Een binnenzwembad, open van 07.00 uur tot 22.00 uur, en ligstoelen

Beoordelingen van Mercure Han-sur-Lesse

4 out of 5
Mercure Han-sur-Lesse
Rue Joseph Lamotte 16 18 20, Rochefort

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 71 van 167 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 63 van 167 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 167 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 167 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 167 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Johan

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwembad dik in orde. Jammer dat de tv niet werkte en dat dit tijdens ons 4 daagse verblijf niet werd opgelost ondanks melding van ons. Ook het verwijderen van onze 2e sleutel uit het electriciteitsgleufje was een minpunt. Super ontbijt en lekker dicht bij winkeltje en het domein van de grotten van Han.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 21 mei 2024
Beste Eline,Bedankt voor uw review.We zijn blij om te horen dat u echt genoten heeft van het zwembad en dat ons ontbijt uitstekend was! We zijn ook blij dat u genoten heeft van de locatie van het hotel, zo dicht bij de winkels en de grotten van Han.Het spijt ons te horen dat de televisie niet werkte tijdens uw verblijf. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en willen u ervan verzekeren dat we met onze internetprovider werken aan een oplossing voor de trage verbinding in onze omgeving. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen. We zijn blij dat u heeft genoten van de positieve aspecten van uw verblijf en kijken ernaar uit om u in de toekomst een nog betere ervaring te bieden in Mercure Han Sur Lesse.Met vriendelijke groeten,Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Ruud

Positief: Netheid
Het hotel was zeer goed. Heerlijk ontbijtbuffet. Alleen hadden we een kamer boven de keuken waardoor we tot 24.00 uur de afzuiging van de keuken hoorde en vanaf 5.00 uur 's morgens weer.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 15 apr 2024
Beste Ruud,Bedankt voor uw review.We zijn blij te horen dat u genoten heeft van ons heerlijke ontbijtbuffet. Het is een van de hoogtepunten waar we veel complimenten over krijgen.Het spijt ons te horen dat u last had van de afzuiging in de keuken. We zullen dit intern bespreken om het ongemak voor toekomstige gasten tot een minimum te beperken.Met vriendelijke groeten,Team Mercure Han Sur Lesse

8/10 – Goed

Kiara

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik heb een heel fijn verblijf gehad in het hotel. De receptioniste was erg vriendelijk, maar ze sprak geen Nederlands. Een mondje Frans of Engels is dus geen overbodige luxe, maar ik vond dat geen enkel probleem. Daarnaast is het hotel in het algemeen erg mooi ingericht. De kamers zelf zijn ruim genoeg, er is een leuke zitbank aan het raam, de douches waren netjes en zelfs de douchegel en shampoo die aanwezig waren, waren van een luxe merk. Echt heel aangenaam. Bovendien was ook het zwembad erg mooi, maar wel te koud. Wij zijn er na 5 minuten uit gegaan. Ten slotte hebben we ook ontbijt gegeten en dit was zeker inorde: erg was erg veel keuze, ook lactose-vrije alternatieven, en zelfs cava. Ik heb genoten van mijn verblijf en zou er zeker boeken.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 6 mrt 2024
Beste Kiara,Bedankt voor deze feedback.Wat leuk dat u de inrichting van ons hotel en de grootte van de kamers waardeert. Het ontbijt met een ruime keuze, zelfs lactosevrije opties en cava, is iets waar we trots op zijn, dus super dat u hiervan genoten hebt!Over het zwembad, het spijt ons dat u het water te koud vond. We houden de temperatuur op de wettelijke 28 graden om energie te besparen.Met vriendelijke groeten,Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Dimitri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A conseiller très bien
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 22 feb 2024
Bonjour Dimitri,Merci beaucoup pour votre recommandation , c'est notre plus grande récompense.Nous nous réjouissons de vous revoir bientôt.Team Mercure Han Sur Lesse

