Een buitenzwembad, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Lido Sharm Hotel Naama Bay

4 out of 5
Lido Sharm Hotel Naama Bay
Naama Bay, Sharm El Sheikh, South Sinai Governorate

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 71 van 186 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 79 van 186 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 186 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 186 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 186 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

kristof, Helsinki

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel, met privé strand en zicht op zee
Hotel is heel goed gelegen, zeker als je een duiker bent. Op wandel afstand van de betere duikcentra in Naama bay en 100 meter van Naama bay jetty. Licht verouderd maar aangezien het tourisme op laag pitje staat in Egypte is de staat van het hotel zeker ok. Het personeel doet alles wat je wil en heeft altijd een glimlach. We kregen een upgrade van een garden view kamer naar zicht op zee. Aanrader, prijs kwaliteit dik ok
8 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Clean and spacious rooms with seaview! Excellent breakfast, Very friendly and happy staff working at the hotel. Super location for Naama Bay.

2/10 – Ontzettend slecht

Mario

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is listed as a 4 out of 5 star property. Shouldn’t be. Very tired property. The main reason for the 1 star, though, is the staff. Just trying to shake us for money the moment we arrived until the moment we left. Examples: a taxi from there to the airport is 15 minutes. They wanted $27 for that. Without blinking an eye. Ridiculous. I paid that to go from Dahab to Sharm El Sheikh which is 1h20m drive. or, as I was checking in and turned to the counter to show my passport, a dude from the hotel had grabbed my bag and walked off with it. Luckily I saw him. Last example: after we had checked out a guy from the hotel ran after us and wanted us to sign for some kind of order. But the property is tired too: A/C in the room barely worked. Safe was so small it didn’t even hold a laptop. Shower drain was so clogged up that the entire bathroom floor would be flooded when taking a quick shower. The shower did have a lot of pressure.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Maximilian

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Das Hotel besticht durch seine direkte Lage am Meer und bietet somit idealen Zugang für Strandliebhaber. Allerdings wird die Nachtruhe durch die nahegelegene Bar, die bis Mitternacht lautstarke Partys veranstaltet, erheblich gestört. Die Größe des Zimmers ist angemessen, allerdings sind die Duschräume sehr klein. Die Aussicht auf das Meer ist zwar ein Pluspunkt, jedoch wird dieser durch den Lärm von der gegenüberliegenden Bar stark beeinträchtigt. Es ist überraschend und enttäuschend, dass das Personal an der Rezeption kaum Englisch spricht, was die Kommunikation erschwert. Das Restaurant ähnelt mehr einer Studentenkantine als einem Hotelrestaurant, mit sehr begrenzter und täglich gleicher Auswahl an Speisen. Für Gäste, die auf der Suche nach kulinarischer Qualität sind, bietet dieses Hotel leider keine zufriedenstellende Lösung. Zusätzlich müssen Abendgetränke bei Halbpension separat bezahlt werden. Fazit: Das Lido Sharm Hotel könnte für Reisende geeignet sein, die unkomplizierten Zugang zum Strand priorisieren und wenig Wert auf kulinarische Erlebnisse oder umfangreichen Service legen. Wer jedoch Wert auf komfortable Zimmer, vielfältige Gastronomie und effizienten Service legt, sollte sich möglicherweise nach Alternativen umsehen.
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Demircan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good hotel for price-performance scale.
7 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

adel

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

adel

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

ROGERIO DE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superou as expectativas
Serviços excelente. Hotel confortável. Ótimo custo beneficio.
9 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Francesco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Francesco

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Francesco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Francesco

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dispiace che i canali TV nn hanno la sintonia cn più scelta per quelli italiani.cambierei la crema sapone di non molto di qualità.per vi il ma resto ok
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Grigoriy

