Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen, gratis wifi

Beoordelingen van Hotel Alane

3 out of 5
Hotel Alane
72 Boulevard De Magenta, Paris, Paris

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 272 van 807 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 346 van 807 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 129 van 807 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 807 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 807 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Davy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Cyrine op 1 mei 2024
Dear Davy, We are glad to know that you liked your stay at Alane Hotel. We would like to thank you for the good rating that you gave us. We hope to see you soon again at Alane Hotel! Best Regards,

8/10 – Goed

Bernard

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value for money. Close to the station, which was convenient.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Cyrine op 25 mrt 2024
Dear Bernard, We are glad that you liked your stay in our establishment. As you wrote, our central location is really convenient as it allows our guests to go easily to the main attractions of Paris.Looking forward to welcoming you again at Hotel Alane,Best Regards,

6/10 – Redelijk

W.N.L. van

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Coraline op 1 nov 2023
Dear Laura,Thank you for rating our hotel on Expedia.Looking forward to welcoming you another time at Hotel Alane,Best Regards,

8/10 – Goed

Yvonne

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Cyrine op 7 nov 2023
Dear Yvonne, The whole staff thanks you for your rating. We hope to see you soon!Best Regards,

8/10 – Goed

Quinten

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel for the price
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Cyrine op 18 okt 2023
Dear Quinten, Thank you for your great rating and your good review about our establishment.We hope to welcome you soon at Alane Hotel! Best Regards,

4/10 – Matig

Alexander

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Op de zesde verdieping, veel herrie van de airco, vieze lucht uit de afvoer en mieren over de vloer..
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wat een geweldig verblijf hebben wij gehad in Hotel Alane. Om ons 15-jarig liefdesjubileum te vieren én de verjaardag van m’n schat. Kamer nr 12 was niet groot, maar beschikte over een kledingkast én een douche waar ik (bijna 2 meter lang) prima onder kon staan. Goed bed, fijne kussens, alles schoon. Super! En zeker ook de mensen van de receptie; lief, aardig, geduldig en behulpzaam. Ook te gek: dichtbij Gare du Nord én l’Est en een aantal bezienswaardigheden op loopafstand. Als je een half uurtje naar Notre Dame. 45 min naar Louvre en Père Lachaise te doen vindt. Met de ramen dicht hou je het geluid prima buiten (behalve sirenes) en de airco/klimaatcontrole doet de rest. Ontbijt in kleine ruimte maar charmant en goed voorzien van lekkernijen. Miste echter wel op dag 2 de (heerlijke) salami. En iets van ei.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Coraline op 23 mei 2023
Dear Johannes,Thank you very much for your lovely and detailed review regarding your stay at Hotel Alane.It is always wonderful to hear that our guests have enjoyed their stay with us, and we are thrilled to hear that we were able to meet your expectations. Congratulations for your 15 years anniversary! We are very much looking forward to welcoming you back, maybe for your 16 years anniversary :)Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Yanny

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Coraline op 3 mrt 2023
Dear Yanny,Thank you so much for the perfect rating you gave to our hotel.We are very much looking forward to welcoming you back at Hotel Alane!Best Regards,

8/10 – Goed

WEIPING

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel reception was very friendly. Room is small but clean. Booked because it was close to station, but price was expensive.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Coraline op 15 nov 2022
Dear Weiping,Thank you very much for posting a review regarding your stay at Hotel Alane. Thank you especially for your nice words towards our staff.We try to keep our rate as competitive as possible but Paris is a very expensive city. Besides, you unfortunately stayed in Paris during one of busiest period of the year. The highest seasons in Paris are October and June. We sincerely hope to welcome you another time,Best Regards,

10/10 – Uitstekend

charles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed over de ganse lijn
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Coraline op 25 jan 2022
Dear Charles, Thank you very much for the perfect rating you gave to our hotel. We are very much looking forward to welcoming you back at Hotel Alane. Kind Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Coraline op 19 jan 2020
Dear Guest, Thank you for rating our hotel on Expedia. We are very much looking forward to welcoming you back at Hotel Alane! Best Regards,

