Exterieur

Beoordelingen van Domaine La Forêt

4 out of 5
Domaine La Forêt
36, route de l’Europe, Remich

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 45 van 110 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 47 van 110 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 110 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 110 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 110 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

jorg

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was naar wens , leuk verblijf gehad , en lekker gegeten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Domaine la Forêt op 25 jul 2023
Dear Jorg,Thank you for your great review on Expedia! We are pleased to hear that your stay with us met your expectations and that you had a pleasant time with us. Our aim is always to provide our guests with a lovely and relaxing stay and it is great to see that we have achieved this.We are also glad to hear that you enjoyed our food. Our kitchen team always strives to prepare delicious dishes and use fresh ingredients.Thank you for choosing us as your hotel. It was a pleasure to have you with us and we hope to welcome you back soon.With warmest regards,

8/10 – Goed

August, Schimmert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie van het hotel is langs een zeer drukke weg. Achter het hotel is wel direct toegang tot mooi bos met wandelroutes.
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitmuntend hotel met uitstekende voorzieningen. Zeer gedegen en vriendelijk personeel. Wel gelegen aan een drukke hoofdweg.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Domaine la Forêt Team op 29 jul 2022
Thank you Mr Piette for your kind evaluation. We are delighted and satisfied that you enjoyed your stay with us. Unfortunately, the street in front of the building is a big inconvenience, but we are working on plans to remedy this problem. Best regards

10/10 – Uitstekend

Nico

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Klassiek maar goed, mooie omgeving
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Domaine la Forêt op 6 jul 2022
Dank u voor uw beoordeling, we zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Vriendelijke groeten Wallerich Christophe en uw team van Domaine la Froêt

4/10 – Matig

Henk, Rotterdam

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
Het zwembad was wel oké. De rest was teleurstellend. 2 persoonskamer met balkon en airco geboekt via Expedia. Bij inchecken kregen we een kamer met balkon zónder airco met buiten ruim 30 graden. Hiermee niet akkoord gegaan vervolgens na aandringen en foto's van Expedia te hebben laten gezien kregen we een ándere kamer met airco maar zonder balkon. De badkamer was niet bepaald fris met een zwarte rand in de wc en gele voegen in de douche van zeepresten. Ook het afvoerputje van de wastsfel stonk. Voor een kamer van € 145'00 per nacht mag je toch iets meer verwachten. Bij het ontbijt vanmorgen meerdere malen om koffie moeten vragen. Voelden ons niet echt gewaardeerd als gast waarschijnlijk door onze klacht over de kamer. Maar bij een verblijf van 3 nachten a €435,00 zien ze ons nooit meer terug wat een teleurstelling. We moesten maar gaan klagen bij Expedia, nou dat ga ik zeker doen.
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Kees

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Leuk, kleinschalig, vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wellness center en zwembad zijn top! Mooie verzorgde kamers.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, comfortabel en vriendelijk personeel. Eten iets minder
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel met gied restaurant
Zeer vriendelijk personeel, ruime kamer, maar wel niet geluidsdicht, alles wat op de gang gebeurd dringt door tot in de kamer. Zeer goed restaurant, vond ontbijt wat minder
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Vergane glorire
Ouder hotel dat “jong” gecamofleetd wordt. Bekrompe, mentaliteit van bet metsoneel Een sauna met zeer beperkte op,eingsuren (15 - 18.30u)
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good for older couples who like to eat well
room with airco was ok, in summertime, necessary. Check first ! Not all the rooms have airco, in our order was airco mentioned, but at arrival no airco. Finally we could change room, and that was ok ! But we had a discusion about roomrate.... and rediculously, we had to pay 5 EUR extra/night... We didn't use wellness area.

10/10 – Uitstekend

Patrick, Oegstgeest

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fraai hotel met prima faciliteiten aan drukke weg
Aan een drukke weg gelegen prima hotel met zeer goede keuken. Vlak bij de Duitse grens en mooi gebied.

