Exterieur

Beoordelingen van ibis Paris Porte d'Orléans

3 out of 5
ibis Paris Porte d'Orléans
33 Rue Barbes, Montrouge, Hauts-de-Seine

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 158 van 925 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 434 van 925 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 226 van 925 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 77 van 925 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 925 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

m j

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van alix op 1 jun 2023
Cher client,Merci d'avoir pris le temps de laisser un avis.Au plaisir de vous revoir prochainement.

10/10 – Uitstekend

Pol

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
degelijk
Degelijk hotel zoals van ibis verwacht
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van AC op 22 jul 2022
Herr Degelijk, Vielen Dank für Ihre Kommentare nach Ihrem Aufenthalt im ibis Paris Porte d'Orléans. Mit großer Freude nehmen wir Ihre Komplimente entgegen. Außerdem werden wir es nicht versäumen, Ihre Wertschätzung mit unserem gesamten Team zu teilen. Ihre Zufriedenheit ist die beste Belohnung für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen tadellosen Service zu bieten. Der Warmwasserausfall tut uns wirklich leid und wir haben Ihnen 3000 Höflichkeitspunkte auf Ihre Treuekarte gegeben, die Sie zwischen drei Tagen und einer Woche erhalten. Wir freuen uns darauf, Sie wieder begrüßen zu dürfen, und bitten Sie, an den Ausdruck unserer tiefsten Gefühle zu glauben, mein Herr. Beste Ich stehe Ihnen bei Bedarf zur Verfügung,

8/10 – Goed

Patrice

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accomodatie vlak bij het begin van metrolijn 4
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van RECEPTION op 18 jan 2020
Geachte klant, Ik verwelkom uw opmerkingen met betrekking tot onze diensten en dank u daarvoor. We zullen niet nalaten uw waardering met onze teams te delen. We kijken ernaar uit u binnenkort te verwelkomen. Ibis Parijs Porte d'Orléans

8/10 – Goed

Damian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location and a decent hotel.
Metro 10 minutes by foot away, numerous boulangeries nearby for a quick fix in the morning. The room was a bit cramped up and only one side of the bed had a socket, so that could be improved. Overall a decent experience. Centrally located between the inner-city of Paris and Orly Airport.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van ALIX op 9 nov 2019
thank you !

8/10 – Goed

Jacobien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tevreden klant
Goede prijs-kwalitet verhouding. Verbinding nr Centrum Parijs goed te doen met bus en Métro. Receptie medewerkers hadden helaas weinig kennis over toeristische informatie en deden ook geen moeite om te helpen. Personeel in restaurant daarentegen zeer vriendelijk.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Maude, Responsable Hébergement op 4 nov 2018
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Prima hotel niet ver van de binnenstad
Hygiëne en personeel echt een drama. Niet vriendelijk personeel en schimmel in de douchehoek
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van aminata op 17 jun 2018
Dear guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Paris Porte d'Orléans. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. best regards,

4/10 – Matig

Ron, Zoetermeer

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parijs op z'n smalst
matig hotel met hele kleine kamers. Badkamer is echt een drama, gevaarlijke kraan met zo'n hendel naar voren ....
Reactie van aminata op 10 mei 2018
Cher Client, Je reçois avec intérêt vos notes concernant nos services, et regrette que ceux-ci n'aient pas été à la hauteur de vos attentes Chargée de qualité.

8/10 – Goed

Marcel, Gorinchem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, maar onderhoud niet 100%
Verblijf voor 1 nacht. Maar signaal van TV was helaas niet goed en bediening niet handig. Losliggende drempel badkamer en gladde douche. Ventilator op verzoek goed gerepareerd. Prima ontbijt in het hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Het was een aangenaam verblijf met zeer goede bediening

6/10 – Redelijk

John, S

Negatief: Comfort kamer
Nice hotel for a great price
Nice hotel and only a 10-minute walk from the Metro Station. Beware though, the bed is kind of hard so for the people who have back problems, I'd suggest another hotel. The staff is friendly and there is no problem for taking drinks upstairs. We took this hotel because we were not planning on staying here for anything else but too sleep If you have different priorities I would not suggest this one.

8/10 – Goed

perry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Djevad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Willem, Ede

Positief: Netheid
Doorsnee hotel
Kleine kamers maar schoon en goed bed.Onbijt duur voor het aanbod (Weinig keus in vleeswaren).

4/10 – Matig

ouassima, assendelft

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Niet geschikt voor gezinnen.
Slaapkamer is erg klein. We hadden geboekt voor een tweepersoonsbed, en een 1 persoonsbed. We troffen maar 1 twee persoonsbed aan. Bed sliep op zich prima kamer was netjes. Badkamer niet superfris. Erg klein, vieze douchekabine, schimmel op de muren. Goedkoop plastic zeil op de vloer in de badkamer. Het allerergste was de parkeergelegenheid van het hotel.Dit was beneden, erg benauwd en je moet via een zeer smalle deur naar de trap toe naar boven. Geen lift. Super onhandig met bagage en kinderwagen. Erg duur ook 3.30 euro per uur. Was t totaal niet waard. Later maar ergens gratis in de straat parkeerplek gezocht was stukken beter en comfortabeler.

