Een bureau, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van Luxia Hotel

2 out of 5
Luxia Hotel
8 rue seveste, Paris

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 51 van 230 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 98 van 230 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 230 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 230 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 230 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De prijs kwaliteit heel goed. De locatie prima. De service aan de balie. Het ontbijt was redelijk. Genoeg koffie fruit en een klein croisantje
4 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Het was niet erg fris qua geur in het hotel nog de kamer. Het stonk ook naar rook. Voor 1 nachtje ok maar niet voor herhaling vatbaar. De mensen waren zeker netjes en vriendelijk.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
De ligging is fantastisch. Het hotel is wel oud en de badkamer was echt aan vervanging toe. Afbladderende verf. Bedden waren goed. De kamer is wel gehorig. Ontbijt was simpel maar goed! Personeel was aardig.
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Sylvia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Eens en nooit meer
The matras was very bad, just two sockets ,one for a lamp and one for the tv, so no way to charge your phone or other devices, Leaking sink. The room was very small, much smaller then suggested on the pictures
3 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Heidi, Amsterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Perfect location in Montmartre & sightseeing Paris
Hotel is not luxury. It is a fine hotel when you don't need that and just want a nice hotel to sleep in. It is clean, very nearby the metro and Sacre Coeur. Area is safe. Breakfast is included (1 croissant and 1 bread) for an affordable price. I Parked my car via Neoparking (online) at Custine Montmartre (12 minutes walk). You can also park at Parking Anvers (3 minutes walk). At the last day you there is a luggage-storage in the hotel. For short: I recommand this hotel!
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

julissa

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
la habitación tenía lo básico pero no daban ni botellitas de agua ni nada. No nos informaron que había elevador y subimos la maletas 2 pisos cargando por todas las escaleras.
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Elaine

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The room was ok but the door locks need improved. Also there was no tissues in the room and the shower was way to small. The area it was in I did not feel comfortable walking in.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service
It was very noisy. Scrapping of chairs and tables til all hours.
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Billy

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room had an infestation of ants in the bathroom. Despite my best efforts the shower also soaked the entire bathroom floor
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

ANDRE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very clean and nice. It’s easy to get to Sacre Coer, 2 metro stations from the hotel. A good place to stay at on a budget
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Gladys

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Great location to the Basilisk and transport hubs. Too noisy, you can hear your neighbors talking all night.
4 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

BERENICE

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

kristen

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay for the price. I’d stay again!
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Gerhardt

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt in einer kleien kaum befahrenen Seitenstrasse im Barbès. Die Fenster sind neu und gut isoliert, man hört auch nachts keinerlei störende Geräusche (mein Zimmer lag im ersten Stock). Ich hatte mit drei Personen in der Rezeption zu tun (Tag, Abend, Nacht) - alle waren überaus freundlich und zuvorkommend. Zum Früstück kann ich nichts sagen da ich nicht im Hotel gefrühstückt habe. Die Lage ist günstig wenn man im Gare du Nord ankommt. Von dort sind es keine 20 Minuten zu Fuß. Und die Metro-Station Anvers ist quasi vor der Tüt. Wer das quirlige multiethnische Barbès-Viertel schätzt ist hier auf jeden Fall bestens untergebracht.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Connie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very simple hotel close to the Sacré Coer with lots of lovely restaurants, bars and shops nearby. Close to the metro or perfect for exploring Paris on foot.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was honestly perfect for the price I paid. Super close to the train station you can walk, check-in was easy! Supposed to be a 3pm but I got there around 12:00 and got my room right away! Shower had best temperature and pressure it was very suprising, bed is comfortable and room was spotless ! Perfect for 1 or 2 nights not a luxurious room at all but it does the job for a quick stay! I highly recommend !
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Manuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I arrived early and my room was ready andthey let me check in early without even requesting. Staff is great and very resourceful
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

NEOCEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Stéphanie

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Greg

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

William

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall great value option in Paris…I’d go back
Upon. Arrival at 11 am we were informed we would not be able o Ck in until 3 but that they would happily store our cases. Very friendly and helpful morning staff. Upon arrival at 7pm to finally Ck in the young man said I had no reservation. It took some time to convince him to continue to look (as we had the reservation that morning since the morning girl checked prior to leaving our bags….so it had to be there. He reluctantly went through his computer and finally handed a key to us. Nothing more was said by him other than pointing to the elevator. Room was clean considerably larger than expected and adequately comfortable. Teeeny tiny shower with excellent temperature and pressure. The towels however are paper thin and it’s hard to get fully dry…but it’s not a deal breaker
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

