Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 51 van 230 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
51
Gastenscore: 8 - Goed. 98 van 230 beoordelingen" "
8 - Goed
98
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 230 beoordelingen" "
6 - Redelijk
49
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 230 beoordelingen" "
4 - Matig
22
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 230 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
10
7,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De prijs kwaliteit heel goed. De locatie prima.
De service aan de balie. Het ontbijt was redelijk. Genoeg koffie fruit en een klein croisantje
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 jun 2019
Positief: Personeel en service
Het was niet erg fris qua geur in het hotel nog de kamer. Het stonk ook naar rook. Voor 1 nachtje ok maar niet voor herhaling vatbaar. De mensen waren zeker netjes en vriendelijk.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
De ligging is fantastisch. Het hotel is wel oud en de badkamer was echt aan vervanging toe. Afbladderende verf. Bedden waren goed. De kamer is wel gehorig. Ontbijt was simpel maar goed! Personeel was aardig.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Sylvia
28 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvia
3 nachten verbleven in mei 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
30 sep 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Eens en nooit meer
The matras was very bad, just two sockets ,one for a lamp and one for the tv, so no way to charge your phone or other devices, Leaking sink. The room was very small, much smaller then suggested on the pictures
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2017
6/10 – Redelijk
Heidi, Amsterdam
25 aug 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Perfect location in Montmartre & sightseeing Paris
Hotel is not luxury. It is a fine hotel when you don't need that and just want a nice hotel to sleep in. It is clean, very nearby the metro and Sacre Coeur. Area is safe. Breakfast is included (1 croissant and 1 bread) for an affordable price. I Parked my car via Neoparking (online) at Custine Montmartre (12 minutes walk). You can also park at Parking Anvers (3 minutes walk). At the last day you there is a luggage-storage in the hotel. For short: I recommand this hotel!
Heidi
2 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
julissa
Reisde met familie
14 mei 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
la habitación tenía lo básico pero no daban ni botellitas de agua ni nada. No nos informaron que había elevador y subimos la maletas 2 pisos cargando por todas las escaleras.
julissa
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Elaine
Reisde met familie
1 mei 2024
Positief: Personeel en service
The room was ok but the door locks need improved. Also there was no tissues in the room and the shower was way to small. The area it was in I did not feel comfortable walking in.
Elaine
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Christopher
27 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
It was very noisy. Scrapping of chairs and tables til all hours.
Christopher
2 nachten verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Billy
26 apr 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room had an infestation of ants in the bathroom. Despite my best efforts the shower also soaked the entire bathroom floor
Billy
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
ANDRE
25 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very clean and nice. It’s easy to get to Sacre Coer, 2 metro stations from the hotel. A good place to stay at on a budget
ANDRE
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Gladys
Reisde met partner
24 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Great location to the Basilisk and transport hubs. Too noisy, you can hear your neighbors talking all night.
Gladys
4 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
BERENICE
16 apr 2024
BERENICE
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
kristen
Reisde met een groep, Reisde met familie
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay for the price. I’d stay again!
kristen
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Gerhardt
Zakenreiziger
8 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt in einer kleien kaum befahrenen Seitenstrasse im Barbès. Die Fenster sind neu und gut isoliert, man hört auch nachts keinerlei störende Geräusche (mein Zimmer lag im ersten Stock). Ich hatte mit drei Personen in der Rezeption zu tun (Tag, Abend, Nacht) - alle waren überaus freundlich und zuvorkommend. Zum Früstück kann ich nichts sagen da ich nicht im Hotel gefrühstückt habe. Die Lage ist günstig wenn man im Gare du Nord ankommt. Von dort sind es keine 20 Minuten zu Fuß. Und die Metro-Station Anvers ist quasi vor der Tüt. Wer das quirlige multiethnische Barbès-Viertel schätzt ist hier auf jeden Fall bestens untergebracht.
Gerhardt
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Connie
Reisde met familie
7 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very simple hotel close to the Sacré Coer with lots of lovely restaurants, bars and shops nearby. Close to the metro or perfect for exploring Paris on foot.
Connie
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Laura
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was honestly perfect for the price I paid. Super close to the train station you can walk, check-in was easy! Supposed to be a 3pm but I got there around 12:00 and got my room right away!
Shower had best temperature and pressure it was very suprising, bed is comfortable and room was spotless ! Perfect for 1 or 2 nights not a luxurious room at all but it does the job for a quick stay! I highly recommend !
