Een binnenzwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Radisson Blu Hotel Paris, Marne-la-Vallée

4 out of 5
Radisson Blu Hotel Paris, Marne-la-Vallée
40 Allee De La Mare Houleuse, Magny-le-Hongre, Seine-et-Marne

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 407 van 943 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 326 van 943 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 105 van 943 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 49 van 943 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 56 van 943 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Isabelle de

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De staf is enorm vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon en ruim.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Aisha

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Community Manager op 20 feb 2024
Dear Aisha,Thank you for taking the time to share your feedback and for giving us a rating of 4/5. We truly appreciate your input as it helps us understand our guests' experiences and areas for improvement.We are pleased to see that your overall impression of your stay was positive, but we also want to address any aspects that may have fallen short of your expectations. If there are specific details or areas you feel we could enhance to earn a higher rating in the future, we would be grateful for your insights.Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we value your feedback as an opportunity to continually refine our services. If there is anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please feel free to let us know.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future, and thank you once again for choosing our establishment.Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

michel

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour nul au Radisson Blu de Marne la Vallee
Piscine fermée, espace bien être fermé, chauffage que l’on ne sait pas régler, chambre bruyante … voici le constat d un hôtel qui se dit 4 étoiles et qui facture 157 euros la chambre. Évitez cet hôtel vous ne pouvez qu’être déçu !
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Community Manager op 21 nov 2023
Cher Michel,Merci de nous avoir laissé votre avis à la suite de votre récent séjour. La fermeture annuelle de notre espace bien-être est mentionné plus d'un an en avance sur l'ensemble des sites de réservations. Nous sommes navrés si vous n'avez pas vu cette information avant d'effectuer votre réservation. Nous prenons note de vos remarques.Bien à vous,La réception.

10/10 – Uitstekend

heidi

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Community Manager op 12 sep 2023
Dear Mr Heidi,We would like to thank you very much for coming to our facility and thank you for taking the time to write this review.All Radisson Blu hotel staff are pleased to see that you have a pleasant stay with us and thank you for your excellent feedback.We hope to have the opportunity to welcome you soon,Best regards,

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Community Manager op 23 mei 2023
Dear Mr Marco,We would like to thank you very much for coming to our facility and thank you for taking the time to write this review.All Radisson Blu hotel staff are pleased to see that you have a pleasant stay with us and thank you for your excellent feedback.We hope to have the opportunity to welcome you soon,Best regards,

4/10 – Matig

Eric van

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
restaurant personeel liep met een lang gezicht, niet echt vriendlijk.betaald parkeren gewoon schandalig en het ontbijt was ver onder de maat, of je moet op je nuchtere maag, graag witte bonen in tomaten saus, worstjes of gebakken tomaat lusten.de omelet was net snot.was voor ons de eerste en meteen de laatste keer. Het positieve was dat we wel een nette rustige kamer hadden.
Reactie van Myriam op 28 dec 2022
Dear Eric,We regret that your last stay in our hotel did not reach your full expectations and would like to present our apologies for any inconvenience that may occurred.We hope that we will continue to welcome you with pleasure.Best wished and best regards,

8/10 – Goed

Hilary

3 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Sabina

6/10 – Redelijk

Shandhia

2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Demi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Dirkjan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Rooms are fine, dinner very bad. Small portions tasteless and cooked without any ‘soul’. Very unpleasant surprise: even hotel guests pay up to 20 eur for a night parking…
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Laura - Front office op 28 apr 2022
Dear Dirkjan, Thank you for choosing our hotel. We are very sorry you stay was not up to your expectatons. We have transmitted your comment to the teams to make correctives change in the future. We hope to see you soon Best regards, Laura - Front office