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok, maar niet fantastisch
Het hotel is eerder een 3 sterren waard. Zwembad was niet beschikbaar ondanks dat we hier speciaal voor gemaild hadden. Het ontbijt was te pover en niet vers genoeg. Wc bril zat los, wc aan de balie was niet proper. Personeel was niet vriendelijk of behulpzaam.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 17 feb 2024
Hallo,Bedankt voor je review.Het spijt ons dat het zwembad niet beschikbaar was tijdens je bezoek; normaal gezien kunnen gasten dit reserveren om zeker te zijn van toegang. Het ontbijt bereiden we altijd met zorg, dus het is jammer dat het niet aan je verwachtingen voldeed. Wat betreft de netheid en de wc bril, dat is zeker niet de standaard die we nastreven. Het is verrassend dat je het personeel niet vriendelijk of behulpzaam vond, aangezien zij vaak complimenten krijgen voor hun vriendelijkheid. We nemen je opmerkingen serieus en zullen kijken hoe we de ervaring voor al onze gasten kunnen verbeteren.We hopen op een tweede kans, om onze eer te kunnen verdedigen :)Graag tot ziens,Team Mercure Han Sur Lesse

8/10 – Goed

jean-luc

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 1 feb 2024
Cher Jean-Luc,Merci pour ce super commentaire !C'est une joie de lire que tu as passé un agréable séjour en notre compagnie.Ta satisfaction reste notre plus belle récompense !Nous espérons te recevoir à nouveau. Bien à toi,Team Mercure Han Sur Lesse

4/10 – Matig

Sandra

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 21 jan 2024
Chère Sandra,C'est très sympa de prendre le temps de nous laisser ce feedback après votre passage chez nous.Nous regrettons sincèrement que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de voss attentes.Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions de votre part nous permettant de continuer à faire progresser votre satisfaction et votre confort.Nous espérons pouvoir vous recevoir à nouveau pour un séjour 100% réussi !Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Erika de la

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een super mooi hotel. Het personeel is heel erg vriendelijk en er was een uitgebreid ontbijt en heel erg lekker allemaal. Enige minpuntjes was dat in de wc de zakdoeken en wc papier niet waren aangevuld en dat het licht in het keukentje niet aan ging. Voor de rest hebben we een heel fijne moment beleefd.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 20 dec 2023
Dag Erika,Merci voor de moeite om jouw verblijf bij ons te beoordelen.We zijn blij dat je ons personeel vriendelijk vond en dat je genoten hebt van het uitgebreide en lekkere ontbijt. Het is altijd fijn te horen dat onze gasten een fijne tijd hebben beleefd. Onze excuses voor de kleine ongemakken met de zakdoeken en het licht in het keukentje. We zullen dit zeker meenemen om onze service te blijven verbeteren. Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht.Je weet ons zijn, voor de volgende keer dat je in de buurt bent.We wensen je fijne kerstdagen,Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Patrick

Prima
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 3 dec 2023
Beste Patrick,Superleuk om een score van 100% te ontvangen.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We verwelkomen je graag opnieuw in de toekomst.Met vriendelijke groeten,Team Mercure Han Sur Lesse

6/10 – Redelijk

Françoise

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 17 nov 2023
Salut Françoise !Merci pour votre évaluation.Nous sommes navrés de lire que votre séjour parmi nous n'a pas répondu à vos attentes.La propreté est au centre de nos préoccupations et nous aimerions en savoir plus à ce sujet. N’hésitez jamais à nous contacter pour en parler.Nous espérons vous revoir bientôt pour vous montrer les améliorations que nous avons apportées.Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great and beautiful hotel. Nice lobby, good menu and drinks and service. Swimming pool too cold, unfortunately.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 5 nov 2023
Hi Jacqueline,Thanks for taking the time to review your visit.We're thrilled to hear that you enjoyed our lovely lobby, tasty menu, and top-notch service! We're sorry to hear that the swimming pool temperature wasn't to your liking. Our pool is maintained at 28 degrees, which is the minimum temperature required by law. We made this decision to help reduce energy consumption and contribute to a greener planet. We do hope to be able to welcome you back in the future. Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Kristof

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel die je dadelijk helpen bij problemen.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 2 nov 2023
Beste Kristof,Bedankt voor deze mooie review.Wat leuk om te lezen dat je ons als een aanrader aanbeveelt! Top dat de gastvrijheid van onze medewerkers een pluspunt voor je was. We delen de complimentjes met het team.We verwelkomen jullie graag opnieuw in de toekomst.Met vriendelijke groeten,Team Mercure Han Sur Lesse

