Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 45 van 110 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
45
Gastenscore: 8 - Goed. 47 van 110 beoordelingen" "
8 - Goed
47
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 110 beoordelingen" "
6 - Redelijk
11
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 110 beoordelingen" "
4 - Matig
7
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 110 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
jorg
Reisde met partner
19 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was naar wens , leuk verblijf gehad , en lekker gegeten
jorg
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Domaine la Forêt op 25 jul 2023
Dear Jorg,Thank you for your great review on Expedia! We are pleased to hear that your stay with us met your expectations and that you had a pleasant time with us. Our aim is always to provide our guests with a lovely and relaxing stay and it is great to see that we have achieved this.We are also glad to hear that you enjoyed our food. Our kitchen team always strives to prepare delicious dishes and use fresh ingredients.Thank you for choosing us as your hotel. It was a pleasure to have you with us and we hope to welcome you back soon.With warmest regards,
8/10 – Goed
August, Schimmert
Reisde met partner
21 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie van het hotel is langs een zeer drukke weg. Achter het hotel is wel direct toegang tot mooi bos met wandelroutes.
August
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Peter
19 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitmuntend hotel met uitstekende voorzieningen. Zeer gedegen en vriendelijk personeel. Wel gelegen aan een drukke hoofdweg.
Peter
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Domaine la Forêt Team op 29 jul 2022
Thank you Mr Piette for your kind evaluation. We are delighted and satisfied that you enjoyed your stay with us. Unfortunately, the street in front of the building is a big inconvenience, but we are working on plans to remedy this problem. Best regards
10/10 – Uitstekend
Nico
Reisde met familie
22 mei 2022
Positief: Personeel en service
Klassiek maar goed, mooie omgeving
Nico
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Domaine la Forêt op 6 jul 2022
Dank u voor uw beoordeling, we zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
Vriendelijke groeten
Wallerich Christophe
en uw team van Domaine la Froêt
4/10 – Matig
Henk, Rotterdam
Reisde met partner
19 aug 2020
Negatief: Netheid, personeel en service
Het zwembad was wel oké. De rest was teleurstellend. 2 persoonskamer met balkon en airco geboekt via Expedia. Bij inchecken kregen we een kamer met balkon zónder airco met buiten ruim 30 graden. Hiermee niet akkoord gegaan vervolgens na aandringen en foto's van Expedia te hebben laten gezien kregen we een ándere kamer met airco maar zonder balkon. De badkamer was niet bepaald fris met een zwarte rand in de wc en gele voegen in de douche van zeepresten. Ook het afvoerputje van de wastsfel stonk. Voor een kamer van € 145'00 per nacht mag je toch iets meer verwachten. Bij het ontbijt vanmorgen meerdere malen om koffie moeten vragen. Voelden ons niet echt gewaardeerd als gast waarschijnlijk door onze klacht over de kamer. Maar bij een verblijf van 3 nachten a €435,00 zien ze ons nooit meer terug wat een teleurstelling. We moesten maar gaan klagen bij Expedia, nou dat ga ik zeker doen.
Henk
3 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Kees
31 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Leuk, kleinschalig, vriendelijk personeel
Kees
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wellness center en zwembad zijn top! Mooie verzorgde kamers.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, comfortabel en vriendelijk personeel. Eten iets minder
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Marc
8 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel met gied restaurant
Zeer vriendelijk personeel, ruime kamer, maar wel niet geluidsdicht, alles wat op de gang gebeurd dringt door tot in de kamer. Zeer goed restaurant, vond ontbijt wat minder
Marc
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
20 jun 2018
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Vergane glorire
Ouder hotel dat “jong” gecamofleetd wordt.
Bekrompe, mentaliteit van bet metsoneel
Een sauna met zeer beperkte op,eingsuren (15 - 18.30u)
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good for older couples who like to eat well
room with airco was ok, in summertime, necessary. Check first ! Not all the rooms have airco, in our order was airco mentioned, but at arrival no airco. Finally we could change room, and that was ok ! But we had a discusion about roomrate.... and rediculously, we had to pay 5 EUR extra/night...
We didn't use wellness area.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Patrick, Oegstgeest
8 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fraai hotel met prima faciliteiten aan drukke weg
Aan een drukke weg gelegen prima hotel met zeer goede keuken. Vlak bij de Duitse grens en mooi gebied.
Patrick
8/10 – Goed
Cecile
16 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cecile
6/10 – Redelijk
Jozua
25 jun 2015
Positief: Netheid, comfort kamer
Jozua
6/10 – Redelijk
Jessica
18 feb 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Spa au top tres diversifié hotel un peu veillot aurait besoin d un coup rafraîchissement matelas vraiment Pas confortable trop mou fait mal au dos.
Petit dejeuner satisfaisant.
Jessica
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Gary
1 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I found this resort to be quite charming, the food and service was excellent!
