Good place but could have been cleaner
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Massimiliano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo hotel se muniti di auto
Hotel non proprio vicino al centro, ma ottimo se si è di passaggio: camera spaziosa, pulizia buona e bagno discretamente grande. Posteggio gratuito ed ampio è un punto anche a favore dell'hotel
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Nyclette

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
It wasn’t too bad my trip at this hotel. But toilet and the kitchen wasn’t clean
5 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Lars

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Corneliu

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Guido

2 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
There was no staff whatsoever. On the day i chrcked out, 9 AM, there was no single employee. I had to start opening dewsers behind the desk to get back my psssport.
2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mark Joseph

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verry poo service
We did no able to checkin because there was no staff at recection
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Kay

Positief: Netheid, personeel en service
Der Check-in erfolgte schnell und sehr freundlich. Dafür vielen Dank an das Personal. Das Hotel liegt an einer Hauptstraße, die auch nachts viel befahren ist. Wir hatten ein Zimmer zur Straße hin, an Schlaf war also nicht zu denken. Zimmer war sauber und zweckmäßig .
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Adam op 19 sep 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback und dafür, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns geteilt haben. Es freut uns zu hören, dass der Check-in schnell und freundlich war und dass Sie mit dem Personal zufrieden waren. Ihre freundlichen Worte werden wir auf jeden Fall an unser Team weitergeben.Andererseits tut es uns leid zu hören, dass Sie sich durch den nächtlichen Verkehrslärm gestört fühlten, da Ihr Zimmer zur Straße hin gelegen war. Wir verstehen, dass eine gute Nachtruhe für einen angenehmen Aufenthalt unerlässlich ist, und entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, die Sie erlebt haben.Wenn Sie in Zukunft bei uns übernachten möchten, helfen wir Ihnen gerne bei der Auswahl eines ruhigeren Zimmers oder einer anderen Unterkunft. Wir sind immer bestrebt, unseren Gästen den Aufenthalt so angenehm wie möglich zu gestalten.Nochmals vielen Dank für Ihr Feedback. Wir hoffen, dass Ihr Aufenthalt insgesamt positiv war und dass wir Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

gilbert hilaire

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Paun

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicht erneut
Das Hotel und die Zimmer sind in einem desolaten Zustand. Steckdosen fallen aus der Wand und sprühen Funken beim Ziehen des Steckers. Die Ladezeiten des LKW's für die Handtücher ist morgens um 3:30 Uhr sodass man sofort wach wird. Die Zimmer auf Straßenseite haben Holzrahmen und sind einfach verglast und man wird andauernd wach. Die Dusche hatte in Etage 3 kein Warmwasser. Frühstück wird nicht angeboten.
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Cedric

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Berard

Reisde met familie
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

tshiabukole

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Nathalie

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
beurk
Séjour à oublier au + vite. Etat et propreté déplorable. Salles de bains immondes. Lits en "cuvette", inconfortables. Etablissement glauque. Pas de petit déjeuners disponibles. De toute façon, vu l'état de la salle du petit déjeuner, nous ne l'aurions pas pris.
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

John

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Holger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer war extrem klein und alt, das Badezimmer schmutzig, schimmelig und gammelig, kein Handtuchwechsel, kein Toilettenpapier, das ganze Haus glich einem verfallenen Geisterhaus
4 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Jessica, Warrensburg

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
When we arrived there was no one at the desk and we were told that i should have gotten a code for this self service check in. There was no AC and the room was too hot to sleep. We ended up getting another room somewhere else. The overall status of the hotel was disorganized and dirty. There were food takout boxes in the lobby when we checked in and then 5 hours later the same food stuff was sitting out.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Simone

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Matthew

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
There were loose electrical sockets in the bedroom. The main bedroom light had been removed & just wires left hanging although they were above head height & had been tied up safely.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

David

1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Audrey

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023