3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Franco

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ho solo una constatazione negativa,x la quale spero, se ritornerò,di trovare risolta: c'è un problema con l aria condizionata,che non va,e questo mi ha molto deluso.X il resto ok
3 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

ahmed

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Outdated
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Bon service de la part du personnel qui nous as permis de laissé nos bagages et d'utiliser leurs installation une journée avant notre réservation. La vue sur la terrasse et à partir de la chambre est de toute beauté. Malheureusement nous avons eu de grandes difficulté à dormir puisque l'hôtel voisin avait installé un scène discothèque juste à côté de notre chambre et le vacarme étai intense. L'hôtel se trouve loin de la route principal et les taxis/minivan pour expédition cherche à éviter de s'y rendre.
2 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Kerim

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keine 4 Sterne Das ist ein 2 Stern Hotel !!!! Das Essen ist Müll und ich bin von Beruf Koch Sauberkeit und Service ist ein Fremdwort Reine Bedrohung
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Abdelhameed Ibrahim op 16 okt 2022
Dear Value guest Thanks for taking time to write review about the hotel .During your stay . you didn't reported about any issue to us although you asked hotel to extend your accommodation and stay with your girl friend in same room . we asked your good self to make her contact her travel agent to modify reservation to be Dbl instead of SGL many thanks

4/10 – Matig

alessandro, roma

7 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

DAMAD

Positief: Personeel en service
7 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Sarah

Positief: Netheid
7 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Autumn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is beautiful and reasonably priced! I loved the vibe and decor. The pool was nice, the beach is shallow and had lots of schools of fish. There is a nice reef for snorkeling.
2 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Medi

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
If there were zero stars as a rating that is what I would have given to Lido hotel at Sharm El Sheikh. Although my expectations were set low , this hotel did manage to disappoint me further on all aspects. - Accommodations: I have purchased 6 day beach front suite which was very outdated, and needed many renovations. The furniture was very old and dirty, full of awful stains. The bed was very hard and the pillows were smelly. First night the air conditioning was not working .The curtains were coming out of their tracks. Other than the entertaining but useless towel sculptures the house keeping needs to be vastly improved, all furniture updated. - Breakfast: awful, awful. Coffee machine was broken and the breads were stale and of very poor quality. The egg bar was ok , but nothing special to write about. The variety was minimal. They even ran out of strawberry jam. - Customer Service : This one tops the list . Starting from the reception, the personnel were very unhelpful and rude. During a dispute about second guest in the suite, they treated us with disrespect, creating a full-on confrontation, raising their voices in front of other guests. We ended up in the tourism police to resolve the dispute. Although we did not stay in the hotel for any reason other than to sleep and have breakfast during our diving vacation, they managed to ruin our visit with extremely rude behaviour . Do not stay in this hotel
7 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Mohamed op 6 jun 2022
thank you for your comment but unfortunately it is not true all this started when your friend finished her stay and she moved to live with you for free in the your suit and you went to police not us and this not acceptable to book one and stay two then if you have any problem you could ask us to solve it in the spot otherwise no need to force yourself to stay in a hotel where many problems as you mentioned any way you are most welcome at any time but through the right channels.

8/10 – Goed

Silvana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous n'étions qu'une quinzaine de clients lors de mon séjour du 2 au 16 mars. Le personnel était aux petits soins. Par contre, la nourriture était très répétitive, toujours les mêmes légumes vapeur (carottes, chou-fleur, brocolis et courgettes). La chambre toujours agrémentée de motifs sur le lit composés de linges de salle de bain blancs et de piscine beiges. Magnifique
14 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Oliver

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Insgesamt sehr gut, jedoch ist das Hotel schon etwas in die Jahre gekommen.
7 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Ana María

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
La ubicación es buena , la admosfera del hotel es muy relajante. No es hotel para europeos. El concepto servicio no existe. La comida es horrible por su elaboración. El WiFi no tiene nombre osea no existe. El mantenimiento no existe al igual que el protocolo Covid.
10 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Nader, CUMMING

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
That property is a nightmare. Partying at midnight from 12am-3am. When you complain, they justify they have a permit from the ministry of tourism.
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Sergej

