Standaard tweepersoonskamer, Meerdere bedden | Een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen van ibis Marne La Vallee Emerainville

3 out of 5
ibis Marne La Vallee Emerainville
46 Boulevard De Beaubourg, Emerainville, Seine-et-Marne

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 97 van 357 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 155 van 357 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 74 van 357 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 357 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 357 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Yasemin

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service
Onvriendelijk personeel, kamer te krap ingericht, geen ruimte om te lopen, geen koelkast aanweizg in kamer, beperkte ontbijt
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Jérome op 10 mei 2023
Geachte Yasemin,Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Marne-la-Vallée Émerainville erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.We zullen met het receptieteam het receptieproces bespreken, evenals het belang van het verwelkomen van onze klanten. In 3 sterren hotels hebben we geen mini-bar in de kamers. Het ontbijt is standaard bij Ibis. Wij hebben voor u in ons etablissement kwaliteitsproducten geselecteerd zoals de spread van Martin VEY meester chocolatier, honing van Véro en Eric Lacotte en sinds de tweede helft van vorig jaar roerei en worstjes.Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.Hoogachtend,

10/10 – Uitstekend

carine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een eerlijke prijs
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Ann

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ga geregeld maar nu was het ontbijd minder
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel was super vriendelijk en behulpzaam, goed ontbijt, hele mooie nette kamer en grote badkamer. Was alleen met mijn partner, maar ga zeker terug komen met mijn kinderen. Op 15 min. rijden van disneyland en 10 min van winkelcentrum met grote supermarkt.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Floriane op 13 jul 2019
Hallo, Ik ben erg blij om te zien dat je je verblijf op prijs hebt gesteld, ik zou het team je mooie reactie willen vertellen, Tot binnenkort voor een nieuw bezoek aan Disney! Met vriendelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Kamers in orde, proper, goede bedden. Geen frisse geur in de gang. Ontbijtbuffet slecht, er liggen eieren die je zelf nog moet koken/bakken en appelsienen om fruitsap te maken.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Floriane op 13 jul 2019
Hallo, Inderdaad hebben we een citruspers en een stand beschikbaar om zelf eieren te koken, dit is leuk voor veel klanten. Het spijt me dat je het niet leuk vond, Het is met genoegen dat we u ontvangen voor een volgend verblijf, Met vriendelijke groeten, Floriane

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Ann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles was goed behalve het ontbijt was iets minder
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

VFD, Den Haag

Positief: Personeel en service
Prima voor een nachtje
20 minuutjes rijden van Disney. Kleine kamer en badkamer maar prima voor 1 nachtje. Bedden waren goed. Zoontje sliep op 1-persoons slaapbank. Badkamer krap maar ja dat heb je voor die prijs. Verder jammer dat er geen stopcontacten bij de nachtkastjes waren.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Carl

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geen 3sterren hotel
Kamer was schoon, Maar bij een 3ster hotel verwacht ik toch op zn een koelkast, waterkoker en koffiezetapparaat. Ook de airco was niet ingeschakeld Het was benauwd in de kamer. Jammer
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel! Dicht bij disney. Fijne bedden. We waren met 5 kamers naast elkaar gekregen.
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg net hotel, basic maar erg schoon!
Net hotel, niet het nieuwste van het nieuwste maar wel heel erg schoon. We kwamen in een kamer, en die was al goed schoongemaakt maar de kamer stonk naar rooklucht (krijg je er ook niet zomaar uit als gasten stiekem hebben zitten roken). Terug gelopen naar de receptie en we kregen meteen een andere kamer, deze was erg schoon ook weer en geen last van luchtjes. Bedden liggen erg goed. Wij hebben er overnacht om naar Disney te gaan, is 17 minuutjes rijden, prima te doen! Ontbijt vonden we wat duur voor 9,90, dus dat hebben we niet gedaan.
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Hanne, België

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet voor herhaling vatbaar
Vuil hoofdkussen, badkamer aan oudere kant niet uitnodigend om een bad/douche te nemen. En de inkomhal had de eerste dag een rioolgeur. Tweede dag ging het wel
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Ann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aanrader
Zeergoed
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Barbara, Assendelft

