Gratis toiletartikelen, een haardroger, badjassen, pantoffels

Beoordelingen van Papillon Ayscha Resort & Spa - All Inclusive

5 out of 5
Papillon Ayscha Resort & Spa - All Inclusive
Ileribasi-mevki, Serik, Antalya

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 45 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 45 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 45 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 45 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 45 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

rita, belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heel goed hotel, vriendelijke bediening
zeer lekker eten, vriendelijk personeel,prachtige locatie, super animatieteam, echt een aanbeveling
4 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Dina

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
It seemed the dining room was short staffed. Room amenities were not restocked.
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Igor

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Все понравилось отдых в 516 номере. С 5 по 15 октября 2021 года оплатил 210 тысяч за двоих ! По сложившимся обстоятельствам, отдыхал один ( компенсировать питание за отсутствующего человека оказались ((( ! Как говорят ложка дёгтя в бочке мёда для тех , кто понимает пословицы !
10 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kaikki hyvin paitsi päivällisen taso
Siistiä ja ystävällistä. All inclusive-tuola buffetissa melko mautonta. Aamiainen hyvä. Harmillista, ettei voinut varata itselle maksullista ala carte päivällistä yhtenäkään kolmesta illasta: olisi vaatinut 7 pv varauksen, jotta olisi saanut syödä ala cartessa yhden kerran. Olisimme mielellämme maksaneet kunnon ruuasta. Henkilökunta oli erityisen ystävällistä kaikkialla. Mutta ruuan tylsyys vei pisteitä muuten hyvästä kokemuksesta. Tuskin enää koskasn menemme all inclusiveen tämän jälkeen.
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

maria i. torres

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like everything and planning to come back again next year
6 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

JV, Houston, TX

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service by sweet super hardworking staff. Great meal options throughout the day and awesome a la carte dining.
8 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Barış Becerik op 26 okt 2020
Dear guest, We would like to sincerely thank you for your feedback about your stay in our hotel. We are so happy to learn that you were satisfied with our services and we are so much delighted to hear your appreciation. As Papillon Ayscha Family, we always keep doing efforts to be able to give our guests the highest quality of service. In this sense, we are grateful to you for supporting us with your positive comments. Your opinion shared on this web site inspires us to make our job even better and we will be proud to share your comments with the whole Management Team ! You are always very welcomed as our valued guests and we are looking forward to see you again! Kind Regards

8/10 – Goed

Elena, Moscow

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff, a variety of tasty food, everything is clean and all the staff tries their best
7 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Three weeks in Turkey.3 nights stay i the papillon
Hotel requires a refurbish. Room always very clean and hotel staff very helpful and plesant. Food to a very good standard. Gardens and poor area in poor condition only because the weather as been unbelievably very bad. Reasonably priced . John Close.
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Levent, Denver, Colorado

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very nice, clean, great location and friendly staff
4 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Halil

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Place
Newer resort. Good food. Comfortable rooms with a nice view. Good bar and beautiful lobby. I’ll come back.
1 nacht verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Azmi aydin

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
İyi bir tatildi diyebiliriz.
-Havaalanı transaferi yazdığı halde yapılmıyor. Sorduğunuzda ekstra para istiyorlar. -Yataklar rahat değil. -Alkoller son derece kötü. +Yemekler iyi. +Animasyon iyi. +Çalışanlar kibar.
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Hüseyin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fena değil
Otel konum itibariyle güzel temizlik hergün düzenli yapılıyor fakat yemekler çok yetersiz bebekli aileler için mama vs imkanları kısıtlı et yemekleri çok sınırlı
3 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Talip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hersey mükemmeldi.
Tesekkürler Papilla Ayscha calisanlari.
4 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

ANDREI

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

faruk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Temiz otel
Özellikle temizliğini çok beğendim

8/10 – Goed

Risto

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Monet toiminnot ja ravintolat kiinni alk. 15.10
Lähellä ei mitään erikoista katsottavaa, mutta taksilla pääsi sujuvasti.

4/10 – Matig

well traveled, Riyadh

Negatief: Personeel en service
Close to the Beach but very bad treatment by staff
Very poor staff attitude and treatment namely (Rreception & waiters)

8/10 – Goed

tico, dubai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great activities for all family members
Pleasant, resort had it all to enjoy without leaving the hotel
Slides was main attraction for my daughter

8/10 – Goed

KORAY

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean hotel, great staff
An all inclusive hotel. If you are family try to choose , Select Villa. These are 2 rooms, balcony is opening directly to pool. However these rooms are quiet far away from seaside and hotel facilities. The food and deinks are average . In general clean hotel. The staff is great. Seaside sandy. The activities are standart.

