Uitzicht vanuit de kamer

Beoordelingen van Hotel Lodomar Spa & Talasoterapia

4 out of 5
Hotel Lodomar Spa & Talasoterapia
Calle Río Bidasoa, 1, San Pedro del Pinatar, Murcia

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 87 van 253 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 121 van 253 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 253 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 253 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 253 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Elisabeth Pieterella

3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Yves

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Ana Sanz. Jefa de recepción. op 28 jul 2020
Buenos días Yves Nos alegra saber que su estancia con nosotros ha sido tan satisfactoria como refleja en su puntuación. Saludos Cordiales

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Wij waren in appartementje en het stonk geweldig naar sigarettenrook wat ons zeer erg ergerde !
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen druk op douche water amper genoeg om een chiwawa te wassen, geen douche artikelen aangevuld gedurende de ganse week en amper handdoeken ververst, airco werkte niet en bed en kuisen was ook niet van de partij
5 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Hotel Lodomar op 3 mei 2019
Allereerst wil Hotel Lodomar u bedanken voor uw commentaar. Bedankt aan mensen zoals jij, die we elke dag kunnen verbeteren. Met betrekking tot uw opmerking, nodigen wij u aan ons te laten weten of u opnieuw problemen hebt, aangezien deze niet normaal zijn en deze situaties ver afstaan ​​van onze standaard.

6/10 – Redelijk

Geertrui

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

johnpostma, soest

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel dicht bij de zee. en zeer vriendelijk personeel
10 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima alleen het ontbijt kwalitatief steeds minder
Wederom goed verblijf. Hotel personeel prima goede hygiene en ligging voor mij goed. Alleen ontbijt word steeds minder. Vorige keer werd er al geen omeletje a la minute meer gebakken. Nu is er geen vers bruin en wit stokbrood meer. Alleen nog maar droge sneeen brood die je moet toasten. Jammer.krijg steeds meer de behoefte om ander hotel te gaan zoeken. Ben hier nu 4 keer geweest en moet nog diverse keren terug. Verder als vanouds goed.
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet prettig dat je moet betalen om te mogen zwemmen in het binnenbad
2 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Jerome op 19 apr 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

marc, noord-brabant

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
tweede verblijf in dit hotel
Goed hotel prima service wel wat min puntjes ten opzichte van het eerste verblijf 2 maanden geleden. Douche die in het bad zit was wat beschadigd en het bad waar je in staat helemaal dus veel roest en herstelde overloop wat wat minder schoon en fris oogde. Het ontbijt was prima. Alleen omdat ik misschien iets later was deze keer geen croissantjes en er werd deze keer geen omeletje vers gebakken met wat verse ingrediënten waar ik bij stond. Verder wel weer een goede ervaring en hoop dat dit de volgende keer weer in orde is. Wel een hotel waar je goed kunt verblijven. Algemene ervaring van een acht nu een zeven en een half.l
3 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

franciscus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
luxe en comfort... beetje afgelegen
mooie appartementen en fijn zwembad. vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Bas, Barendrecht

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen rust in ditrelaxhotel.
Er verbleef tijdens ons verblijf van 10 nachten grotendeels van de tijd een grote groep schoolkinderen uit IJsland. Deze was zeer luidruchtig (veel geschreeuw en met deuren gooien) tot laat in de avond. Veel gasten zouden volgens de receptioniste al geklaagd hebben en de leiding van de kinderen was er al diverse keren op aangesproken. Dit hielp niet. Geen prettig verblijf dus gehad in dit "spa-relaxhotel".

8/10 – Goed

Gerben, ljouwert

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
prima verblijf
appartement behorende bij hotel is prima; voor de rest niet zo veel met het hotel van doen gehad. Personeel is heel behulpzaam. Strand is dichtbij.

