Standaard kamer | Individueel gemeubileerd, een laptopwerkplek, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van ibis Styles Poitiers Nord

3 out of 5
ibis Styles Poitiers Nord
215, Avenue De Paris, Poitiers, Vienne

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 84 van 246 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 101 van 246 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 246 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 246 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 246 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rosalinda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was een prima hotell. Ontbijt was redelijk, voor €12 pp meer verwacht.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van La réception, op 29 aug 2023
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent for stopover.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van La réception, op 24 aug 2023
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

10/10 – Uitstekend

Mike de

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en schoon hotel, kamer was ook goed. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van La réception, op 22 jul 2023
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partagé votre avis au sein de notre établissement. Cordialement

10/10 – Uitstekend

Corry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima keuken, totaalplaatje klopt helemaal.
Uitstekende locatie om onderweg te overnachten of als uitvalsbasis te gebruiken. Het diner was erg smakelijk. Het personeel heel vriendelijk. We komen hier zeker terug bij een bezoek in de omgeving of op doorreis.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van cm op 5 feb 2022
Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Sven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima IBIS. Uitstekend restaurant vlakbij
Met GPS goed te vinden. Voldoende parkeerruimte. Receptionist sprak goed engels. Kamers IBIS kwaliteit. Uitzicht op achterkant van een loods. Weinig lawaai. Geen benzinepomp in directe nabijheid. Binnen 100m een drietal restaurants. Les 3 Brasseurs is fantastisch en niet duur. Badkamer prima.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Beetje uitgeleefde accommodatie, maar net. Goede ligging in de buurt van autosnelweg. Gelegen in industriële omgeving met weinig degelijke eetgelegenheden. Wel enkele junkfood restaurants.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van La réception, op 13 okt 2020
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven na uw verblijf in ibis Styles Poitiers Nord. Ibis Styles-hotels willen u de beste service bieden voor uw verblijf; daarom is uw mening erg waardevol. Ik kijk ernaar uit u binnenkort te mogen verwelkomen, mijnheer, geloof alstublieft in de uiting van onze beste gevoelens.

8/10 – Goed

Guus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader.
Uitstekend parkeermogelijkheden. Zeer goed ontbijt. Vriendelijk personeel.Uitstekend bed, erg rustig. Erg goed bed.Fantastisch restaurant aan de overkant van de straat.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van La réception op 22 jul 2020
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven na uw verblijf in het ibis Styles Poitiers Nord. We kijken ernaar uit u binnenkort te verwelkomen en we vragen u te geloven, mevrouw, meneer, in de uitdrukking van onze beste gevoelens

8/10 – Goed

Esther

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prttig verblijf, maar volgende x boek ik 2 kamers.
Omdat wij een kamer als gezin (4 personen) geboekt hadden, was er een bedbank gereed gemaakt op een standaard kamer. Dat was wat krap, op zich prima, maar de bedbank kraakte en piepte. Verder prima service, prima diner en goed gelegen voor een doorreis.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van La réception op 22 jul 2020
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven na uw verblijf in het ibis Styles Poitiers Nord. Het spijt ons dat de service en levering niet aan uw verwachtingen voldeden en we vragen u onze oprechte excuses te accepteren. De hotels van Ibis Styles staan ​​te popelen om u de beste kwaliteit van dienstverlening te bieden voor uw verblijf; daarom is uw mening zeer waardevol. U kunt er zeker van zijn dat de nodige maatregelen zullen worden genomen om de kwaliteit van de genoemde diensten te verbeteren. Wij danken u nogmaals voor uw opmerkingen en hopen uw vertrouwen te herwinnen bij een toekomstig verblijf. We kijken ernaar uit u binnenkort te verwelkomen en we vragen u om te geloven, mevrouw, in de uitdrukking van onze beste gevoelens

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel leuk hotel op industrieterrein maar zeer rustig. Goede isolatie en vriendelijk nee eer vriendelijk personeel!!
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Frans, Heino

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnachting onderweg.
Net hotel, alles wat nodig is voor een overnachting tijdens doorreis.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Receptie was prima, hotelkamer excellent

8/10 – Goed

Ben, k

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel leuk thema. Oude comp spelletjes.
Kinderen hebben erg leuk gespeeld hier. Thema in kamer was leuk. Bedden waren super. Al met al een plek waar je gerust kan overnachten.
1 nacht verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Vincent

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hotel voor 1 nacht
Kamer zonder airco. Bedden ronduit slecht. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Restaurant is daarentegen echt perfect met waanzinnig lekker eten! Ontbijt was ook prima.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

gilles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bon accueil,chambre spacieuse et très propre
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van La réception, op 30 jan 2024
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

8/10 – Goed

MARIE AGNES

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel calme bien que situé dans une zone commerciale. Très bien pour une halte. Petit déjeuner correct.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van La réception, op 30 jan 2024
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partagé votre avis au sein de notre établissement. Cordialement

8/10 – Goed

Antoine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van La réception, op 30 jan 2024
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partagé votre avis au sein de notre établissement. Cordialement