MIGUEL

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Me gusto que está cerca de dos estaciones de tren. No me gusto la atención del primer día, un jovén que es evidente que no sabe de orientación al turista. La jovén del otro día fue amable respecto a este tema.
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

pascal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Bing

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Justine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was friendly and super helpful regarding our questions about the city. The room was clean and they do have an elevator.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Concepcionita

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Bruna

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Emilie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hôtel Luxia op 3 dec 2023
Merci pour cette superbe note !

8/10 – Goed

Bruno

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel rénové à quelques minutes de Montmartre à pied. Très bon accueil.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van A/C op 26 nov 2023
Merci pour ce superbe avis.A la prochaine,Hôtel Luxia

10/10 – Uitstekend

Antonios

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Outstanding service, clean room, fantastic location in Montmartre.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hôtel Luxia op 26 nov 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

Benoit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon rapport qualité prix
Chambre offrant des volumes plus important qu’à l’habitude. Ma chambre étaient très propre, calme et j’avoue bien agencée ! Check in Check out très sympa.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hôtel Luxia op 26 nov 2023
Merci pour votre superbe avis.A la prochaine,Hôtel Luxia

8/10 – Goed

Dylan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hôtel est très bien placé avec le métro à 100 mètres mais il manque de l’isolation sonore afin de ne pas entendre les voisins de chambres ainsi que le monde extérieur.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van A/C op 6 nov 2023
Merci pour retour positif au global.Il est vrai que l'insonorisation peut être améliorée.Belle journée !Cordialement,Hotel Luxia

6/10 – Redelijk

Brice

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Salle de bain inondée
emplacement à deux pas du sacré coeur et de la station de métro. Lit très confortable. Chambre assez propre. Salle de bain déplorable. Les toilettes fuyaient, la douche également. La salle de bain étaient constamment inondée après douche et/où déclenchement de la chasse d’eau. Dommage car sinon ça aurait été un plaisant séjour.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hôtel Luxia op 1 nov 2023
Bonjour,Nous vous remercions pour votre commentaire. Nous sommes sincèrement désolés pour ces désagréments. Nous faisons remonter cela à notre équipe technique.En espérant pouvoir vous accueillir de nouveau,Cordialement,Hôtel Luxia

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super gelegen, nette Angestellte. Leider keine Parkmöglichkeit außer teures öffentliches Parkhaus.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van A/C op 28 okt 2023
Vielen Dank für Ihr positives Feedback! Wir freuen uns, dass Ihnen unsere erstklassige Lage und unser freundliches Personal gefallen haben. Wir bedauern, dass es keine kostengünstigen Parkmöglichkeiten gibt und empfehlen Ihnen gerne alternative Lösungen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen

8/10 – Goed

Carmen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van A/C op 28 okt 2023
Thank you for your rating of 8/10. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future.

10/10 – Uitstekend

DANIEL

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van A/C op 21 okt 2023
Merci infiniment pour votre avis parfait ! Nous sommes ravis que votre séjour à l'hôtel Luxia ait été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons vous revoir bientôt pour une expérience tout aussi exceptionnelle.Cordialement,Hotel Luxia

10/10 – Uitstekend

María Josefina

4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hôtel Luxia op 10 nov 2023
Bonjour Maria,Nous vous remercions pour votre note et espérons vous revoir bientôt au sein de notre établissement.

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vale la pena.
Muy buena experiencia por su ubicacion y tamaño.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van A/C op 21 okt 2023
Estimado/a,Agradecemos sinceramente su opinión positiva sobre su experiencia en nuestro hotel. Estamos encantados de saber que la ubicación y el tamaño de nuestras instalaciones hayan contribuido a que su estancia fuera excelente.Esperamos darle la bienvenida de nuevo en el futuro y seguir proporcionándole experiencias igualmente satisfactorias.Atentamente,Hotel Luxia

10/10 – Uitstekend

ERIKA ESTEFANIA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van mg op 14 okt 2023
Hello Thank you for you 10/10 glad to see you next time with us.Hôtel luxia Cordialy

10/10 – Uitstekend

JOSE JESUS

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van A/C op 28 okt 2023
Thank you for your perfect rating of 10/10! We're thrilled to hear you had a great experience with us. We look forward to hosting you again in the future.