Gary
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Rafael Gustavo
Reisde met een groep
1 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rafael Gustavo
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Florence
9 okt 2023
Florence
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Domaine la Forêt op 23 nov 2023
Chère Florence,Merci d'avoir pris le temps de noter votre séjour chez nous sur Hotels.com. Nous sommes ravis que vous nous ayez attribué une note de 8 sur 10. Nous serions reconnaissants de connaître vos suggestions pour rendre votre prochain séjour encore plus agréable et atteindre un score parfait. Votre avis est très important pour nous et nous aide à améliorer continuellement notre service.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans notre hôtel.Cordialement,
10/10 – Uitstekend
Christiane
6 sep 2023
Christiane
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Jean-Marc
16 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Séjour parfait, personnel très agréable, chambre confortables et silencieuses, petit déjeuner excellent et très varié.
Jean-Marc
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Domaine la Forêt op 16 aug 2023
Nous vous remercions infiniment pour votre critique positive ! Nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour a été parfait et que vous avez apprécié notre personnel aimable, nos chambres confortables et calmes, ainsi que notre excellent petit déjeuner varié. Vos compliments nous font très plaisir. Si vous envisagez de revenir, ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau. Nous vous souhaitons une excellente journée !
10/10 – Uitstekend
Ole
9 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett veldig koselig hotell med utmerket service
Ole
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Domaine la Forêt op 16 aug 2023
Thank you very much for your positive review! We are thrilled to hear that you found our hotel cozy and enjoyed excellent service during your stay. Your kind words mean a lot to us. If you ever plan to visit again, we would be more than happy to welcome you back. Have a wonderful day!
8/10 – Goed
Bård
24 jul 2023
Bård
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Domaine la Forêt op 25 jul 2023
Dear Bård,Thank you for taking the time to leave us a review on Hotels.com. We really appreciate feedback from our guests and are always looking to improve our service.We are pleased to see that you were overall satisfied with your stay with us and gave us a rating of 8 out of 10. We hope you had an enjoyable time with us and that we were able to meet your expectations.We would like to hear more about your experience and how we can improve to achieve a 10 out of 10 rating. If you have any specific suggestions or comments, we would love to hear them.
8/10 – Goed
Pierre
22 jul 2023
Pierre
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Domaine la Forêt op 4 aug 2023
Merci beaucoup, Pierre, pour votre évaluation sur Hotels.com !Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez été satisfait de votre séjour chez nous et que vous nous avez attribué une note de 8 sur 10.Nous apprécions votre feedback et prenons votre avis très au sérieux. S'il y a quelque chose que nous pouvons améliorer, n'hésitez pas à nous le faire savoir. Nous voulons nous assurer que nos hôtes passent un séjour agréable et confortable chez nous.
10/10 – Uitstekend
najoua
Reisde met partner
21 mei 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Établissement sympathique
najoua
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Domaine la Forêt op 2 jun 2023
Cher Najoua,Merci d'avoir partagé votre expérience avec nous sur Expedia. Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour chez nous et que vous avez trouvé notre établissement sympathique. Votre satisfaction est notre priorité et nous nous efforçons de fournir un service de qualité à tous nos clients.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez besoin d'une réservation ou si vous avez des demandes spécifiques.Cordialement,
10/10 – Uitstekend
Natalie
12 mei 2023
Natalie
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Domaine la Forêt op 2 jun 2023
Dear Natalie,We would like to thank you very much for taking the time to leave a review on Hotels.com. We are very pleased to see that you were completely satisfied with your stay with us and gave us the top rating of 10 out of 10.Best regards
8/10 – Goed
Alexandre
2 apr 2023
Alexandre
1 nacht verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
Deborah
27 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Deborah
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Alexandre
13 nov 2022
Alexandre
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Domaine la Forêt op 18 dec 2022
Thank you for choosing our hotel-restaurant and for your continued support. Your business is greatly valued and we appreciate your loyalty.
8/10 – Goed
Emma
Reisde met partner
4 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camera amplia e confortevole.
Struttura un po' datata proprio sulla strada principale. Parcheggio comodo e buona colazione
Emma
Reactie van Domaine la Forêt op 18 dec 2022
Thank you for your positive feedback about our spacious and comfortable room. We are glad to hear that you found the building to be convenient, with good parking and a good breakfast. We apologize if the building appears a bit dated, but we strive to maintain it to the best of our ability and provide a comfortable stay for all of our guests. We appreciate your feedback and hope to see you again in the future.
10/10 – Uitstekend
SYLVIE
23 okt 2022
SYLVIE
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Domaine la Forêt op 18 dec 2022
Your satisfaction is our top priority and we are glad to have met your expectations.
8/10 – Goed
constance
10 okt 2022
constance
2 nachten verbleven in oktober 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 okt 2022
Negatief: Comfort kamer
Schlechtes Preis Leistungsverhältnis
Teures Hotel für den Standrad den man geboten bekommt. Sehr in die Jahre gekommen und dann noch zusätzlich 7,50 Eur für Saunatücher zu verlagen ist schon unverschämt...