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel etwas veraltet, das Zimmer mit Seeblick ist ruhiger als andere. Die Musik an der Bar viel zu laut bis spät nach Mitternacht. Das Essen schlicht, nicht zu große Auswahl aber lecker und gutes Niveau. Für uns war das ein schönes Hotel, was wir nächstes Mal noch mal buchen würden.
10 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxing
Very nice location with beautiful sea view
7 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Anton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Нормальный отель, за свои деньги
Находиться в конце пешеходной улицы, такси туда не ходит, идти около 1км. Либо отельный трансфер. Хороший завтрак. После уборки недосчитались пляжного полотенца, пришлось скандалить, чтобы выдали новое.
5 nachten verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Aleshin, Moscow

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
the service staff is not polite, the food is delicious, the hotel is on the sea, there is no gym, the water is in the heated pool
3 nachten verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is my second time staying at the Lido Sharm it’s a small hotel. The staff here are excellent, the rooms are clean, they have a good laundry service, the food is very good, it’s in a quiet area, it’s next to the Naama bay boat jetty where the Dive boats leave from.
17 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura a Naama Bay, vicina alla vita notturna (ma col senno di poi non ne vale la pena)ma con un brutto mare, hotel pulito con brutta spiaggia privata quasi sempre in ombra, bel ristorante a sfioro sul mare ma cibo pessimo. Camerieri gentili ma asfissianti, formula all inclusive risicata al massimo, niente snack, niente birra a pasto. Trasferimento per l'areoporto carissimo. Consiglio di soggiornare nei resort fuori da naama bay e venirci 2 sere col taxi. In due sere vedete tutto quel che c'é
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Lido Sharm Team op 21 jan 2020
Dear valuable guest, Greetings from Lido Sharm Hotel team, We appreciate the time you took to share your experience and thanks for your constructive comments about your second home Lido, we are very sure will work on. Looking forward to welcoming you here at the soonest time

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

15 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Lido Sharm Team op 21 jan 2020
Dear valuable guest, Greetings from Lido Sharm Hotel team, We appreciate the time you took to share your experience and thanks for your positive comments about your second home Lido. Looking forward to welcoming you here at the soonest time

8/10 – Goed

Lizzie, London

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, comfortable room , next door to DIVE Shop!
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Lido Sharm Team op 21 jan 2020
Dear valuable guest, Greetings from Lido Sharm Hotel team, We appreciate the time you took to share your experience and thanks for your positive comments about your second home Lido. Looking forward to welcoming you here at the soonest time

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lido is in a fantastic location. Very close to many dive shops and one of the main harbors. The reception staff was amazing and worked hard to help me with all my little problems.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Amr Sayed Front Office manager op 20 nov 2019
Greetings from lido Sharm Hotel, We would like to thank you for your recent review and stay and looking forward to welcoming you again in your second home. Thanks and regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Freundliches Personal. Schöner Pool auf der Dachterrasse. Für Taucher ideal neben der Tauchbasis der Sinai Divers gelegen.
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Luis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel correcto
Hotel agradable, en Naama Bay, a 5 minutos andando del centro, lo cual se agradece dado el nivel de gente y ruído que hay allí. El hotel dispone de una pequeña playa pero el agua casi no cubre y la piscina de la azotea está siempre "secuestrada" por niños. Hotel para familias y parejas pero no ir si lo que se busca es conocer a gente...
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

SALVATORE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ennesima volta a sharm el Sheik...Sharm nel cuore.
Tutto perfetto...sembra di essere in una favola...tutti accoglienti e gentili..personale della sala ristorante e bar cordialissimi e gentilissimi...ne approfitto per fare un saluto e un abbraccio a tutti. Di sicuro ci ritorneremo...la camera era comodissima...camera doppia superior vista mare...e credetemi solo la vista mare ne vale tutto..letto enorme e comodissimo...tv...e tutto l'occorrente per fare caffè e tè in camera..per il mio compleanno mi hanno addirittura cantato la canzoncina e fatto una torta apposta piccina solo per me..grandissimi..il cibo al ristorante era buono ed abbondante...con molte varietà di scelta...e con una vista spettacolare...direttamente sul mare..ci ritorneremo sicuramente..e lo consiglio vivamente.. Dopo un giorno e già ne sentiamo la mancanza... spiaggia privata spettacolare con un pontile sul mare unico...con lettini morbidi, ombrelloni giganti e teli mare a disposizione...
9 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lido Sharm Hotel is close to Naama Bay center, Diving center nearby and had its own beach. The hotel is a bit old but very well maintained. The food is fresh and excellent, every meal has fresh grill outside. The staff is very well trained and customer service is excellent. Hotel provide shuttle bus to/fro airport - 25 euro per 2 persons one way. We had an excellent holiday at this hotel.
10 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Marianna