8/10 – Goed

Marie Sophie Henriette

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stijlvol hotel, middenin het dorp, met gezellige, schone kamers. Goede voorzieningen op de kamer en een uitgebreid ontbijt. Minpunten: hard bed, het verkeer maakt zo veel lawaai dat het raam niet open kan, bij het ontbijt werd nauwelijks opgeruimd dus alle tafels waren vies, vol met troep en het buffet was rommelig. Verder had ik van tevoren gebeld of er een glutenvrij ontbijt mogelijk was. Er werd ja gezegd en daarom had ik voor dit hotel gekozen. Ter plaatse kreeg ik een stapel van 4 witte, net ontdooide, fabrieksboterhammen die in het midden nog ijskoud en nat waren. Grote teleustelling.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 24 okt 2023
Hi Marie Sophie,Bedankt voor je leuke feedback.We zijn blij om te horen dat je ons hotel stijlvol vond en genoten hebt van de gezellige, schone kamers en het uitgebreide ontbijt. Wat betreft het harde bed, we hebben recente matrassen in al onze kamers, maar we begrijpen dat comfort subjectief is. Jammer dat je last had van verkeerslawaai; onze ramen zijn voorzien van drievoudige geluidsisolatie, maar het kan zijn dat het geluidsniveau verschilt per kamer. Wat betreft het ontbijt, we zullen je feedback doorgeven aan ons team om ervoor te zorgen dat de tafels tijdig worden opgeruimd. We vinden het vervelend dat je glutenvrije ontbijt niet aan je verwachtingen voldeed. We doen ons best om aan de verschillende dieetwensen van onze gasten te voldoen, maar het kan zijn dat we niet altijd aan specifieke verzoeken kunnen voldoen. We zullen dit intern bespreken om te kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren.Hopelijk heb je genoten van jouw verblijf en mogen we jou in de toekomst opnieuw verwelkomen.Met vriendelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Guido

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen vers fruit en broodjes bij het ontbijt
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 5 nov 2023
Hey Guido,bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden was met de netheid van de kamer, de staat van het hotel, de service en de voorzieningen in de kamer. Wat betreft het ontbijt, het spijt ons te horen dat je geen vers fruit en broodjes hebt gevonden. We bieden normaal gesproken een ontbijtbuffet met een selectie van vers fruit zoals sinaasappels, appels en bananen, evenals verschillende soorten broodjes. We zullen dit zeker met ons team bespreken om ervoor te zorgen dat alles in orde is voor toekomstige gasten.We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons hotel. Nog een fijne dag! Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking zou inbegrepen moeten zijn in de prijs
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 27 sep 2023
Hoi!Dat je je verblijf bij ons beoordeeld hebt vinden wij zeer sympathiek.We waarderen het dat je jouw mening over de parkeerprijs even met ons deelt en vinden het jammer dat deze kosten voor jou een minpuntje vormden. In Amsterdam is parkeren inderdaad een kostbare aangelegenheid. Toch is de prijs die wij onze gasten kunnen bieden (27 euro per dag en 4,5 euro per uur) nog aan de lage kant voor het parkeren in de hoofdstad. We geven je voor een eventuele volgende keer graag mee dat we uitstekend met het openbaar vervoer te bereiken zijn. Hopelijk was jouw tijd bij ons verder naar ultieme tevredenheid en mogen we jou in de toekomst nogmaals verwelkomen!Je weet ons zijn, voor de volgende keer dat je in de buurt bent.Tot dan,Team Mercure Han Sur Lesse

8/10 – Goed

Alicia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 20 sep 2023
Beste Alicia,Dank voor je sympathieke beoordeling.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Hopelijk zien we je terug bij een eventueel volgend verblijf in Han-sur-Lesse.Met vriendelijke groeten,Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Sule

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 18 sep 2023
Beste Sule,Bedankt voor deze beoordeling.We lezen met plezier dat je een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.Tot kijk,Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Leslie

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 18 sep 2023
Beste gast,Bedankt voor je mooie beoordeling.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We verwelkomen je graag opnieuw in de toekomst.Met vriendelijke groeten,Team Mercure Han Sur Lesse

