Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Adler Resort

4 out of 5
Adler Resort
Hasenbachweg 378, Saalbach-Hinterglemm, Salzburg

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 34 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 49 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een fantastisch appartement, zeer luxe op een prima locatie en met een schitterend uitzicht.
7 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Nancy, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adler Resort : top service & kwaliteit
Via Expedia vonden we deze accomodatie in Hinterglemm (Saalbach-Hinterglem) en we kozen er een verblijf in de 1ste week van April 2017 op basis van de positieve reviews, de locatie t.o.v. de skipistes en de foto's. Spijtig genoeg was door het warme weer de sneeuw te weinig aanwezig, zodat we moesten uitwijken naar het gletsjergebied om te kunnen skiën maar het Resort met de luxueuze kamers, het uitgebreide ontbijt- en dinerbuffet maar vooral de supervriendelijke bediening maakten dat we hier zeker volgend jaar willen terugkomen.

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Fatma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Jannie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, beautiful location
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Omar

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Espen Juul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Väldigt fräscht. Trevlig personal nära aktiviteter. Lite för dyr frukost.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Albert Schwaighofer op 21 jul 2019
Hello, Thank you for your fantastic feedback. All the best

10/10 – Uitstekend

Ryan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing stay
The service was amazing, the price is incredibly reasonable, front desk was extremely helpful, and the view is second-to-none.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Albert Schwaighofer op 21 jul 2019
Hello Ryan, Wow - what an incredible feedback - thank you soooo much. We hope to see you soon again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Erik Stange

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi hadde et supert opphold fra ende til annen. Deilig spa-avdeling, ski in/ski out, veldig bra restaurant og veldig hyggelig betjening.
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Flemming

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic service and personnel. Great location
4 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Florian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr freundliches Personal, Beste Lage, Tolles Hotel, Immer wieder gerne.
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The accommodation was clean and modern. The staff were extremely friendly and helpful. The food was exceptional. We had an amazing experience.
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Mika, Vienna, AT

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Apartment war an sich ganz schön, da wir die Erstbezieher nach einer Renovierung waren. Nette Einrichtung, neues Schlaf- u. Badezimmer, neue Küche mit hochwertigen Geräten. Leider waren die Rauchmelder wohl nicht richtig verkabelt. Weshalb gleich mal am ersten Urlaubsmorgen, ca. 8:30 Uhr, ein Hausmädchen mit einem Techniker unangemeldet, ungefragt und ohne zu klingeln im Vorzimmer von unserem Apartment standen. Zu der Zeit hat meine Frau noch geschlafen und ich kam gerade in Unterwäsche aus der Toilette. Nicht gerade der beste Start. Nachdem am Vormittag der Techniker mit Straßenschuhen mehrmals ins Apartment kam und durch alle Räume und vom Couchtisch bis sogar ins Schlafzimmer seinen Schmutz verteilt hatte, waren wir an der Rezeption. Kurze Zeit darauf kam eine sehr höfliche, nette Dame von der Gästebetreuung und siehe da … in kürzester Zeit hat Sie alles koordiniert und die Probleme in unserer Abwesenheit gelöst. Besten Dank nochmal für die wiederhergestellte Privatsphäre! Der Rest war wie von 4-Sternen zu erwarten und wurde sogar teils noch übertroffen!
5 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
120 Euro cleaning bill for 4 nights!
We were not warned about the ridiculous cleaning bill added onto our room bill. 120 euros is outrageous, especially when l left the room cleaner than when we arrived. It completely overshadowed what was an enjoyable stay.
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Albert Schwaighofer op 22 aug 2018
Thank you for your review, eventhough it is as bad as it is. There is one online travel agency which is not able to add on our service charge to the total price. This service charge is obligatory and includes the daily change of the towels in your apartment, dispose of the waste and the final cleaning after departure. Please be asured that we noticed your apartment was spotless clean – doesn´t happen very often. We are very sorry to hear, that this left a bad aftertaste regarding your stay with us. Albert Schwaighofer and the Adler Team

6/10 – Redelijk

MANSOUR

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
تجربه لن تتكرر
لا يوجد خدمات للغرف. لايوجد تكييف تجد صعوبه في النوم حتى في. المساء مع فتح النوافذ الجو مازال حار ووجدت صعوبه في النوم انا وعائلتي كان مرهق وغير مريح
6 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Albert Schwaighofer op 20 aug 2018
Dear guest, We are sorry, you didn´t get a good night sleep due the high temperatures. Trust us, we don´t get such a heat wave very often in Austria.