Laura
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Manuel
Reisde met familie
14 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I arrived early and my room was ready andthey let me check in early without even requesting. Staff is great and very resourceful
Manuel
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
NEOCEL
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NEOCEL
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Stéphanie
30 jan 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Stéphanie
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Greg
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Greg
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
William
Reisde met familie
1 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall great value option in Paris…I’d go back
Upon. Arrival at 11 am we were informed we would not be able o Ck in until 3 but that they would happily store our cases. Very friendly and helpful morning staff. Upon arrival at 7pm to finally Ck in the young man said I had no reservation. It took some time to convince him to continue to look (as we had the reservation that morning since the morning girl checked prior to leaving our bags….so it had to be there. He reluctantly went through his computer and finally handed a key to us. Nothing more was said by him other than pointing to the elevator.
Room was clean considerably larger than expected and adequately comfortable. Teeeny tiny shower with excellent temperature and pressure. The towels however are paper thin and it’s hard to get fully dry…but it’s not a deal breaker
William
2 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
MIGUEL
Reisde met partner
31 dec 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Me gusto que está cerca de dos estaciones de tren. No me gusto la atención del primer día, un jovén que es evidente que no sabe de orientación al turista. La jovén del otro día fue amable respecto a este tema.
MIGUEL
4 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
pascal
31 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pascal
7 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Bing
18 dec 2023
Bing
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Justine
Reisde met een groep
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was friendly and super helpful regarding our questions about the city. The room was clean and they do have an elevator.
Justine
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Concepcionita
6 dec 2023
Concepcionita
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Bruna
2 dec 2023
Bruna
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Emilie
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emilie
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hôtel Luxia op 3 dec 2023
Merci pour cette superbe note !
8/10 – Goed
Bruno
23 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel rénové à quelques minutes de Montmartre à pied. Très bon accueil.
Bruno
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van A/C op 26 nov 2023
Merci pour ce superbe avis.A la prochaine,Hôtel Luxia
10/10 – Uitstekend
Antonios
Reisde met familie
23 nov 2023
Positief: Voorzieningen
Outstanding service, clean room, fantastic location in Montmartre.
Antonios
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hôtel Luxia op 26 nov 2023
Thank you
10/10 – Uitstekend
Benoit
22 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon rapport qualité prix
Chambre offrant des volumes plus important qu’à l’habitude. Ma chambre étaient très propre, calme et j’avoue bien agencée ! Check in Check out très sympa.
Benoit
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hôtel Luxia op 26 nov 2023
Merci pour votre superbe avis.A la prochaine,Hôtel Luxia
8/10 – Goed
Dylan
Reisde met partner
4 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hôtel est très bien placé avec le métro à 100 mètres mais il manque de l’isolation sonore afin de ne pas entendre les voisins de chambres ainsi que le monde extérieur.
Dylan
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van A/C op 6 nov 2023
Merci pour retour positif au global.Il est vrai que l'insonorisation peut être améliorée.Belle journée !Cordialement,Hotel Luxia
6/10 – Redelijk
Brice
30 okt 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Salle de bain inondée
emplacement à deux pas du sacré coeur et de la station de métro.
Lit très confortable. Chambre assez propre.
Salle de bain déplorable. Les toilettes fuyaient, la douche également. La salle de bain étaient constamment inondée après douche et/où déclenchement de la chasse d’eau.
Dommage car sinon ça aurait été un plaisant séjour.
Brice
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hôtel Luxia op 1 nov 2023
Bonjour,Nous vous remercions pour votre commentaire. Nous sommes sincèrement désolés pour ces désagréments. Nous faisons remonter cela à notre équipe technique.En espérant pouvoir vous accueillir de nouveau,Cordialement,Hôtel Luxia
10/10 – Uitstekend
Frank
24 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super gelegen, nette Angestellte. Leider keine Parkmöglichkeit außer teures öffentliches Parkhaus.
Frank
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van A/C op 28 okt 2023
Vielen Dank für Ihr positives Feedback! Wir freuen uns, dass Ihnen unsere erstklassige Lage und unser freundliches Personal gefallen haben. Wir bedauern, dass es keine kostengünstigen Parkmöglichkeiten gibt und empfehlen Ihnen gerne alternative Lösungen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen
8/10 – Goed
Carmen
Reisde met familie
23 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carmen
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van A/C op 28 okt 2023
Thank you for your rating of 8/10. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future.
10/10 – Uitstekend
DANIEL
Reisde met partner
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
DANIEL
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van A/C op 21 okt 2023
Merci infiniment pour votre avis parfait ! Nous sommes ravis que votre séjour à l'hôtel Luxia ait été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons vous revoir bientôt pour une expérience tout aussi exceptionnelle.Cordialement,Hotel Luxia
10/10 – Uitstekend
María Josefina
18 okt 2023
María Josefina
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hôtel Luxia op 10 nov 2023
Bonjour Maria,Nous vous remercions pour votre note et espérons vous revoir bientôt au sein de notre établissement.