10/10 – Uitstekend

Usha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel en goed onderhouden hotel
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Adeline op 1 dec 2021
Dear Mr Usha, Thank you for your kind comments about our hotel. We are very happy to read that your experience with us was pleasant, and that you enjoyed not only the perfect location of our hotel, but also the service provided, as our team is dedicated and focused on providing outstanding experiences. We are looking forward to enrich your next stay once your travels bring you back here. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Hotel but restaurant disappointing
I was a little scared reading reviews but it turned out fine. Parking was super easy because of the big outside parking lot. It was for free. Because I an a gold member got upgrade to premium which I appreciated. The room and bathroom were excellent no complaints. The swimmingpool was fine but little cold but clean. Breakfast was excellent, good choices and good COVID layout. But beware you have to show your QR code or pass sanitaire otherwise entrance will be refused to the breakfast area. Also I was expecting at this price range to have less families, but prepare for families where parents don’t care that their children are screaming and running around. And there is no staff saying anything about it. The only bad thing is the restaurant. The food and drinks are over priced. My main roasted cod was tasteless. These dishes were a shame to French cousine. And the waiters were super friendly, they forgot orders and did not check refuels if people want to order more food or drinks. Better management and better trained cooks are needed here! So 5 star for the hotel but the restaurant get barely 2 stars from us. Such a disappointment.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Front office team - Radisson Blu Paris Marne-la-Va op 20 aug 2021
Dear alexander, Thank you very much for your lovely comment regarding your stay with us. It was a pleasure to welcome you and we are very sorry to hear just now about your experience at the restaurant. We have taken note of all your remarks and transmitted to the restaurant team to improve the quality of our service. Thank you very much again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De junior suite die wij hadden was erg groot, ontbijt zoals altijd erg goed
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Laura - Front office team op 7 aug 2021
Dear guest, Thank you for choosing our hotel !: It was a pleasure to welcome you and we hope to see you soon

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was fijn ontbijt, konden weer buffet lopen. Enige nadeel was dat degene die ons incheckte niks uitlegt over waar alles is, en de app die ze gebruiken kunnen wij niet downloaden. Ook een nadeel was dat als we de airco lager wilde hebben aan temperatuur dit aan de receptie moesten door geven terwijl we zelf een regelaar op de kamer hebben. Ook waren wij niet op de hoogte dat er schoonmaak tijdens het verblijf op de kamer zou komen, dus we hadden al onze spullen open en bloot liggen wat ons geen prettig gevoel gaf.
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Adeline op 5 jul 2021
Dear Client, We thank you for sharing your feedback . We are happy that you had a lovely holiday among us! We have, however, taken note of your remarks which I forwarded directly to the various services. We would be pleased to see you again! Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Bogaard, Ijmuiden

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel, mooi netjes en een mooie grote schone kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van La reception op 28 aug 2020
Dear Bogaard, Thank you for choosing the Radisson BLU at Paris Marne la Vallée for your recent stay in the resort. We also appreciate that you took the time to respond to our survey as customer feedback is vital to improve our service and your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay at the Radisson Blu Hotel Paris, Marne la Vallée. Hoping to have the pleasure to welcome you again in our hotel. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van La reception op 28 aug 2020
Cher client, Nous vous remercions d'avoir choisi notre hôtel Radisson Blu Paris, Marne La Vallée pour votre récent séjour au sein du resort. Nous souhaitons également vous remercier d'avoir pris le temps de nous laisser vos avis et commentaires, qui sont pour nous une source constante d'amélioration. Nous sommes ravis de lire que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Au plaisir de vous recevoir prochainement,

8/10 – Goed

Maarten

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Myriam op 23 jul 2020
Thank you Maarten! Regards

10/10 – Uitstekend

Paul, Helmond

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service, comfortabele kamers. Aardig personeel.
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Myriam op 23 jul 2020
Thank you Paul! Regards,

8/10 – Goed

christophe

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam verblijf nabij Disneyland
Ondanks de corona problemen bleef het personeel vriendelijk en werd er alles aan gedaan om ons verblijf aangenaam te maken.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Sandie op 11 mei 2020
Many thanks for your comment and happy that you enjoy your stay despite of the situation. Keep safe, Regards, Radisson team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Adeline op 6 mrt 2020
Cher Client, Au nom de toute l’équipe je souhaite vous remercier de nous avoir fait confiance. Votre opinion est très importante à nos yeux et je suis heureuse de constater que vous avez passé un agréable séjour au sein de notre hôtel. N'hésitez pas à nous contacter pour toute question ou demande que vous pourriez avoir à l’avenir. Ce serait un réel plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre Radisson Blu Hotel. Bien à vous,

6/10 – Redelijk

Eythora

Viel helaas wat tegen
Helaas denk ik dat wij een mindere kamer hebben gekregen tijdens dit verblijf. We hadden 2 tweepersoonskamers. Bij beide was er wel iets. Douche die niet verstelbaar was. Geen douchedeur dus al het water spatte op de vloer. Vieze handoek. We hadden gevraagd om een kingsize bed, helaas lagen er twee eenpersoonbedden. Zwembad is er klein en koud. Het was een oke hotel maar voor het uiterlijk en de standaard die ze stellen viel het wel wat tegen
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Adeline op 7 jan 2020
Dear Mr Eythor, Thank you very much to take the time to write your feedback concerning your recent stay. I am sorry to read that your stay was not up to your expectations and I am sorry. Please note that I have personally sent your comments to the Accommodation manager in order to follow up with the teams. I can confirm that this does not reflect the quality of our usual services. We hope to have the pleasure of welcoming you soon.