10/10 – Uitstekend

Etty

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Albert Schwaighofer op 20 aug 2018
Thank you for this fantastic score

10/10 – Uitstekend

Mikkel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejlig sted
Dejlig, ren lejlighed med god udsigt over byen og bjergene. Rigtig fin spa-område, og pga. lavsæson havde vi det næsten for os selv. Søde og imødekommende personale. Ligger lige ved en lift, der bringer dig op på bjerget hvor der var en slags skattejagt.
2 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Jason

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Overpriced and Cleaning fee!
If you book be aware of the fine print that they will charge a cleaning fee. We got hit up with a 90 Euro cleaning fee and I see in the fine print that they can charge up to 120 euro. We only stayed one night for approximelty 10 hours and had to pay 90 Euro which was outrageous! There are many other hotels in this town and elsewhere that will not charge this fee. Choose wisely! The hotel staff also disappear after 8:00PM and ask that you call ahead if you will be late. They will then leave the keys on the front desk for anyone to grab (if your lucky they will be waiting for you). Overall the room as very clean and big but not worth the cost of the room and cleaning fee. WiFi was also terribly slow.

10/10 – Uitstekend

Panu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adler mukavaan ja ylelliseenkin perhelomaan
Adler on erinomainen valinta mukavaan ja helppoon lomailuun. Sijainti on poikkeuksellisen mukava, päähissin vieressä ja kaikki palvelut on kävelyetäisyydellä. Myös hotellin pihapiirissä toimiva välinevuokraamo tarjosi uutukaiset monot ja hotellin asukkaana sai vielä pienen alennuksenkin ja hinta oli kilpailukykyinen. Spa oli miellyttävä, 4 erilaista saunaa toimivat moitteetta ja ulkoallas oli nautittava lisä.

8/10 – Goed

Miguel, Madrid

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No tan bien ubicado como parecia
Elegimos el hotel para una semana de esqui en familia con niños de distintas edades. El hotel se encuentra Razonablemente cerca del centro del pueblo pero en el extremo contrario al punto de inicio y finalizacion de las clases de esqui, por lo que aunque esta muy cerca de uno de los remontes, su ubicacion no es buena para empezar y terminar la jornada de esqui. Por otra parte a pesar de que cuentan con un servicio de shuttle para acercarte a las pistas este solo funciona en un horario muy limitado y no da a basto para los huespedes del hotel. Ademas cuando te sales de ese horario y contactas con recepcion el personal no es capaz de ofrecer soluciones o ayuda, como nos sucedio cuando nos cerraron la conexion de regreso esquiando en un pueblo cercano y alcanzabamis a recoger al menor de mis hijos.
6 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Albert Schwaighofer op 10 jan 2018
Dear Miguel, Thank you for taking your time to share your recent experience here at the Adler Resort. We are sorry to hear that we let you down with assisting organizing transport for you and your family. We hope this doesn´t hold you back from visiting us again. All the very best. Albert Schwaighofer and the Adler Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Olga

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The only bad thing was that everything was closed during our stay due to the off season. Also wee weren't aware that the restaurant inside the hotel was closed until December.Aside from that everything else was great.
3 nachten verbleven in november 2017
Hello Olga, Thank you very much for sharing your experience with us. We are delighted to hear you enjoyed your stay with us, even though most restaurants and bars in Hinterglemm were still closed. We hope to see you soon again. Albert Schwaighofer and the Adler Team

10/10 – Uitstekend

Yrase

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel.... awesome for kids.
We just came back from Adler and we had a wonderful time. Please be aware that if is winter time you will need tire chains. The hotel is just like the pictures. They have an awesome play room that our toodler enjoyed as well as our 11 and 12 years old nieces. Staff is super friendly and helpful. We book not knowing that everything around was pretty much close and looked like a ghost town, but they point us on the right direction and we had a blast. The rooms are just like the pictures. Very modern and confortable. They even help us to get our car out of the hotel as we forgot our tire chains....
3 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Albert Schwaighofer and the Adler Team op 28 nov 2017
Hello, what a wonderful feedback, thank you soooo much! Please come and visit us again soon. Looking after you was a pleasure....

