Ingang accommodatie

Beoordelingen van Hotel AJ Gran Alacant

4 out of 5
Hotel AJ Gran Alacant
Av de Finlandia , Urb Gran Alacant, 15, Santa Pola, Alicante

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 273 van 399 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 105 van 399 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 399 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 399 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 399 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Quality dept op 25 mrt 2024
Dear Johannes,Thank you so much for this excelent value of your experience with us... you are very kind!!We hope to see you soon again.Enjoy a nice day. Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Quality dept op 26 feb 2024
Dear Jean, thank you so much for your kind value of your experience with us!! we are very glad to know about your satisfaction.We are looking forward to see you soon.Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Hayo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Quality dept op 12 feb 2024
Dear Hayo,Thank you so much for this superb value of your experience with us...it's so motivating!! We are very glad to know it and hope to see you here very soon.Enjoy a nice day. Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Hendrik-Jan, Zeewolde

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles is nieuw, degelijk en mooi afgewerkt. Kamers voorzien van balkon met stoelen en tafel. Het ontbijt is ook super Nespresso koffie. Eigen restaurant maar ook veel keuze in de buurt. Gratis parkeren voor de deur.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Quality dept op 20 nov 2023
Dear Hendrik-Jan,First of all, we would like to thank you for your trust for choosing us during your stay in Santa Pola.And thank you very much also, of course, for having shared your impressions of it.We are very happy to know that you enjoyed your experience.We share your comments with the rest of our colleagues, because they surely find it motivating.Please come back soon.Receive our most affectionate greetings,Quality DepartmentAJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Harley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardige personeelsleden. Ontbijt was heel uitgebreid en open van 7.30 tot 12.00 uur. TOP. Als ik wat nodig had hoefde ik maar te bellen en het werd geregeld.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Quality dept op 2 okt 2023
Dear Harley,Thank you very much for this wonderful value of your stay with us. It make us feel very, very happy. Most motivating thing to us is to know about the satisfaction of our guests.Please, come back very soon... !Enjoy a nice day. Warm regards,Quality deptAJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor de 5e keer in het hotel verbleven ! Keurig .
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Quality dept op 28 aug 2023
Dear Johannes,How wonderful to know that you give an excellent rating to your stay with us. You can't imagine how motivating it is!! Please come back soon to visit us...You are very kind. Have a nice day. Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Guy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer tevreden
mooie, propere kamer, compleet ontbijt, voldoende keuze, zeer vriendelijk personeel. enigste min puntje, geen mogelijkheid voor koffie of thee op de kamer zelf.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Quality dept op 12 jun 2023
Dear Guy,Thank you so much for this kind value of your stay in AJ Gran Alacant...it's so motivating!!We take note about your suggestion of kettel in the room.Please, return soon and enjoy a nice summer!!Warm regards,Quality dept.AJ Hoteles

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Quality dept op 12 jun 2023
Dear Peter,Thank you so much for your trust in our hotel and for this excelent value of your stay with us...it's so motivating!!Please, come back soon. Meanwhile, enjoy a superb summer!! Warm regards,Quality dept.AJ Hoteles

8/10 – Goed

Hubert

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Hubert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer behulpzame ontvangst
Mooi nieuw hotel, zeer behulpzame ontvangst en receptie
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

DENNY, KORTEMARK

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
heel modern ingerichte kamers, mooi groot ruime hotel inkom, vriendelijk personeel, behalve geen koffie en thee faciliteiten op de kamer, dat was jammer
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Vincent

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nieuw hotel, alles strak, licht en netjes. Vriendelijk personeel. De junior suite was erg ruim, met extra slaapkamer, tweede badkamer en keuken. Alles was schoon en het bed was fijn. Het uitzicht was heel mooi, zeker de zonsondergang. De bar in de lobby mistte sfeer, was wat fel verlicht en nodigde daarom niet erg uit. Meer dan genoeg parkeerplekken. Het hotel licht bij een winkelgebied met meerdere eetgelegenheden en supermarkten op loopafstand. Al met al een zeer prettig verblijf!
7 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede bedden. Nette service!

10/10 – Uitstekend

Marco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nieuw hotel van alle gemakken voorzien
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Lorenz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
super mooie & moderne kamer, lekker ontbijt en leuk zwembad. Vriendelijk personeel en service was top. 10 minuten rijden van Santa Pola (strand) en 20' van Alicante. Ook leuke steden als Torrevieja, Elche en Benidorm zijn kortbij = ideale uitvalsbasis om dit deel van Spanje te ontdekken. Kortom: absolute aanrader voor koppels
6 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

MarLeen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Teleurstellend personeel
Personeel niet erg toegankelijk, niet echt vriendelijk! Wij hadden kamer met ontbijt en elke morgen discussie in restaurant dat ons ontbijt niet inclusief was (we hadden nochtans voldoende moeten bijbetalen voor ontbijt !), kamers en infrastructuur zijn top !
7 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Bob

