Exterieur

Beoordelingen van Hilton Garden Inn Rome Airport

4 out of 5
Hilton Garden Inn Rome Airport
Via Vittorio Bragadin 2, Fiumicino, RM

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 407 van 1038 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 288 van 1038 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 186 van 1038 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 88 van 1038 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 69 van 1038 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Melanie

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Voorzieningen
So-so pillows
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Lisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was clean and comfortable. Dining room had a good selection in the breakfast buffet and we enjoyed the two dinners we ate in the dining room as well. Shuttle was convenient to and from the airport.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Molly

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient for airport. Short staffed in restaurant so long waits. Desk staff not overly friendly.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Gary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Totally satisfied
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Linda, Colfax

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Hilton Garden Inn is located on the shuttle bus route, which runs continuously 24 hours daily, so getting to the airport is easy. Our room was pleasant, attractive, and the bathroom was very nice. Our breakfast was good, and our dinner was excellent.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Bonnie

1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

George

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient to airport
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Zackary

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Hilton Garden Inn Rome Airport Team op 13 mei 2024
Dear Zackary thank you for staying with us and sharing your ratings. We are sorry to know the experience didn't exceed expectations on this occasion. We hope to have another opportunity to better address your needs in the future. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Kirby

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We liked the fact that the property was close to the airport and there was a free shuttle every 15 minutes. The staff was very accomodating and stored our luggage while we enjoyed our last day in Rome. The restaurant was very good.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Sandrine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Great airport shuttle service
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Erik

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Rooms are clean and nice. The hallways made you feel you were staying in a budget motel. The carpet was bad
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Hilton Garden Inn Rome Airport Team op 13 mei 2024
Dear Erik, thank you for sharing your experience. we are happy you found bedrooms and cleanliness to your liking.We look forward to welcome you back in the future at our hotel.Grazie mille

8/10 – Goed

ivan, Huntington

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were Pleasantly surprised that it was impecably clean and that the food was good for an airport hotel. The shuttle service is a winner and the desk staff are efficient and affable. Being able to get a good night sleep in a really comfortable, clean bed was a godsend. Keep up the good work. I would come back any day.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Jose Renan, North Las Vegas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I wished this hotel had provisions for elderly and disabled travelers. We were checked into a room far from the elevator. There were no bellboy services. It was a long walk while dragging two large luggages. THE GARDEN RESTAURANT WAS THE BIGGEST PLUS. The food and service was excellent!
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

KATHLEEN, Deer Park

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Bill

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was extraordinary and spacious. The food in the restaurant was exceptional
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Kat

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Patty

Bed wasn’t very comfortable
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Gadala

Reisde met partner
Maybe explain how to use the airport bus service to get to the hotel from the airport. That would be helpful.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yashodhara

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed for one night before our flight out of Rome and the staff was helpful in giving us shuttle information and getting all of our luggage up to our room!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Patricia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helpful
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very efficient service was excellent
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kyle

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Hilton Garden Inn Rome Airport Team op 8 mei 2024
Dear Kyle, thank you for sharing your experience. We are really sorry to know this was not up to your liking. We hope to have another opportunity to better serve you in the future and regain your trust in our services.Best regards

10/10 – Uitstekend

Les

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the airport and a great transition from our vacation back to reality.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Joanna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pro: close to airport, free shuttle to and from airport Con: Not too much around the area. Hotel restaurant is the only dining option. If you just need an overnight for next day flight, is a great hotel.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hospitality!
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Bernard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Free shuttle to airport. We stayed the night of our arrival from the US and the night before our departure returning to the US. Allow 3 hours to check luggage and go through customs and security. After we found our gate we also had to take a train to a different terminal to board aircraft.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Arman

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Older hotel in OK condition. Clean with a friendly staff and a good restaurant.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Martin, Woodland Hills

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Closed to airport Nice staff
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Closer to the airport and reasonable rates
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sefi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very pleased with the room. Price is high but overall quality of the space was surprisingly nice
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Brian

Reisde met partner
Great staff
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Saverio

Positief: Netheid, personeel en service
Needs updating. Had a smoke smell in room.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hilton Garden Inn Rome Airport Team op 8 mei 2024
Dear Saverio,thank you for recently staying with us and sharing your comments. We are sorry the room condition did not exceed expectations on this occasion. Our hotel is 100% non smoking and we will share your comments with our housekeeping team to address your concerns accordingly.We hope we will have another opportunity to regain your trust in the future.Kind regards

2/10 – Ontzettend slecht

Daphne

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hilton Garden Inn Rome Airport Team op 9 mei 2024
Dear Daphne, thank you for recently staying with us and sharing your experience. We are really sorry to know this was not up to your liking. We hope to have another opportunity to regain your trust and better address your needs on the occasion of a future stay. Best regards

8/10 – Goed

Yan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property located in the middle of nowhere. However the free airport shuttle makes the hotel appealing for staying one night to catch morning flight.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Armon

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Juliet

Reisde met partner
Positief: Netheid
The toilet has a very weak flush. Impossible to flush everything on the first flush. Also, there should be outlets for US 110 v plugs. I had to purchase an adapter.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hilton Garden Inn Rome Airport Team op 28 apr 2024
Dear Juliet,Thank you very much for being our guest and for taking the time to share your comments.We are sorry to learn that you were unhappy with the room assigned to you during your recent stay at our Hilton Garden Inn Rome Airport. We have shared your comments to our maintenance team to verify and act accordingly.We hope to welcome you back in the future at our hotel.Best regards

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was amazing!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Danielle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Maurice

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Nancy, norristown

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was fine, clean and comfortable room and bathroom was fine. The breakfast next day had a lot of offerings (muffins/croissants, eggs, meats and cheeses, fruit, etc). There's a shuttle to nd from the airport that runs continuously and is free. The only negative is that being near (but not attached to) the airport, there is nothing to do, no restaurants, bars, shopping, outside of the hotel's offerings, unless you have a car.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Abdisabir

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Colleen

Reisde met een groep
Friendly and helpful staff made for an easy check-in. Super convenient shuttle to and from the airport and attentive and polite dining staff. Positive way to end our stay in Italy.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Tiffany

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable sleep, easy check-in, shuttle was great both ways, breakfast was awesome! Highly recommend.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jerry

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jeffery

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was disappointed to learn the because the room was booked with expedia, I would not earn Hilton points or any status for the stay. Expedia will need to find ways to attract people if they are to be used when someone collects points with hotels.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Tamon, Ashiya-City

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

jennie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Noemi

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Pianpian, Austin

1 nacht verbleven in april 2024