Terras

Beoordelingen van Hotel Monterrey Roses by Pierre & Vacances

4 out of 5

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 140 van 405 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 188 van 405 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 405 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 405 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 405 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Peter

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 25 sep 2023
Dag,Bedankt voor jouw review.We vinden het fijn dat u tevreden was over uw verblijf. We noteren uw opmerking over de netheid van de kamer en zullen dit bespreken met het schoonmaakteam.Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw ontvangen. Vriendelijke groet,General Manager

10/10 – Uitstekend

annie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super mooi en schoon hotel en personeel👍
Mooi hotel , erg vriendelijk personeel aan receptie , eetzaal en interieur verzorgsters .
9 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van General Manager op 31 jul 2023
Beste Annie,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Wat fijn dat jouw verblijf bij ons voor herhaling vatbaar was, dit dankzij onder andere onze mooie kamers, ons vriendelijk personeel en onze netheid. Wij hopen dat ook dat je enkel met genoegen terugdenkt aan jouw tijd in Roses.We hopen u dan ook nog eens te mogen verwelkomen!General Manager

4/10 – Matig

Caroline

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Café in straat met veel muziek tot laat, kamer ok, ontbijtzone is refter.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van General Manager op 31 jul 2023
Beste Caroline,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij te lezen dat u tevreden was met de kamer. Onze locatie biedt inderdaad een levendige sfeer met cafés en muziek in de omgeving. We begrijpen dat dit voor sommige gasten tot laat in de avond storend kan zijn. Onze kamers zijn echter voorzien van geluiddichte ramen om het geluid van buitenaf te minimaliseren, maar we zullen uw opmerkingen zeker in overweging nemen om de ervaring van onze gasten verder te verbeteren.Jammer ook dat onze ontbijtruimte u niet kon bekoren. We nemen uw opmerkingen hierover zeker met ons mee en danken u voor uw feedback. Hopelijk heeft u verder toch van een fijn verblijf en een goede nachtrust genoten.Met hartelijke groet en hopelijk tot een volgende keer,General Manager

6/10 – Redelijk

Chris

Negatief: Comfort kamer
9 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van General Manager op 1 sep 2022
Beste Chris,Het spijt ons dat we niet aan al uw wensen hebben kunnen voldoen.We ontvangen graag uw suggesties over hoe we uw ervaring hadden kunnen verbeteren.In de toekomst staan we met plezier opnieuw voor u klaar.Vriendelijke groet,General Manager

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van General Manager op 4 aug 2022
Dear Jan, Thank you for taking the time to rate your stay with us. We're glad your experience has been to your satisfaction. However, we would love to know what would have made your stay a perfect one. We look forward to welcoming you back. Best regards, General Manager

6/10 – Redelijk

Diego

Reisde met partner
Positief: Netheid
Verouderd hotel met veel vuilbakken in de omgeving
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van General Manager op 29 jul 2022
Beste Diego, Bedankt voor uw feedback. We hopen dat jullie een prettig verblijf hebben gehad. Jammer dat jullie niet helemaal tevreden waren over de staat van het hotel. We horen graag wat we kunnen verbeteren. We hopen dat jullie een goede nachtrust hebben gehad. Met vriendelijke groet, General Manager

8/10 – Goed

Maxim

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel helemaal gerenoveerd (want was vroeger oud kot). Onthaal vonden we niet vriendelijk, maar voor de rest viel alles goed mee.
4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van hotel monterrey op 22 sep 2020
Dear guest, Thank you very much for taking your time and share your thoughts about your last holidays at Hotel Monterrrey by Pierre & Vacances. We are sorry to hear we fell short in some aspects about our reception. Nevertheless, we are happy to know that beside these negative aspects, you had a great time in Rosas. We will be pleased to welcome you again in the near future. Kind regards HOTEL MONTERREY ROSES