2/10 – Ontzettend slecht

Angela

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Unhelpful, unfriendly, freezing cold hotel
Our stay at ibis Styles Hotel Poitiers Nord would have been good apart from the fact that our room was a very uncomfortable 16 degrees. Two visits to reception to talk to a very unhelpful and unfriendly male receptionist resulted in absolutely nothing - apparently he could do nothing and wasn’t willing to try and find a portable heater. No chance of a room change so all in all a very miserable stay. I won’t be using Ibis Hotels again.
Room thermometer set to 21 degrees but maximum temperature achieved 16 degrees, sometimes as low as 15.7 degrees
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Stephen, London

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A modern clean hotel with great rooms and restaurant. Helpful professional staff. Room facilities simple!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van La réception, op 20 nov 2023
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

4/10 – Matig

Pekka

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van La réception, op 2 nov 2023
Madame,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. Veuillez agréer, Madame, nos salutations distinguées.

6/10 – Redelijk

Christine

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room quite dirty. Hotel really needs a complete revamp. Breakfast poor and evening meal very expensive. Fortunately a restaurant opposite was very good. Will not stay in this Ibis again although we like this chain and stay regularly on our trips between our two homes in Spain and the UK. The staff were friendly and helpful
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van La réception, op 9 okt 2023
Madame,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. Veuillez agréer, Madame, nos salutations distinguées.

4/10 – Matig

Assia

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Chambre bruyante
Aucune intimité , chambre voisine bruyante
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van La réception, op 30 sep 2023
Madame,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. Veuillez agréer, Madame, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

bernard

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van La réception, op 11 sep 2023
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

8/10 – Goed

jerome

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité prix
Bel hôtel et personnel accueillant. juste dommage qu'au petit déjeuner les offres de produits locaux ne soient pas plus présentes, le miel par exemple.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van La réception, op 26 aug 2023
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partagé votre avis au sein de notre établissement. Cordialement

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van La réception, op 24 aug 2023
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

10/10 – Uitstekend

CLAIRE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van La réception, op 12 aug 2023
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

10/10 – Uitstekend

THIERRY

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van La réception, op 5 jun 2023
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

8/10 – Goed

JOHAN

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van La réception, op 23 mei 2023
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

6/10 – Redelijk

florence

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van cm op 18 mei 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Florence

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van cm op 21 apr 2023
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

10/10 – Uitstekend

Berhault

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van cm op 13 apr 2023
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partagé votre avis au sein de notre établissement. Cordialement

10/10 – Uitstekend

Sébastien

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van cm op 15 mrt 2023
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

10/10 – Uitstekend

Flory

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien passé. Propre.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van cm op 20 feb 2023
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

10/10 – Uitstekend

Dominique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van La réception, op 23 jan 2023
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

10/10 – Uitstekend

Marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Réception ouverte 24h/24
Départ dans la nuit pour le travail et ne pouvant pas profiter du petit déjeuner. Le personnel de l'hôtel m'a ouvert le restaurant pour pouvoir prendre un café. Merci !
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van cm op 31 dec 2022
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

8/10 – Goed

thibault

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van cm op 24 nov 2022
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partagé votre avis au sein de notre établissement. Cordialement

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre confortable et propre. Restaurant sur place tout à fait correct.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van cm op 14 nov 2022
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

6/10 – Redelijk

Mohamed

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van cm op 10 okt 2022
Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Même si nous aurions préféré que votre expérience ait été plus agréable, vos retours et impressions sont très importants pour nous, car ils nous aident à améliorer quotidiennement nos services. Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

caroline

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van cm op 7 okt 2022
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partagé votre avis au sein de notre établissement. Cordialement

8/10 – Goed

Sylvain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van cm op 28 sep 2022
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partagé votre avis au sein de notre établissement. Cordialement

8/10 – Goed

BECQUART

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van cm op 5 sep 2022
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partagé votre avis au sein de notre établissement. Cordialement

10/10 – Uitstekend

alexandrine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van cm op 26 aug 2022
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

10/10 – Uitstekend

jean-charles

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van cm op 9 aug 2022
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

8/10 – Goed

Vincent

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van cm op 5 aug 2022
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partagé votre avis au sein de notre établissement. Cordialement

8/10 – Goed

Thibaud

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van cm op 2 aug 2022
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partagé votre avis au sein de notre établissement.

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van cm op 15 jul 2022
Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt! Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Peinture à rafraîchir.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van cm op 14 jun 2022
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partagé votre avis au sein de notre établissement.

10/10 – Uitstekend

Audrey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van cm op 30 apr 2022
Bonjour, Nous sommes ravis de savoir que vous avez passés un agréable séjour au sein de notre hôtel. Cordialement

10/10 – Uitstekend

geraldine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van cm op 6 mei 2022
Bonjour, Ravis de savoir que vous avez passés un bon séjour dans notre hôtel !! Merci Cordialement

8/10 – Goed

Jean no

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van La réception, op 27 apr 2022
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partagé votre avis au sein de notre établissement.