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 van de weinige 4* hotels in de omgeving Alicante. Nieuw, netjes en modern met een uitstekende keuken en betaalbaar
6 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Carry

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig, verzorgt, vriendelijk personeel. Op loopafstand van de Lidl en mercadonna. Veel eetgelegenheden om de hoek van het hotel. Centraal gelegen. Een aanrader!
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Johannes

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes en schoon. Goede bedden. Vriendelijk personeel
3 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Gerardus

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tevens een klacht !
De kamer had geen aangename temperatuur nl. veel te warm! De receptie gaf het advies om de raam open te zetten dan zou het wel afkoelen ! Ze wist niet of de temperatuur in de kamer te regelen was ! Bovendien gaf ze aan dat de kamer nog betaald moest worden dat was nl. nog niet gebeurd ! Ik had hierover mijn vraagtekens wat achteraf ook klopte en is dus weer opgelost! Bovendien veel verkeer wat de nachtrust niet ten goede kwam 😥
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Marcelo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
E X C E L E N T E
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Philip

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Unterkunft ist super ruhig und sehr sauber. Die Zimmer sind wunderbar ausgestattet und das Bad lässt nicht zu wünschen übrig. Das Frühstück war reichhaltig und sehr lecker. Ein Highlight war der Pool auf dem Dach, der sehr schön und sauber war. Wir würden definitiv wiederkommen!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Quality dept op 20 mei 2024
Dear Philip, Thank you very much for your beautiful and motivating words. You are very kind!!Nothing makes us happier than knowing the satisfaction of our guests. Please come back soon. We look forward to seeing you with open arms...Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Helen

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I had to book as a last minute emergency when my friends flight from another country was cancelled and I needed somewhere near Alicante airport. I booked online and paid a great price. The hotel is super clean and lovely staff and welcome.Highly recommended!!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Quality dept op 15 mei 2024
Dear Helen,We are glad to know that you have enjoyed your stay with us. Thank you so much for sharing it!! and, of course, for recommending us... Nothing makes us happier!We hope that your friends were finally able to travel and meet you again to enjoy a few happy days together.Please, come back soon. Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

6/10 – Redelijk

Sarah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider ist das Hotel nicht besonders gut gedämmt. Daher bekommt man sehr viel von den Nachbarn und der Straße mit. Jedoch ist es, gerade wenn man sehr spät in Alicante landet, eine sehr gute und schnell erreichbare Unterkunft. Mehr als eine Nacht würde ich jedoch nicht enpfehlen. Bedauerlicherweise war unsere Tür defekt (die Tür konnte nicht geschlossen werden)jedoch wurde dies nur entschuldigt. Ein Rabatt oder ein anderes Zimmer wurde uns nicht angeboten. Trotzdem war das Hotel sehr sauber. Zudem verfügt es über eine Tiefgarage, welche man für einen kleinen Betrag nach buchen kann.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Quality dept op 15 mei 2024
Dear Sarah,First of all, thank you very much for your trust in our hotel choosing us during your stay in Santa Pola.We are delighted to hear that you thought the cleanliness of the hotel was correct because this point is very important to us. We regret, however, that you were unable to get enough rest because of the noise. We'll find out why your door couldn't be fixed. We always offer a change of room in the event of a breakdown, but if it was not done, we assure you that it was due to the unavailability of rooms due to the hotel being with high occupancy. In any case, we apologize for the inconvenience and we hope to be lucky enough to see you again with us soon. Receive a warm greeting,Quality departmentAJ Gran Alacant

8/10 – Goed

Nosakhare Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Quality dept op 15 mei 2024
Dear Nosakhare,Thank you so much for this good value of your stay in AJ Gran Alacant.We hope to see you soon!! Enjoy a nice day.Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Tracy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed after arriving late on a flight, ideal location
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Quality dept op 2 mei 2024
Dear Tracy,What an excellent and motivating score... Thank you very much, from the bottom of our heart!Nothing makes us happier than knowing that our guests have enjoyed a beautiful stay in this, their home in Santa Pola.We hope you will come back to visit us soon. We look forward to seeing you!Enjoy a nice day. Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Ann

4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Quality dept op 15 mei 2024
How nice and motivating is your value of your experience with us... THANK YOU SO MUCH ANN!!! You are very kind.We are looking forward to see you soon.Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good dining
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Quality dept op 2 apr 2024
Dear Paul,What a joy to hear that you enjoyed your experience at our hotel! Thank you very much for your excellent review, which encourages us to continue working hard. We shared his words with our food & beverage department.Please come back soon. We look forward to seeing you.Enjoy a nice day. Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Helen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super comfortable bed. Excellent stay in junior suite
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Quality dept op 21 mrt 2024
Dear Helen,Thank you so much for this motivating value of your stay with us!! you are very kind...We are glad to know that you enjoyed a confortable experience in AJ Gran Alacant and we would love to receive you again and we hope it will be soon!Thank you again and receive our warmest regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