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel zeer netjes en vriendelijk personeel, ontbijt zeer lekker en veel keuze
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van HOTEL MONTERREY ROSES op 23 sep 2019
Dear guest, Thank you very much for taking your time to share such a positive feedback regarding your last holidays at Roses. We are glad to know that you had a memorable stay with us and our services and facilities met your expectation. It would be a pleasure to welcome you again in the near future. Kind regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
weinig keuze en koud eten van ondermaatse kwaliteit.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van HOTEL MONTERREY ROSES op 22 sep 2019
Dear guest, Please accept our sincere apologies for the disappointing aspects of your stay. Here at the hotel, we aim to provide our guests a pleasant experience and we are so sorry to read that this was not the case during your stay with us. We really appreciate your helpful comments and your feedback. This information has been forwarded to improve all of our services and facilities offered. We do hope to have the chance to welcome you again and improve your experience. Kind regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van HOTEL MONTERREY ROSES op 15 aug 2019
Estimado cliente, Gracias por elegirnos para sus vacaciones en la Costa Brava! Reciba un cordial saludo.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
proper hotel, wel moeilijk om te parkeren in de buurt. Dessertbuffet iedere dag bijna hetzelfde
9 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van HOTEL MONTERREY ROSES op 11 aug 2019
Dear guest, Thank you very much for taking your time and share your thoughts about your last holidays at Hotel Monterrey Roses by Pierre & Vacances. We are sorry to hear we fell short in some aspects during your stay. Nevertheless, we are happy to know that beside these negative aspects, you had a great time in Rosas. We will be pleased to welcome you again in the near future. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging aan het strand perfect. Vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel Monterrey Roses op 11 aug 2019
Mr / Mrs, We verwelkomen uw opmerking over ons hotel en kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen bij een toekomstige gelegenheid. Hotel Monterrey Roses

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van HOTEL MONTERREY ROSES op 30 jul 2019
Estimado cliente, Muchas gracias por dejarnos su valoración del hotel! Le esperamos de nuevo muy pronto para poder mejorar su experiencia. Reciba un cordial slaudo de la parte de todo el equipo.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mede werking - vriendelijkheid- zeer schoon en lekker eten. Meer weet ik niet. perfect.
14 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van HOTEL MONTERREY ROSES op 30 jul 2019
Dear guest, Thank you very much for taking your time to share such a positive feedback regarding your last holidays. We are glad to know that you had a memorable stay with us and our services and facilities met your expectation. It would be a pleasure to welcome you again in the near future. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Margrieta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel aan de zee met ruime kamers
Hotel Monterrey in Roses is een perfecte keus. Of je nu een week van de zon wilt genieten of juist in de omgeving rond wil kijken. Het hotel is comfortabel, super schoon, ruime kamers en zelfs de kamers zonder frontaal zeezicht hebben meestal zicht op de zee. Het hotel staat letterlijk op de boulevard, er is geen weg voorlangs dus het is er ook s nachts heerlijk rustig. Het zwembad is al voor 1 mei beschikbaar en er staan behoorlijk wat ligstoelen en andere zitjes. ook op het strand kun je vanaf 1 mei een ligbed huren (6 euro per dag).Het centrum van Roses ligt op loopafstand. Ook het ontbijt is zeer goed: verse croissants, vers fruit, genoeg keus.

8/10 – Goed

Evelien, omgeving Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel aan het strand.
Fijn hotel aan het strand. Lekker zwembad aanwezig. Ontbijt niet heel bijzonder maar voldoet. Medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Ik kom graag nog eens terug.
3 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

ingrid, Alamogordo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is right on the beach which we loved. The too was clean and had a nice balcony. We did half board. The food was of poor quality and we would not do that again
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 15 mei 2024
Dear Ingrid, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.We are delighted to hear that our beachfront location was a highlight for you and that you found the cleanliness of our rooms to be up to the standard we strive to maintain.However, we regret that the food offered in our half board option did not meet your expectations. We take pride in our commitment to providing quality local cuisine and will certainly review your feedback with our culinary team to ensure our offerings delight our guests.It’s also wonderful to know you enjoyed the balcony attached to your room, which is part of the many amenities we offer to enhance our guests' experiences.We hope to welcome you back. Best wishes,General Manager