8/10 – Goed

Freda

Positief: Netheid
Would have liked a tea towel to dry the dishes.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Mayte

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really good service at the buffet. Only point is that the heating was not working and it took 4 days to get fixed. It was a very cold week. Otherwise all fine.
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Manuel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Colin

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Its a good place to go. Not far from the beaches and it's flat. Went away at the end of the season. Rooms are comfortable and clean and they tick the boxes.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Pete

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value for money in a quiet location. Many bars in walking distance
7 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Alicia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Karl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mina boenden
Bra service och prisvärt, middags- och frukostbufféer bra.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Gary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely, comfortable hotel. Really enjoyed our stay
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

William

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Susan Carol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great apartment
Very helpful and friendly staff. Clean good sized apartment. We had a first floor one with view to the salt flats, the ground floor ones have a big terrace but no view.
8 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ainhoa Mateo op 30 nov 2023
Good morning.Thank you, we are glad to you return.

10/10 – Uitstekend

Felicia

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Joaquin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Michael

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We have stayed here twice befor its convenient for tje beaches
7 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Esther

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Está en un buen sitio
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

VÍCTOR MANUEL

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecto
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

RUSSELL, West Midlands

Positief: Personeel en service
Check in staff were efficient and friendly. Room was nice enough, however the mixer shower valve appeared to have a fault, as it constantly cycled between hot and cold. Found a long blonde hair in the shower and a long black hair by the basin, so the cleaning had fallen short. Restaurant staff were friendly enough. Tried the 'buffet' for an evening meal in the restaurant, which was average ish. But the pots of food weren't labelled, which meant you had to open each pot to see what was in it. And those pots don't keep the food hot enough. Breakfast was ok though. Staff at check out were excellent again, and put my baggage in a secure room for me.

8/10 – Goed

Francisco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Los mosquitos nos comían
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Ann-Kathrine

2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

keith

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Hugo

4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very nice hotel. excellent breakfast, clean & comfortable. very good staff
4 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Brent

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
It was not a 4 star hotel. The room needed updates. Bath tub was rusted. Sink was cracked and the water on the shower was impossible to get to the right temperature
4 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Jonas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Paul

Positief: Netheid, personeel en service
Unfortunately the morning after my single night stay: there was an issue with the plumbing and there was no water in the hotel for washing / showering. Also a t breakfast because there was no water, the coffee machines were not operable. Fortunately the water was restored not long after breakfast time
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Jonas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Mattias

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra rum och frukost, med salt spa i källaren.
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

JAVIER

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Tor

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En uke i Januar.
Vi bodde en uke i en av hotellets leiligheter i 2 etg. Stort soverom, masse skap. Greit bad og kjøkken. Stue med en enkel sofa og tv. Enkel standard, men fungerte fint for oss. Vi var der i januar, så vi brukte ikke balkongen. (Den hadde morgensol) Vi bestilte en massasjetime på hotellets SPA Den var bra. Frokosten var super og de ansatte var veldig behjelpelige. De jeg pratet med snakket helt greit engelsk. En hyggelig rusletur på 10-12 minutter til strand/cafe/restaurant. (Veldig god Indisk restaurant der) Tror også det var en liten butikk og en cafe rett bak hotellet, men der var ikke vi. Vi var der som nevnt i januar, det var stille og rolig. Jeg bor der gjerne igjen.
7 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

MATEO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gustó la habitación No he encontrado nada que no me guste
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

SANTIAGO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Helen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We stayed in the Hotel after Christmas for one night to visit the area and do some shopping in the La Zenia Boulevard.The hotel was very basic, we are very used to having mini breaks in 4/5 star Hotels and know what we can expect, this Hotel falls far short, no mini bar at all, no tea and coffee making faciliies, towels very worn and bathroom very tatty. I would say it is more 2/3 star maximum. the bar closed at around 11pm, the area was not comfortable or welcoming at all, plastic outdoor tablesand chairs etc. It could probably do with a good refurb.(as could the whole Hotel). There was a strange smell like drains in the comunal areas of the Hotel. We were booke bed and breakfast, unfortunately the cooked element of the buffet breakfast was cold. The positives are the reception and bar staff where very efficient and helpful. The location is good for shopping by car to the La Zenia Boulevard, (though there is nothing around the area of the hotel on foot (restaurants etc). I would not stay again.
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Francisco jose

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Ángel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy bien
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay at the Lodomar
I booked an apartment, very clean well equipped good cooking facilites very spacious , i would reccommend this to everyone
6 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Juan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022