Exterieur

Beoordelingen van ibis Montelimar Nord

3 out of 5
ibis Montelimar Nord
Route Nationale 7, Zone Du Pave, Saulce-sur-Rhone, Drome

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 73 van 242 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 108 van 242 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 242 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 242 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 242 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

VERBEKE

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

LUDO

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Marinus

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

mieke

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Ineke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Willem Frederik

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van IBIS MONTELIMAR NORD op 15 aug 2023
Cher Willem FrederikJe vous remercie pour ce retour. Je suis sincèrement heureux d'apprendre que notre travail et nos Efforts pour vous satisfaire ont été appréciés. C’est avec grand plaisir que nous vous accueillerons à nouveau dans notre établissement.Bien Cordialement

4/10 – Matig

Robert

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Laura

Reisde met familie
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Theo

Positief: Personeel en service
Doorgangshotel, redelijk.
Voor 1 nacht was het redelijk. Kamer was niet schoon, afvoerputjes liepen niet door.
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Maikel, Almere

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Doorreishotel. Iets te duur qua prijs-kwaliteit Wij hadden redelijk wat torren in de kamer waardoor we eerst de kamer moesten inspecteren :-) Verder prima geslapen.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Annick De

1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel voor het door reizen naar Spanje
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Maria

Op doorreis sliepen wij in dit handig gelegen hotel vlakbij de A7. De ontvangst was vriendelijk en correct. Onze kamer was niet in hetzelfde gebouw. Er was voldoende ruimte om te parkeren. De entree van het gebouw waar de kamer was was erg kaal met voornamelijk beton. De kamer was echter netjes, niet te groot, maar voldeed wel. Er was trouwens geen geluidsoverlast van de snelweg. We hebben in het hotel gedineerd en het eten was lekker.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel dichtbij snelweg. Goed ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig hotel dichtbij de tolweg
Aangenaam hotel, ondanks de nabijheid van de snelweg geen geluidsoverlast. Kamer compact maar niet te klein.
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Petra, Holten, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel. The only thing is that we did not have a balcony or terrasse. The airco was very welcome because of the temperature. Prices of drinks where very high. Almost €4 for a cola is to much.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Handig gelegen langs route naar het zuiden
prima hotel met nette kamer. Praktisch gelegen nabij de snelweg richting zuiden

8/10 – Goed

Daphne, Nederland, Purmerend

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel, nette kamer en douche. Gratis parkere
prima hotel, nette kamer en douche. Gratis parkeren nabij kamer.
Reactie van General Manager op 18 feb 2017
Dear Madam, Thank you for taking the time to review your stay within our hotel. We were glad to read that you enjoyed our wonderful location, the warm atmosphere and our service, and more joyful to know that our intention and our reward make you feel happy and make your experience at Ibis Montélimar nord a great moment. We do believe that the importance given to details makes all the difference and would be pleased to welcome you again for a new unforgettable stay. Thank you once again for your kind words! Rahma - Hosting department.

8/10 – Goed

Hartmut

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leicht zu finden, grosser Parkplatz, ruhiges Zimmer, alles ordentlich und sauber und gutes Fruestueck.Wir werden widerkommen.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van ANNE-LISE op 25 apr 2024
Das klingt nach einem großartigen Aufenthalt! Es ist schön zu hören, dass Sie eine positive Erfahrung hatten und planen, wiederzukommen. Ein leicht zu findendes Hotel mit einem großen Parkplatz, ruhigen Zimmern und sauberem Ambiente, kombiniert mit einem guten Frühstück, ist definitiv ein Gewinn. Es scheint, als hätten Sie die ideale Kombination für einen angenehmen Aufenthalt gefunden.