10/10 – Uitstekend

Holger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel kann ich nur weiterempfehlen. Alles prima!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 11 mei 2024
Sehr geehrter Holger,danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Besuch und freuen uns über Ihre Höchstbewertung!Schön wäre es wenn wir Sie in der Zukunft nochmal begrüssen dürfen, mit freundlichen Grüßen.General Manager

10/10 – Uitstekend

Amyn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean property, beachfront, friendly staff. Good size room. Would stay again
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van General Manager op 3 mei 2024
Dear Guest, Thank you for this great review.It is heartening to learn that you found our property well-maintained and our location right on the beachfront to your liking. Our team is also thrilled to receive your commendation on their friendliness and the good size of our rooms. We are proud that the condition of the hotel and the amenities we provide met your expectations, contributing to a memorable experience. It's wonderful to know that you would consider staying with us again. Rest assured, we will continue to uphold our service standards to ensure your next visit is just as enjoyable.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,General Manager

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Súper hotel ❤️
Reactie van General Manager op 9 nov 2023
Estimado Christian,Le damos las gracias por su excelente valoración.Nos complace haberle podido otorgar una grata experiencia en nuestro alojamiento y que nos haya dado por ello la máxima puntuación, cosa que le agradecemos.Por otro lado, agradecemos que destaque nuestro buen servicio y nos alegramos de saber que todo estuvo a su gusto.Le enviamos un saludo muy cordial, esperando su pronto regreso.Atentamente,General Manager

8/10 – Goed

Emmanuel

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 8 nov 2023
Dear Emmanuel,Thank you for this great feedback about your recent stay at Hotel Monterrey by Pierre & Vacances.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,General Manager

6/10 – Redelijk

Bernard

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Deception
Hotel propre et bien situé. Personnel serviable. Cependant nous y sonnes alles deux jours avant leur fermeture annuelle. Donc choix tres reduit au bar, et choix au buffet de la demi pension vraiment insuffisant. Les plats chaud etaient à peine tiede. La salle de restauration tres propre commence a daté. C est vraiment dommage.sentiment de deception
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van General Manager op 6 nov 2023
Cher Bernard,Merci de nous faire part de vos impressions consécutives à votre passage chez nous.Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié la propreté de notre établissement et le professionnalisme de notre équipe. Cependant, nous avons pris bonne note de vos retours dans un souci constant d'amélioration.Sachez néanmoins que nous nous efforçons d'offrir une variété d'options tout au long de l'année, et nous prenons en compte vos commentaires pour améliorer notre offre en période de fermeture. En ce qui concerne la température des plats chauds, nous veillerons à ce que cela soit corrigé pour garantir la satisfaction de nos clients.Merci d'avoir mis en avant notre emplacement.Au plaisir de vous revoir lors de votre prochain séjour,General Manager

10/10 – Uitstekend

Sylvie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 2 nov 2023
Dear Sylvie,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.It would be a pleasure to have you return on a future occasion.Best wishes,General Manager

10/10 – Uitstekend

DELIA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great view
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 2 nov 2023
Dear Delia,Thank you for sharing the review of your stay with us.We are thrilled to hear that you enjoyed the great view from your room. Our prime location on the seafront of Santa Margarita beach offers our guests stunning views and easy access to the beach. It's also wonderful to know that you appreciated the cleanliness of your room and the overall condition of our hotel, which was renovated in 2017.We apologize if you felt that the service did not meet your expectations. Our team strives to provide excellent service to all our guests, and we will continue to work on improving in this area. We hope that this did not detract from your overall experience at our hotel.We look forward to welcoming you again. Best regards,General Manager

8/10 – Goed

francis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 2 nov 2023
Estimado Francis,Le damos las gracias por su excelente valoración.Su reseña nos da idea de que pudo disfrutar de una estancia correcta y agradable en nuestras instalaciones. Gracias por elegirnos y por su tiempo a la hora de compartir sus sensaciones.Le enviamos un saludo muy cordial, esperando su pronto regreso.Atentamente,General Manager

8/10 – Goed

Martine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 2 nov 2023
Dear Martine,Thank you for such a positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,General Manager