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een prettig hotel.
Het is bij de receptioniste niet duidelijk als je al betaald hebt aan Expedia. Zij hebben geen creditcardnummer en dus geen geld. Ze wilde mij nogmaals laten betalen.
2 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Mar, Obdam

Negatief: Personeel en service
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Goede locatie om Disneyland te bezoeken, 20 km van Disneyland, kwartier rijden. 9.90 voor ontbijt is aan de dure kant vonden wij. Hotelpersoneel was weinig zichtbaar. Balie was vaak onbemand en personeel zit buiten te roken.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

prima hotel
Het is een prima hotel om 1 nachtje te verblijven. De kamer was schoon en het was een redelijke prijs. Wij hebben er alleen geslapen en niet gegeten. De prijs en kwaliteit was in verhouding

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet echt fris
Badkamer was niet schoon en niet fris. Het personeel waa wel heel vriendelijk!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
ibis
Ibis style : all basic comfort is there, design is ugly, good for a one night stay.

6/10 – Redelijk

Rolff Krook, aalsmeer

keurig hotel
nette kamer, klein maar schoon, goede sanitaire voorzieningen. Eten in restaurant matig, ook niet erg goedkoop. Voor een nachtje verblijf goed te doen.

8/10 – Goed

van der borght davy, belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede prijs kwaliteit
uitstekend wanneer je in disneyland verblijft.

4/10 – Matig

E.A

Negatief: Netheid, personeel en service
teleurstelling
hotel valt mee maar de hotel personeel is naar mijn mening onervaren !! de houskeeping maakt iedere ochtend ontzettend veel lawaai waaronder hard lachen en praten op de gang en het hard dichtgooien van andere kamer deuren die schoongemaakt werden,maar de balie personeel is OK. Onze kamer zat vol met spinneweppen en er werd o.a de 2e dag gebruikte handoeken neergelegd.

8/10 – Goed

E. Visser, Hoogerheide

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs/kwaliteit voor dicht bij Disneyland.
Net sfeervol hotel, mooie receptie en ontbijtruimte. Ontbijt is goed en uitgebreid genoeg, kost 9 euro voor volwassene en 5 euro voor kinderen. Afgesloten parking, poort gaat in de avond dicht. De kamer is krap met 3 personen, het past net. Wel netjes en schoon. Airco is aanwezig, deze maakt alleen om de zoveel tijd een vervelend zoemend geluid. De 1ste nacht hierdoor amper geslapen. De 2de nacht uitgelaten. Dit is bekend bij de Receptie. Airco pompt dan water af.

10/10 – Uitstekend

Heleen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Leonie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dichtbij Metro, dichtbij Euro Disney
Was even moeilijk te vinden omdat we het huisnummer niet hadden. Eenmaal daar konden we meteen op kamer. Zag er prima uit voor de prijs. 24u service, spreken goed Engels. Ontbijt goed. Dichtbij Metro station met gratis parkeerplaats. Euro Disney is op 15 minuten rij afstand.

4/10 – Matig

STEPHANE

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jérome op 20 feb 2024
Monsieur,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à ibis Marne-la-Vallée Émerainville.Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Les hôtels Ibis sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux.Soyez assuré que les mesures nécessaires seront mises en oeuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquées. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

6/10 – Redelijk

ORTIZ

Zakenreiziger
Positief: Netheid
hotel propre ,parking sur place ,restauration sur place
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jérome op 4 mrt 2024
Bonjour Monsieur ORTIZ,Nous vous remercions pour votre partage d'expérience à l'hôtel Ibis d'Emerainville. Nous ne manquerons pas d'échanger avec nos équipes sur vos commentaires élogieux, comme nous le faisons chaque lundi après-midi.Cordialement

4/10 – Matig

Nicolae

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jérome op 2 jan 2024
Good morning Nicolae,Thank you for sharing your experience with us in our establishment. The Ibis brand did not want to put a mini-bar or coffee facilities in the rooms, you will find these services from the 4 stars in the Accor group.Our bar is open 24 hours a day and you can find several different drinks as well as very good quality snacks.We wish you a very happy new year 2024.