6/10 – Redelijk

Hendrika

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service
Niet schoon. ontbijt zeer karig, 2 dagen achter elkaar bijv geen jam aanvullen na verzoeken van meerdere gasten.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 18 sep 2023
Dag Hendrika,Bedankt voor je review.We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden was met de netheid en het ontbijt. We doen ons best om alles schoon en fris te houden, maar soms kan er iets aan onze aandacht ontsnappen. Wat betreft het ontbijt, we bieden een uitgebreid buffet aan met verschillende opties. Het spijt ons dat de jam niet op tijd is aangevuld, we zullen dit zeker met ons team bespreken om dit in de toekomst te verbeteren. We hopen dat je ons nog een kans geeft om je een betere ervaring te bieden. Tot ziens! Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Claudia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 30 aug 2023
Beste Claudia,Bedankt voor deze beoordeling.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Hopelijk tot ziens,Team Mercure Han Sur Lesse

6/10 – Redelijk

MARIANNE

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Voor een ****-hotel : Bij aankomst om 15u45 kregen we een kamer toegewezen die NIET gepoetst was. Na de tweede overnachting toen we in de late namiddag terugkwamen was de eerste kamer niet gepoetst. Duur ontbijt (eur 23/pp), waarbij de "warme" gerechten niet warm gehouden werden. Koffiemachine liep uit en op de grond werden een aantal doeken gelegd, niet echt netjes. De eerste ochtend stond er geen broodrooster, tweede ochtend wel. Een ****-hotel maar je moet zelf de tafel afruimen ? Geen vernaperingen mogelijk bij het nuttigen van een drankje op het terras en je moet zelf naar de kaart vragen. Ook geen aanduiding (of toch niet gezien) hoe we naar het binnenzwembad moesten. Telefoon (om receptie te bellen) werkte niet.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 30 aug 2023
Beste Marianne,Bedankt voor deze feedback.Fijn om te horen dat je ons hotel hebt bezocht. Jammer dat je kamer bij aankomst niet schoon was en na de tweede nacht niet gepoetst. Ons team zorgt normaal gesproken voor dagelijkse schoonmaak, dus dit is zeker niet de standaard die we nastreven. Wat betreft het ontbijt, we bieden een uitgebreid buffet met warme en koude gerechten. We zullen je feedback over de koffiemachine en het broodrooster zeker meenemen om onze service te verbeteren. Over het afruimen van de tafels, we hebben inderdaad trolleys beschikbaar om het onze gasten gemakkelijker te maken, maar we zullen dit punt zeker intern bespreken. Ons terras biedt een gezellige plek om te ontspannen met een drankje, en we zullen je opmerking over het vragen naar de kaart en het aanbieden van versnaperingen in overweging nemen. Voor het binnenzwembad zijn er richtlijnen beschikbaar bij de receptie, en we zullen ervoor zorgen dat deze beter zichtbaar zijn voor onze gasten. Tot slot, onze excuses voor het ongemak met de telefoon in je kamer.Met hartelijke groeten en graag tot nog eens,

8/10 – Goed

Tommy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 30 aug 2023
Beste Tommy,Bedankt voor de perfecte review!Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We verwelkomen je graag opnieuw in de toekomst.Met vriendelijke groeten,Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Lisette

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed our stay. The family room is spacious and clean.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 16 aug 2023
Hello Lisette! Your positive review is the pep in our step today. We appreciate it!We are delighted that everything met your expectations during your stay with us; it’s great to know that you appreciated our high standards and that you found your room spacious.Looking forward to your next visit. All the best,Team Mercure Han Sur Lesse

6/10 – Redelijk

Sven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 16 aug 2023
Goeiedag Sven,Bedankt voor je review.Wat jammer dat je niet geheel tevreden bent. Helaas staat er geen verdere toelichting bij je review. Zou je ons eventueel wat meer uitleg kunnen geven met betrekking tot je verblijf? Je feedback kunnen we goed gebruiken om onze service steeds te verbeteren.In de toekomst staan we graag weer voor je klaar.Hartelijke groet,Team Mercure Han Sur Lesse

