Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Hotel Dagmar

3 out of 5
Hotel Dagmar
Torvet 1, Ribe

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 332 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 473 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 148 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1000 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Maud

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig hotel. Prachtige kamers (wij zaten in het bijgebouw) en super vriendelijk personeel. Midden in het centrum van Ribe. Je kan er ook heerlijk eten ‘s avonds of een drankje doen op het terras. Het bed was aan de kleine kant, maar dit hotel is zeker een aanrader!
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Maria op 16 sep 2023
Thank you so much for the kind words. And thank you for choosing Hotel Dagmar. :) :)

10/10 – Uitstekend

Ronald, Gouda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hadden een kamer in het bijgebouw (90 mtr) en dat beviel prima. Parkeren tegen betaling in de hoek. Openbaar gratis parkeren binnen loopafstand (300-400mtr) Zeer oud pand, bijzonder om er te verblijven. Midden in het centrum en mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving. Viking museum en Vikingcentrum.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Nathalie op 14 jun 2023
Thank you for choosing Hotel Dagmar.

10/10 – Uitstekend

Lindy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel!
Het is een prachtig, oud gebouw met nette kamers. Het hotel biedt een betaalde parkeerplek aan op 50 meter van het hotel. Dit is erg prettig. Het hotel en de kamer zagen er netjes uit. Op de laatste dag tilde mijn man de afvoerplug van de wasbak op en daar bleek al geruime tijd niet schoon te zijn gemaakt. Het ontbijt was compleet en lekker.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Team Dagmar op 3 mei 2022
Thank you very much for your feedback. We are hoping to see you again.

6/10 – Redelijk

Remco, Vleuten

Positief: Personeel en service
Hotel Dagmar gezellig in het centrum van Ribe
Hotel Dagmar bevindt zich in het centrum (voetgangerszone) van Ribe, naast de Kathedraal. Het heeft een mooi terras voor de ingang. Uitpakken van je koffers uit de auto kan voor de deur, maar je auto moet daarna geparkeerd worden op een van de publieke parkeerplaatsen binnen het centrum. Normaliter kan je hier gratis 2 uur parkeren, maar met een "Gasten parkeer licentie" kan je opgeven hoelang je wenst te parkeren (aanschaf via de hotelbalie) Het centrum van Ribe heeft een historische uitstraling, zo ook Hotel Dagmar. Het is van buiten een historisch gebouw en dat gaat door aan de binnenkant van het hotel. Vloeren en kozijnen staan enigszins scheef, wat bij dit gebouw hoort. De kamer vond ik enigszins aan de kleine kant maar voldoende voor een aantal dagen verblijf. Wat ik wel minder prettig vond was het bed (matras), wat zeker aan vernieuwing toe is !!!. De doucheruimte was modern gemaakt, alleen de doucheruimte is erg smal en zal voor mensen met enig postuur als krap worden beschouwd. Maar misschien dat dit per kamer kan verschillen want ik denk dat elke kamer verschillend zal zijn in dit historische pand. Het ontbijt is niet overdadig maar voldoende, punt van aandacht hier was het aanvullen van het buffet door het personeel, wat niet consequent gebeurde. Het hotel is leuk voor een kort verblijf in Ribe centrum.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Søren op 27 aug 2018
Bedanket Remco :)

6/10 – Redelijk

rob, leerdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Reis door de tijd in ouderwets hotel
Maak een reis door de tijd in het wat ouderwetse hotel, heel bijzonder maar niet zo comfortabel. De kamer was bovendien niet zo schoon. De prijs-kwaliteit is hoog, maar er is in Ribe weinig alternatief. Centraal gelegen aan het plein met kathedraal. Helaas mag je daar met de auto zelfs niet stoppen. Dus minimaal 500 meter met je koffer slepen. Daarna tot 3 trappen op in het hotel zonder lift. Zeker de moeite waard bij een verblijf van enkele dagen. Voor een nacht echter te veel gedoe.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Søren op 9 aug 2018
Thank you for your feedback :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Een bijzonder leuk en monumentaal stadje met veel activiteiten in kunst en cultuur.
4 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Ismael op 14 apr 2018
Thank you well :)