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met familie
18 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vale la pena.
Muy buena experiencia por su ubicacion y tamaño.
Carlos
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van A/C op 21 okt 2023
Estimado/a,Agradecemos sinceramente su opinión positiva sobre su experiencia en nuestro hotel. Estamos encantados de saber que la ubicación y el tamaño de nuestras instalaciones hayan contribuido a que su estancia fuera excelente.Esperamos darle la bienvenida de nuevo en el futuro y seguir proporcionándole experiencias igualmente satisfactorias.Atentamente,Hotel Luxia
10/10 – Uitstekend
ERIKA ESTEFANIA
10 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ERIKA ESTEFANIA
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van mg op 14 okt 2023
Hello Thank you for you 10/10 glad to see you next time with us.Hôtel luxia Cordialy
10/10 – Uitstekend
JOSE JESUS
8 okt 2023
JOSE JESUS
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van A/C op 28 okt 2023
Thank you for your perfect rating of 10/10! We're thrilled to hear you had a great experience with us. We look forward to hosting you again in the future.
8/10 – Goed
Laura Ploug
Reisde met een groep
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt
Det var godt. Der manglede aircondition og nøglerne var lidt gamle og håndtagene var klar til at give op. Ellers udemærket. Vær opmærksom på området omkring barbes rochechouart, da området ikke er særlig sikkert :)
Laura Ploug
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van A/C op 24 sep 2023
Chère cliente,Nous vous remercions d'avoir choisi l'Hôtel Luxia pour votre séjour à Paris.Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour en général, mais nous sommes désolés pour les inconvénients que vous avez rencontrés. Nous prenons en compte vos commentaires pour améliorer nos services.En ce qui concerne la sécurité, nous tenons à vous assurer que nous attachons une grande importance à la sécurité de nos clients.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau à l'Hôtel Luxia pour vous offrir une expérience encore meilleure.Cordialement, L'équipe de l'Hôtel Luxia
4/10 – Matig
Bernard
11 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bernard
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van A/C op 24 sep 2023
Cher(e) client(e),Nous avons noté votre évaluation de 4/10 pour votre récent séjour à l'Hôtel Luxia. Nous sommes désolés que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes.Nous aimerions en savoir plus sur les raisons de votre évaluation afin d'améliorer nos services. Si vous êtes prêt(e) à partager plus de détails, n'hésitez pas à nous contacter.Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau et de vous offrir une expérience plus satisfaisante.Cordialement,L'équipe de l'Hôtel Luxia
8/10 – Goed
Mrs M
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everyone at the hotel very friendly and helpful. Rooms very clean and pleasant. Definitely recommend.
Mrs M
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van A/C op 24 sep 2023
Dear guest,Thank you for your kind words regarding your recent stay at Hotel Luxia. We're delighted to hear that everyone at the hotel was friendly and helpful, and that you found our rooms clean and pleasant. Your recommendation means a lot to us.We look forward to welcoming you back to Hotel Luxia in the future. If you have any further feedback or requests, please don't hesitate to reach out.Warm regards,The Hotel Luxia Team
6/10 – Redelijk
Merle
30 jul 2023
Merle
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van A/C op 9 sep 2023
Cher(e) client(e),Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de nous évaluer avec une note de 3 sur 5. Votre avis est important pour nous, car il nous permet de comprendre comment nous pouvons continuellement améliorer notre service. Si vous avez des commentaires spécifiques ou des suggestions que vous aimeriez partager, n'hésitez pas à nous les faire parvenir. Nous sommes toujours à l'écoute de nos clients et nous nous efforçons d'offrir une expérience exceptionnelle à chaque séjour.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à l'avenir et de vous offrir une expérience encore meilleure.Cordialement,L'équipe de l'Hôtel Luxia
8/10 – Goed
Karin
9 jun 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hello, Thansks for your feedback. We glad you had a good stay, we hope to see you soon. Best regards, Hotel Luxia
8/10 – Goed
Sophia
30 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sophia
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Dmytro
27 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dmytro
4 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
SONIA MARIA
22 mrt 2020
Positief: Personeel en service
banheiro necessita de reforma
Excelente localização, prédio antigo, quarto confortável, no entanto, o banheiro necessita de reformas e modernização. O atendimento foi dentro do esperado e nos permitiram entrar antes do horário estabelecido.