8/10 – Goed

Marion

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Top hotel, bediening was iets minder. Lokatie top. Leuke dagen gehad en zeker een aanrader voor enkele dagen.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 16 aug 2023
Beste Marion,bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring bij ons hotel!We zijn blij te horen dat je onze locatie en faciliteiten als top hebt ervaren en dat je een leuke tijd hebt gehad. Het spijt ons te horen dat de bediening niet helemaal aan jouw verwachtingen voldeed. We streven ernaar om onze gasten de best mogelijke service te bieden en zullen jouw feedback gebruiken om onze diensten verder te verbeteren. We hopen dat je desondanks een fijn verblijf hebt gehad en dat je de kans hebt gehad om de prachtige omgeving van de Ardennen en de Grotten van Han te verkennen.We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog meer mooie dagen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Kurt

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 16 aug 2023
Beste Kurt,Jeetje wat een hoge score!Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We verwelkomen jullie graag opnieuw in de toekomst.Met vriendelijke groeten,Team Mercure Han Sur Lesse

6/10 – Redelijk

Sjaak

Negatief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 11 aug 2023
Beste Sjaak,Bedankt voor deze beoordeling en voor je feedback.Dit is niet waar ons hotel voor staat en wij willen je hiervoor onze excuses aanbieden. We gaan de schoonmaak beter opvolgen. Je had dit gerust mogen melden, dan hadden we je direct een oplossing geboden. We hopen dat je verblijf verder uitstekend naar wens was.Geef ons in de toekomst nog een kans, je zal er geen spijt van hebben.Tot dan,Team Mercure Han Sur Lesse

6/10 – Redelijk

Mahmoud, Den Haag

Reisde met familie en kleine kinderen
The location is great is it is on a walking distance from the safari and the caves. The facilities are in good conditions. But the hotel lacks staff and the existing staff lack training. The breakfast was of good quality but the staff could not keep up with the number of guests. I would be cautious next time
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 31 jul 2023
Hi there Mahmoud,Thanks for letting us know your opinion of your stay.We are delighted to hear that you enjoyed our prime location, close to the safari and the caves, as well as the good condition of our facilities. However, we regret to learn that you found our staff to be lacking in number and training. We continuously strive to improve our services and will take your feedback into account for future improvements.Regarding the breakfast, we are glad that you appreciated the quality of the food. We understand that during peak times, our staff may be busier than usual, but we always do our best to ensure a pleasant experience for all our guests. Your feedback is valuable to us and will help us enhance our services.It would be a pleasure to see you again on a future occasion. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Paul

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 7 aug 2023
Hey hey! Zo cool van je om ons een recensie achter te laten.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We verwelkomen jullie graag opnieuw in de toekomst.Met vriendelijke groeten,Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker centraal gelegen en direct naast de grotten van Han.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 12 mei 2023
Beste Michael,Hartelijk dank voor jouw beoordeling!Wat ontzettend leuk dat je verblijf aan je verwachtingen voldeed en dat je tevreden was over onze centrale ligging.We verwelkomen je graag opnieuw in de toekomst.Met vriendelijke groeten,Team Mercure Han Sur Lesse

8/10 – Goed

Khadija

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 30 mei 2023
Beste Eline,Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling!Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Vriendelijke groet,Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Bert

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 10 mei 2023
Beste BertBedankt voor de perfecte review!Erg fijn te lezen dat je genoten hebt bij ons!We verwelkomen jullie graag opnieuw in de toekomst.Met vriendelijke groeten,Team Mercure Han Sur Lesse

6/10 – Redelijk

Cindy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel fijne kamers. Helaas stond ik 's avonds onder een koude douche. En was het restaurant niet open zoals wel meer restaurantjes in dat dorp waardoor je weinig keuze had tenzij je weer een stuk wilde rijden.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 3 mei 2023
Beste Cindy,Bedankt voor deze feedback.We lezen met plezier dat je genoten hebt van je verblijf en van de mooie inrichting van je kamer.Onze excuses echter voor de onprettige ervaring met het water in de douche. Aarzel een volgende keer niet om dit even bij de receptie te melden, we hadden dit graag meteen voor je opgelost.Jammer ook dat de openingstijden van het restaurant niet aan je verwachtingen voldeden. Aarzel niet om bij een eventueel volgend bezoek de receptie te contacteren voor een lijst met beschikbare restaurants in de buurt van het hotel. Hopelijk heb je verder van je verblijf genoten.Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Team Mercure Han Sur Lesse