10/10 – Uitstekend

Susanne Ostenfeldt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
L'accueil le mardi soir etait etrange (etait il drogué?), le jeune homme peu aimable, pas souriant, nois demandant de repeter souvent, n'avait pas lu la demande ecrite pour 1 des chambre soihaitee au 1er etage. Il serait bienvenue qu il y ait plus d une prise electrique voiture autre que Tesla.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Inger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Arnaud

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

jean-marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

YCSOS

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel sympa
Bien. Personnel sympa. Le restaurant la patio est sympa. On y mange bien. Bravo au cuisinier car très bonne cuisine copieuse. Merci
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Tom réceptionniste op 12 okt 2023
Bonjour,Je vous remercie pour ce retour. Je suis sincèrement heureux d'apprendre que notre travail et nos Efforts pour vous satisfaire ont été appréciés. C’est avec grand plaisir que nous vous accueillerons à nouveau dans notre établissement.Bien Cordialement

4/10 – Matig

Markus

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Jette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Fri BikeShop

Reisde met familie
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Patrick

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Francois

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Marion

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Notre séjour s’est bien passé et une bonne localisation.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van IBIS MONTELIMAR NORD op 1 sep 2023
Chère MARIONJe vous remercie pour ce retour. Je suis sincèrement heureux d'apprendre que notre travail et nos Efforts pour vous satisfaire ont été appréciés. C’est avec grand plaisir que nous vous accueillerons à nouveau dans notre établissement.Bien Cordialement

10/10 – Uitstekend

Violaine

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Conforme à nos attentes. Rien à signaler. Restaurant sur place. Parking fermé.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van IBIS MONTELIMAR NORD op 15 aug 2023
Cher VincentJe vous remercie pour ce retour. Je suis sincèrement heureux d'apprendre que notre travail et nos Efforts pour vous satisfaire ont été appréciés. C’est avec grand plaisir que nous vous accueillerons à nouveau dans notre établissement.Bien Cordialement

8/10 – Goed

Sylvie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

dominique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Marie-Laure

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Inger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van IBIS MONTELIMAR NORD op 15 aug 2023
Bonjour Inger,Nous sommes ravies que votre séjour se soit déroulé dans de bonne condition.En espérant de vous revoir prochainement dans notre établissement.Bien Cordialement.

4/10 – Matig

Louise

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Nous avons choisi cet hôtel pour la piscine mais à notre arrivée nous avons constaté qu'il était fermé le week-end. Il y avait un cendrier plein sur la terrasse. Le troisième lit n'avait pas été fait et nous n'avions pas assez de serviettes.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van IBIS MONTELIMAR NORD op 15 aug 2023
Bonjour LouiseNous sommes navrés de cette mauvaise expérience. Nous sommes navrés que vous avez constaté que la piscine etais fermer, que le cendrier n'a pas etais vider, que le troisième lit n'avait pas été fait et que vous aviez pas eu assez de serviettes.Nous allons faire un point avec notre équipe afin que cela ne se reproduise plus.En espérant vous revoir rapidement.Bien Cordialement

10/10 – Uitstekend

Françoise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Logement dîner et déjeuner service impeccable
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van IBIS MONTELIMAR NORD op 15 aug 2023
Chère FrançoiseJe vous remercie pour ce retour. Je suis sincèrement heureux d'apprendre que notre travail et nos Efforts pour vous satisfaire ont été appréciés. C’est avec grand plaisir que nous vous accueillerons à nouveau dans notre établissement.Bien Cordialement

4/10 – Matig

Jacques

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van IBIS MONTELIMAR NORD op 15 aug 2023
Bonjour JacquesNous sommes navrés de cette mauvaise expérience. Nous allons faire un point avec notre équipe afin que cela ne se reproduise plus.En espérant vous revoir rapidement.Bien Cordialement

6/10 – Redelijk

ANNIE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Sandrine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très agréable
Hôtel très agréable. Personnel souriant
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Stephen

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Review 24/05/23
On arrival the appearance is less than welcoming - untidy looking at best. Initial reception went well. Room was standard however the window blind had fallen off. Only one additional pillow was available - for two people staying in a double room? On reporting the room blind broken, despite being told "I'll come with you to look" I was kept waiting for 15 minutes, in Reception whilst other 'new arrivals' were dealt with. We were then just given a different room - obviously there were insufficient staff available in this instance which was unsatisfactory. The restaurant and bar area were very satisfactory as was the food provided for both dinner & breakfast. We have stayed several times at this hotel over the years but will be looking for a different one on our next visit as we pass through the area.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Didier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

FRANCOISE

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

dominique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Proche autoroute.
TRES CALME. BON PETIT DEJEUNER.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Dylan

1 nacht verbleven in maart 2023