10/10 – Uitstekend

Daniela, Stahnsdorf, Brandenburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr schönes Hotel im super Skigebiet.
Sehr nettes Personal in einem schönen großen welness Hotel. Wir haben spontan eine wunderschöne Suite mit drei Räume bekommen, obwohl wir eine kleinere Suite gebucht haben. Man hat eine tolle Aussicht auf die Berge und kurze Wege zu Skilifte. Ich würde jeder zeit wieder hinfahren.
Blick aus dem Hotelzimmer
5 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Albert Schwaighofer und das Adler Team op 14 nov 2017
Hallo Daniela, 5 von 5 Punkten - wow vielen Dank, was für eine fantastische Bewertung. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!!

6/10 – Redelijk

fzoooz, saudi arabia

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad staff especially the reception
The hotel in general is good with good facilities however it's location is not good . The one on the reception she was very bad and even rod with us and not helpful at all.
2 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Albert Schwaighofer op 14 okt 2017
Dear fzoooz, Thank your sharing your experience from your stay with us. We are deeply sorry to hear, our customer service was not as it suppose to be. We hope to see you again, to show you - We can do better!! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great!!! view.
I have a great experience and room condition is also good.
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Albert Schwaighofer op 14 okt 2017
5 out of 5 Thank you so much!!

10/10 – Uitstekend

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale Spot für ihren Familienurlaub
Das Adler Resort ist der perfekte Ausgangspunkt für einen erholsamen Familienurlaub
6 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

רונית

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
מקסים. צוות מאיר פנים. לדרים נקיים ויפים. חוויה נה
נהדר
4 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

wojciech

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Cristina, España

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel perfecto para estancias con niños. Habitación espaciosa y silenciosa
3 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق جميل ينقصة التنظيف اليومي للشقق
اقامة جيدة أخذ مني 107 يورو مايعادل 500 ريال سعودي لتنظيف الشقة من بعدي وهذا مبلغ مبالغ فية انا سكنت عندهم 8 ليالي لايوجد تنظيف يومي انما فقط تغيير المناشف فقط كل حجز مستقل يوخذ علية مبلغ تنظيف وهذا احد العيوب الموجودة بالمنتجع
8 nachten verbleven in augustus 2017
Dear Guest, Thank you for your honest feedback regarding your stay here with us at the Adler Resort. We hope, the missunderstanding with the cleaning fee doesn´t hold you back from visiting us again. Kind Regards Albert Schwaighofer

8/10 – Goed

Mohammad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

Ibrahim

Positief: Personeel en service
6 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, lovely staff. Rooms very nice - ours had agreat view. Especially loved the possibility to use hotel bikes. The pool and saunas were really nice too.
4 nachten verbleven in juli 2017
Dear Guest, What a great feedback - thank you very much. We are delighted to hear, you enjoyed all our facilities, such as our spa area with the in- and outdoor pool, various saunas and steaming rooms. Our staff will be over the moon about your comments. We hope to see you soon again. With kind regards from Hinterglemm Albert Schwaighofer and the Adler Team

10/10 – Uitstekend

E. und A., Oberösterreich

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr schönes Hotel in guter Lage
Hatten das Hotel für uns allein. Essen sehr gut, Spa sehr gut. Sehr freundlicher Empfang. Auch Sonderwünsche wären angeboten worden, was wir aber nicht in Anspruch genommen haben. Dieses Hotel bietet alles was man für einen gelungenen Urlaub braucht. Es sollte jedoch erwähnt werden, daß erst ab Ende Mai alle Bergbahnen und Gaststätten ihren Betrieb wieder aufnehmen. Wir hatten einen sehr schönen Aufenthalt im Adler Resort. Gerne wieder

10/10 – Uitstekend

Christoph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The best Ski hotel yet!
Fantastic resort, with a real high end feel.
Dear Guest, Thank you for rating us with 5 stars. We are over the moon to hear you had such a fantastic stay! We hope to see you again next year. Albert Schwaighofer and the Adler Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ikke supersentralt, men rolig og stille og nært nok.

10/10 – Uitstekend

Mona

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kjempebra
Kjempe opphold

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adler 4.0 beta
Nach einem sehr großen Um- & Neubau ist der Adler wieder zu neuen Höhenflügen bereit! Zimmer, Ambiente und Mittarbeiter sind sehr gediegen modern und bemüht. Der fast abgeschlossene Umbau im Haus 2/3/4 ist sehr gelungen und knüpft an das luxeriöse Design des Haus 1 an. Bin mir auch sicher, dass die Anlaufprobleme in der Küche bald ausgestanden sind. Liebe Adler's danke für den schönen Aufenthalt - weiter so!!