Exterieur

Beoordelingen van ibis Luxembourg Sud

3 out of 5
ibis Luxembourg Sud
Rue De Turi, Livange, Roeser

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 54 van 302 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 137 van 302 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 302 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 302 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 302 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hendrikje

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Duurde lang voordat het water van de douche op temperatuur was. Geen koffie of thee op de kamer. Verder was het prima
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 2 nov 2023
Beste Hendrikje,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij om te horen dat uw verblijf over het algemeen naar tevredenheid was. Wat betreft het douchewater dat langzaam op temperatuur kwam, onze excuses voor het ongemak. We zullen dit probleem onderzoeken en indien nodig maatregelen treffen om dit in de toekomst te verbeteren.We begrijpen dat u graag koffie- en theefaciliteiten op de kamer had gehad. Helaas bieden wij deze service momenteel niet aan, maar we hebben wel een bar die 24/7 lichte maaltijden en snacks aanbiedt. We hopen dat dit een geschikt alternatief was tijdens uw verblijf.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Carla

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was behulpzaam en vriendelijk. Hotel kamer was gemiddeld. Douche putje liep niet goed door en de bedden waren matig.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 20 okt 2023
Beste Carla,Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaringen in ons hotel.We zijn blij om te horen dat u ons personeel behulpzaam en vriendelijk vond. Wat betreft de gemiddelde kamer en de matige bedden, we willen u erop wijzen dat al onze kamers zijn uitgerust met het Sweet Bed by Ibis voor uw slaapcomfort. We betreuren het echter dat u niet tevreden was met uw bedden.We zijn ook bezorgd over uw opmerking over de doucheafvoer. We zullen dit probleem zeker onderzoeken en indien nodig actie ondernemen om het op te lossen. Onze excuses voor het ongemak dat dit tijdens uw verblijf heeft veroorzaakt.We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet,Serge Rouelle, Hotel Manager

8/10 – Goed

Leo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 23 sep 2023
Beste Leo,Hartelijk dank voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Serge Rouelle, Hotel Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Ruben

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 29 jul 2023
Beste Ruben,Bedankt voor uw beoordeling.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Graag verwelkomen we u in de toekomst nogmaals voor een nieuwe kans.Met vriendelijke groet,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Jeroen

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 5 jul 2023
Beste Jeroen,Hartelijk dank voor uw beoordeling.We betreuren het dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf.Kan u ons vertellen wat u had gewenst? We willen het de volgende keer beter doen.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw voor een betere ervaring.Met vriendelijke groet,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Liz

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Just an okay place to stay at. The staff was nice.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 7 okt 2022
Dear Liz,Thank you for such a positive review of your stay.Thank you for your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations.We hope to see you again soon, Kind regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

zoe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sii hi per after a long drive
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 27 aug 2022
Dear Zoe,Thank you very much for your recommendation.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Ronald

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt was matig Als je kijk wat je er voor betaald Veel te duur
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 20 jun 2022
Beste Ronald, We danken u voor uw feedback. Spijtig dat de prijs-kwaliteitverhouding van ons hotel en ons ontbijt niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. Hopelijk heeft u desondanks genoten van een comfortabel verblijf met een goede nachtrust. Fijn dat u wel tevreden was over de service van onze medewerkers. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Vriendelijke groet, Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

rayan

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 2 sep 2022
Dear Rayan,Thanks for sending us this rating of your stay.We're sorry your experience hasn't been fully satisfying.We would certainly like to learn more about that in a private message.We look forward to welcoming you back. Best regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Yvone

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf. Alles was schoon en netjes. Kom zeker nog terug en is het zeker waard om het aan te bevelen.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Wim

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima
Alles prima. Douche perfect. Restaurant erg ongezellig en kil. Prima voor ontbijt, maar niet voor diner.
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Ondertussen in meerdere landen een Ibis hotel gehad. Zoals altijd prima voor een nacht!
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Teunis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnachting
Prima locatie voor een stop onderweg, goed bereikbaar
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Cor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed als tussenstop.
Goed hotel voor tussenstop, industriegebiedje, saai. Kamers kunnen opknapbeurtje gebruiken, her en der los behang en vlekken in vloerbedekking.
1 nacht verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Cindy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor doorreis
Hotel zit dicht bij de snelweg, genoeg parkeergelegenheid. We hadden het geboekt als tussenovernachting vanuit Zuid Frankrijk. Voor dit doel uitstekend. Comfortabele bedden, behalve het derde, uitschuifbed voor onze zoon. Zit een Italiaans restaurant naast het hotel, hebben daar goed gegeten. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Snelle check out.