4/10 – Matig

Martin

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Check-in was a bit chaotic but it turns out we should have told them in advance we were arriving after 6. We received this info (via Expedia) the day after we checked-in. We thought we were staying in the oldest hotel in Denmark and were ready for modern faculties to be a little on the thin side. As it turns out they put us in the annexe which whilst it is a very low standard it also lacked the historical character. If I’d know we were staying in the annex I’d have booked elsewhere. Breakfast was sparse but way too many guests for the staff or the flow of food. We had to clear and clean our own table to find a spot. We had dinner one night at the hotel which was excellent. Ribe is lovely but if we return we’ll stay elsewhere.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Team Dagmar op 13 mei 2024
Hello Martin, Thank you for the feedback. I can se, that you booked a room in the Anneks, that means that, that you choose it self and not the staff in the Hotel. its says on the booking information, that it was in the Anneks. And yes its cooreckt, that you have to inform the Hotel if you arrive later them 18.00We are glad to hear, that you still had a nice time.

8/10 – Goed

Rikke

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Meget hyggeligt
En rigtig hyggelig weekend hvor vi blev taget godt imod. Meget venligt og service minded personale. Hyggeligt hotel med en masse god historie og finurlige kringle kroge og skæve gulve. Man bør dog tænke lidt mere på miljøet og måske sætte sprit op i morgenmads området fremfor at alle gæster skal anvende plastik handsker
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Team Dagmar op 7 feb 2024
Hej RikkeMange tak for din finde anmeldelse, det sætter vi stor pris på.

10/10 – Uitstekend

Jens Erik

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rigtig hyggeligt og meget venligt personale. Ribe er en rigtig flot by
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Team Dagmar op 7 feb 2024
Hej Jens ErikMange tak for den flotte anmeldelse

10/10 – Uitstekend

Tina Madsen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Nathalie op 4 feb 2024
Tak fordi I besøgte Hotel Dagmar.

8/10 – Goed

Morten

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Team Dagmar op 2 feb 2024
Tak :)

8/10 – Goed

Peter

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Informerer ikke godt nok om service
Super godt, men mangler ved ankomst at informere om, at rengøring og håndklæde skift skal man bede om dag for dag.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Team Dagmar op 2 feb 2024
Hej Peter, Tak for din besked. Information omkring rengøring, nye håndklæder mm. står i den informationsfolder man får udleveret ved indcheck :)

10/10 – Uitstekend

Jimmi

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Team Dagmar op 2 feb 2024
Tak :)

10/10 – Uitstekend

Karin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Urig, gemütlich
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Team Dagmar op 2 feb 2024
Tak :)

10/10 – Uitstekend

Allan Hjorth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Team Dagmar op 2 feb 2024
Tak :)

10/10 – Uitstekend

Maria H.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charmerende hotel
Dejligt charmerende hotel. Vi nød vores ophold på hotellet og at vandre rundt i den smukke by.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Team Dagmar op 2 feb 2024
Tusind tak for de pæne ord.

10/10 – Uitstekend

hans peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rigtig god mad!
Dejligt værelse i anneks
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Team Dagmar op 2 feb 2024
Tusind tak :)

10/10 – Uitstekend

Pia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Team Dagmar op 5 dec 2023
Tusind tak :)

6/10 – Redelijk

Tove

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Dagmar op 5 dec 2023
Tak

10/10 – Uitstekend

Flemming

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Dagmar op 2 feb 2024
Tak :)

10/10 – Uitstekend

Mats

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Team Dagmar op 20 nov 2023
Tusind tak :)

6/10 – Redelijk

Marianne

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Dagmar op 14 nov 2023
Hej MarianneTak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på. Må vi ikke høre hvordan vi kunne gøre oplevelsen bedre næste gang?

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyggeligt og charmerende hotel med masser af sjæl. Middelmådig morgenmad
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Dagmar op 13 nov 2023
Tusind tak for de fine ord. Vi håber i havde et skønt ophold :)

10/10 – Uitstekend

Benny

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Team Dagmar op 6 nov 2023
Tak fordi du valgte Hotel Dagmar.