8/10 – Goed

Claude

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
le repas au restaurant Courtepaille nous a fort décus. Certains plats mentionnés sur la carte ne pouvaient être servis ainsi que certains vins.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Raimana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ras
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van christelle op 30 apr 2024
merci beaucoup!

6/10 – Redelijk

Joanna

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Was ok, however comparing to other Ibis hotels the rooms were super small and not really clean, lack of water cook or a small fridge with soda , snacks. As for one night was ok
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van christelle op 30 apr 2024
Dear Customer,Thank you for taking the time to give us your opinion.The rooms are standard size for the Paris area, 16m2, this is well specified in the website.In the rooms there is no fridge, drink or snack, but all this is available 24/24h in reception.bets regards

4/10 – Matig

MARIO

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Stanza piccolissima, una doppia adattata a tripla. Allarme antincendio che suona all'alba senza motivo. Buono il ristorante dell'hotel.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van christelle op 30 apr 2024
Caro cliente,Grazie per aver dedicato del tempo a darci la tua opinione.La dimensione delle camere è standard per la regione parigina, 16m2, questo è chiaramente specificato sul sito al momento della prenotazione.Per quanto riguarda l'allarme antincendio, infatti è stato declencato da un cliente in modo inopportuno, ci dispiace... -( fortunatamente questo accade molto raramente.Vi auguro una bella giornataChristelle

10/10 – Uitstekend

Claire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Martine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Etape confortable
Accueil agréable. Chambre propre, literie confortable et bon petit-déjeuner
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van christelle op 18 jan 2024
super! :-)Belle journéechristelle

10/10 – Uitstekend

Amélie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van christelle op 18 jan 2024
merci beaucoup

6/10 – Redelijk

patricia

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van christelle op 18 jan 2024
Chère cliente,Pourriez vous nous donner plus d'information sur ce qui ne vous a pas plu? Cela est important pour nous!bonne journée

2/10 – Ontzettend slecht

Line

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un simple dortoir
Cet hotel est mal entretenu. Digne d un simple dortoir. Rideaux cassés, rouille dans le salle de bain. Menage approximatif.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Maryse op 18 jan 2024
Cher client,Merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire.Nous sommes désolés que votre séjour ne vous ait pas apporté satisfaction. Sachez que nous sommes toujours disponible en réception pour résoudre le moindre problème, il ne faut pas hésiter à nous solliciter.En espérant regagner votre confiance lors d'un prochain séjour,Cordialement,Maryse

10/10 – Uitstekend

Maria Elizabeth

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van christelle op 18 jan 2024
Merci beaucoup pour cette belle note!A bientot

8/10 – Goed

M

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van christelle op 18 jan 2024
merci beaucoup!Au plaisir de vous recevoir à nouveauBelle journée

10/10 – Uitstekend

Mite

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van christelle op 22 dec 2023
Un grand merci pour votre note!a bientotchristelle

6/10 – Redelijk

Filippa K.

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel anmeldelse i paris
Vi måtte skifte værelse 3 gange, da de første 2 værelser ikke var i orden. Dog var de søde, at give os lidt gratis goder som undskyldning.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van christelle op 18 jan 2024
Cher client,Nous sommes désolé pour le désagrément concernant les changements de chambre.Ravis que nos petits cadeaux vous ait fait plaisir :-)A bientot et belle journée

8/10 – Goed

JEAN CLAUDE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel agréable
Hotel avec un très bon rapport qualité pour visiter Paris
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Maryse op 16 dec 2023
Cher client,Merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour.Nous sommes ravis que celui ci ait répondu à vos attentes.Au plaisir de vous accueillir de nouveau,Cordialement,Maryse

10/10 – Uitstekend

thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Maryse op 16 dec 2023
Cher client,Merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour.Nous sommes ravis que celui ci ait répondu à vos attentes.Au plaisir de vous accueillir de nouveau,Cordialement,Maryse

8/10 – Goed

Sophie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Maryse op 16 dec 2023
Cher client,Merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour.Nous sommes ravis que celui ci ait répondu à vos attentes.Au plaisir de vous accueillir de nouveau,Cordialement,Maryse

10/10 – Uitstekend

Nathalie

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Maryse op 16 dec 2023
Cher client,Merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour.Nous sommes ravis que celui ci ait répondu à vos attentes.Au plaisir de vous accueillir de nouveau,Cordialement,Maryse

6/10 – Redelijk

Olivier

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Usine à touriste
Parking aisé pour une fois sur Paris, Hôtel ibis ancienne génération . Bus entier de touriste
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Maryse op 16 dec 2023
Cher client,Merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour parmi nous.Nous espérons que celui ci ait répondu à vos attentes.Au plaisir de vous accueillir de nouveau,Cordialement,Maryse