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Philippe
18 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Philippe
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Domaine la Forêt Team op 19 aug 2022
Bonjour Monsieur Tormen, Merci beaucoup pour votre évaluation
8/10 – Goed
Colette
3 aug 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personne à la réception à notre arrivée.
Environnement bien moins attrayant que sur la photo, vu que l'hôtel est situé dans une zone commerciale.
Très belle chambre.
Colette
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Domaine la Forêt op 18 aug 2022
Bonjour Madame Rivenez,
Merci beaucoup pour votre évaluation, nous sommes toujours contents quand nos clients sont satisfaits. Nous sommes heureux qu'ils aient apprécié notre service et notre charme.
Malheureusement, nous ne pouvons pas choisir notre quartier, car notre Hotel Restauarnt est plus ancien que tous les bâtiments qui nous entourent.
Cependant, nous avons de nouveaux projets en tête pour améliorer notre établissement.
Salutations de Remcih,
Et nous espérons vous revoir.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 jul 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Domaine la Forêt Team op 29 jul 2022
Thank you, Mr Risholt,
We thank you for your review of your small hotel. But nevertheless, we see that you were not 100% satisfied.
If you have some ideas and propositions, you are welcome to email us to info@foret.lu.
Best regards
Wallerich Christophe
and the Domaine la Forêt team
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay was excellent, great food, however do not use the hotel's preferred taxi service of 'Taxi Op Der Musel', very expensive, charged 110 euro for a 9 mile journey from the hotel to airport, driver was very rude and aggressive when this cost was challenged. Bring a mask and a gun to hand to their drivers if you use them to make the robbery more authentic.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Domaine la Forêt Team op 2 jul 2022
Good day, thank you very much for your positive review of our hotel.
Regarding the taxi service, we had contacted the company and commented on the bad behaviour of the driver and the expensive price.
We as a hotel have decided not to work with this company anymore in order to offer our guests a professional service.
Thank you very much
10/10 – Uitstekend
MARIE-LAURE
23 apr 2022
MARIE-LAURE
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Torsten
Zakenreiziger
6 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es gab ein Bier als Willkommensbegrüßung und ich durfte bis 13 Uhr das Zimmer nutzen.
Torsten
1 nacht verbleven in maart 2022
4/10 – Matig
Morad
28 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Morad
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Aloyse
2 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aloyse
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Sylviane
22 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylviane
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Audrey
8 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Week-end lune de miel
Très bel endroit, accueil chaleureux, souriant et à l’écoute. Nous y avons passé un très bon week-end en amoureux après notre mariage et l’attention particulière a été très appréciée. Le spa est magnifique et très relaxant.
Merci beaucoup pour ce beau moment.
Audrey
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Edward A.
Reisde met familie
12 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ed’s views
Convenient location and parking. Excellent food. Will return
Edward A.
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
boutemans
8 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comme d'habitude
Fantastique
boutemans
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 nov 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Super hôtel mais moins bien entretenu cette année
J’y vais depuis une dizaine d’années et j’ai constaté que l’hôtel n’était plus aussi bien entretenu cette fois-ci. Ai été un peu déçue. Le breakfast était limité (rien de chaud). L’espace thalasso est toujours aussi magnifique mais on voit que certaines installations commencent à être abîmées. Les toilettes n’était pas nettoyées dans l’espace et elles étaient dégoûtantes. Le nettoyage de la chambre n’était pas top non plus. Par contre M. Wallerich fait toujours aussi bien à manger, le dîner était délicieux, on a aimé. La crise corona est peut être responsable du manque d’entretien j’imagine que ça doit coûter très cher et avec toutes les restrictions cette année je peux comprendre...
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
STEPHANE
Zakenreiziger
22 sep 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas pour un séjour d’une nuit
Cadre très agréable et probablement sympathique pour un séjour plus long. Mais pas pour une nuit de passage pour un déplacement professionnel comme le mien.
Arrivée à 19:30, je voulais profiter des installations : fitness, wellness qui sont dans mes critères de priorité dans le choix de mes hôtels. Tout fermait à 19:30... ensuite le restaurant lui fermait à 21h, le petit déjeuner pas avant 7h et j’aurais souhaité justement partir à 7. À 7:20 le buffet n’était pas fini d’installer et l’appareil pour CB ne fonctionnait pas...
Le wifi ne fonctionnait pas jusqu’à la partie bureau de la chambre...
STEPHANE
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Arnaud
29 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel in Remich
We have spent a delicious time in this nice hotel. Conveniently located close to the Moselle river and all wineries. Easy and free parking, good breakfast on the terrace overlooking the valley, good overall comfort. The bed was just too soft for my taste. Nice indoor pool.
Arnaud
3 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 jun 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
le restaurant, la salle à manger, le déjeuner et surtout le repas pris dans l’alcôve de la tour
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 jun 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es war nicht die 4 Sternen wert altmodisch und nicht richtig sauber