10/10 – Uitstekend

Ole Steen

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Dagmar op 6 nov 2023
Tak fordi du valgte Hotel Dagmar.

8/10 – Goed

jesper

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Nathalie op 5 nov 2023
Tak for dit besøg på Danmarks ældste hotel.

10/10 – Uitstekend

Marianne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charmerende ophold
Utrolig hyggeligt hotel med charmerende skæve vægge og gulve. En fornøjelse at overnatte på Danmarks ældste hotel.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Nathalie op 4 nov 2023
Mange tak for den fine anmeldelse. Vi håber på at se jer igen en anden gang.

10/10 – Uitstekend

Anette

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Dagmar op 1 nov 2023
Tusind tak fordi du valgte Hotel Dagmar.

8/10 – Goed

Michael

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Dagmar op 26 okt 2023
Tusind tak :)

10/10 – Uitstekend

Kristin

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Dagmar op 23 okt 2023
Tusind tak :)

10/10 – Uitstekend

Anne Marie

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Dagmar op 19 okt 2023
Tusind tak :)

8/10 – Goed

Jeanette

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Fint
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Dagmar op 16 okt 2023
Tak fordi du valgte Hotel Dagmar.

10/10 – Uitstekend

Johnni

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Dagmar op 27 okt 2023
Hej JohnniMange tak for den flotte anmeldelse

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Dagmar op 11 okt 2023
Hej ThomasMange tak for anmeldelsen af vores hotel, det sætter vi stor pris på. Kunne du fortælle lidt om hvad vi kunne gøre bedre for at stige til 9/10 for dig?

8/10 – Goed

Henrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Opholdet var på alle måder fint og svarede til vore forventninger - vi kommer gerne igen.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Dagmar op 11 okt 2023
Hej Henrik Tusind tak for jeres besøg, og den meget fine tilbagemelding. Vi ses en anden god gang. :)

2/10 – Ontzettend slecht

Leonardo

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Dagmar op 28 okt 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

Jørgen Kurt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Team Dagmar op 3 okt 2023
Tak fordi du valgte Hotel Dagmar.

10/10 – Uitstekend

Morten

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Maria op 2 okt 2023
Hej Morten,Tusind tak for di besøg.

8/10 – Goed

Kenn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Team Dagmar op 29 sep 2023
Tak fordi du valgte Hotel Dagmar.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Team Dagmar op 25 sep 2023
Tusind tak fordi du valgte Hotel Dagmar.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Dagmar op 18 sep 2023
Tak for jeres besøg på Hotel Dagmar.

10/10 – Uitstekend

Steen Lennart

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Dagmar op 31 okt 2023
Hej SteenMange tak for den fine anmeldelse

10/10 – Uitstekend

Shannon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Maria op 16 sep 2023
Tusind tak for at vælge vores hotel.

8/10 – Goed

Jespet

Positief: Netheid, personeel en service
Alt i alt et OK hotel, men når man fører sig frem som Danmarks ældste hotel, ville en lidt mere autentisk møblering være fremmende for det samlede indtryk.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Dagmar op 13 sep 2023
Tak fordi du valgte Hotel Dagmar.

10/10 – Uitstekend

Göran

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Team Dagmar op 14 sep 2023
Tak fordi du besøgte Hotel Dagmar.

10/10 – Uitstekend

Debra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing historic hotel in the centre of Ribe. We stayed in the Annex on the 2nd floor - very quiet & adorable- highly recommend.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Maria op 12 sep 2023
Thank you so much for your visit, and the kind words. :)

10/10 – Uitstekend

Sten Jan

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Maria op 10 sep 2023
Tusind tak fordi at i valgte Hotel Dagmar. :)

10/10 – Uitstekend

Tove Aud

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Team Dagmar op 27 okt 2023
Hej ToveMange tak for den flotte anmeldelse.

8/10 – Goed

Sebastian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Maria op 4 sep 2023
Tak fordi at i valgte Hotel Dagmar.

10/10 – Uitstekend

Michelle

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Maria op 4 sep 2023
Tak fordi at i valgte Hotel Dagmar.