8/10 – Goed

Cecile

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Jozua

Positief: Netheid, comfort kamer

6/10 – Redelijk

Jessica

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Spa au top tres diversifié hotel un peu veillot aurait besoin d un coup rafraîchissement matelas vraiment Pas confortable trop mou fait mal au dos. Petit dejeuner satisfaisant.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Gary

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I found this resort to be quite charming, the food and service was excellent!
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Rafael Gustavo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Florence

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Domaine la Forêt op 23 nov 2023
Chère Florence,Merci d'avoir pris le temps de noter votre séjour chez nous sur Hotels.com. Nous sommes ravis que vous nous ayez attribué une note de 8 sur 10. Nous serions reconnaissants de connaître vos suggestions pour rendre votre prochain séjour encore plus agréable et atteindre un score parfait. Votre avis est très important pour nous et nous aide à améliorer continuellement notre service.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans notre hôtel.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Christiane

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jean-Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Séjour parfait, personnel très agréable, chambre confortables et silencieuses, petit déjeuner excellent et très varié.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Domaine la Forêt op 16 aug 2023
Nous vous remercions infiniment pour votre critique positive ! Nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour a été parfait et que vous avez apprécié notre personnel aimable, nos chambres confortables et calmes, ainsi que notre excellent petit déjeuner varié. Vos compliments nous font très plaisir. Si vous envisagez de revenir, ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau. Nous vous souhaitons une excellente journée !

10/10 – Uitstekend

Ole

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett veldig koselig hotell med utmerket service
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Domaine la Forêt op 16 aug 2023
Thank you very much for your positive review! We are thrilled to hear that you found our hotel cozy and enjoyed excellent service during your stay. Your kind words mean a lot to us. If you ever plan to visit again, we would be more than happy to welcome you back. Have a wonderful day!

8/10 – Goed

Bård

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Domaine la Forêt op 25 jul 2023
Dear Bård,Thank you for taking the time to leave us a review on Hotels.com. We really appreciate feedback from our guests and are always looking to improve our service.We are pleased to see that you were overall satisfied with your stay with us and gave us a rating of 8 out of 10. We hope you had an enjoyable time with us and that we were able to meet your expectations.We would like to hear more about your experience and how we can improve to achieve a 10 out of 10 rating. If you have any specific suggestions or comments, we would love to hear them.

8/10 – Goed

Pierre

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Domaine la Forêt op 4 aug 2023
Merci beaucoup, Pierre, pour votre évaluation sur Hotels.com !Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez été satisfait de votre séjour chez nous et que vous nous avez attribué une note de 8 sur 10.Nous apprécions votre feedback et prenons votre avis très au sérieux. S'il y a quelque chose que nous pouvons améliorer, n'hésitez pas à nous le faire savoir. Nous voulons nous assurer que nos hôtes passent un séjour agréable et confortable chez nous.

10/10 – Uitstekend

najoua

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Établissement sympathique
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Domaine la Forêt op 2 jun 2023
Cher Najoua,Merci d'avoir partagé votre expérience avec nous sur Expedia. Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour chez nous et que vous avez trouvé notre établissement sympathique. Votre satisfaction est notre priorité et nous nous efforçons de fournir un service de qualité à tous nos clients.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez besoin d'une réservation ou si vous avez des demandes spécifiques.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Natalie

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Domaine la Forêt op 2 jun 2023
Dear Natalie,We would like to thank you very much for taking the time to leave a review on Hotels.com. We are very pleased to see that you were completely satisfied with your stay with us and gave us the top rating of 10 out of 10.Best regards

8/10 – Goed

Alexandre

1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Deborah

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Alexandre

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Domaine la Forêt op 18 dec 2022
Thank you for choosing our hotel-restaurant and for your continued support. Your business is greatly valued and we appreciate your loyalty.

8/10 – Goed

Emma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camera amplia e confortevole. Struttura un po' datata proprio sulla strada principale. Parcheggio comodo e buona colazione
Reactie van Domaine la Forêt op 18 dec 2022
Thank you for your positive feedback about our spacious and comfortable room. We are glad to hear that you found the building to be convenient, with good parking and a good breakfast. We apologize if the building appears a bit dated, but we strive to maintain it to the best of our ability and provide a comfortable stay for all of our guests. We appreciate your feedback and hope to see you again in the future.

10/10 – Uitstekend

SYLVIE

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Domaine la Forêt op 18 dec 2022
Your satisfaction is our top priority and we are glad to have met your expectations.