10/10 – Uitstekend

Yann

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Yann

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Correct mais tarif trop cher
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jérome op 24 nov 2023
Bonjour Monsieur CRENN,Merci de nous faire partager votre ressenti sur votre dernier séjour dans notre établissement.Pour vos prochaines réservations vous pouvez nous joindre au 01 60 17 88 39 ou par mail H1732@accor.com Nous répondrons à vos demandes au meilleur prix.CordialementJ FONTAINEDirecteur

8/10 – Goed

Jean-Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jérome op 24 nov 2023
Bonjour Monsieur CASADOUMECQ,Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Mais vous ne nous avez pas laissé de liste de dysfonctionnement. Nous ne pourrons donc pas y répondre.CordialementJ FONTAINEDirecteur

8/10 – Goed

Sandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Für ein zwei Nächte völlig ausreichend
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Jérome op 20 okt 2023
Sandra,Danke für Ihre Rückmeldung. Ich freue mich darauf, Sie wiederzusehen

8/10 – Goed

SABINE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beaucoup trop cher
Juste hyper cher!!! 144€ la nuit (c’était 98€ il y a 3 ans!!!). La réponse de l’hôtesse : on est à Paris… benh non… on n’est pas à Paris, on est à ÉMERAINVILLE !! Peut-être pour financer les chambres rénovées, et pour le coup, la rénovation a été bien faite.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Jérome op 2 okt 2023
Bonjour Madame,Le tarif de 98 n'était certainement pas le bon prix en 2020 année du Covid. Le prix de 144 est bien plus cohérent pour un milieu de semaine avec une très forte demande. Pour obtenir le meilleur tarif, il est préférable de contacter l'établissement directement.CordialementJ FONTAINE

10/10 – Uitstekend

CRENN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great!
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Jérome op 2 okt 2023
Bonjour,Merci beaucoup pour votre commentaire.CordialementJ FONTAINE

8/10 – Goed

Thierry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jérome op 20 okt 2023
Bonjour,Désolé que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes, mais pourriez-vous nous donner des éléments pour pouvoir nous améliorer.CordialementJ FONTAINEDirecteur

4/10 – Matig

Natasja

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ikke imponeret
Vores værelse stank virkelig af skinmelsvamp, der lå et lag af støv flere steder og vores aircondition virkede ikke. Hvis vi ikke havde haft væres 6 årige søn med som skulle i seng så han var klar til disneyland var vi tjekket ud igen. Morgenmaden der lugtede deres pålæg surt. Virkelig ikke en god oplevelse.
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

helene

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Climatisation en panne
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Bon séjour
Déçu au niveau du confort, surtout concernant le lit car j'avais reservé 1 lit double et à la fin, j'ai deux sommiers differents et matelas aussi mais combiner comme un grand lit....
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Janice

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Jacques

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Mordehai

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Ménage mal effectué.
Excellent accueil et personnel très réactif. Chambre plutôt petite, à proximité de la route Nationale mais bien insonorisée. Beaucoup de poussière sur les étagères, bien que la chambre venait d'être faite. Pas de bouilloire en chambre. Literie confortable. Parking gratuit et sécurisé. Bon rapport qualité/prix.
4 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Anissa

2 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Eric

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour négatif
Chambre mal conçue pour 1 lit 2 places et 1 lit 1 place pas d accès au coin bureau et armoire petit déjeuner machine à café en panne et bouilloire a œufs qui ne marchait Très très déçu
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

DONIA

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Établissement propre , chambre confortable . Petit dej super ! Nous avons passé une bonne nuit . Restos à 5 minutes de l’hôtel . Je recommande
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Carene

1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Tejinders

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
They disconnect water supply I request for 1 pm check out . Normally check out time is 12 . Room size are very small . If u have a big bags can’t fit in the rooms .
1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Raphaelle

Reisde met familie
Positief: Netheid
Nous sommes pas rester
Pas adapter pour un séjour de plusieurs jours avec un enfant en bas âge car trop petit. Et surtout pas de Clim si vous y aller en période chaude je déconseille.
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Rodolphe

1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Eric

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Paul D

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Very helpful and friendly staff Double bed unfortunately one bed was higher then the other which was quite uncomfortable
1 nacht verbleven in juni 2022