8/10 – Goed

Simon

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient for Alicante Airport by car. Pleasant stay. Great breakfast.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Quality dept op 12 mrt 2024
Dear Simon,What a joy to know your satisfaction... Thank you so much for sharing it!! And of course, for trusting us during your visit to this beautiful town. Hopefully we'll see you here again soon.Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

8/10 – Goed

Glenn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern hotel. Friendly and profesional staff. A bit basic for a 4 star hotel but well placed for the shops and bars of Gran Alacant and I would stay there again.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Quality dept op 12 mrt 2024
Thank you, Glenn, for your trust and good value of your stay with us. What motivates us the most is that you liked the service offered by our staff. You are very kind to mention it!Please, come back very soon and don't hesitate to contact us if you need anything else.Enjoy a nice day. Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

8/10 – Goed

Elisabeth

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Et fint hotel til prisen med moderne, rene værelser og stor altan. En del støj fra vejen…men bestemt et hotel der kan anbefales.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Quality dept op 12 mrt 2024
Dear Elisabeth,Thank you very much for your support in recommending our establishment to other travellers. You are very kind!We look forward to seeing you again soon with us.Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

8/10 – Goed

Mohammad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a perfect place if you have a car to travel around within 10-20 minutes, receptionists not as professionals as must be according to my previous visited in the same hotel, just a little smile will change the world. Thank you to AJ hotel and the team
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Quality dept op 6 mrt 2024
Dear Mohammad,We are very happy to hear that you generally enjoyed your stay with us. We regret that this time there was some things for improvement. Of course, we take good note of this and assure you that we will work to ensure that it does not happen again. For us, our guests come first and we are grateful that you have trusted us twice. Please visit us again soon. We will be happy to welcome you with open arms. And in Santa Pola and its surroundings there are many beautiful places to discover!Thank you very much for your trust and kindness. Receive our warmest greetings,Quality dept.AJ Gran Alacant

2/10 – Ontzettend slecht

Dej

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BEWARE: The good: There are supermarkets and dining places nearby standard rooms and decent sized balcony The bad: There was hair in the shower from the past occupant. Hotel room was very low hygiene. Paid for breakfast for one day and it was cold, they do not bother to refresh food after some time. Though there is a toaster there We were provided false promises about the facilities that were available. It was always difficult to get a straight forward answer from them Was not treated with respect regarding queries; perhaps because i am of colour. It is not welcoming. Tried to send a complaints email and it was blatantly ignored. Prior to my stay there were no communication issues. This hotel takes no accountability. Conclusion: Bad hygiene, poor communication and dismissive approach. I will not be staying here again. (from the UK)
Reactie van Quality dept op 7 mrt 2024
Good morning Mr. Dej,We regret that your stay at our hotel has not been to your liking and we take note of your suggestions to analyze and establish the appropriate improvement actions for future occasions.Unfortunately, we are not able to meet all the demands of our guests. In your case, you asked us from the beginning to offer you free wine, flowers, breakfasts or dinners because it was the birthday (the week before the stay) of one of you and, respecting the protocol that we have established for the birthdays of our guests (always during the stay), we could not meet your request, but we offered you complimentary chocolates accompanying the wine, which you dismissed when you knew the price of it. Nothing makes us happier than celebrating our guests' big day by offering them a complimentary gift, but, out of deference to the rest, we must respect the same conditions for everyone.We remain at your disposal to clarify any questions or comments you may have.Thank you very much for your time and best regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

8/10 – Goed

Gunnlaugur M.

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Quality dept op 21 mrt 2024
Thank you Gunnlaugur M. for your trust and good value of your stay in AJ Gran Alacant.Please, come back soon! Kind regards,Quality dept.AJ Gran Aalacant

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely fantastic hotel but English breakfast not good
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Quality dept op 1 mrt 2024
Dear David,Thank you for your kind words and excelent value of your stay in AJ Gran Alacant. We take good note about your comment of the breakfast. Thank you too because it helps us to improve. We are going to check the composition.Please, come back very soon. Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Josephine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel definitely a 5 stars very affordable and but excellent very modern new and best of all very clean and staff are excellent to deal with. The only thing missing was hair conditioner in their shower everything else were there. I recommend this place and I look forward to going back JAM
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Quality dept op 26 feb 2024
Dear Josephine,How wonderful is to know about your satisfaction!! It's the most motivating thing... THANK YOU VERY MUCH and, of course, for your trust in our hotel during your stay in Santa Pola.Please, come back soon.Enjoy a nice day. Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

