Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Hotel Mercury

4 out of 5
Hotel Mercury
Avinguda del Mar, 2, Santa Susanna

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 77 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 77 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 77 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 77 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 77 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rima

4 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid
eten was goed. minder goed kamer werd niet goed shoon gemaakt zoals onder de bed zoals de tafel en de kastjes van de bed en niet vergeten er werden weinig activiteiten met de kinderen gedaan dat vond ik het ergst
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Harmen

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Goed hotel op prima locatie
Verblijf was goed, alleen de geboekte kamers met zeezicht kregen we NIET, er werd niet eens naar ons geluisterd. Eten prima, prima locatie, jammer can de kamers

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
redelijk verblijf gehad
wij hadden voor 1 overnachting geboekt als overbrugging naar onze vliegreis. werd voor weinig geld dit 4 sterrenhotel aangeboden,met volpension. wij hebben een redelijk verblijf gehad,maar prijstechnisch ging het wel.

4/10 – Matig

The Boss, Horst

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel vlak bij strand
Van buiten oogt het hotel zeer goed en ook van binnen lijkt het in eerste instantie erg mooi . Al snel blijkt dat er hier en daar nog wel wat achterstallig onderhoud is en dat de badkamer erg sleg is afgewerkt , vooral het douche gedeelte met de douchewand zijn in slechte staat . Het personeel is niet echt vriendelijk en al helemaal niet behulpzaam . De toegang naar de kamers gaat met een pasje , helaas zijn we in totaal meer dan 20x terug moeten gaan omdat deze niet meer werkte (zonder dat deze in de buurt van de telefoon werden bewaard ) . Het eten was in een hele grote kantine , waar je niet het ID kreeg dat je in een sjiek hotel was . Verder was de hygiëne ver te zoeken met het opruimen /schoon maken van de tafels . De doekje om de tafels schoon te vegen , hing bij de meeste over de afvalbak waar de etensresten in werden gegooid . Verder veel mensen uit oost Europa die all incusive hadden geboekt en hier goed gebruik van maakte.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teleurstellend
We hadden een kamer met uitzicht op Zee in de email staan. Kregen we niet. Ontbijt kan maar tot half 10, dus vaak gemist. Avondeten was niet te vreten. Kamerpasjes werkte niet. Spiegel tm lamp hing scheef. Maar 2 balkonstoelen en waren met 2. 2 bedlampjes en 3e bed was er gewoon bii gezet in de kamer. Geen normaal Kussen en dekbed. Alleen stopcontact in badkamer en voor koelkast. Gaten in gordijn. Santa Susanna is niks te doen dus zal je naar Barcalona tm lloret gaan dagelijks net als ons. Veel lawaai snachts door hotelgenoten.

8/10 – Goed

elhadjmohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Merci à tous
Un bon séjour merci à tous
7 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value and clean. Food isn't the best for for the money I paid was fine.
3 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Estuve dos días pero suficiente para no volver. La habitación, camas y televisión muy mal estado la tele super pequeña.
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Check-in awful. Not friendly, reservation details screwed up, took over an hour to sort out, air conditioning not working, not enough beds in rooms as per bookings. I am seeking full refund. Ruined holiday.
4 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es un hotel que años atras pudo tener 4 estrellas ,ahora con mucha pena seria merecedor de 3.
3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Food and entertainment were good. AC did not work well. We had to pay extra for Parkingand were asked to pay extra for wifi.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel correcto y la comida muy muy justa. Lo mejor la piscina y q se podia aparcar cerca sin pagar mas
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Fran

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Desilusion
Estancia en general la regular, pq para ser un hotel de 4 estrellas superior hay varias cosas que en hoteles inferiores de categoría son mejores. Sobretodo la comida, escasa y poca variedad y encima no reponen con normalidad.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Lillian

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ferieanmeldelse
Uhøflig betjening i receptionen. da jeg ankom om natten. Meget støj i det eneste lokale der var ifm baren, et slags cafeteria, hvor der ofte var meget støj fra musik og aktiviteter så udover at sidde på værelset eller ved poolen var der ikke noget område man kunne sidde i nogenlunde ro og drikke en kop kaffe. Ikke engang i læserummet, der var der også ofte højt musik. Men ellers fint ophold, fin service i spisesalen og rengøringspersonale var venlige og også i receptionen udover ved ankomst. Hotellet lå centralt ift strand og butikker og togstation.
5 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