8/10 – Goed

Stephanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Bon emplacement. L'hôtel pas très bien sonorisé.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 30 okt 2023
Chère Stéphanie,Nous vous remercions d'avoir pris le soin de rédiger cet avis suite à votre séjour au Hotel Monterrey by Pierre & Vacances.Nous sommes contents que votre séjour se soit globalement bien passé.Nous sommes désolés pour ce désagrément.Pour les personnes au sommeil léger, nous gardons nos chambres les plus tranquilles à disposition. N'hésitez pas à nous en demander une.Merci d'avoir mis en avant notre emplacement.Ce serait un plaisir de vous revoir prochainement pour un séjour parfait.Bien à vous,General Manager

10/10 – Uitstekend

stéphanie

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 30 okt 2023
Dear Stéphanie,Please accept our thanks for your kind review regarding your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope that you will return on another occasion. Best wishes,General Manager

10/10 – Uitstekend

amanda

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 30 okt 2023
Chère Amanda,Merci pour cet aimable commentaire suite à votre séjour au Hotel Monterrey by Pierre & Vacances.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir parmi nous,General Manager

6/10 – Redelijk

Rochelle

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Not the greatest experience at this hotel. The woman checking us in was very distracted and basically just handed us our keys and gave us no information whatsoever. When you travel half way around the earth, it is nice to at least be greeted with a "welcome"--definitely need to up their hospitality. The location is nice--right on the waterfront and the room had a nice partial view--basic but clean. We went downstairs to the restaurant for dinner and it was closed? There was only a buffet that had a huge tour group. We tried to ask the staff if there were any other dining options and they were very rude and quickly snapped by with a "no...only buffet". Just really bad vibes here. It wasn't a great way to start a 2 week vacation in Spain. It was the beginning of October and it felt like the staff was just really over tourist season. Also, no coffee or tea options in room or lobby. I'm sure we could have found a better place to stay than this.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 31 okt 2023
Dear Rochelle, Thank you for this feedback about your recent stay at Hotel Monterrey by Pierre & Vacances.We are glad to hear that you appreciated our prime waterfront location and the cleanliness of your room with a nice partial view. However, we apologize for the lack of hospitality you experienced during your check-in and the inconvenience you faced at our restaurant. We strive to provide excellent service to all our guests, and we will address these concerns with our team to ensure a better experience in the future.We understand your disappointment with the absence of coffee or tea options in the room or lobby. While we do not currently offer these amenities, we will take your feedback into consideration for potential improvements. In the meantime, our staff is always available to assist with any requests or recommendations for nearby coffee shops.We look forward to seeing you again in the future. Kindest regards,General Manager

10/10 – Uitstekend

Pernille

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 13 okt 2023
Dear Pernille,Thank you for sharing this review.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,General Manager

6/10 – Redelijk

Michel

Positief: Personeel en service
Accueil très agréable . La chambre tout en étant propre a besoin d’une réfection ( salle de bain) qualité du petit déjeuner très moyen.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 13 okt 2023
Cher Michel,Nous vous remercions d'avoir pris le soin de rédiger cet avis suite à votre séjour au Hotel Monterrey by Pierre & Vacances.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'accueil chaleureux de notre équipe. Concernant la chambre, nous tenons à vous informer que notre hôtel a été rénové en 2017 et nous veillons à maintenir un haut niveau de propreté. Néanmoins, nous prenons en compte votre remarque sur la salle de bain et nous allons étudier les améliorations possibles.En ce qui concerne la qualité du petit-déjeuner, nous proposons un buffet varié avec des produits locaux et nous nous efforçons de satisfaire les goûts de tous nos clients. Vos commentaires nous aideront à améliorer notre offre et à proposer une expérience encore meilleure à l'avenir.Au plaisir de vous revoir parmi nous,General Manager