4/10 – Matig

maranda, leiden

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helaas is de hygiëne van de hotelkamer niet prettig. Kamer was te oud voor deze tijd, vieze muren, vieze vloerbedekking, de kamer was behoorlijk warm en muffig. Toillet was netjes en temperatuur van de douche was goed ondanks dat ook de douche in oude staat is. De service van het personeel daarentegen was top ontzettend lieve mensen en heel bereidwillig niets op aan te merken.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Ophélie op 30 aug 2018
Dear Maranda, We thank you for taking the time to let us know your opinion about your stay in our hotel. Our team and I are very sensitive to your appreciation and they encourage us to maintain our efforts so that the service we provide will best meet your expectations. We are very sorry to know that some of our services didn’t suit your expectations during your stay, we hope you can return to the hotel and have a better experience with the improvements that we made. We hope to welcome you back to our hotel very soon. Kind regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dit is iets voor help red mijn vacantie
Entree van het hotel netjes.balie medewerkster vriendelijk. We ktegen de sleutels en moesten alleen nast onze kamers.De lift na onze kamers hield het.lift was vies en stonk. De smalle donkere gang vreselijk.We hadden 2 kamers. Eerste kamer hadden we snel gezien.zwarte lange haren lagen er werkelijk overal. Tot in het bed en de doos met tisues toe. Badkamer ook en daar lag op de vloer een grote geel bruin achtige plakkerige plek.safe in de kast werkte niet..battery leeg de andere kamer leek eerste gezicht schoon. Moet gezegt worden we kregen direct een andere kamer. Maar ook deze was niet schoon.er stond een waterkoker.maar geen kopjes. De houtenvloer had spleten.waar men zich goed pijn aan kon doen. Het bed ronduit moordend voor je rug.we vingen het wat op met er een opgerolde deken onder te leggen.we kregen tot 2 keer toe vieze handdoeken tussen de schonen. Kamer was erg gehorig. Onze buren bleken dezelfde klachten te hebben.de trap naar beneden niet aan te bevelen.de trap was bekleed en de treden eronder gevaarlijk.afgesleten zo te voelenDus gebruik vd lift was veiliger.tweede kamer kwam er niet veel beter vanaf. Deze had ook nog eens vaste vloerbedekking. Onze derde persoon.durfde zich daar niet te douchen. Voor de rest zelfde problemen als wij hadden.Er werdt momrnteel verbouwd. De vieze naar honde plas stinkende matrassen vol met vlekken.stonden t.o.v onze deur. Je ging over je nek. We moesten oppassen dat we hem niet aanraakten maar dat ging maar nipt.gangetje te smal

6/10 – Redelijk

Ashley

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Nice hotel for solo travelers. The walls are paper thin and the doors are heavy so you hear everyone talking, doors slamming, and the police sirens the whole night. Heaters barely work in room.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Kees

Positief: Netheid, personeel en service
Nice friendly staff This specific one person room was rather small and is to be accessed by a sequence of two doors very close to eachother. Quite a lot of traffic in the night outside.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

YASEMIN BERRAK

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo correcto.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

JEANNETTE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Solo un poco ruidoso en las noches
6 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Shani