JUAN JOSE

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hay que eliminar bañeras y poner platos de ducha y mejorar todo el habitáculo del cuarto de baño.
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout, Personnels Attentionnés, discrétions,au top.
4 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

bojan

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
ATENTION
Person at Reception not profesional,not gently and wery antipatic,other things passableu..service not at level..
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van exp op 17 feb 2019
Thanks for your feedback

8/10 – Goed

Liz, Uk

Food let the hotel down. Not 4 star quality. Some staff ok. Others rude. Were not interested in any concerns
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van exp op 16 jan 2019
thanks for your feedback

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van exp op 3 sep 2018
Thanks for your feedback

6/10 – Redelijk

Mr graham, london

very good location - opp train station - near beach - nice location - food was ok - but its NOT english 4* - no way - they charge for room safes - TV in rooms real real crap - nice balcony but very small uncomfortable plastic chairs - room dirty - they very mean with towels and shampoo and no locks on toilet - big room - my wife stated it was like a nice HOSTEL - felt very Russian - but nice location and pool ok - gym very poor - we had family in a hotel 4* a few doors down and that was really 4* - hotel seems old now
7 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van exp op 27 aug 2018
thanks for your feedback

4/10 – Matig

Bettina

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van exp op 14 aug 2018
thanks

10/10 – Uitstekend

Kelly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van exp op 24 apr 2018
thanks for your feedback

8/10 – Goed

Muhammad Hannan

Positief: Netheid, comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van exp op 24 apr 2018
thanks for your feedback

6/10 – Redelijk

Estefania

Negatief: Netheid
La limpieza muy basica y nos dejaron pelos mojados en el suelo de la habitacion, los acensores mojados y con basos de plastico dentro, la camida bien y la habitacion la pedí con dos meses de antelacion y me diron con vistas al parking pedi cambio y no tenian hueco y el wifi no hay nada de conexion.
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Luca67, Lecco

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Mini vacanza punte 2 Giugno
Vacanzina molto divertente, mare bello servizio pubblico ottimo
3 nachten verbleven in mei 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Hotel de 4*S que corresponde a un 3*
En mi opinión el hotel corresponde a un 3*, habitaciones muy pequeñas, comida regular. No tuvieron en cuenta nuestros comentarios al hacer la reserva, y nos dieron una habitación con balcón que daba a una galería, peor imposible. Afortunadamente nos cambiaron de habitación. Las camas son todas muy incómodas, las almohadas peor aún, y la tele minúscula. Algunas habitaciones no tienen ni neverita. Vale la pena si lo encuentras por un ofertón tirado de precio, pero no si vas a pagar un precio normal.

6/10 – Redelijk

Natalia

Positief: Netheid, comfort kamer
We enjoyed staying in the the Hotel Mercury although there were few drawbacks. The food wasn't that good quality as it should be in 4 stars hotel. I wouldn't recommend this hotel for all inclusive staying. Half board was enough.

4/10 – Matig

Tank, Ex Forces, UK

Positief: Personeel en service
Limited drinks with full board
The hotel was OK. The location albeit at the end of the strip was right by the local trainline (not noisy), train runs right along side main strip and they were on time and regular. Tickets had to be bought the hotel side of the road mind and not at the platform (€19.80 return 2 x adults) We were only there Fri till Mon but went Full Board. But don't expect any type of drink with your evening meal as even water had to be bought. You only got free tea, coffee, juice and water with breakfast. Can't comment on lunch as we were out. Didn't sample.much of the evening entertainment as again we were out and about but what we did see wasn't much to write home about

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très agréable, mis à part la nourriture
Très agréable confort, propreté, proximité de la plage, divers promenades et activités. Un gros point à améliorer,la nourriture franchement immangeable certain jours et je ne suis pas difficile.

6/10 – Redelijk

Aneta, london

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Photos better then reality
Hotel need updating Rooms very basic, our bedding haven't been changed even once during 7 nights stay... Food good, lots of fish, salad, chips :) and vegetarian option- sadly always pasta... Staff- nice, polite, helpful, great receptions Lesle- very helpful always smiling

2/10 – Ontzettend slecht

jaime

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Paula, England

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Train station just across the road so ideal and cheap for visiting other costal resorts and Barcelona. Beach 5 mins walk. Hotel and pool clean. We were all inclusive and had a good daily choice of food and drink and were served by friendly staff. I would recomend this hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Room air conditionig in room was non existence. Had to pay for wi fi as had a phone and tablet . Not enough Sun beds round pool , was a mad dash at 9 am , All gone in 3 minutes . Breakfast not English friendly, bacon and beans only once in 6 days was very poor.