8/10 – Goed

constance

2 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
Schlechtes Preis Leistungsverhältnis
Teures Hotel für den Standrad den man geboten bekommt. Sehr in die Jahre gekommen und dann noch zusätzlich 7,50 Eur für Saunatücher zu verlagen ist schon unverschämt...
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Domaine la Forêt Team op 19 aug 2022
Bonjour Monsieur Tormen, Merci beaucoup pour votre évaluation

8/10 – Goed

Colette

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personne à la réception à notre arrivée. Environnement bien moins attrayant que sur la photo, vu que l'hôtel est situé dans une zone commerciale. Très belle chambre.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Domaine la Forêt op 18 aug 2022
Bonjour Madame Rivenez, Merci beaucoup pour votre évaluation, nous sommes toujours contents quand nos clients sont satisfaits. Nous sommes heureux qu'ils aient apprécié notre service et notre charme. Malheureusement, nous ne pouvons pas choisir notre quartier, car notre Hotel Restauarnt est plus ancien que tous les bâtiments qui nous entourent. Cependant, nous avons de nouveaux projets en tête pour améliorer notre établissement. Salutations de Remcih, Et nous espérons vous revoir.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Domaine la Forêt Team op 29 jul 2022
Thank you, Mr Risholt, We thank you for your review of your small hotel. But nevertheless, we see that you were not 100% satisfied. If you have some ideas and propositions, you are welcome to email us to info@foret.lu. Best regards Wallerich Christophe and the Domaine la Forêt team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay was excellent, great food, however do not use the hotel's preferred taxi service of 'Taxi Op Der Musel', very expensive, charged 110 euro for a 9 mile journey from the hotel to airport, driver was very rude and aggressive when this cost was challenged. Bring a mask and a gun to hand to their drivers if you use them to make the robbery more authentic.
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Domaine la Forêt Team op 2 jul 2022
Good day, thank you very much for your positive review of our hotel. Regarding the taxi service, we had contacted the company and commented on the bad behaviour of the driver and the expensive price. We as a hotel have decided not to work with this company anymore in order to offer our guests a professional service. Thank you very much

10/10 – Uitstekend

MARIE-LAURE

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Torsten

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es gab ein Bier als Willkommensbegrüßung und ich durfte bis 13 Uhr das Zimmer nutzen.
1 nacht verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Morad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Aloyse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Sylviane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Audrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Week-end lune de miel
Très bel endroit, accueil chaleureux, souriant et à l’écoute. Nous y avons passé un très bon week-end en amoureux après notre mariage et l’attention particulière a été très appréciée. Le spa est magnifique et très relaxant. Merci beaucoup pour ce beau moment.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Edward A.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ed’s views
Convenient location and parking. Excellent food. Will return
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

boutemans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comme d'habitude
Fantastique
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Super hôtel mais moins bien entretenu cette année
J’y vais depuis une dizaine d’années et j’ai constaté que l’hôtel n’était plus aussi bien entretenu cette fois-ci. Ai été un peu déçue. Le breakfast était limité (rien de chaud). L’espace thalasso est toujours aussi magnifique mais on voit que certaines installations commencent à être abîmées. Les toilettes n’était pas nettoyées dans l’espace et elles étaient dégoûtantes. Le nettoyage de la chambre n’était pas top non plus. Par contre M. Wallerich fait toujours aussi bien à manger, le dîner était délicieux, on a aimé. La crise corona est peut être responsable du manque d’entretien j’imagine que ça doit coûter très cher et avec toutes les restrictions cette année je peux comprendre...
2 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

STEPHANE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas pour un séjour d’une nuit
Cadre très agréable et probablement sympathique pour un séjour plus long. Mais pas pour une nuit de passage pour un déplacement professionnel comme le mien. Arrivée à 19:30, je voulais profiter des installations : fitness, wellness qui sont dans mes critères de priorité dans le choix de mes hôtels. Tout fermait à 19:30... ensuite le restaurant lui fermait à 21h, le petit déjeuner pas avant 7h et j’aurais souhaité justement partir à 7. À 7:20 le buffet n’était pas fini d’installer et l’appareil pour CB ne fonctionnait pas... Le wifi ne fonctionnait pas jusqu’à la partie bureau de la chambre...
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Arnaud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel in Remich
We have spent a delicious time in this nice hotel. Conveniently located close to the Moselle river and all wineries. Easy and free parking, good breakfast on the terrace overlooking the valley, good overall comfort. The bed was just too soft for my taste. Nice indoor pool.
3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
le restaurant, la salle à manger, le déjeuner et surtout le repas pris dans l’alcôve de la tour
2 nachten verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es war nicht die 4 Sternen wert altmodisch und nicht richtig sauber
1 nacht verbleven in juni 2020