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel has an ant infestation which the staff knew about but failed to report to people staying there. We got back one evening and found ants all over our room, our bed, all over our belongings, EVERYWHERE. My husband went to inform the front desk to which their response was to simply sweep them up, when we told him that wasn’t good enough because they were in our bed and on our stuff he said they weren’t and that we were wrong. We even showed him where they were to which he blatantly ignored and said we were being silly. We said we refused to stay in an ant infested room and he said the hotel was fully booked so he would go speak to the manager and be back in 5 minutes with his boss. 20 minutes later we went downstairs to find him laughing on the phone about the situation with his manager. He then proceeded to give us an ant bait and call it good as if that would solve the issue. We switched hotels that evening and had to pay an extra 500 euro for the inconvenience of switching hotels at such late notice. They were simply rude, did not help us in anyway whatsoever, not even to find us new accommodation as we don’t know the city, they were arrogant and seemed to remain oblivious to the fact that their hotel is INFESTED with ants, it’s disgusting. We went to a holiday inn to see if they have any rooms and they told us that 3 other couples had already left the residence because of the same issue. Do not go here, I’m amazed it hasn’t been shut down.
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Coraline op 14 mei 2024
Dear Guest,Thank you for leaving a review regarding your stay at our hotel.About the ants in your room, we are sincerely sorry for the inconvenience. First of all, our hotel is not infested with ants. As you can see in other reviews, our Guests don't mention any infestation. You spent 4 nights in the room but never told us there were any ants. On the 5th night, when you reported it, the receptionist indeed called the Manager. He was not laughing at all about this situation as he and the Manager had been talking on the phone for a long time when you came down and about other things that were not related at all. This is a huge misunderstanding probably because they were speaking in French and you couldn’t understand.The hotel was indeed full that night. That is why we couldn't give you another room right away. This matter was reported only two times to us. There were very few ants coming from the balcony on the 5th floor. We think they were coming from the trees which are just in front of the balconies. We did put some products and we called a company to get rid of that problem.Unfortunately, when it starts to get warm after a long winter, ants start to come out. It is not a plague and ants are not dirty as some other insects. However, we take this matter very seriously and do everything so it doesn't happen again. Regarding your comment about 3 couples who would have left our hotel because of the ants problem, I can assure you that no other Guest than you left our hotel before the end of their stay for any reason whatsoever. Regarding our staff, we always have excellent feedbacks and very good rating. Usually the reviews described our staff as very friendly and very helpful. Therefore, we are very surprised by your negative comments about our receptionists.Best Regards,

6/10 – Redelijk

Dmitry

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness, convenient location, check-in/out time - No Internet connection, very small shower, bed linen with holes, unsafe area
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Trey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyone at the hotel was polite and helpful. The breakfast was good with plenty of options. Metro was very close and easily accessible to go anywhere in the city with the Navigo Decouverte pass. The bed was a little stiff, but we did not lose sleep over it. The streets were loud with people shouting at certain hours of the night and early morning, but we would not fault the hotel for that.
7 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Mayuko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントの方は感じがよかったです。 少し治安の心配をしていたのですが、全く問題ありませんでした。東駅から近く便利です。 また、部屋は口コミで狭いと書いてありましたが、他のヨーロッパの旧市街のホテルに比べると、狭くないように思います。1人で宿泊したのですが、ベットもセミダブルくらいあり、快適でした。
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Mafer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Son amables y puedes llegar caminando de la estación del este, es sencillo ubicarlo
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Cyrine op 10 mei 2024
Dear Mafer, Thank you very much for the excellent rating that you gave us and your lovely comment about the staff. As you said, we are near Gare de l'Est, which is very convenient for our guests. We are looking forward to welcoming you again for your next trip in Paris! Best regards,

8/10 – Goed

Elisabeth Sophie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
klein aber in Ordung. Sehr bequemes Bett, im Bad fehlen Hacken für die Handtücher (das kann das Hotel bestimmt schnell verbessern). Sehr nette , freundliche Dame an der Rezeption. Wir waren sehr zufrieden und wir würden das Hotel weiter empfehlen
4 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

TSUNEO

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Cyrine op 7 mei 2024
Cher client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter notre établissement. Nous espérons vous accueillir de nouveau très bientôt au sein de l'hôtel Alane ! Cordialement,

4/10 – Matig

Jonathan

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel conveniently located next to the train station.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Diane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We had a great time at Hotel Alane. We stayed for 5 nights and had a room with a balcony. The room is extremely clean and they even gave us a mini fridge upon request. The staff were incredible, I would definitely stay again. Very walkable to attractions and 2 mins away from two of the largest train station. The only cons: the showers were small and had mold, and the wifi speed was limited. That all didnt take away from our experience, we still had a great time! Thank you Hôtel Alane Team.
6 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Unterkunft in die Jahre gekommen, Bad und Doppelzimmer winzig, sehr einfache Ausstattung
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