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ok allt som allt.
Urkasst internet, bara 250 MB gratis, vilket inte ens spelar nån roll, för det fungerade sällan och dåligt. Väldigt varierande mat, även om buffén inte är stor. Personalen är bra, poolen på taket liten men uppvärmd, nära till allt.
6 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Pietro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good service and convenience in Naama Bay
Ideal location for a diving holiday, the hotel is not new but very well looked after. Very easy reach to all the main attraction in napp ideal location for a diving holiday, the hotel is not new but very well looked after. Very easy reach to all the main attractions in Na’ama Bay
10 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super lækkert sted. God mad!
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Marja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyvän perustason viihtyisä hotelli
Olimme Sharm el Sheikhissä sukeltamassa ja Lido-hotelli sijaitsee minuutin kävelymatkan päässä laiturista, josta käyttämämme sukelluskeskuksen laivat lähtevät. Hotelli on kodikas ja siisti, muttei luksustasoa. Meille juuri sopiva ja olimme erittäin tyytyväisiä. Palvelu on erinomaista varsinkin ylätasolla sijaitsevan uima-altaan baarissa (ystävällinen baarimikko Usama myös pyysi kehumaan itseään 😊). Parvekkeeltamme oli näköala merelle, samoin aamiaisterassilta. Kaikista huoneista ei käsittääkseni näe merelle. Keskustaan kävelee viidessä minuutissa. Majoitukseemme kuului aamupala, joka oli runsas ja kokilta sai tilata esim. haluamansa laisia munakkaita. Hotellissa on myös all inclusive -vaihtoehto. Ainut miinus oli sähköpistokkeiden vähäinen määrä, koska hotelli on rakennettu aikana, jolloin kaikki eivät matkustaneet kännyköiden, tablettien jne. kanssa. Hotellilta voi tilata kuljetuksen lentokentälle, mutta hinta on lähes tupla verrattuna itse neuvoteltuun hintaan. Kuvat ovat seitsemän aikaan aamulla hotellin uima-altaalta merelle päin.
8 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Ahmed

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good stay
The location of the hotel is excellent ... and the staff were friendly ... and the food was varied and good ... I go to this hotel every year ... but there was a malfunction in the room conditioning and they tried hard to fix it and honestly they were willing to change the room but I refused
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

AHMED

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق وعمالة وخدمة وموقع رائعين
الفندق رائع وموقعه متميز حيث يحيط به البحر من ثلاث جهات وقد قام مدير الرسبشن بترقية غرفتي الى سي فيو عندما علم بانها زيارتي الثالثه الى المنتجع - الطعام والطهي رائع و نظيف وافضل من معظم الفنادق زرتها واعلى من الفنادق 5 نجوم بخليخ نعمه على المشايه - العمالة في الفندق من نظافة الغرف و نظافة الفندق والعاملين بالمطعم والكفتريات والعاملين بالرسبشن كل العماله في الفندق ممتازه وعلى خلق - الحجرة ممتازة والفرش والنظافة كله رائع واشكر جميع العاملين والمديرين على الاقامة الرائعه .
5 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Joseph

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Henry

For the love of Sharm
Bästa hotellet i naamabay 4 året i rad! Det kommer alltid vara mitt första väl. For the love of Sharm❤
7 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ebookers bietet Zimmer für nur Ägypter an. Wenn man darauf reinfällt zahlt man zünftig drauf beim Einchecken.
7 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

mehmet, istanbul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel just by the sea.sea is wonderful as expected.Food is ok but a bit spicy. There was always chicken meat and fish at the same time.clean and quiet hotel
8 nachten verbleven in juni 2018