6/10 – Redelijk

Refika, Wolvega

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel licht dichtbij autosnelweg dus kan je makkelijk alle kanten op.Schoon en rustig in hotel.We gaan zeker weer een keer terug.
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Marttin, Netherlands

Positief: Personeel en service
Functional on your way to the south
The hotel is easy to reach with all facilities you need for a quick sleep on your way. Parking is easy.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

MG

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Doorreis hotel
Goed hotel om, op doorreis, als overnachting te gebruiken. Ontbijt is verschrikkelijk duur
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Peter

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Gemak
Idieale ligging meteen aan de snelweg. Italiaans restaurant is een aanbeveling waard!

8/10 – Goed

gerard, Den Haag

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alleen verblijf in het hotel voor doorreis. Opm. Ontbijt € 15,00 is aan de dure kant!!!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Ibis Luxembourg Sud
Hotel is zeer geschikt voor verblijf onderweg. Makkelijk gelegen langs de snelweg en gratis parkeren. Geen overlast van nabijheid snelweg. Minpunt is het ontbijt, dit is te duur voor hetgeen er wordt geboden.

8/10 – Goed

J.L., België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende service
Fijn, geen probleem om de fietsen op te bergen. Voor alles een oplossing.

6/10 – Redelijk

cps

Positief: Netheid

8/10 – Goed

Rien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, zeker voor een nacht reis onderbrekein
Dit is een prima hotel als je op reis bent en er een nacht wilt overnachten

8/10 – Goed

Tim, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed prijs, goed service
Aanraden. 9 km van P+R parking dan met te bus 22 (8 min) in het centrum.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

peter, venlo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
zakenbezoek
Kwaliteit/prijs verhouding klopt, ontbijt wat minder

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
comfortabele bedden en goed sanitair
Verblijf was goed in vergelijking met eerdere 'onderweg overnachtingen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Hotel is goed geschikt voor op doorreis. Prijs van ontbijt in te hoog ten opzichte van kwaliteit.

6/10 – Redelijk

anoniem

Hotel is geschikt voor verblijf op doorreis; is makkelijk en snel te bereiken vanaf de snelweg. Ontbijt is duur (14 euro), zeker in vergelijk tot wat je krijgt. Ontbijt wordt tijdens drukte ook niet of nauwelijks bijgevuld.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
ontbijt is voor onze werklieden te laat en er werd geen andere taal als frans gesproken door uw medewerkers

6/10 – Redelijk

Tine, West-Vlaanderen

IBIS Sud, handig gelegen dicht bij autostrade
Handig dat dit hotel zo dicht bij de autostrade ligt. Geluid van de auto's is in de kamers niet te horen. Eenvoudige kamers, maar proper. Ideaal voor een overnachting op doorreis. Prijsontbijtbuffet is hoog voor wat je er voor krijgt. Het brood en de croissants smaakten niet al te vers.

10/10 – Uitstekend

Maryann

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 26 apr 2024
Dear Maryann,We are glad you had a pleasant experience; your positive rating inspires us to continue with our efforts.We look forward to the pleasure of welcoming you back.Serge Rouelle, Hotel Manager

8/10 – Goed

Claude

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proximité de l'endroit ou je devais me rendre
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 7 feb 2024
Merci Claude pour ce commentaire.Nous nous réjouissons que notre emplacement ait facilité vos déplacements.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Serge Rouelle, Hotel Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Slidt og trist hotel.
Gammelt hotel, prisen for høj, i reception og café område var der ikke rent, kan ikke anbefale stedet, vil ikke bruge hotellet igen.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 27 jan 2024
Kære Gæst,Tak for at du tog dig tid til at anmelde dit ophold hos os.Vi er glade for at du, først og fremmest bookede dit ophold hos netop os. Vi beklager dog at høre, at dit ophold ikke levede op til dine forventninger hvad angår hotellets stand og rengøringen i receptionen og caféområdet. Vores hotel er bygget i 2004 og skal renoveres, hvilket er blevet forsinket, men vi arbejder stadig med at vedligeholde vores faciliteter til høj standard. Vi tager dine kommentarer om renligheden alvorligt og vil sikre os, at vores rengøringsteam er opmærksomme på disse områder.Vi håber at få muligheden for at byde dig velkommen tilbage og forbedre din oplevelse.Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Sandeep