8/10 – Goed

Alfredo Felipe de

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Foi agradável, boa localização, sossegado.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 7 okt 2023
Caro Alfredo, muito agradecemos a sua preferência e simpático comentário. Ficamos felizes em saber que você teve uma estadia agradável e apreciou a nossa localização privilegiada e ambiente sossegado. Nossa proximidade com a praia e o centro de Roses é realmente um dos nossos pontos fortes.Lamentamos se houve algum inconveniente durante sua estadia. Estamos sempre trabalhando para melhorar nossos serviços e agradecemos seus comentários.Esperamos recebê-lo novamente em breve. Cumprimentos,General Manager

10/10 – Uitstekend

Chantal

5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 30 okt 2023
Dear Chantal,Thank you for taking the time to review your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to see you again soon, Kind regards,General Manager

10/10 – Uitstekend

Patrice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 3 okt 2023
Cher Patrice,Nous vous remercions d'avoir pris le soin de rédiger cet avis suite à votre séjour au Hotel Monterrey by Pierre & Vacances.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Nous espérons vous recevoir une nouvelle fois pour une expérience toujours de qualité. Cordialement,General Manager

4/10 – Matig

HENRY

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas satisfaite
Pas de Wi-Fi durant le week-end ! Pas de parking privé pour cet hôtel 4 *, résultat voiture abîmée 😤😤 Petit déjeuner plus que simple Bref...je ne vais pas du tout conseiller cet hôtel !!!!
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 3 okt 2023
Cher Henry,Merci pour votre retour.Nous sommes navrés que votre séjour n’ait pas été à la hauteur de vos attentesIl est vrai qu'il y a eu une tempête ce week-end, ce qui a provoqué une coupure d'internet dans la région. Concernant le parking, nous disposons d'un nombre limité de places et il peut être difficile de se garer en haute saison. Nous vous invitons à profiter des places de parking gratuites à proximité lors de votre prochaine visite. En ce qui concerne le petit déjeuner, nous proposons un buffet varié avec des produits locaux et nous prenons en compte vos commentaires pour améliorer notre offre.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau pour vous offrir une expérience plus satisfaisante. Cordialement,General Manager

10/10 – Uitstekend

Andrew

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 25 sep 2023
Dear Andrew,Thank you for this great feedback about your recent stay at Hotel Monterrey by Pierre & Vacances.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,General Manager

10/10 – Uitstekend

Nicole

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 20 sep 2023
Chère Nicole,Merci pour cet aimable commentaire suite à votre séjour au Hotel Monterrey by Pierre & Vacances.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Ce serait un plaisir de vous revoir.Bien à vous,General Manager

6/10 – Redelijk

MARIA JOSE

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 20 sep 2023
Estimada María José,Gracias por tomarse el tiempo de escribir sobre su experiencia en el Hotel Monterrey by Pierre & VacancesValoramos mucho la opinión de quienes nos visitan y sentimos si la habitación no fue de su agrado, disculpándonos. No obstante, estamos a su disposición para que en el momento nos comunique cualquier inconveniente o necesidad y con gusto le asistiremos.Esperamos que vuelva muy pronto a visitarnos. Reciba un afectuoso saludo,General Manager

10/10 – Uitstekend

marie-josée

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien situé
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 20 sep 2023
Chère Marie-Josee,Merci pour cet aimable commentaire suite à votre séjour au Hotel Monterrey by Pierre & Vacances.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié notre emplacement privilégié en face de la plage. En ce qui concerne la propreté de la chambre, nous sommes heureux que vous l'ayez trouvée satisfaisante. Notre équipe de nettoyage travaille dur pour maintenir un niveau élevé de propreté dans toutes nos chambres.Nous vous remercions également pour vos commentaires sur l'état de l'hôtel et le service. Notre hôtel a été rénové en 2017 et nous nous efforçons de fournir un service de qualité à tous nos clients. Nous sommes désolés si certains aspects n'ont pas répondu à vos attentes et nous prendrons en compte vos commentaires pour améliorer notre offre.Dans l'attente du plaisir de vous accueillir de nouveau,General Manager