LAURENT

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je reviendrai si je dois reprendre le train à la gare de l'Est.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Cyrine op 1 mei 2024
Cher Laurent, Nous tenons a vous remercier pour votre commentaire ainsi que l'excellente note que vous avez accordée à notre établissement. Nous espérons vous accueillir de nouveau très bientôt à l'hôtel Alane ! Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel tres accueillant et serviable. Possibilité de laisser mes bagages pour la journee. Pratique juste a côté de la garz de l'est. Très bon rapport qualité/prix
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Cyrine op 1 mei 2024
Chère Karen , Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de publier ce commentaire suite au séjour que vous avez passé à Hôtel Alane. Comme vous l'avez souligné, notre service de bagagerie gratuit permet à nos clients, de laisser leurs bagages en sécurité afin de profiter de leur journée dans notre belle capitale. L’excellente situation géographique de l’hôtel, qui se trouve en effet à quelques pas seulement des gares de l’Est et du Nord et par conséquent du métro, avec lequel vous pouvez facilement et rapidement vous rendre vers les principaux sites de la capitale.Nous avons été très heureux de vous accueillir au sein de notre établissement et nous espérons sincèrement vous recevoir à nouveau.Sachez que vous serez toujours les bienvenus à Hôtel Alane !Bien cordialement,

6/10 – Redelijk

Brittany

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
My partner and I had to change rooms twice because of ants, but no one put up a fuss about it. The staff were really kind and helpful, so I can't even be mad about it. They even offered us a free breakfast the following morning for the inconvenience. We did travel in the spring, so it is not so bad that ants were coming out, but we just didn't want them to infest our luggage.
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

nawal

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mauvaise expérience pour un hôtel soit disant 3 étoiles. Climatisation réversible limitée à 22°. J'ai bien expliqué que c'était froid pour moi et que j'ai risqué de tomber malade . Après maintes réclamations, on m'augmente à 23°. Présence d'un chauffage d'appoint mais que soit disant il n'y a pas de technicien pour l'allumer. La femme de ménage passe vers 15h me disant de sortir pour faire la chambre sinon elle sera pas faite Après des réclamations elle est quand même passée et en faisant un ménage à la seconde. Petit déjeuner très pauvre. je descends à 8h30 la deuxième journée. Surprise! plus d'œufs bouillis! . la salle petit déjeuner très exiguë et pas assez de places pour le nombre de locataires.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Coraline op 26 apr 2024
Bonjour Nawal,Nous vous remercions d'avoir publié un commentaire suite à votre séjour à Hôtel Alane. Concernant le chauffage, les indications du gouvernement français en matière d'économie d'énergie et d'écologie sont de le limiter à 19/20 en hiver. Nous avons fait le choix de le limiter à 22 alors que nous sommes actuellement au printemps, et nous augmentons tout de même la température à la demande des clients. Concernant le ménage, comme tout hôtel de notre catégorie, il y a un règlement intérieur et des horaires à respecter. Habituellement, les clients encore dans leur chambre aux horaires de ménage soit descendent quelques instants à la réception, soit nous disent qu'il n'est pas nécessaire de faire le ménage dans leur chambre. Nous leur apportons simplement ce dont ils ont besoin à leur demande (serviettes propres, café et thé, papier toilettes, etc...). Pour un service en chambre 24h/24h, il faut plutôt réserver un hôtel 5 étoiles. Notre femme de chambre a gentiment accepté de faire le ménage dans votre chambre alors que vous y étiez, ce qui est contraire à notre règlement. Pour des raisons de sécurité et pour la protection de notre personnel, nous préférons que les femmes de ménage n'entrent dans les chambres qu'une fois les clients sortis.Concernant le petit-déjeuner, il s'agit d'un buffet sans menu spécifique. Il peut y avoir des oeufs certains jours et pas d'autres. Néanmoins, tous les jours, nous servons des viennoiseries, différents types de pain, des yaourts, des fruits, des céréales, des fromages et de la charcuterie, des confitures, des boissons chaudes et froides, etc.Cordialement,

8/10 – Goed

Aleem

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Cyrine op 15 mei 2024
Dear Aleem, Thanks a lot for the great rating that you gave us!We are looking forward to welcoming you again for your next trip in Paris. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Jacob