8/10 – Goed

Michel

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Maryse op 16 dec 2023
Cher client,Merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour.Nous sommes ravis que celui ci ait répondu à vos attentes.Au plaisir de vous accueillir de nouveau,Cordialement,Maryse

6/10 – Redelijk

Bo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
God service er desværre ikke nok.
Smilende og venlig service. Med det ældre hotel med et støjende A/C, kolde værelser der ikke kunne varmes op og badevand der var koldt hvis man tog bad samtidig med alle andre om morgenen.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Maryse op 16 dec 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to leave a comment following your stay with us.We are sorry for the inconveniences encountered during your stay and will check with the teams concerned.Hoping to regain your trust during a future stay,Sincerely,Maryse

6/10 – Redelijk

Marc

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnel de la réception pas super accueillant voir blasé…. Personnel d’étage très dérangeant… frappe à votre porte de chambre à 8h du matin pour le ménage !!!! Et ceci tous les jours de notre séjour. Petit déjeuner copieux et horaires faciles.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Maryse op 16 dec 2023
Cher client,Merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour parmi nous.Nous sommes désolés des désagréments rencontrés durant votre séjour et allons faire un point avec les équipes concernés.En espérant regagner votre confiance lors d'un prochain séjour,Cordialement,Maryse

6/10 – Redelijk

PASCAL

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Maryse op 16 dec 2023
Cher client,Merci d'avoir séjourner parmi nous.Au plaisir de vous accueillir de nouveau,Cordialement,Maryse

6/10 – Redelijk

Bernadette

Zakenreiziger
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Maryse op 16 dec 2023
Cher client,Merci d'avoir séjourné parmi nous.Au plaisir de vous accueillir de nouveau,Cordialement,Maryse

4/10 – Matig

Herve

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vetuste et parking tres cher
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Maryse op 16 dec 2023
Cher client,Merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire suite à votre séjour parmi nous.Nous sommes désolés que celui ci n'ait pas répondu à vos attentes et espérons regagner votre confiance lors d'un prochain séjour.Cordialement,Maryse

6/10 – Redelijk

Jean

Hebergement annulé
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van christelle op 30 nov 2023
Cher client,Merci d'avoir pris le temps de nous noter, je vois que votre note n'est pas très haute, que s'est-il passé ? Cela serait important d'en savoir un peu plus afin de pouvoir nous améliorer.Merci et bonne journée

10/10 – Uitstekend

CHANTAL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van christelle op 30 nov 2023
SUPER!!!!Merci beaucoupA bientot

4/10 – Matig

nathalie

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van christelle op 30 nov 2023
chere cliente,Je suis désolée que votre séjour n'ai pas été à la hauteur de vos attentes, nous aurions aimé que vous puissiez nous donner plus de détails sur ce qui n'a pas été, cela est important pour nous.merci pour votre retour

8/10 – Goed

Alessio

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van christelle op 30 nov 2023
Merci beaucoup!au plaisir!

10/10 – Uitstekend

danielle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van christelle op 30 nov 2023
Nous sommes toujours très content de recevoir des superbes notes comme la votre!Merci encore et a bientot!

10/10 – Uitstekend

Ludovic

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van christelle op 30 nov 2023
tooooop! nous sommes très content que vous ayez apprécié votre séjour! :-)belle journée

8/10 – Goed

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van christelle op 30 nov 2023
Un grand MERCI pour cette belle note que vous nous avez donné!Au plaisir de vous recevoir à nouveau!

10/10 – Uitstekend

Gwendoline

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van christelle op 30 nov 2023
quelle belle note!!! waouhh! :-) Merci beaucoup!a bientot!christelle

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Paris Porte d'Orléans
Hotel is near the station Porte d'Orléans (15-20 walking distance) or by bus no. 125 to/from station & hotel. We stayed 6 nights at this hotel. It was great that housekeepers came to clean the room every day. But hotel does not provide kettle, water glass, instant coffee in the room. It is not convenient for the guests in the winter time. Instead, there is a water dispenser (cold water) in the lobby.
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van reception op 9 nov 2023
dear customer,Thank you for your feedback.Our hotel is located 800meters from the metro, normally it is about 10/12 minutes walk.Indeed in ibis hotels there is no kettle in the rooms, however we have a hot drink machine available 24/7.thank you and good day

8/10 – Goed

Béatrice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon rapport qualité prix, dommage que les chambres soit mal insonorisées, la nuit fût très bruyante.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van christelle op 9 nov 2023
Chere cliente,Merci pour votre note et votre avis.Concernant le bruit, je comprends que cela ait pu vraiment vous déranger, avez vous contacter la réception? Dans ce cas nous aurions demandé aux personnes bruyantes de faire moins de bruit. Notre reception est ouverte 24h/24 afin de répondre à vos demandes.Merci a vous et belle journée