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre double vue sur piscine
Hôtel très bien placé avec une très belle vue, le personnel est très agréable, la chambre était grande avec un lit king size, bien assez de rangements, la propreté n'est pas au top niveau, l'insonorisation pas facile on entend les voisins tousser 🙄 mais nous avons tout de même passé un très bon séjour 👍
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 19 okt 2023
Chère Sandra,Nous vous remercions d'avoir pris le soin de rédiger cet avis suite à votre séjour au Hotel Monterrey by Pierre & Vacances.Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié notre emplacement privilégié et la vue magnifique qu'il offre. Il est également agréable de lire que notre personnel a contribué à rendre votre séjour agréable et que vous avez trouvé la chambre spacieuse avec un lit confortable. Cependant, nous regrettons que la propreté et l'insonorisation n'aient pas été à la hauteur de vos attentes. Nous tenons à vous assurer que nous accordons une grande importance à la propreté de nos chambres et que notre équipe d'entretien effectue un nettoyage quotidien. Pour ce qui est de l'insonorisation, nous comprenons que cela puisse être un problème pour certains clients et nous en prenons note pour améliorer nos services à l'avenir.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau prochainement pour un séjour sans fausse note.Bien à vous,

8/10 – Goed

Inmaculada

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La comida mediocre para ser un 4 estrellas. Pocas opciones para comer, no hay jamón ibérico y el fuet muy blando. No ponen comida sino cena.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 30 aug 2023
Estimada Inmaculada, Gracias por tomarse el tiempo de escribir sobre su experiencia en el Hotel Monterrey by Pierre & Vacances.Nos alegra saber que nuestras instalaciones y servicios colmaron sus expectativas, destacando la limpieza de la habitación. Lamentamos que la comida no haya sido de su agrado. Nuestro restaurante se esfuerza por ofrecer una variedad de platos locales y mediterráneos de calidad, pero entendemos que las preferencias pueden variar. En cuanto al jamón ibérico y el fuet, tomaremos nota de su observación y consideraremos incluirlos en nuestro menú. Apreciamos sus comentarios y nos esforzamos por mejorar continuamente la experiencia de nuestros huéspedes.Nos encantaría volver a recibirle en su próxima visita a Roses. ¡Hasta pronto!General Manager

8/10 – Goed

Mari carmen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Desayuno muy completo.buenas instalaciones y situado delante de primera linea de mar
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 30 aug 2023
Estimada Carmen,Muchísimas gracias por su reseña acerca de su experiencia en Hotel Monterrey by Pierre & Vacances.Nos sentimos muy contentos de haber podido proporcionarle una experiencia tan agradable y que todo durante su estancia haya estado a su gusto.Muchas gracias por destacar de manera especial la calidad de nuestro variado y delicioso buffet de desayuno, con una amplia oferta de platos fríos y calientes y de productos de primera calidad, pensada para que nuestros huéspedes puedan comenzar cada día su jornada de la mejor manera posible. Nos alegra que le haya gustado tanto.Esperamos poder disfrutar nuevamente de su compañía en un futuro próximo. Un saludo cordial,General Manager

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 25 aug 2023
Cher Daniel,Nous vous remercions d'avoir pris le soin de rédiger cet avis suite à votre séjour au Hotel Monterrey by Pierre & Vacances.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir parmi nous,General Manager

6/10 – Redelijk

Franck

Positief: Comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 25 aug 2023
Cher Franck,Nous sommes navrés que votre séjour parmi nous n'ait pas pleinement répondu à vos attentes.Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions de votre part nous permettant de continuer à faire progresser la qualité de nos prestations.Votre satisfaction est notre principal objectif.Au plaisir de vous compter de nouveau parmi nos hôtes,General Manager

4/10 – Matig

Bard

14 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 13 sep 2023
Cher Bard,Nous sommes désolés que les prestations durant votre séjour n'aient pas été à la hauteur de vos attentes.Votre satisfaction reste notre objectif premier. N'hésitez pas à nous faire part durant votre séjour de vos remarques afin que nous puissions intervenir au plus vite et au mieux.Bien cordialement,General Manager