6/10 – Redelijk

Jeroen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Douche koud. Ontbijt enkel afgebakken koffiekoeken, mistte een pistolet...
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 26 apr 2023
Beste Jeroen,Bedankt voor je beoordeling.We zijn blij dat we jullie mochten verwelkomen in Han-sur-Lesse. Ons technisch team is inmiddels op de hoogte gebracht van het ongelukkige probleem met het warme water in de douche. Aarzel niet een volgende keer contact op te nemen met de receptie, ze hadden dit graag onmiddellijk voor jullie opgelost. We vinden het verder jammer dat jullie niet tevreden waren over het ontbijt. We hebben jullie feedback daarover genoteerd en gaan daar intern mee aan de slag zodat we iedereen een aangename ontbijtervaring kunnen bieden. Hopelijk was alles verder geheel naar wens.In de toekomst staan we graag opnieuw voor jullie klaar.Hartelijke groeten,Team Mercure Han Sur Lesse

4/10 – Matig

Frederic

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Toon

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond het een rustig heerlijk hotel op loopafstand van de Grotten van Han en diverse restaurants. Lekker zwembad en gratis parkeren. Goede mooie nette kamers.
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 7 mrt 2023
Dag Toon,Bedankt voor je fijne beoordeling.We doen graag ons best om onze gasten zich zo thuis mogelijk te laten voelen, en het doet ons plezier wanneer we hier ook in slagen! Bedankt voor het delen van jullie feedback. We vinden het fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van ons zwembad.We verwelkomen jullie graag opnieuw in de toekomst.Met vriendelijke groeten,Team Mercure Han Sur Lesse

8/10 – Goed

Mark

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 22 mrt 2023
Beste Mark,Bedankt voor je feedback!Het doet ons plezier te lezen dat je een aangenaam verblijf bij ons had. Ons team wenst je het allerbeste!Vriendelijke groet,Team Mercure Han Sur Lesse

8/10 – Goed

AD

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 5 mrt 2023
Beste Ad,We zijn blij met deze mooie score, bedankt!Het doet ons plezier te lezen dat je een aangenaam verblijf bij ons had. Ons team wenst je het allerbeste!Wij kijken uit naar jouw volgende verblijf!Groetjes,Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Danielle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Supermooi hotel met .s morgens een heel lekker ontbijt!Het avondeten in het restaurant was ondanks de vriendelijke bediening teleurstellend!
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 23 feb 2023
Dag Danielle,Bedankt voor deze beoordeling.We lezen graag dat jullie ons hotel mooi vonden en dat het ontbijt jullie heeft gesmaakt. Hopelijk hebben jullie dan ook genoten van een schitterend verblijf. We hebben jullie feedback over het restaurant genoteerd en gaan ermee aan de slag.Graag tot ziens!Groetjes,Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Sophie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 14 feb 2023
Beste Sophie,Bedankt voor je mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier te lezen dat jullie erg genoten hebben van jullie verblijf in ons hotel. We hopen jullie nog een keer te kunnen verwelkomen!Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

ADS

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel pal in het centrum.
Schoon modern hotel pal in het centrum van Han. Vlak aan de tramhalde naar de grotten. Mooi gedecoreerde kamer. Mooie badkamer. Enig minpunt: bij het douchen loopt het water in de hele badkamer. Rijkelijk ontbijt. Supervriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 14 feb 2023
Beste gast,Bedankt voor je review.Het doet ons plezier te lezen dat je tevreden was over je verblijf dankzij onze gunstige ligging en onze mooie kamers. We hebben je opmerking over de douche genoteerd en zullen het nakijken, bedankt om dit te melden. We zijn wel blij dat het uitgebreide ontbijt in de smaak viel. Ten slotte willen we je graag nog bedanken voor je compliment aan ons team, we zullen je positieve woorden zeker doorgeven!Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Ron