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
It wasn’t too bad, room was a bit tiny and shower was smallest I’ve ever been in. A bit unclean in most areas of the room. Staff are very nice.
4 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

carl

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Cyrine op 1 mei 2024
Dear Carl, Thank you for taking the time to review our establishment. We are sorry to hear that Alane Hotel did not meet your expectations. However, we would have appreciated reading your impressions and recommendations in order to improve our service. We look forward to welcoming you back to Hotel Alane. Best Regards,

8/10 – Goed

Michaela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Das Zimmer war sauber und ausreichend groß. Die Betten waren auch OK. Positiv überrascht waren wir vom Frühstück, was reichhaltig und sehr gut war. Leider war es aufgrund des Straßenlärms (Verkehr, Menschen) kaum möglich vor 3 Uhr Schlaf zu finden. Mit Oropax kein Problem 👍 Würde das Hotel wieder nehmen, da netter Service und es schnell erreichbar ist.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Cyrine op 15 mei 2024
Dear Michaela, We would like to thank you for the great rating that you gave us and for your kind review. We are looking forward to welcoming you again for your next trip in Paris! Best regards,

10/10 – Uitstekend

Romuald

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien, propre et confortable. A côté de la gare
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Coraline op 18 apr 2024
Bonjour Romuald,Nous vous remercions pour votre commentaire ainsi que la note parfaite que vous avez attribuée à notre établissement.Nous espérons vous accueillir de nouveau à Hôtel Alane!Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Julia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt sehr zentral, ein paar Minuten vom Gare de l'Est und der Métro entfernt. Zimmer und Bad waren nicht groß, aber alles vorhanden. Alles war sehr sauber, das Bad machte einen neuen Eindruck, Wasserdruck war super. Das Personal war immer sehr freundlich und sehr hilfsbereit, zudem konnten wir am An- und am Abreisetag unser Gepäck abgeben. Beim nächsten Paris-Besuch frage ich da wieder an.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Cyrine op 15 mei 2024
Dear Julia, We are glad to see that you liked your stay in our hotel and we also want to thank you a lot for the excellent rating that you gave us and your kind words towards our staff and establishment. We are looking forward to welcoming you for your next trip in Paris! Best regards,

10/10 – Uitstekend

Anis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice receptionists and cleaner made up the room every day. Came back every night to a clean room. Please tip the cleaner when you visit as they made an effort. Small details made it so lovely. If you are a light sleeper bring earplug. I read some review so I came prepared:)
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Cyrine op 15 mei 2024
Dear Anis, Thank you very much for the excellent rating that you gave us and for your kind words towards our staff. We are glad to see that you liked your stay in Alane Hotel and hope to welcome you again for your next trip in Paris. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value! Great location. Would stay again next time!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Cyrine op 2 apr 2024
Dear Jessica, Thank you so much for posting such a lovely review. It was a great pleasure to have you at Hotel Alane.The team and I are greatly looking forward to accommodating you again in the near future!Kind Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Virginie

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Cyrine op 1 mei 2024
Chère Virginie, Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'ôter notre établissement. Nous sommes navrés de constater que l'hôtel Alane n'a pas satisfait vos attentes. Cependant, nous aurions apprécié lire vos impressions et recommandations afin d'améliorer notre service. Nous espérons néanmoins vous accueillir de nouveau à Hôtel Alane. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Tiffany

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small room, but clean.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Cyrine op 26 mrt 2024
Dear Tiffany, Thank you for your review.Our rooms are indeed not big but their size is a standard for a hotel of our category located in the centre of Paris. We always do our best to provide clean, confortable and functional rooms for an affordable price.We are looking forward to welcoming you back at Hotel Alane!Best Regards,

8/10 – Goed

wendy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Best part of this location everyone is with walking distance-10min all transportation services train , metro bus Also lots of dining options around the corner But rooms are extremely small with a tiny restroom, hotel does not allow more than two persons in a room that’s kid included, partial view but is good, first floor a bit loud, All makes it up to the lotion perfect
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Cyrine op 25 mrt 2024
Dear Wendy, Thank you for your review. As you said, we are well located! Near many transportation services and restaurants. The size of our rooms is a standard for a 3 stars hotel located in the centre of Paris.We are looking forward to welcoming you again in Paris.Kind Regards,