2/10 – Ontzettend slecht

Ólavur, Færøerne

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spild af kostbar ferietid
Vi (2 voksne og en pige på 11) boede i 4 dage på Mercury Hotel med all inclusive. Oplevelsen var dårlig, da standarden var meget, meget lav på alting. Det eneste positive der kan siges er, at parkering var gratis. Maden var dårlig, da der var meget lidt at vælge imellem og der var endda lange køer til alle måltider. Der var også køer til drikkevarer uanset hvilket tidspunkt du var tørstig, og der var kun 1 bar til alle gæsterne på hotellet. Man måtte ikke bestille drikkevarer hvis man var våd (dvs man måtte ikke komme fra poolen og bestille drikkevarer), og der måtte kun bestilles to ad gangen, så vi måtte være 2 personer for at få til os tre hver gang. Ingen luftlegetøj i poolen, mega dårligt internet og ingen service overhovedet. Der skulle være entertainment hver dag, men det var noget sølle show hver anden dag, der ikke var værd at bruge sin tid på. De 4 dage var spild af kostbar ferietid

6/10 – Redelijk

kim lund, Danmark

Negatief: Netheid
7 nætter i en hård seng
Okay ophold For mange mennesker i poolen og rengøringen var ikke god

6/10 – Redelijk

Petros, Denmark

Positief: Netheid, comfort kamer
5 ud af 10. Meget neutral
Alt i alt ok men ikke super godt. Maden var meget "almindelig" uden de store overraskelser, det kunne sagtens være bedre. Hotellets underholdning team var til at grine af. Området hotelet ligger på er ideelt med alt tæt på, det er også det eneste der reder hotelet.

6/10 – Redelijk

Elisabeth, istres

Negatief: Netheid, personeel en service
Très moyen
Nourriture insipide. Chambre très sale. Hotel bruyant mais bien situé.le personnel ne parle pas français.

8/10 – Goed

MICHEL

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Un peu déçu
On trouve dommage qu'aucun membre a l'accueil ne parle français De plus a l'accueil les membres de l'équipe ne sont accueillant (pas de sourire) Par contre les autres agents de l'équipe (femme de ménage personnel du restaurant .....très sympa) Le parking est un peu cher et en plus la carte ne fonctionne pas tout le temps Depuis 10 ans qu'on vient je souhaiterais avoir une chambre autre que la vue de l'hôtel d'en face surtout que notre séjour dure une dizaine de jours

6/10 – Redelijk

Ella

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aucune écoute à l'accueil, très bonne situation de l'hôtel et prix ok , chambre, linge de chambre et serviette vieillotte

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable, accès facile, pour visiter les alentours. Personnel agréable, souriant, et à l' écoute. Question petit déjeuner, diner ou souper, plats variés, chambre super, bar sympa. Animateurs au top.

10/10 – Uitstekend

GERARD, Rocbaron

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voyage entre amis
Séjour savec ma femme et un couple d'amis ont visité les vilage aux alentours et Barcelone

10/10 – Uitstekend

John, Ireland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We enjoyed a short stay. The hotel is a very high standard, and a good base to explore the area

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Séjour de préparation du printemps en couple.
L'hôtel Mercury était le seul hôtel ouvert en ce début du mois de février, les commerces étaient fermés , nous avions choisi ce lieu pour le repos et le calme. Cet hôtel est d'un bon rapport qualité/prix, même s'il ne mérite pas vraiment ses 4 étoiles,surtout pour la salle à manger et la qualité des buffets.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tres bien a tout points de vue
super

10/10 – Uitstekend

YANNICK, brest,france

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mercury , santa susana
Hôtel très bien, facile d accès, bonne qualité, un très bon séjours fin septembre, piscine ensoleillée toute la journée comparé a d autres. a recommander

10/10 – Uitstekend

Pernille Bruun, Silkeborg

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GREAT AND LOVELY PLACE!
Hotellet er af ældre dato, men er trods det hyggeligt og rent. Lækker udsigt fra altan og gode værelser. Hotellets personale er venlige og de to medarbejdere, som underholder igennem dagen, gør et godt job. Thumps Up til dem :-) Personalet er altid smilende, trods lange arbejdstider. Maden er ikke det bedste, men kan da spises - hotellet er så billigt, at det ikke skader pengepungen at tage ud og spise et andet sted, hvis dette er tilfældet. De er ikke særlige gode til engelsk på hotellet - så dette skal man være OBS på - helt sikkert et område, der kan arbejdes på fra hotellets side. Vi har besøgt Hotel Mercury de sidste 4 år og kommer helt sikkert igen næste år!