10/10 – Uitstekend

Swetlana, Berlin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wir sind sehr zufrieden
Uns war wichtig Fitnessraum, Sauna-Hammam, Strand und Animation und alles das haben wir dort genossen und super zufrieden.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel close to beach
Very comfortable with children Excellent variety of different types of food

10/10 – Uitstekend

Svein, drammen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topp service
Golf tur

6/10 – Redelijk

Christian, Oslo

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Average
Average hotell med smaklösmat

10/10 – Uitstekend

nadia, Genève

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très belle hotel, en bord de mer
Hotel en bord de mer, confortable, propre. Très belles piscines, chambre confortable. Le buffet est très bon et variés. Les animateurs du mini club sont très sympathiques. Dommage que le mini bar soit remplis qu'une seule fois à l'arrivée contrairement a d'autres hôtels...

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

David, United Kingdom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb hotel, superb food, wonderful staff
Fantastic hotel, the reception staff are very polite, and very helpful.. The rooms are beautiful, very specious and exceptionally clean. If you find a better hotel in Belek, please let me know, because this hotel was perfect in EVERY way... The restaurant was always clean and the food was delicious.. Fantastic service in the restaurant... 10/10 perfect in every way.. We will be returning next year..

6/10 – Redelijk

Sebastienltd, South of France

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Pas un 5 étoiles d'une grande ville
- Formule "all inclusive" très attractive et comprenant la soirée du Nouvel An; - Qualité du personnel très inégale (souriants et très courtois de la part du personnel féminin du lobby, mais limite incompétent de la part de 2 jeunes hommes - stagiaires !?); - Infrastructure excellente; - Nettoyage de la chambre pas au niveau (un jour j'oublie de nettoyer la chambre - après 3 rappels, fait à 21.00 !, un jour j'oublie de vider les poubelles, un jour je ne change pas les draps...); - Très bonne idée d'avoir un service d'infirmière sur place mais trop "business" à mon goût (EUR 50.- pour 3 médicaments avec l'infirmière !); - Nombreuses coupures de courant (pas longue mais régulière)

10/10 – Uitstekend

Jiahuizi, China

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a very nice resort! Everyone was very helpful.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tekrar gitmek isteyeceğimiz bir otel
Otelin hizmet kalitesi ve konumu papillion ayscha oteli tercih etmemisdeki en önemli unsurlardı ailelerin rahtlıkla konaklauabilecekleri güzel bir tatil mekanı. Ayrıca otel personeli ve odaların konforundan da çok memnun kaldık.

10/10 – Uitstekend

Galia, Israel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A very pleasant vacation
We arrived at 10:30 am and got our room immediately. The room was clean and very spacious. The food was very good. The staff was great, always with a smile, trying to do their best to help.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect for family with young kids.. Great food and helfull staff

10/10 – Uitstekend

Christoffer, København

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt ophold
God service og pænt hotel med glade medarbejdere.

10/10 – Uitstekend

Lars, Albertslund

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God service og absolut fint til prisen
Forlænget weekend i vinterhalvåret... Et absolut godt hotel til prisen. Super service og meget venligt personale. Ligger lidt øde, men ellers dejligt område.

10/10 – Uitstekend

Maxim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great experience
great experience and friendly people

10/10 – Uitstekend

Sami

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Roar, Nesodden

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint familiehotel rett på stranden .
Et fint familiehotel. Så så godt som ingen Scandnaviske gjester den uka vi var der(Siste uke i Mai). Veldig god og variert mat. Gode senger. Fin sandstrand. Store bassengområder. Bra underholdning. Det eneste vi har å utsette på hotellet var at de var utrolig dårlig i Engelsk der. Men kan du leve med det så anbefaler jeg hotellet på det varmeste.

10/10 – Uitstekend

Jelena, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It's nice hotel - close to the sea. Friendly staff
Very good condition of the suites - you can't hear any noise behind your door, good facilities, food is fantastic, good idea with photographs - very intelegent and profesional people. good quality of photos. Nice pools and nice beach - compare with other hotels. Good service.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Tahintzi

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

saman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoy.
Super . Its my second visit , next year we planed to visit this hotel again.