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 21 nov 2023
Cher hôte,Merci pour ce retour.Nous sommes navrés que votre séjour parmi nous n'ait pas pleinement répondu à vos attentes.Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions de votre part nous permettant de continuer à faire progresser la qualité de nos prestations.Votre satisfaction est notre principal objectif.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour un meilleur séjour.Bien à vous,Serge Rouelle, Hotel Manager

4/10 – Matig

Linda Carol

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location Blues
The location was terrible. on a freeway far from the city. 80 euros to get to city. Bath room on raised platform very trip hazzard. Lighting poor. Good place for luggage. Large window that oopened. Breakfast 16 euros and very marginal.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 5 nov 2023
Dear Linda,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We appreciate your kind words about your room's cleanliness, hotel condition, and service. We strive to provide a comfortable stay for our guests, and we're glad that you found our rooms clean and well-maintained.We understand your concerns about the location and the distance from the city centre. Our hotel is indeed located 8 kilometres away from Luxembourg City centre, which allows for a more peaceful environment. We apologize for any inconvenience this may have caused you. Regarding the transportation cost, there are public transport options available nearby, such as the train station and bus station, which can be more cost-effective. We're sorry to hear about the issues you encountered with the bathroom and lighting. Your feedback is valuable, and we will consider it for future improvements. As for the breakfast, we offer an Express breakfast option at 4.50, which includes coffee and a croissant, as an alternative to the buffet breakfast.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more satisfying stay. Kind regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

4/10 – Matig

Meryem

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 23 okt 2023
Dear Meryem,Thank you for taking the time to share your feedback,We are glad to hear that you found our service satisfactory. Our team is dedicated to providing a welcoming atmosphere and assisting our guests in any way possible.However, we would have liked to have met all your requirements and we would welcome your suggestions on how we could have improved your experience.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an improved stay. Kind regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Melih

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wasserdruck niedrig - mann kann sich nass machen aber nmicht wirklich duschen und die Brause ist nicht mehr in ordnung gewesen.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 3 okt 2023
Sehr geehrter Melih,vielen Dank für Ihren Kommentar!Es freut uns, dass Sie mit unserem Service zufrieden waren. Wir bedauern jedoch, dass Sie Probleme mit dem Wasserdruck und der Duschbrause hatten. Wir nehmen Ihr Feedback sehr ernst und werden die Situation überprüfen, um sicherzustellen, dass zukünftige Gäste keine ähnlichen Probleme haben.Wir möchten darauf hinweisen, dass unser Hotel in gutem Zustand ist und eine Renovierung geplant war, die jedoch aufgrund der aktuellen Umstände verschoben wurde. Wir hoffen, dass wir bei Ihrem nächsten Besuch eine noch bessere Erfahrung bieten können.Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Serge Rouelle, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Olti

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfekt
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 3 okt 2023
Lieber Olti,vielen Dank für Ihre positive Bewertung!Wir freuen uns sehr, dass Sie mit der Sauberkeit der Zimmer, dem Zustand des Hotels und unserem Service zufrieden waren. Unser Team arbeitet stets daran, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten, und es ist schön zu hören, dass wir dies bei Ihnen erreicht haben.Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen alles Gute. Mit freundlichen Grüßen,Serge Rouelle, Hotel Manager

8/10 – Goed

Boris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No public transportation.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 3 okt 2023
Dear Boris,Thank you for taking the time to share your experience with us.We are glad to hear that you found our hotel in good condition and appreciated the cleanliness of your room, as well as the provided amenities. Our team works hard to maintain a high standard of service and comfort for our guests.We apologize for any inconvenience caused by the lack of public transportation. Our hotel is located 1 km from Bettembourg Gare train station and Livange bus station, which may not be as close as some guests would prefer. However, we are conveniently situated near the A3 highway and offer free public parking for those traveling by car. We hope this information is helpful for your future visits.We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Kind regards,Serge Rouelle, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Saban

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Staff was not there waiting for a while at reception then someone came out he was unprofessional
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Serge Rouelle, Hotel Manager op 29 aug 2023
Dear Saban,Thank you for taking the time to share your experience with us.We are glad to hear that you found our room cleanliness and amenities satisfactory. Our team works hard to maintain a high standard of cleanliness and provide all the necessary amenities for a comfortable stay.However, we apologize for the inconvenience you faced at the reception. Our front desk team is available 24 hours a day, and we strive to provide prompt and professional service. We will address your concerns with our team to ensure that such situations do not occur in the future. We appreciate your feedback as it helps us improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience. Kind regards,Serge Rouelle, Hotel Manager