10/10 – Uitstekend

Sandy

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 25 aug 2023
親愛的ChanIrene,感謝您選擇入住我們的酒店並留下寶貴的評論。我们非常高兴为您的旅途增添愉快的回忆!我们非常感谢您对我们酒店整体服务的好评!为宾客提供优质舒心的居住环境,宾至如归的入住氛围是我们的工作宗旨和不懈的追求!我们将继续秉承温馨、关爱的服务理念,让您在这里感受到家一般的温暖。期待您再次光临我们的酒店,祝您生活愉快!General Manager

8/10 – Goed

Rene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van General Manager op 31 jul 2023
Cher Rene,Nous vous remercions d'avoir pris le soin de rédiger cet avis suite à votre séjour au Hotel Monterrey by Pierre & Vacances.Nous sommes heureux que votre séjour parmi nous et la propreté aient été très satisfaisants.Nous espérons vous recevoir à nouveau. Cordialement,General Manager

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un hôtel très sympa.
Hôtel très bien situé au bord de la plage. Très bien dans l’ensemble. Le seul soucis reste le stationnement, trop peu de places à l’hôtel . Il faut vadrouiller autour de l’hôtel. Heureusement à Santa Margarita le stationnement est gratuit.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van General Manager op 31 jul 2023
Cher Eric,Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié notre emplacement en bord de plage et que vous avez trouvé l'hôtel agréable dans l'ensemble. Cependant, nous comprenons que le stationnement a été un problème pour vous. En haute saison, il peut être difficile de trouver une place de parking dans notre établissement, car nous avons un nombre limité de places disponibles. Néanmoins, nous sommes heureux de vous informer que le stationnement à Santa Margarita est gratuit, ce qui peut être une alternative pour nos clients.Nous espérons vous compter de nouveau parmi nous très bientôt.Bien à vous,General Manager

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt direkt am Strand, nur durch eine Strandpromenade getrennt. Der Pool ist direkt daneben und perfekt für eine Abkühlung. Wir waren in der 6. Etage die man problemlos über 2 Fahrstühle erreichen kann. Unsere 2 Doppelzimmer, die direkt nebeneinander lagen, sind sehr hübsch und modern eingreichtet. Auf dem kleinen Balkon sind 2 Stühle und ein kleiner Tisch. Von da aus hatten wir einen seitlichen Meerblick. Die Zimmer werden jeden Tag sehr gründlich gereinigt. Auch die Handtücher werden JEDEN Tag gewechselt. Das kannten wir bisher nicht. Direkt nebenan gibt es zahlreiche Restaurants. Da ist für jeden Geschmack etwas dabei. Uns hat die Musik am Abend/ Nacht nicht gestört. Im Gegenteil: man hatte auf dem Balkon noch ein wenig Unterhaltung :-) Das Frühstück war lecker und absolut ausreichend! Wir waren zu viert und es war für jeden etwas dabei. Es sind außnahmslos alle Angestellten sehr freundlich! Jede Frage wurde uns sofort (auch schon im Vorfeld per E-Mail) beantwortet. Wenn wir Hilfe brauchten, bekamen wir diese direkt. Wir sind wirklich sehr zufrieden gewesen und können das Hotel wirklich nur empfehlen!
11 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van General Manager op 31 jul 2023
Sehr geehrter Gast,haben Sie vielen Dank für Ihre nette Bewertung unseres Hotels.Es freut uns sehr, dass Ihnen die Lage direkt am Strand und unser Poolbereich gefallen haben. Wir sind stolz darauf, dass unsere modern eingerichteten Zimmer und der seitliche Meerblick von Ihrem Balkon Ihren Erwartungen entsprochen haben. Es ist schön zu hören, dass Sie unsere tägliche Zimmerreinigung und den Handtuchwechsel schätzen. Wir legen großen Wert auf Sauberkeit und Komfort für unsere Gäste. Es ist auch toll, dass Sie die Vielfalt unseres Frühstücksbuffets und die Freundlichkeit unseres Personals hervorheben. Unser Team ist stets bemüht, alle Fragen und Anliegen unserer Gäste zu beantworten und ihnen bei Bedarf zu helfen.Hoffentlich besuchen Sie uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße,General Manager