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardig personeel, gezellige bar. Ontbijt was beperkt. Kamers niet opgemaakt.
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 8 dec 2022
Beste Ron,Bedankt voor je review.Fijn om te lezen dat je een prettig verblijf hebt gehad bij ons en dat je hebt kunnen genieten van ons klantvriendelijke personeel.We zullen je feedback over het ontbijt noteren en kijken waar we aanpassingen kunnen maken om het te verbeteren. We geven je opmerking over het opmaken van de kamers ook mee aan ons poetsteam.We willen je ook bedanken over het compliment over onze bar, dat lezen we erg graag.Graag tot ziens!Groetjes,Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Abdelaziz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette hotel. Kamer was ruim, modern en schoon. Ontbijt was ook goed. Zeker een aanrader.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 2 aug 2022
Beste Abdelaziz, Bedankt voor deze mooie review. Leuk om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad dankzij ons lekkere ontbijt en onze uitgeruste en nette kamers. We verwelkomen jullie graag opnieuw in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Team Mercure Han Sur Lesse

8/10 – Goed

Ilona

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging, grote kamers, netjes en schoon.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 16 jul 2022
Beste Ilona, Bedankt voor je fine feedback. Het doet ons veel plezier te lezen dat je van je ruime kamer hebt genoten! Groetjes! En tot snel! Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Bart

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer lekker ontbijt. Goeie regeling met ontbijten in shifts. Gezellige lobby
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 14 jun 2022
Dag Bart, Bedankt voor je fijne beoordeling. Leuk om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad dankzij ons lekkere ontbijt en onze uitgeruste en nette kamers. We verwelkomen jullie graag opnieuw in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Team Mercure Han Sur Lesse

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend!
Alles zeer goed. Gewoon te warm op de kamer...
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 19 okt 2021
Beste Alexandra, Bedankt voor je fine feedback. Jammer dat er een probleem was met de temperatuur op de kamer. Een bezoekje aan de receptie had het probleem misschien snel kunnen oplossen. Al onze kamers beschikken immers over een individuele air-conditioning die je zelf kan bedienen. Groetjes! En tot snel! Team Mercure Han Sur Lesse

8/10 – Goed

hinriko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 18 okt 2021
Beste gast We zijn blij met deze mooie score, bedankt! Leuk om lezen dat alles naar wens was. Laat ons gerust weten wat we kunnen verbeteren om de volgende keer een maximale score te behalen, dan gaan we aan de slag met jouw feedback. Een volgende keer staan we met plezier opnieuw voor je klaar. Vriendelijke groet, Team Mercure Han Sur Lesse

6/10 – Redelijk

Yvette, Brielle

Reisde met partner
Nette kamers met een goede douche, alleen het ontbijt was niet super. Wel meerdere opties maar was het net niet. Bijvoorbeeld alleen maar koude eieren, roerei was ook koud en erg waterig. Wel apparaat voor de jam aanwezig maar niet gevuld.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 28 sep 2021
Beste Yvette, Vriendelijk bedankt voor het delen van een review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze kamers. Jammer dat het ontbijt niet helemaal naar wens was. Aarzel een volgende keer niet om tekortkomingen aan te geven aan ons ontbijtpersoneel, zodat zij je een passende oplossing kunnen bieden. Hopelijk was dit niet onoverkomelijk en had je desondanks een fijn verblijf. Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, Team Mercure Han Sur Lesse

6/10 – Redelijk

Aurelie

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Personeel traag , niet behulpzaam, hebben geen idee hoe ze een hotel moeten runnen. Geen badjassen, te weinig plaats om te ontbijten, goed voor 1 keer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 28 sep 2021
Beste Aurelie, Bedankt voor je review. Het spijt ons dat je ervaring met ons personeel niet naar behoren was. We vinden klanttevredenheid zeer belangrijk, en we vinden het dan ook teleurstellend dat je geen goede ervaring had met de bediening. Badjassen zijn echter te verkrijgen bij de receptie. We noteren je opmerking over het ontbijt en gaan bekijken hoe we dit kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten, Team Mercure Han Sur Lesse

8/10 – Goed

vital

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Team Mercure Han Sur Lesse op 2 okt 2021
Beste Vital , Dank je wel voor deze mooie score. Het doet ons plezier te lezen dat alles naar wens was. Indien je wenst, mag je ons altijd laten weten wat we nog kunnen verbeteren om een perfecte score te krijgen. Hopelijk tot ziens, Team Mercure Han Sur Lesse