6/10 – Redelijk

Zoe

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Economy basic hotel
You get what you pay for a cheap economy hotel with very little to offer Close to airport. But basic breakfast typical free Spanish offerings. But like I said you get what you pay for and nothing else.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Quality dept op 26 feb 2024
Dear Zoe,Although we do our best to ensure that our guests fully enjoy their stay with us, we regret that we did not achieve full satisfaction in your case. We would have loved to.Please give us a second chance if you come back to Santa Pola, we are sure your perception will be better.Thank you very much for your trust and for sharing your impressions. They are of great help to us to continue moving forward and improving.Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Andres

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Quality dept op 21 feb 2024
Buenos días Andrés y muchísimas gracias por este fabuloso 10, que tanto nos motiva!!Nos alegra mucho saber que disfrutó de su experiencia en nuestro hotel. Ojalá se haya quedado con ganas de más y volvamos a verle de nuevo con nosotros. Nos haría muy felices.Gracias de nuevo por su amabilidad y confianza y reciba nuestro más afectuoso saludo,Dpto de CalidadAJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Andres

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Quality dept op 20 feb 2024
Estimado Andrés,Muchísimas gracias por otorgarnos tan fabulosa nota. No se puede imaginar lo felices que nos hace el saber que ha disfrutado de su estancia con nosotros. Es lo más gratificante y motivador, sin lugar a dudas.Seguiremos trabajando y esforzándonos para hacerlo cada vez mejor.Le esperamos con los brazos abiertos para futuras visitas.Un cariñoso saludo,Dpto. de CalidadAJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Jo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Quality dept op 20 feb 2024
Dear Jo,What a great new to kknow about your satisfaction... thank you very much!! It's the most motivating thing to us.Please, come back soon :)Enjoy a nice day. Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

8/10 – Goed

Ana beatriz

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Quality dept op 20 feb 2024
Muchísimas gracias, Ana Beatriz, por haberse alojado con nosotros durante su visita a Santa Pola.Nos alegra saber que, en líneas generales, disfrutó de su estancia y esperamos que se haya quedado con ganas de repetir pronto. La esperamos con los brazos abiertos!!Un cariñoso saludo,Dpto. de CalidadAJ Gran Alacant

8/10 – Goed

Clotilde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Quality dept op 20 feb 2024
Estimada Clotilde,Muchas gracias por su confianza a la hora de elegirnos durante su estancia en Santa Pola y, como no, por compartir la valoración de su estancia en esta, su casa.Ojalá tengamos la suerte de tenerla pronto de vuelta. Reciba un afectuoso saludo de todo el equipo que integramos el AJ Gran Alacant,Dpto. de Calidad

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Övernattade en natt i väntan på flyg. Inget att anmärka på. Lite tråkigt område
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Quality dept op 19 feb 2024
Dear Thomas,Thank you very much for your trust in choosing us and for your time in sharing your opinion with other travelers.The next time you visit us, please do not hesitate to ask us about places of interest in the area. There are many and very beautiful ones. We will be happy to recommend beautiful beaches and charming towns very close to the hotel.Please come back soon. We are waiting for you!Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Urban

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Quality dept op 19 feb 2024
Dear Urban, thank you so much for this super score!! it's very motivating... you have made our day!!The best thing for us is to know about the satisfaction of our guests. We are looking forward to see you soon here, with us.Warm regards,Quality deptAJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Séverine

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Quality dept op 19 feb 2024
Dear Séverine,Thank you very much for this great 10!! it's so wonderful start the week like this, because the satisfaction of our guests is our reason of being.It has been a pleasure to have you with us. Please, come back soon.Enjoy a nice day. Kind regards!!Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Patricia

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Quality dept op 16 feb 2024
Thank you very much patricia for this wonderful 10!!We are very glad to know about your satisfaction :)Hope to see you soon. Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Patrik

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was quite amazing found to go somewhere nearby of airport. Not sure is but definitely works for that type of staying also. Theres so many mercadonas, restaurants etc its easy to live there. Exploring wasnt too bad couple minutes with bus or taxi you get alot too see. Very good value for money and great reception lady
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Quality dept op 12 feb 2024
Dear Patrik, We are so glad to hear that you enjoyed your stay and this beautiful area. And most of all, what we like most to know is that the friendliness of our staff was to your liking.We look forward to seeing you here again soon. It is always an honor for us to have such friendly customers.Kind regards,Quality dept.AJ Gran Alacant

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 out of 10
Could have cleaned the around the shower tray better but other than that everything else was good.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Quality dept op 12 feb 2024
Dear Anonymous,First of all, thank you very much for your trust choosing us and kindness sharing your time giving us your feedback about your experience in this, your home in Santa Pola.Could have cleaned the around the shower tray better but other than that everything else was good.Hope to see you soon. Enjoy a nice day. Warm regards,Quality dept.AJ Gran Alacant