10/10 – Uitstekend

Auzma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Adeline op 23 jan 2020
Dear Mr Auzma, We would like to thank you very much for coming to our facility and thank you for taking the time to write this review. All Radisson Blu hotel staff are pleased to see that you have a pleasant stay with us and thank you for your excellent feedback. We hope to have the opportunity to welcome you soon, Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Adeline op 7 jan 2020
Cher Client, Au nom de toute l’équipe je souhaite vous remercier de nous avoir fait confiance. Votre opinion est très importante à nos yeux et je suis heureuse de constater que vous avez passé un agréable séjour au sein de notre hôtel. N'hésitez pas à nous contacter pour toute question ou demande que vous pourriez avoir à l’avenir. Ce serait un réel plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre Radisson Blu Hotel. Bien à vous,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een mooi en net hotel met alle faciliteiten die je nsodig hebt voor een fijn verblijf. Zeker een aanrader
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Adeline op 17 dec 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share this wonderful review about your recent stay with us at Radisson Blu Hotel Paris, Marne-la-Vallée! We appreciate your kind words and are very glad they could contribute to a wonderful stay. We are very much looking forward to welcoming you back soon to make you dream even more! With kindest regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel was heel mooi en ontbijt super! Ik zou alleen niet adviseren avond te eten in het hotel, dat duurde heel lang, ging van alles mis met de bestellingen waardoor de rekening niet klopte en het personeel het personeel heel chagarijnig was.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Adeline op 6 dec 2019
Dear Guest, We thank you for sharing your feedback . We are happy that you had a lovely holiday among us! We would be pleased to see you again! Warm regards,

8/10 – Goed

Frans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disneyland bezoeken
Goed hotel om te verblijven om Disneyland te bezoeken. Gratis shuttledienst naar het park
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Adeline op 6 dec 2019
Dear Mr Frans, Thank you for your very nice review about the Radisson Blu Hotel Paris, Marne-la-Vallée. We are delighted to read that you had a great time and enjoyed your stay. The location of the hotel is indeed ideal for our clients who really appreciate being so close to the Disneyland® Parks. We will share your comments with our teams who will be honoured. We hope to welcome you back soon

6/10 – Redelijk

Maarten

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het kan niet altijd feest zijn...
Heslaas waren er een aantal zaken in de kamer die niet meer functioneerden: - De waslijn was defect. Plaats vinden om de handdoeken van 3 personen te laten drogen was lastig. - De houder van de douchekop was defect en kon niet meer vastgezet worden. Comfortabel douchen was moeilijk. - De telefoon werkte niet. Dit is de zoveelste keer dat we er overnachten en deze keer was het niet zoals we gewoon waren. Het ontbijt en service waren, zoals altijd, uitmuntend.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Adeline op 22 nov 2019
Dear Mr Maarten, We thank you for sharing your feedback . We are happy that you had a lovely holiday among us! We would be pleased to see you again! Warm regards,

8/10 – Goed

koen

4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The mattresses in this hotel were very hard in our opinion. Good location yo visit DLRP.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Adeline op 21 okt 2019
Dear Guest, Thank you for your very nice review about the Radisson Blu Hotel Paris, Marne-la-Vallée. We are delighted to read that you had a great time and enjoyed your stay. The location of the hotel is indeed ideal for our clients who really appreciate being so close to the Disneyland® Parks. We will share your comments with our teams who will be honoured. We hope to welcome you back soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Adeline op 3 okt 2019
Dear Guest, We would like to thank you very much for coming to our facility and thank you for taking the time to write this review. All Radisson Blu hotel staff are pleased to see that you have a pleasant stay with us and thank you for your excellent feedback. We hope to have the opportunity to welcome you soon, Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed ontbijtbuffet, ruime kamer, koelkastje op kamer, lekkere bedden, zwembad
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Adeline op 3 okt 2019
Dear Guest, What a great pleasure and honour to count you amongst our most valued fans! I am delighted to read that you had a fantastic experience at Radisson Blu Hotel Paris, Marne-la-Vallée in so many different aspects. There is no better recognition than reading our valued guests’ satisfaction. We are very much looking forward to your next visit. With kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Heerlijk ontbijt maar bij binnenkomst konde ze ons al meteen niet vinden in het systeem. Na 6 uur rijden is het wel prettig als alles soepel verloopt.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Adeline op 1 okt 2019
Dear Guest, Thank you very much to take the time to write your feedback concerning your recent stay. I have taken note of your remark which I personally transmitted to the Heads of Department concerned. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

Nathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Adeline op 1 okt 2019
Dear Mr Nathan, We would like to thank you very much for coming to our facility and thank you for taking the time to write this review. All Radisson Blu hotel staff are pleased to see that you have a pleasant stay with us and thank you for your excellent feedback. We hope to have the opportunity to welcome you soon, Best regards,

8/10 – Goed

Janneke

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn hotel met ruime kamers en genoeg rust
Het is op zich een fijn hotel met fijne kamers. Nadeel was dat de wc slecht doorspoelde en je de knop vast moest blijven houden. Wij waren er voor de disneyrun en in vergelijking met andere partnerhotels was er dan een bus geregeld. Nu ook alleen nu moest je ervoor betalen. Weliswaar maar 5 euro. Maar dat is wel een beetje zonde Ook dat de bus maar een keer per half uur gaat en een anderhalf uur durende pauze heeft. Wat natuurlijk een beetje jammer is. Tis helaas te ver om te lopen dan. Wel hoef je het niet te delen met andere hotels. Dus geen geprop in de bus. Grote plus. De kamer heeft een fijn bed en het is niet zo heel gehorig.Iets dat ik heel erg prettig vind. Wel is het iets te warm op de kamer. Het hotel heeft een fijn zwembad en aardige medewerkers. De kamers worden ook op tijd schoongemaakt. Jammer dat ze geen partnerships meer hebben met this works voor de badartikelen. Dat was heerlijk. Dat van nu is bij verre na niet zo fijn. Ondanks de kleine minpunten een fijn hotel als je van rust houdt. Je merkt dat dit meer een hotel voor volwassenen is zonder kids
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Adeline op 1 okt 2019
Dear Mrs Janneke, We thank you for sharing your feedback . We are happy that you had a lovely holiday among us! We would be pleased to see you again! Warm regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Adeline op 9 sep 2019
Dear Guest, We would like to thank you very much for coming to our facility and thank you for taking the time to write this review. All Radisson Blu hotel staff are pleased to see that you have a pleasant stay with us and thank you for your excellent feedback. We hope to have the opportunity to welcome you soon, Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was goed en de kamers zeer netjes . Personeel zeer beleefd alleen speelrooms voor kinderen beetje duur
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Adeline op 19 aug 2019
Dear Guest, I am delighted to read that you enjoyed your stay within the Radisson Blu Hotel Paris, Marne-la-Vallée. It’s also a pleasure that you appreciated the professionalism and dedication of our teams. Be sure we will share your compliments with them. Sincerely yours,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything clean, very friendly, shuttle service to disney was perfect
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Adeline op 19 aug 2019
Dear Guest, What a great pleasure and honour to count you amongst our most valued fans! I am delighted to read that you had a fantastic experience at Radisson Blu Hotel Paris, Marne-la-Vallée in so many different aspects. There is no better recognition than reading our valued guests’ satisfaction. We are very much looking forward to your next visit. With kind regards,

6/10 – Redelijk

C.K.Tse, Almere

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Positieve punten: + Shuttle bus service Euro-Disney van/naar Hotel + Lokatie van het hotel (Rustige omgeving) Negatieve punten: - (buffet) Restaurant simplistisch gemeubileerd - (buffet) Restaurant prijs van frisdrank is aan de hoge kant. Ik heb nog nooit €5,95 betaald voor 33cl frisdrank (Sprite, Coca Cola) - (buffet) Restaurant geen drankenkaart - Geen laad voorzieningen voor elektrische voertuigen - (Ontbijt) Lange wachttijden voor een gebakken ei
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Adeline op 27 aug 2019
Dear Mr C.K.Tse, We thank you for sharing your feedback . We are happy that you had a lovely holiday among us! However, I have taken note of your remarks about the restoration, which I personally forwarded to the catering manager. We would be pleased to see you again! Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers waren schoon, de bedden waren prima. Ook was het lekker rustig en een plus punt met deze hitte golf, de airco!
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Adeline op 26 jul 2019
Dear Guest, We would like to thank you very much for coming to our facility and thank you for taking the time to write this review. All Radisson Blu hotel staff are pleased to see that you have a pleasant stay with us and thank you for your excellent feedback. We hope to have the opportunity to welcome you soon, Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Adeline op 16 jul 2019
Dear Guest, We would like to thank you very much for coming to our facility and thank you for taking the time to write this review. All Radisson Blu hotel staff are pleased to see that you have a pleasant stay with us and thank you for your excellent feedback. We hope to have the opportunity to welcome you soon, Best regards,