4/10 – Matig

Alexander

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles in allem sehr laut, da die Fenster nur einfach verglast sind. Daher dringt der Lärm von draußen in das Zimmer. Zudem war die Matratze sehr unbequem. Die Lage war sehr gut.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Coraline op 1 mei 2024
Dear Alexander,We would like to thank you for taking the time to leave us a review on Expedia.Our hotel is located in a very convenient area, at a few steps only from the train, bus and metro stations, with many restaurants, cafés and shops nearby. Therefore, it is a quite busy area. However, all our rooms are equipped with double-glazed windows. Depending of our availabilities, our guests can request to have a room on a high floor. These rooms are usually quieter than the ones on the lowest floors.Many customers find our mattresses very comfortable but this is very subjective and depends on individual habits. We have selected mattresses that are neither too hard nor too soft in order to please as many people as possible.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Tomoko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk helped me a lot during my stay in the hotel. They are so friendly and so kind. Will definitely stay here again when I visit in Paris. Thank you!
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Cyrine op 6 mrt 2024
Dear Tomoko, We’d like to thank you for your review.We are very glad that you enjoyed your holidays in Paris and your stay at our hotel.Our staff is always happy to help our guests.We are looking forward to welcoming you again in Paris.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Christa, Stuttgart

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein Kleinod - in der Nähe des Gare de l´est. Ein freundlicher Empfang, das Zimmer geschmackvoll hergerichtet, das Frühstück mit ausgewählten Produkten. Zum Wohlfühlen und Auftanken für meine Wanderungen kreuz und quer durch Paris, für Bildung in "Cité - sciences et industrie" und Entspannung am "Canal Saint Martin".
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Cyrine op 6 mrt 2024
Dear Christa, Thank you so much for your lovely review. All the team was very happy to read that you had such a lovely stay at our hotel and that you were entirely satisfied with your room, the staff, the breakfast, and all!It would be a great pleasure to welcome you again at Hotel Alane!Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Lauren

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great budget hotel. The staff were very friendly and helpful. The street below could be a bit noisy with traffic but the hotel is in a great location close to the metro station and plenty of restaurants.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Coraline op 1 mei 2024
Dear Lauren,Thank you so much for taking the time to leave us such a kind review. We are glad to read that your stay with us was convenient for you and that you appreciated our location. We would like to thank you for your kind words towards our staff. We always try our best to make our guests feel welcomed and satisfied with their stay.We hope to see you again in the near future!Kind Regards,

8/10 – Goed

Jörg

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nah am Gare du Nord, recht zentrale Lage mit Restaurants und Supermärkten. Ideal, um die Stadt zu erkunden. 25 Minuten bis Centre Pompidou oder Notre Dame und das Marais. Gerne wieder. 24h Rezeption und eine nette Dame beim Frühstücksservice. Zimmer war klein aber ok für unsere Zwecke. Bett erstaunlich gut.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Coraline op 18 apr 2024
Dear Jörg,All the Hotel Alane's team thanks you for the very nice review you've posted on Expedia. We all wish to welcome you once again in the future!Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thanks to the staff for making the stay rather pleasant. The condition of my room was excellent and very clean. I was impressed with the general decoration, and the shower was lovely too. The room is quite small, but everything is small in Paris... And I didn't go to Paris to stay in the room so the size wasn't a problem. Would go again 🙂
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Cyrine op 23 feb 2024
Dear Emmanuel, Thank you very much for your review.We are very happy that you enjoyed your stay at Hôtel Alane. Thank you also for your kind words towards our staff.We are looking forward to welcoming you back at our hotel in the near future!Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Stephane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Cyrine op 4 mrt 2024
Cher Stephane, Toute l'équipe vous remercie pour l'excellente note que vos avez attribuée à notre établissement. Nous espérons vous accueillir de nouveau très bientôt à l'Hôtel Alane. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Cyrine op 4 mrt 2024
Cher client, L'ensemble de l'équipe vous remercie pour l'excellente note que vous avez attribuée à l'hôtel Alane ! Nous espérons vous acceuillir de nouveau très bientôt !Cordialement,