8/10 – Goed

Laura Ploug

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt
Det var godt. Der manglede aircondition og nøglerne var lidt gamle og håndtagene var klar til at give op. Ellers udemærket. Vær opmærksom på området omkring barbes rochechouart, da området ikke er særlig sikkert :)
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van A/C op 24 sep 2023
Chère cliente,Nous vous remercions d'avoir choisi l'Hôtel Luxia pour votre séjour à Paris.Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour en général, mais nous sommes désolés pour les inconvénients que vous avez rencontrés. Nous prenons en compte vos commentaires pour améliorer nos services.En ce qui concerne la sécurité, nous tenons à vous assurer que nous attachons une grande importance à la sécurité de nos clients.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau à l'Hôtel Luxia pour vous offrir une expérience encore meilleure.Cordialement, L'équipe de l'Hôtel Luxia

4/10 – Matig

Bernard

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van A/C op 24 sep 2023
Cher(e) client(e),Nous avons noté votre évaluation de 4/10 pour votre récent séjour à l'Hôtel Luxia. Nous sommes désolés que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes.Nous aimerions en savoir plus sur les raisons de votre évaluation afin d'améliorer nos services. Si vous êtes prêt(e) à partager plus de détails, n'hésitez pas à nous contacter.Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau et de vous offrir une expérience plus satisfaisante.Cordialement,L'équipe de l'Hôtel Luxia

8/10 – Goed

Mrs M

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everyone at the hotel very friendly and helpful. Rooms very clean and pleasant. Definitely recommend.
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van A/C op 24 sep 2023
Dear guest,Thank you for your kind words regarding your recent stay at Hotel Luxia. We're delighted to hear that everyone at the hotel was friendly and helpful, and that you found our rooms clean and pleasant. Your recommendation means a lot to us.We look forward to welcoming you back to Hotel Luxia in the future. If you have any further feedback or requests, please don't hesitate to reach out.Warm regards,The Hotel Luxia Team

6/10 – Redelijk

Merle

4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van A/C op 9 sep 2023
Cher(e) client(e),Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de nous évaluer avec une note de 3 sur 5. Votre avis est important pour nous, car il nous permet de comprendre comment nous pouvons continuellement améliorer notre service. Si vous avez des commentaires spécifiques ou des suggestions que vous aimeriez partager, n'hésitez pas à nous les faire parvenir. Nous sommes toujours à l'écoute de nos clients et nous nous efforçons d'offrir une expérience exceptionnelle à chaque séjour.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à l'avenir et de vous offrir une expérience encore meilleure.Cordialement,L'équipe de l'Hôtel Luxia

8/10 – Goed

Karin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
日本人の利用者のために書きます。 ロワシーバスのバス停までの道程が下り坂のため、早朝からのんびり徒歩移動するという方には、値段の割にマチナカで良い所です。 地下鉄駅いずれを使っても、丘を横切るか登るかになるので、足腰に多少自信があるとか、お若い方にはオススメできます。 エレベーターは狭小一人乗りで、ドアを手動で開けるタイプ。鍵も、事務所のロッカーみたいなマニュアルの心許ない感じ。 アメニティは固形石鹸、シャンプーとボディソープがありました。飲み物等は期待しないほうが良いでしょう。 スタッフ二名会いましたが両方プロっぽく、言葉に自信がなくても当たってみれば汲み取ってくれそうです。 清掃はピカイチと言えます。無駄のないインテリアとプロの為せる技です。
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van A/C op 26 jul 2023
Hello, Thansks for your feedback. We glad you had a good stay, we hope to see you soon. Best regards, Hotel Luxia

8/10 – Goed

Sophia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Dmytro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

SONIA MARIA

Positief: Personeel en service
banheiro necessita de reforma
Excelente localização, prédio antigo, quarto confortável, no entanto, o banheiro necessita de reformas e modernização. O atendimento foi dentro do esperado e nos permitiram entrar antes do horário estabelecido.
4 nachten verbleven in maart 2020