8/10 – Goed

Steve

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in de buurt van Disneyland Parijs
Een van de betere hotels rondom Disneyland Parijs.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Adeline op 15 jul 2019
Dear Mr Steve, Thank you for your very nice review about the Radisson Blu Hotel Paris, Marne-la-Vallée. We are delighted to read that you had a great time and enjoyed your stay. The location of the hotel is indeed ideal for our clients who really appreciate being so close to the Disneyland® Parks. We will share your comments with our teams who will be honoured. We hope to welcome you back soon

8/10 – Goed

Angelica

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voldeed niet aan onze eisen
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Adeline op 5 jul 2019
Dear Mrs Angelica, We thank you for sharing your feedback . We are happy that you had a lovely holiday among us! We would be pleased to see you again! Warm regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
shuttle naar disneyland parijs is een pluspunt. zachte bedden
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Adeline op 25 jun 2019
Dear Guest, Thank you for leaving your review. We enjoy reading reviews like yours. We note that you enjoyed our free shuttle service. We hope to welcome you again soon, Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Ziet er perfect uit en snelle service en goede ervaringen in het verleden
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Adeline op 7 jun 2019
Dear Mr Guest, What a great pleasure and honour to count you amongst our most valued fans! I am delighted to read that you had a fantastic experience at Radisson Blu Hotel Paris, Marne-la-Vallée in so many different aspects. There is no better recognition than reading our valued guests’ satisfaction. We are very much looking forward to your next visit. With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne kamer, voldoende ruimte. Goede bedden. Goed ontbijt. Perfect verblijf gehaf
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Adeline op 5 jun 2019
Dear Guest, It is a pleasure to read you, thank you very much for your feedback! We hope to welcome you again.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Bi aankomst in de kamer was het ontzettend warm! 25graden en de airco deed het niet, de temperatuur ging enkel omhoog tot 27 graden en soms meer... we konden helemaal niet slapen iemand van de receptie is komen kijken en vertelde ons dat dit een probleem van het hele hotel was en dat we met beiden ramen open moesten slapen, met als gevolg veel muggenbeten ! daarna wilden we naar het zwembad gaan om af te koelen, ik belde de receptie met de vraag als we 3 badjassen mochten hebben en een extra handdoek. ik kreeg als antwoord dat het enkel voor premium kamers was. Ik vroeg hier om een compensatie aangezien de warme toestand. ze stemde mee in en we kregen onze badjassen. Daarna 2 min in het water voel ik opeens iets op mijn arm, ik kijk ernaar en ik zie dat het een dik pluk haar is!! afschuwelijk!! zijn we meteen terug naar de kamer gegaan. aan de spa faciliteiten hadden we dus ook al niks. We kregen daarna een compensatie van het hotel : twee flessen koude Evian de gratis pendelbus is wel fijn, maar ze zeggen er niet bij dat de laatste bus om 00.15 is !! na de illumination (vuurwerkshow) is het ontzettend druk en ben je pas buiten tegen 23,45 ongeveer... aan de bus opstapplaats staan er een hele boel mensen die niet in 1 bus kunnen... als het na 00.15 is heb je pech ! ook rijd deze pendelbus maar 1x per 30min! dat is veel te weinig ik ben totaal niet tevreden met dit verblijf , ik boek dit hotel nooit meer! weg gegooid geld ! heeft veel gekost en is helemaal verloren...
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Adeline op 30 apr 2019
Dear Guest, We would like to thank you very much for coming to our facility and thank you for taking the time to write this review. All Radisson Blu hotel staff are pleased to see that you have a pleasant stay with us and thank you for your excellent feedback. We hope to have the opportunity to welcome you soon, Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Adeline op 23 apr 2019
Dear Traveller, It is a pleasure to read you, thank you very much for your feedback! We hope to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Angelica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Radisson bij Paris
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Adeline op 20 mei 2019
Dear Mr Angelica, Thank you for your kind comments about our hotel. We are very happy to read that your experience with us was pleasant, and that you enjoyed not only the perfect location of our hotel, but also the service provided, as our team is dedicated and focused on providing outstanding experiences. We are looking forward to enrich your next stay once your travels bring you back here. Best regards,