Lobby

Beoordelingen van Parc 55 San Francisco - A Hilton Hotel

4 out of 5
Parc 55 San Francisco - A Hilton Hotel
55 Cyril Magnin St, San Francisco, CA

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 590 van 1023 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 242 van 1023 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 105 van 1023 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 51 van 1023 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 35 van 1023 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Anne

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
We’ve stayed two nights and asked the Front Desk for a ‘No Disturbing’ tag. We’re still waiting.. room was outdated, beds small and the incheck lady was not very friendly. We’ve stayed in Hilton Sacramento and that was a 10 experience, this one in San Francisco is a 1* facility. You’ve to pay $6,- for a coffee in the morning, not a outstanding breakfast included like Hilton Sacramento. Never again Parc 55 for us!

10/10 – Uitstekend

WNR

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend stads hotel, maar niet meer dan dat
Uitzicht
Kamer
Typische ramen
Badkamer
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

LORELA L

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is so friendly
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Michael, San Ramon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All was good
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Yoshiko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
街の中心にあります。エレベーターに乗る前に行き先の階のボタンを押します。エレベーターに乗ると停まる階が表示されます。日本のシステムと違うので面白いです。
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Taro

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is so good!
6 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

George, Turlock

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was great, the waiter at the hotel bar was awesome. Outside of hotel there were homeless and mentally ill people. Nothing new, just keeping it from being a better score.
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Yanna, Princeton

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
We had to ask for changing the rooms as the ones given to us were not clean. The new rooms were good - spacious and clean. We wanted to stay for additional night but that was possible at higher rates. The receptionists did not make an effort to an accommodate our needs. We checked out after the first night and yet got charged for a second night. We spent valuable time to sort out the errors made by the hotel personnel Overall disappointing experience.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manager on Duty op 30 apr 2024
Thank you for taking the time to address this as this is not Hilton standard. We will certainly take this into consideration and use it as learning tool to give a better experience to our guests. However, I am unable to locate your reservation, would you mind providing that to us so we can take a look, in hopes we can still make it right for you? Hoping to hear from you soon.

8/10 – Goed

Leonard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking was expensive but what isn’t these days.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ruby Anne

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Tumata

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel needs to be remodeled. Breakfast was good but expensive.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager on Duty op 24 apr 2024
We appreciate your feedback, rest assured we will inform the appropriate departments to enhance our guest experience. We hope to welcome you back in the future!

10/10 – Uitstekend

JEFFREY, GONZALES

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was awesome from valet, check in & bartender. Rooms we clean and comfortable. Walking distance to all the theaters. The streets have many homeless, but the property was safe.
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Madeleine

Reisde met een groep
Positief: Netheid
This place was expensive for what it offered. The rooms were very average and dated. The lobby is nice. The only parking available is Valet only, which is incredibly expensive. The area feels unsafe so parking somewhere else and walking back is not really an option. The pool is at another hotel which is not walkable due to the area.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager on Duty op 22 apr 2024
Thank you for taking the time to fill out our guest survey of your stay at Parc55. We are sorry to read that your stay was less than satisfactory as we always strive to exceed our guests' expectations. We will certainly be addressing your review, regarding parking, condition of the room and the pool with our team to see how we can improve moving forward. While we understand the hassle of walking across the street to our complex/sister property, your safety is our number one priority. Our security team is available 24/7 should assistance be needed. We hope to welcome you back to Parc 55 in the future. Should your travel plans lead you here, please let us know and we will assure you an enhanced stay. At your service,Manager On Duty.

8/10 – Goed

Eliza

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good staff. Perfect location
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The view from the from room was spectacular.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

L.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Pamela

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Laurie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is excellent for the Theater district. Our check-in was very slow but everything else was wonderful. The area around the property is very homeless but that is not the fault of the hotel. We would definitely stay there again.
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Xiaobei

Reisde met familie
希望房间卫生、配备饮品
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Suki, HENDERSON

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Danielle Natasha Dawn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel staff was very accommodating and helpful, my niece actually had an accident and fell and sprained her ankle and the staff was accommodating meeting us with a wheelchair and bringing her to the room.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mikaela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff who checks u in was very sweet
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Shamsher, Fremont

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Marco

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Pablo Vladimir

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
First time and I will come back again 🙌🙏
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Javier

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The check in and check out process was easy. We had no wait. It’s close to many things in the city, but the streets further north aren’t that nice/can be dangerous. We had no issues and the room was nice and clean.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

nora, danville

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great place to stay.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Tyson

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is amazing but the surrounding area was very unsafe. I believe this was once a very nice area but unfortunately the area outside the property is chaos on two sides.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Cecilia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Andrew

Positief: Netheid
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Daniel op 25 mrt 2024
Thank you for taking the time to rate your experience with us. We appreciate your business and feedback. If there is anything we can do to make it right with you, please don't hesitate to let us know.

10/10 – Uitstekend

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed my stay.
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Cesar Jonatan

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We could not sleep because the window was not closed at all and we heard the noise from the street all night long
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Daniel op 25 mrt 2024
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we’re very sorry you had a negative experience staying with us. Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. We hope you will consider staying with us in the future. If there is anything we can do to make it right with you, please don’t hesitate to let us know. We'd love to have you again as our guest to ensure you have the best travel experience.

10/10 – Uitstekend

Charles

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was awesome!!
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Karl William

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the ease with the staff and not the 1st or last time I’ll be staying @this property! Amazing views also ! Thanks again
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

RYOSUKE, Funabashi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very Good
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Nabaz

1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Marcus

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Our executive suite was sparce with only one tv, and not close to sitting areas. Windows (in both room and 55 restaurant) were dirty. Service in restaurant very slow, yet quality of breakfast food was great. Overall, too expensive!
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Andy

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Kelly

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Office Manager on Duty op 9 mrt 2024
Hello Ms. Kelly, We are sorry to hear that your stay was unsatisfactory. Your feedback is very important to us and will be sure to address this to the appropriate department. If you have any plans to come back in the future, please reach out to one of the Managers so we can ensure to enhance your stay.

8/10 – Goed

john

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
close to start of the cable car. Not happy with the holding bond which is just taken without explanation!
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Perla J

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great, vallet did take a little long but other than that such a great stay
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Daniel John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was beautiful and staff was amazing. The area around the hotel not so nice.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

juan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything

10/10 – Uitstekend

Dianne

2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Angelica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
great experience
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Virginia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel itself was extremely nice for a fair price, had an amazing stay and all staff were so kind and helpful! Would definitely recommend coming here again!
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Gabriel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

dwain, Lincoln

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Charis Ming Sum

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024